Hellurei ja hellät tunteet. Piti ihan nyt ottaa asiaksi rekisteröityä tänne, pari kuukautta olen tämän topikin mukana itkurunkkaillut ja haaveillut omasta 3080-kortista. Tänään se sitten tapahtui ja ajattelin jakaa tämän ilon päivän kanssanne.
Anyways, julkkaripäivältä oli Jimssiltä vetämässä gaming x trio -arpa sekä paria päivää nuorempi Proshopin tuf non-oc. Varsinaisen yllätyksen kuitenkin hoiti Gigantti. Jep. Kävin 12.10. paikallisessa myymälässä kiusaamassa myyjiä, kysyin että milloinkohan mahdollisesti non-oc tuffia olisi saatavilla (maksoi silloin kiihoittavat 739€). Kyseinen myyjä oli ilmeisesti nauttinut jonkun sortin hallusinogeenejä, kun kertoi että saman viikon perjantaina olisi tulossa erä. No, ei ainakaan mulle tullut, mutta tilasin silti kortin myymälänoudolla. Missään vaiheessa en saanut mitään tilausseurantainfoa eikä tilausta näkynyt omalla profiililla, en kauhasti luottanut tähän arpaan muutenkaan.
Tämän viikon alkupuolella satuin piipahtamaan muilla asioilla toisessa paikallisessa myymälässä, ja kysäisin samalla tuffin tilanteesta. Nouto/palautuspisteen klonkku kertoi että kyseinen paketti on matkalla. Uskoin tähän yhtä paljon kuin nigerialaisen prinssin lähettämään sähköpostiin, mutta päätin silti piipahtaa tänään myymälässä minne olin kortin tilannut. Sain tiedon, että paketti oli toimitettu lähellä olevan juoppolähiön R-kioskiin matkahuollon toimipisteeseen. Jalkaannuin laitapuolen kulkijoiden joukkoon ja löysin tieni kyseiselle spotille, missä pakettia ei suinkaan ollut omalla nimelläni, vaan Gigantin. Gigantti (tai Elkjopin keskusvarasto) siis lähetti Gigantille tarkoitetun paketin R-kioskiin. Jos en olisi sattunut kysymään asiasta, kyseinen paketti olisi todnäk lähtenyt takaisin Ruotsiin.
Tarinan opetuksena olkoon se, että kiusatkaa Gigantin myyjiä. Kiitos kaikille matkan varrella empatiasta ja toivottavasti saatte omanne pian.