Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No perkule, olihan se pakko itsekin laittaa tuonne tilausta menemään. Kylläkin tuo Proshopin non-OC tilaus tuli tehtyä paljon halvemmalla, mutta näyttää saatavus sen verta surkealta että että... Aika on rahaa ja niin poispäin.Itse tilasin telialta 3080 tuf oc mallin torstaina ja tänään tuli sähköpostiin viesti että, olisivat postittaneet tuotteen. Kyllähän se ihan tuolla postin sivuillakin paketti näyttäisi olevan tulossa.
Ei voi muutakun ihmetellä pääsikö tässä nyt todellakin näin helpolla.
Mihin aikaan tilasit?Itse tilasin telialta 3080 tuf oc mallin torstaina ja tänään tuli sähköpostiin viesti että, olisivat postittaneet tuotteen. Kyllähän se ihan tuolla postin sivuillakin paketti näyttäisi olevan tulossa.
Ei voi muutakun ihmetellä pääsikö tässä nyt todellakin näin helpolla.
Päivitystä tähän että aamuna meni tilauksen status takaisin "Odottaa tuotetta", eli vielä odotellaan...
Idiootti ilmoittautuu. Kohta yli 2kk ilman minkäänsortin korttia. Kyllä tässä aikamoiset vieroiteongelmat on ollut . Osaa tulevaisuudessa olla myymättä korttiaan ennenkun uusi on jo sisällä.
Hieman kello 13:00 jälkeenMihin aikaan tilasit?
Esimerkkinä mitenkä itsellä kävi muutaman kalliimman ohjaimen kanssa.Moni varmaan aatteli, että kannattaa nyt myydä ne vanhat rtx 2000 sarjalaiset hyvissä ajoin, että saa paremman hinnan, ja niinhän niistä saikin. Mutta onko se pari kolme satkua sitten sen arvoista, että kärvistelee 2kk ilman näyttistä...
Itse sain myytyä oman 2080Ti:n viikonloppuna 650€ hintaan. Maksoin tuosta vuosi sitten itse sen 1000€, eli ei tossa nyt mitään julmettua tappiota tullut.
Itse myyn aina vnhan pois vasta, kun on uusi ja toimivaksi todettu komponentti sisässä.
Esimerkkinä mitenkä itsellä kävi muutaman kalliimman ohjaimen kanssa.
Myin 2080Ti 950e ennen julkaisua ja julkaisun jälkeen ostin takaisin 520eurolla vastaavan mallin.
Toinen 2080Ti meni muistaakseni n.900e ja tilalle tuli 2080S 400eurolla.
Ostamani 520euron 2080Ti myin 640e ja 2080S meni 470e
Harvoin sitä näytönohjaimilla pääse tienaamaan mutta nyt 3080Trio oli käytännössä ilmainen tosin hinta oli matalempi koska ilman Alvia.
Onko joku saanut rahansa takaisin Gigantista kun on perunut tilauksen? Vaikka peruin tilauksen jo useita päiviä sitten, rahojen palautusta ei ole vielä edes aloitettu. Gigantin aspan mukaan asia odottaa "tukkurin käsittelyä", joka on mielestäni täysin asiatonta viivyttelyä. En ole tilannut tuotetta tukkurilta vaan Gigantilta..
Hyvä asiakas
Olemme tällä hetkellä muuttamassa uuteen varastoon. Tämä voi aiheuttaa viivästyksiä tilauksesi käsittelyssä.
Työskentelemme mahdollisimman nopeasti, jotta saamme kaiken toimimaan normaalisti! Saat tietenkin tilauksesi, ja olemme pian taas täydessä vauhdissa.
Pahoittelemme aiheutunutta haittaa.
Valmistaudu vastaanottamaan Proshop 2.0!
Onko joku saanut rahansa takaisin Gigantista kun on perunut tilauksen? Vaikka peruin tilauksen jo useita päiviä sitten, rahojen palautusta ei ole vielä edes aloitettu. Gigantin aspan mukaan asia odottaa "tukkurin käsittelyä", joka on mielestäni täysin asiatonta viivyttelyä. En ole tilannut tuotetta tukkurilta vaan Gigantilta..
Onkohan siinä ollut myyjänä Play.fi tms. - tästä on ollut ketjussa juttua aiemmin, jos pöyhit ketjua vähän taaksepäin.
Todella mielenkiintoista nähdä miten kaupat hoitaa tulevat AMD:n julkaisut. Onko tästä kaikesta säädöstä opittu mitään tai taipuuko kauppojen järjestelmät edes yhtäkkiä johonkin järkevämpään malliin. Kaupalle yksinkertaisinta olisi varmaan jättää ennakkotilausten mahdollisuus kokonaan pois ja myydä vain suoraan varastosta - olettaen että kysyntä on samankaltaista ja saatavuus heikkoa.
On kyllä kaamea näky nuo tilastotProshop päivittänyt seurantaa taas: NVIDIA GeForce RTX | 3070 | 3080 | 3090 » Full overview here!
Peruin Gigantista tekemäni TUF non-OC-tilauksen noin 3vko sitten kun kypsyin heidän toimintaansa. Olin maksanut luottokortilla ennakkoon ja raha palautui muutamassa päivässä, tai luotto lyheni.Onko joku saanut rahansa takaisin Gigantista kun on perunut tilauksen? Vaikka peruin tilauksen jo useita päiviä sitten, rahojen palautusta ei ole vielä edes aloitettu. Gigantin aspan mukaan asia odottaa "tukkurin käsittelyä", joka on mielestäni täysin asiatonta viivyttelyä. En ole tilannut tuotetta tukkurilta vaan Gigantilta..
Soitin peruakseni tilauksen ja mitään ei tapahtunut pariin viikkoon, rahat olivat yhä lähdössä luottokortilta. Lopulta jonotin chatissa vajaan tunnin ja ilmoitin saman asian, niin saivat peruttua heti tuon tilauksen ja rahat "palautuivat"Onko joku saanut rahansa takaisin Gigantista kun on perunut tilauksen? Vaikka peruin tilauksen jo useita päiviä sitten, rahojen palautusta ei ole vielä edes aloitettu. Gigantin aspan mukaan asia odottaa "tukkurin käsittelyä", joka on mielestäni täysin asiatonta viivyttelyä. En ole tilannut tuotetta tukkurilta vaan Gigantilta..
Itsellä kans tilaus sisässä klo 12.50. Tilaus on tällähetkellä käsittelyssä29.10 telialta 13.40 tilattu 3080 strix oc. Lähtikö kellää noita tulemaan vielä kerta tuffiaki lähti?
Näitä näkyy olevan varastossa Jimmsillä 24 kpl Strix RTX 3070. Hinta vaan alkaa olemaan pikkasen suolaista
Asus GeForce RTX 3070 ROG Strix - OC Edition -näytönohjain, 8GB GDDR6 - 1 149,90€
29.10. 40 kpl 2.11. 30 kpl 20.11. 30 kpl 21.12. 25 kpl 22.12. 35 kpl 19.1. 35 kpl 21.1. 45 kpl 1.2. 30 kpl 8.2. 150 kpl 5.3. 25 kpl 12.3. 20 kpl 13.4. 50 kpl 14.4. 20 kpl 23.4. 30 kpl 28.4. 10 kpl 26.www.jimms.fi
1080Ti vaihtui 2080Ti eli kyllä siinä joutui muutaman satkun silloin heittämään väliin mutta se ohjain on vieläkin käytössä työkoneessa.Se nyt jäi vielä auki että myitkö jotain ennen kuin ostit nuo 2080Ti:n uutena, mutta jos oletetaan että ihan pystymetsästä lähdit rakentamaan tietokonetta, niin maksoit todennäköisesti siitä kortista alkujaan jonkun 1300. Sitten myit sen 950 pois, ostit uuden 520 eurolla ja myit sen 650 eurolla pois. Eli tosiasiassa olet vieläkin 230 euroa miinuksella. Toisen kauppaketjun päätteeksi olet vastaavasti 330 euroa miinuksella. Halvat 2080Ti:t toki, mutta vähän itsensä puijaamista se on jos miettii että saikin nyt ilmaisen 3080:n.
Toisaalta nämä varasto saldlt myös tehokkaasti estää 3070 trokaamisen järjettömään hintaa kun Strixiä saa tarvittaessa.Näen ainoastaan positiivinsena asianana tän että nuo lojuu varastossa. Ihan oikein kerta hinnat nuo.
Näen ainoastaan positiivinsena asianana tän että nuo lojuu varastossa. Ihan oikein kerta hinnat nuo.
Pistin tänään vielä varalta Jimm'siltä 3070 VENTUS 2X kortin tilaukseen, koska ei näytä noi Asuksen non-OC kortit liikkuvan jos noita Proshopin tilastoja katsoo. Jännä nähdä kumman pääsee laittamaan koneeseen kiinniAsuksen 3070 Dual tuli eilen tilattua Proshopista klo 15:05. Näyttää olevan vielä punainen "Tilattu" tuolla omissa tilauksissa, niin saa nähdä milloin lähtee liikkeelle
Kyllä mä pääsen ainakin telian sivuille.^ Täällä myös viime torstain telian strix 3080 tilaus klo 13.30. Mitään ei ole vielä kuulunut ja telian sivut alhaalla, niin ei voi paljoa tilannetta tarkistella.
Tilasin Strixin Telialta 29.10 klo 9:50. Ei ole kuulunut toistaiseksi mitään.29.10 telialta 13.40 tilattu 3080 strix oc. Lähtikö kellää noita tulemaan vielä kerta tuffiaki lähti?
Pistin tänään vielä varalta Jimm'siltä 3070 VENTUS 2X kortin tilaukseen, koska ei näytä noi Asuksen non-OC kortit liikkuvan jos noita Proshopin tilastoja katsoo. Jännä nähdä kumman pääsee laittamaan koneeseen kiinni
Jokohan tärppäisi tuosta Zotac Trinityn OC tulevasta 10 kappaleen erästä, kun olen myös tuossa 7:n joukossa.
Mä mietin samaa mut en prkl tilannu tota 3080:stä ja se oli virhe tai mäihä. Toivottavasti mäihä enkä siis 3090:stäkäänTaisi käydä Zotac 3080 oc:n kanssa mäihä. Harrastin hakuammuntaa ja tilasin jo puoliltapäivin Jimssistä ja olin silloin 6 tilannut.
Pitkään mietin tota zotac 3090 tilaamista kun oli varastossa, mutta kerrankin järki voitti.
Mä tilasin kanssa ton EVGAn Gigantilta 27.10, mutta ikävä kyllä vasta 18:03. Otin noudolla liikkeestä, eli mulle ei varmaan siitä syystä ole tullut Postilta viestiäJoo. Klarnan lasku aktivoitunu ja postilla tieto lähetyksestä painon kanssa. Kyllähän tuo vaikuttaisi olevan tulossa. Kuinkas moni muu täällä on Gigantista tuota korttia tilannu ja kuinka monelle se on tulossa?
E: kyseessä siis tuo EVGA 3080 ftw3 ultra
14 tulos non oc proshop, jonopaikka 250
No vielä en mitään sanois varmaksi. Ilmeisesti Sanleifille ois tulossa, mutta katotaan nyt tuleeko edes. Ja voihan se olla, että se on ainoa kappale, jonka Gigantti toimittaa tänä vuonnaOnko nyt näin että jostain gigantista sitten muka liikkuu EVGA 3080 ftw3?? Oma tilaus ollut yli kuukauden Jimmssiltä. Nyt sitten viime viikolla gigantista tilanneet saavat niitä? Kohta lähtee kaupat palamaan prkl
Hermothan tässä menee
Samaa mieltä, jos 6800xt saadaan normihintaan tekisi mieli kokeilla.Oon aika lailla samoilla sijoilla samaan korttiin. Monelta tilasit? Tuolla Proshopin sivuillahan sanotaan, että se "Customer orders"-kohta ei sisällä mahdollisia peruttuja tilauksia. Tällöin on hyvin mahdollista että ollaan noustu jonossa jo ihan mukavasti ylöspäin. Sanoisin että meidän kannattaa nyt olla kärsivällisiä ja katsoa tää kortti loppuun asti. Mutta toisaalta, jos 6800 XT:n saatavus olisi hyvä ja suomihinnat kohtuullisia niin himo voi kasvaa liian suureksi...
Melkosta. Tänään tilasin kolmen maissa zotacin oc:n piruuttani, nyt moinen lähtis perjantaina tulemaan. Haluaakos joku ostaa rtx 3070 gaming x trion minulta jimssin hinnalla 659,90+pk/nouto vai palautelenko sinne?
Juu ei tämä kannattavaa ollut , 750€ sai vielä 2kk sitten.Moni varmaan aatteli, että kannattaa nyt myydä ne vanhat rtx 2000 sarjalaiset hyvissä ajoin, että saa paremman hinnan, ja niinhän niistä saikin. Mutta onko se pari kolme satkua sitten sen arvoista, että kärvistelee 2kk ilman näyttistä...
Itse sain myytyä oman 2080Ti:n viikonloppuna 650€ hintaan. Maksoin tuosta vuosi sitten itse sen 1000€, eli ei tossa nyt mitään julmettua tappiota tullut.
Itse myyn aina vnhan pois vasta, kun on uusi ja toimivaksi todettu komponentti sisässä.