NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Löytyykö täältä allekirjoittaneen lisäksi muitakin idiootteja jotka odottavat omaa tilaustaan ja ovat myyneet oman korttinsa jo aika päiviä sitten ?

.. ja ei ainakaan itseäni yhtään sitten muuten lohduta muiden käyttäjien kuvat uusista korteistaan saatetekstillä "kyllä se teidänkin korttinne vielä tulee", "jaksaa jaksaa odottaa" & "hyvää kannatti odottaa" ym. masennus tsemppauksia ;)
Itsellä tais olla n. 1,5kk koneessa kiinni gtx 970, kunnes sain kortin. Tuskallista oli kun ainoastaan lolia kehtasi pelata :lol: . Ensi päivityskerralla menee todellakin uusi eka kiinni vanha sitten myyntiin, ei ole 100€ voittojen arvoinen kuukauden venailu
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 515
Itsellä tais olla n. 1,5kk koneessa kiinni gtx 970, kunnes sain kortin. Tuskallista oli kun ainoastaan lolia kehtasi pelata :lol: . Ensi päivityskerralla menee todellakin uusi eka kiinni vanha sitten myyntiin, ei ole 100€ voittojen arvoinen kuukauden venailu
Itse myin oman 2080Ti:n jotta säästyisin suuremmilta tappioilta ja nyt pikku hiljaa alkaa huomaamaan että ruuvit alkavat kiristellä :) viime viikolla hankin Steamista Indy - The Fate of Atlantis pahimpaan pelinälkään :)
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
186
Itse luovutin korttini ennen myynninaloitusta takuuhuoltoon, mikä muuttui pian takuupalautukseksi, joten iGpulla on ajeltu tässä pian 2kk.
 

Ugga

Tukijäsen
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
34
Jännä nähdä miten nopeasti menevät. Kuinka moni 3080 korttiaan odotteleva kyllästyy odottelemaan ja tilaa tuon?
Minä nyt ainakin päädyin tälläiseen johtajanratkaisuun...
Nyt ei parane seurata enää tätä kun huomenna kuitenkin tulisi sitä alkuperäisen tilauksen 3080 miljuunittäin kauppoihin.
Eikä parane katsella myöskään mitään uuden radeonin testejä.
 

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 634
Pohdin että RTX 3080 non-OC version Jimssiltä myöhäsessä vaiheessa tilanneet ovat varmaan jonossa päässeet enemmän eteenpäin peruutusten kuin toimitusten takia. :rofl:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 591
Löytyykö täältä allekirjoittaneen lisäksi muitakin idiootteja jotka odottavat omaa tilaustaan ja ovat myyneet oman korttinsa jo aika päiviä sitten ?

.. ja ei ainakaan itseäni yhtään sitten muuten lohduta muiden käyttäjien kuvat uusista korteistaan saatetekstillä "kyllä se teidänkin korttinne vielä tulee", "jaksaa jaksaa odottaa" & "hyvää kannatti odottaa" ym. masennus tsemppauksia ;)
Minulla oli vaihtoilmoitus 2000-sarjaan, että voisi odottaa RTX:n kanssa, mutta kukaan ei suostunut niin pienellä rahalla vaihtamaan.
 
Liittynyt
23.01.2019
Viestejä
368
Jimmssillä non-OC tuffin tuotetietoja päivitetty, tällä viikolla 4 kpl kortteja ja seuraavat 10 kpl erä joskus tulevaisuudessa. On tämä säälittävää.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
225
Multa löytyis Msi 3080 ventus ja voin luopua siitä samaan hintaan mitä ostin verkkokaupasta. Ajattelin aluksi palauttaa, mutta voin lähettää tekkiläiselle jos joku haluaa.

E: kortti löysi uuden kodin!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 510
3080 Gaming x trioa ei tunnu tulevan mihinkään kauppaan. Onko jossain kerrottu jostain erityisestä ongelmasta noiden saantiin?
 
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
75
Liittynyt
28.07.2019
Viestejä
592
Näitä näkyy olevan varastossa Jimmsillä 24 kpl Strix RTX 3070. Hinta vaan alkaa olemaan pikkasen suolaista :D

Tuossa hinnassa ei kyllä oo enään mitään jiitä.
 

oez

Liittynyt
27.10.2020
Viestejä
85
Gigantin aspasta saatavat vastaukset on täysin arpaa, ei niillä varmaan ole mitään tietoa oikein mistään.
Tänään TUF OC kohdalla vastaus oli että on toimitusvaikeuksia, ja tällä hetkellä näyttää siltä että tammikuussa 2021. Torstaina samaisen kortin arvio oli että 2kk kuluessa julkaisusta.
Kumpikin näistä infoista on sellaisia mitä on nähnyt tuotesivuillakin, mahtavatkohan mitään muuta itsekään tarkistaa. :poop:
En pidä mitenkään mahdottomana, että ne oikeasti saa Asukselta jonku ison erän niitä tässä kuussa, jos Nvidia on saanut tuotantomäärät kasvamaan oleellisesti. Asus tahtonee hoitaa välejä noin hemmetin ison ATK-myyjän kanssa (esim. Zenbookit). Eli vaikka Gigantti ostaa niitä kortteja alihintaan kysynnän ja tarjonnan lain varjossa niin eipä niitä oikein voi täysin ohittaakaan isona ketjuna. Tässä tietysti oletan, että Gigantin hinnat eivät ole valmistajille tappiollisia, vain harmillisen alhaisia. No tää nyt on aivan asiaa oikeasti tuntemattoman toiveajattelua.

Toisaalta en ole syyttä tyytyväinen, että sain edes jonkinlaisen järkevän jonopaikan Verkkokaupan tuoreesta non-OC TUF -listauksesta :smoke:.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Liittynyt
25.07.2019
Viestejä
105
Jos tuo sisältää edes hitusen faktaa, mä en saa korttiani koskaan, tilasin 30.9. :D
No onpahan aikaa seurailla seuraavia tapahtumia, AMD:n korttien riippumattomat testit ja Nvidian mahdollinen vastaveto.
Sain tilausvahvistuksen 16:12 silloin, kun tilaukset aukes. Hyväl säkäl saan korttini täs viikon pari sisää, 16. jonos atm aspan mukaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 701
3070 tullut tai tulossa enemmän kuin 3080 saatu yli 1,5kk aikana. Nvidia haluaa selvästi myydä paremman katteen tuotetta ja tehtaat painaa sille piirejä.
Tai sit 3070 piirit on vaan helpompi valmistaa. Eihän siinä edes sama piiri ole kyseessä. Plus 3070 on GDDR6, onhan tosta ollu huhuja et GDDR6X saatavuudessa on ongelmia.

Ei tarvi aina vetästä foliohattua tiukalle.
 
Liittynyt
08.10.2017
Viestejä
41
Päivittyi juuri proshopin listat ja edelleen tilanne oman hevosen kohdalla toivoton. Voi Gigabyte Eagle OC mitä ne on tehneet sulle kun ei edelleenkään ole toimitettu kuin 15 korttia koko proshopille
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
127
Päivittyi juuri proshopin listat ja edelleen tilanne oman hevosen kohdalla toivoton. Voi Gigabyte Eagle OC mitä ne on tehneet sulle kun ei edelleenkään ole toimitettu kuin 15 korttia koko proshopille
Ite Jimmyn jonossa julkkarista ja kaikki 5kpl liikkunut. Ei viitti kyllä peruakaan koska mun lottotuurilla niitä tulis heti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 066
Ite Jimmyn jonossa julkkarista ja kaikki 5kpl liikkunut. Ei viitti kyllä peruakaan koska mun lottotuurilla niitä tulis heti.
Yhteensä vissiin kokonaista 25 kappaletta Gigabyten 3080 kortteja päätyny Jimm'sille tässä julkistuksesta jos en väärin kattonut. Onhan se 20 Gaming OC:ta tietysti paremmin kuin tuo 5 Eaglea mutta aika heikko saldo silti 1.5kk jälkeen varsinkin kun vertaa vaikka Proshopin määriin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
427
Palit 3070 gaming pro:ta tulossa jimmssille 20 kpl ja tilauksia sisässä 8 (toimitusaikaa ei vahvistettu).
 
Liittynyt
27.03.2019
Viestejä
191
Hienoa on myös huomata 3080 TUF non oc:n määrät. Hnnnnggggggh
Huomasin että oli myös 3080 TUF non oc:n tilausmäärät tippuneet noin 30. Toivottavasti peruutukset ovat sieltä alkupäästä, itse sijoilla 50-100 aspan mukaan(kysytty yli kuukausi sitten).
 

epsillion

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
194
Multitronicilla saapumispäivä on rullannut koko ajan eteenpäin eikä mitään ole vahvistettu. Soitin perjantaina eikä heillä ollut mitään tietoa seuraavasta erästä.
Ai nääkin harrastaa tätä... Itsehän innoissani tilasin Asus 3080 TUF OC kortin perjantaina ajatellen, että sivulla mainittu toimitusaika 17.11 pitäisi paikkansa. Olisikin ollut liian hyvää ollakseen totta :D

Ehkä tässä pitää luovuttaa ja odotella rauhassa saatavuuden parantumista... Eipä tolla kortilla oikeasti nyt niin kiire ole, mutta elokuussa päivitetty kone on täysin vailla pelikelpoista korttia ja tarkoituksella odottelin tämän uuden sarjan myyntiintuloa.

Tällä hetkellä ainut toinen arpa on verkkokaupasta EVGA 3080 XC3 Ultra, mutta niitäkään tuskin lähiaikoina tulee saataville...
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
101
Huomasin että oli myös 3080 TUF non oc:n tilausmäärät tippuneet noin 30. Toivottavasti peruutukset ovat sieltä alkupäästä, itse sijoilla 50-100 aspan mukaan(kysytty yli kuukausi sitten).
Itse otin ihan mielenkiinnosta viime viikon keskiviikkona screenshottina talteen nuo 3080 tilausmäärät (koska AMD:n julkkari :lol:), non-OC TUF tippunut 1059 -> 988, OC versio tippunut 978 -> 890.

Edit: tosiaan oma non-OC TUF jonotilanne joku ~300-400 kun kyselin syyskuun 22., tilausvahvistus julkaisupäivänä ~16:40. Hetken saa vielä odotella... :whistling:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.12.2017
Viestejä
118
Sama, mulle sanottiin että TUF OC sijalla 100 mutta niitä on jo saapunut 135 eikä meikäläisen tilaus ole liikahtanut mihinkään. (Proshop)
Jep, ja mulla piti olla tilausaikojen perusteella matalampi vuoronumero TUF OC:sta, mutta ei oo liikahtanut. "Toivottavasti seuraavasta erästä riittää sinullekin", sanottiin aspasta.
 
Liittynyt
27.08.2017
Viestejä
72
Itse tilasin telialta 3080 tuf oc mallin torstaina ja tänään tuli sähköpostiin viesti että, olisivat postittaneet tuotteen. Kyllähän se ihan tuolla postin sivuillakin paketti näyttäisi olevan tulossa.
Ei voi muutakun ihmetellä pääsikö tässä nyt todellakin näin helpolla.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Itse tilasin telialta 3080 tuf oc mallin torstaina ja tänään tuli sähköpostiin viesti että, olisivat postittaneet tuotteen. Kyllähän se ihan tuolla postin sivuillakin paketti näyttäisi olevan tulossa.
Ei voi muutakun ihmetellä pääsikö tässä nyt todellakin näin helpolla.
Näköjään todellakin nämä ”uudet” myynti-ilmoitukset kaupoissa ovat se paras tsäänssi saada kortti, jopa huonosti saatavilla oleviin kortteihin, kuten ilmeisesti nyt tuo Telian Tuf oc ja Gigantin Evga Ftw3 ultra.
 
Liittynyt
10.12.2017
Viestejä
118
Maksu meni läpi noin ~16:20 mutta sähköpostiin tuli vahvistus vasta 16:40. Kärsivällisyys palkitaan ja kyllä kaduttaisi jos olisin maksanut +800€ huonommasta kortista.
Jep jep. Mulla meni maksu läpi n. 5 minuuttia aiemmin ja tilausvahvistus tuli n. 16:30. Ei korttia perjantaina. Kuten vähän epäilinkin niin noi niiden "kortit toimitetaan tilausjärjestyksessä, luottakaa siihen" -selitykset ovat puhdasta häränpaskaa.

No, toivottavasti joskus tulee.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
757
Näitä näkyy olevan varastossa Jimmsillä 24 kpl Strix RTX 3070. Hinta vaan alkaa olemaan pikkasen suolaista :D

Voi hyvää päivää. Just kun aattelin ettei tää 3000-sarjan sekoilu voi enää mennä pahemmaksi....
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
603
Jep jep. Mulla meni maksu läpi n. 5 minuuttia aiemmin ja tilausvahvistus tuli n. 16:30. Ei korttia perjantaina. Kuten vähän epäilinkin niin noi niiden "kortit toimitetaan tilausjärjestyksessä, luottakaa siihen" -selitykset ovat puhdasta häränpaskaa.

No, toivottavasti joskus tulee.
Päivitystä tähän että aamuna meni tilauksen status takaisin "Odottaa tuotetta", eli vielä odotellaan...
 

Wizand

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
364
Löytyykö täältä allekirjoittaneen lisäksi muitakin idiootteja jotka odottavat omaa tilaustaan ja ovat myyneet oman korttinsa jo aika päiviä sitten ?

.. ja ei ainakaan itseäni yhtään sitten muuten lohduta muiden käyttäjien kuvat uusista korteistaan saatetekstillä "kyllä se teidänkin korttinne vielä tulee", "jaksaa jaksaa odottaa" & "hyvää kannatti odottaa" ym. masennus tsemppauksia ;)
Itse pistin sillon 3000-julkkaripäivänä 1080TI:n lihoiksi kun ajattelin että saan vielä ihan kohtuullisen hinnan siitä ennen uusien korttien tuomaa hintaromahdusta. Oli myös muutto tulossa ja funtsin etten muutenkaan kerkeäisi pelaamaan viikkoon pariin; kyllä kai varmaan sitten jo on uus näyttiskin.. Ja arvaa mitä - ei ollut!

Joskus kolmen viikon päästä siitä ostin nöyränä tältä samalta mukavalta tekkiläisherrasmieheltä jolle myin tuon oman 1080tiini, hänen vanhan GTX960:sen että on edes *joku* jolla räpiköi.. Tämä samaan hyömyyn hommattu Samsungin G9 5120x1440p näyttö tosin tekee sen että oikeen mikään kunnon peli ei pyöri järkevästi tuolla.

Mielenterveys alkaa olemaan sillä tolalla että olen aktiivisesti alkanut seuraamaan (tämän seurantakeskustelun lisäksi) mm. Big Brotheria paremman tekemisen puutteessa.
 
Liittynyt
28.07.2019
Viestejä
592
Itse pistin sillon 3000-julkkaripäivänä 1080TI:n lihoiksi kun ajattelin että saan vielä ihan kohtuullisen hinnan siitä ennen uusien korttien tuomaa hintaromahdusta. Oli myös muutto tulossa ja funtsin etten muutenkaan kerkeäisi pelaamaan viikkoon pariin; kyllä kai varmaan sitten jo on uus näyttiskin.. Ja arvaa mitä - ei ollut!

Joskus kolmen viikon päästä siitä ostin nöyränä tältä samalta mukavalta tekkiläisherrasmieheltä jolle myin tuon oman 1080tiini, hänen vanhan GTX960:sen että on edes *joku* jolla räpiköi.. Tämä samaan hyömyyn hommattu Samsungin G9 5120x1440p näyttö tosin tekee sen että oikeen mikään kunnon peli ei pyöri järkevästi tuolla.

Mielenterveys alkaa olemaan sillä tolalla että olen aktiivisesti alkanut seuraamaan (tämän seurantakeskustelun lisäksi) mm. Big Brotheria paremman tekemisen puutteessa.
Tässä alkaa jokanen sarja/ohjelma/elokuva olla katottuna odotellessa :D Torstaina pääsee onneks pelaamaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 885
Viestejä
4 295 536
Jäsenet
71 729
Uusin jäsen
piip

Hinta.fi

Ylös Bottom