NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
101
Itse tilasin telialta 3080 tuf oc mallin torstaina ja tänään tuli sähköpostiin viesti että, olisivat postittaneet tuotteen. Kyllähän se ihan tuolla postin sivuillakin paketti näyttäisi olevan tulossa.
Ei voi muutakun ihmetellä pääsikö tässä nyt todellakin näin helpolla.
No perkule, olihan se pakko itsekin laittaa tuonne tilausta menemään. Kylläkin tuo Proshopin non-OC tilaus tuli tehtyä paljon halvemmalla, mutta näyttää saatavus sen verta surkealta että että... :rofl2: Aika on rahaa ja niin poispäin.
 
Liittynyt
25.10.2018
Viestejä
664
Itse tilasin telialta 3080 tuf oc mallin torstaina ja tänään tuli sähköpostiin viesti että, olisivat postittaneet tuotteen. Kyllähän se ihan tuolla postin sivuillakin paketti näyttäisi olevan tulossa.
Ei voi muutakun ihmetellä pääsikö tässä nyt todellakin näin helpolla.
Mihin aikaan tilasit?
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 631
Idiootti ilmoittautuu. Kohta yli 2kk ilman minkäänsortin korttia. Kyllä tässä aikamoiset vieroiteongelmat on ollut :) . Osaa tulevaisuudessa olla myymättä korttiaan ennenkun uusi on jo sisällä.
Moni varmaan aatteli, että kannattaa nyt myydä ne vanhat rtx 2000 sarjalaiset hyvissä ajoin, että saa paremman hinnan, ja niinhän niistä saikin. Mutta onko se pari kolme satkua sitten sen arvoista, että kärvistelee 2kk ilman näyttistä...

Itse sain myytyä oman 2080Ti:n viikonloppuna 650€ hintaan. Maksoin tuosta vuosi sitten itse sen 1000€, eli ei tossa nyt mitään julmettua tappiota tullut.

Itse myyn aina vnhan pois vasta, kun on uusi ja toimivaksi todettu komponentti sisässä.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Moni varmaan aatteli, että kannattaa nyt myydä ne vanhat rtx 2000 sarjalaiset hyvissä ajoin, että saa paremman hinnan, ja niinhän niistä saikin. Mutta onko se pari kolme satkua sitten sen arvoista, että kärvistelee 2kk ilman näyttistä...

Itse sain myytyä oman 2080Ti:n viikonloppuna 650€ hintaan. Maksoin tuosta vuosi sitten itse sen 1000€, eli ei tossa nyt mitään julmettua tappiota tullut.

Itse myyn aina vnhan pois vasta, kun on uusi ja toimivaksi todettu komponentti sisässä.
Esimerkkinä mitenkä itsellä kävi muutaman kalliimman ohjaimen kanssa.

Myin 2080Ti 950e ennen julkaisua ja julkaisun jälkeen ostin takaisin 520eurolla vastaavan mallin.
Toinen 2080Ti meni muistaakseni n.900e ja tilalle tuli 2080S 400eurolla.

Ostamani 520euron 2080Ti myin 640e ja 2080S meni 470e

Harvoin sitä näytönohjaimilla pääse tienaamaan mutta nyt 3080Trio oli käytännössä ilmainen tosin hinta oli matalempi koska ilman Alvia.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
933
Onko joku saanut rahansa takaisin Gigantista kun on perunut tilauksen? Vaikka peruin tilauksen jo useita päiviä sitten, rahojen palautusta ei ole vielä edes aloitettu. Gigantin aspan mukaan asia odottaa "tukkurin käsittelyä", joka on mielestäni täysin asiatonta viivyttelyä. En ole tilannut tuotetta tukkurilta vaan Gigantilta..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 572
Esimerkkinä mitenkä itsellä kävi muutaman kalliimman ohjaimen kanssa.

Myin 2080Ti 950e ennen julkaisua ja julkaisun jälkeen ostin takaisin 520eurolla vastaavan mallin.
Toinen 2080Ti meni muistaakseni n.900e ja tilalle tuli 2080S 400eurolla.

Ostamani 520euron 2080Ti myin 640e ja 2080S meni 470e

Harvoin sitä näytönohjaimilla pääse tienaamaan mutta nyt 3080Trio oli käytännössä ilmainen tosin hinta oli matalempi koska ilman Alvia.
Se nyt jäi vielä auki että myitkö jotain ennen kuin ostit nuo 2080Ti:n uutena, mutta jos oletetaan että ihan pystymetsästä lähdit rakentamaan tietokonetta, niin maksoit todennäköisesti siitä kortista alkujaan jonkun 1300. Sitten myit sen 950 pois, ostit uuden 520 eurolla ja myit sen 650 eurolla pois. Eli tosiasiassa olet vieläkin 230 euroa miinuksella. Toisen kauppaketjun päätteeksi olet vastaavasti 330 euroa miinuksella. Halvat 2080Ti:t toki, mutta vähän itsensä puijaamista se on jos miettii että saikin nyt ilmaisen 3080:n.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
224
Onko joku saanut rahansa takaisin Gigantista kun on perunut tilauksen? Vaikka peruin tilauksen jo useita päiviä sitten, rahojen palautusta ei ole vielä edes aloitettu. Gigantin aspan mukaan asia odottaa "tukkurin käsittelyä", joka on mielestäni täysin asiatonta viivyttelyä. En ole tilannut tuotetta tukkurilta vaan Gigantilta..
On saatu eri tavoilla - saattaa kestää. Osalla tuli heti 2-3 päivässä (= minun pari peruutustani heti alkuun), osalla vissiin mennyt sinne kahden viikon rajan tuntumaan.
 
Liittynyt
18.10.2020
Viestejä
229
29.10 telialta 13.40 tilattu 3080 strix oc. Lähtikö kellää noita tulemaan vielä kerta tuffiaki lähti?
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
109
Proshopilta tuli tällainen ilmoitus sähköpostiin.

Hyvä asiakas

Olemme tällä hetkellä muuttamassa uuteen varastoon. Tämä voi aiheuttaa viivästyksiä tilauksesi käsittelyssä.

Työskentelemme mahdollisimman nopeasti, jotta saamme kaiken toimimaan normaalisti! Saat tietenkin tilauksesi, ja olemme pian taas täydessä vauhdissa.

Pahoittelemme aiheutunutta haittaa.

Valmistaudu vastaanottamaan Proshop 2.0!


1604327942406.png
 
Liittynyt
05.10.2020
Viestejä
228
Onko joku saanut rahansa takaisin Gigantista kun on perunut tilauksen? Vaikka peruin tilauksen jo useita päiviä sitten, rahojen palautusta ei ole vielä edes aloitettu. Gigantin aspan mukaan asia odottaa "tukkurin käsittelyä", joka on mielestäni täysin asiatonta viivyttelyä. En ole tilannut tuotetta tukkurilta vaan Gigantilta..
Onkohan siinä ollut myyjänä Play.fi tms. - tästä on ollut ketjussa juttua aiemmin, jos pöyhit ketjua vähän taaksepäin.

Todella mielenkiintoista nähdä miten kaupat hoitaa tulevat AMD:n julkaisut. Onko tästä kaikesta säädöstä opittu mitään tai taipuuko kauppojen järjestelmät edes yhtäkkiä johonkin järkevämpään malliin. Kaupalle yksinkertaisinta olisi varmaan jättää ennakkotilausten mahdollisuus kokonaan pois ja myydä vain suoraan varastosta - olettaen että kysyntä on samankaltaista ja saatavuus heikkoa.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
933
Onkohan siinä ollut myyjänä Play.fi tms. - tästä on ollut ketjussa juttua aiemmin, jos pöyhit ketjua vähän taaksepäin.

Todella mielenkiintoista nähdä miten kaupat hoitaa tulevat AMD:n julkaisut. Onko tästä kaikesta säädöstä opittu mitään tai taipuuko kauppojen järjestelmät edes yhtäkkiä johonkin järkevämpään malliin. Kaupalle yksinkertaisinta olisi varmaan jättää ennakkotilausten mahdollisuus kokonaan pois ja myydä vain suoraan varastosta - olettaen että kysyntä on samankaltaista ja saatavuus heikkoa.
Ei ollut Play.fi myyjänä, tai siis ainakaan sitä ei missään lukenut, että olisi (toisin kuin joidenkin tuotteiden kohdalla lukee, että "Tuotteen myy play.fi". Gigantti ei ole kyllä hoitanut mitään osuutta tästä RTX3080-hommasta putkeen.
 
Liittynyt
06.11.2017
Viestejä
57
Jokohan tärppäisi tuosta Zotac Trinityn OC tulevasta 10 kappaleen erästä, kun olen myös tuossa 7:n joukossa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
98
Onko joku saanut rahansa takaisin Gigantista kun on perunut tilauksen? Vaikka peruin tilauksen jo useita päiviä sitten, rahojen palautusta ei ole vielä edes aloitettu. Gigantin aspan mukaan asia odottaa "tukkurin käsittelyä", joka on mielestäni täysin asiatonta viivyttelyä. En ole tilannut tuotetta tukkurilta vaan Gigantilta..
Peruin Gigantista tekemäni TUF non-OC-tilauksen noin 3vko sitten kun kypsyin heidän toimintaansa. Olin maksanut luottokortilla ennakkoon ja raha palautui muutamassa päivässä, tai luotto lyheni.
Tänään saapui Multitronicista torstaina tilattu 3070 Ventus 3X OC ja eiku pelaamaan. Taidan perua myös yhden 3080 TUF non-OC-tilauksen ja jäädä odottamaan 6x00XT:tä.
 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
100
Onko joku saanut rahansa takaisin Gigantista kun on perunut tilauksen? Vaikka peruin tilauksen jo useita päiviä sitten, rahojen palautusta ei ole vielä edes aloitettu. Gigantin aspan mukaan asia odottaa "tukkurin käsittelyä", joka on mielestäni täysin asiatonta viivyttelyä. En ole tilannut tuotetta tukkurilta vaan Gigantilta..
Soitin peruakseni tilauksen ja mitään ei tapahtunut pariin viikkoon, rahat olivat yhä lähdössä luottokortilta. Lopulta jonotin chatissa vajaan tunnin ja ilmoitin saman asian, niin saivat peruttua heti tuon tilauksen ja rahat "palautuivat"
 
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
106
^ Täällä myös viime torstain telian strix 3080 tilaus klo 13.30. Mitään ei ole vielä kuulunut ja telian sivut alhaalla, niin ei voi paljoa tilannetta tarkistella.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 566
Onko tämä vittuilua non oc proshop julkkarina tilatusta:

Hyvä asiakas

Olemme tällä hetkellä muuttamassa uuteen varastoon. Tämä voi aiheuttaa viivästyksiä tilauksesi käsittelyssä.

Työskentelemme mahdollisimman nopeasti, jotta saamme kaiken toimimaan normaalisti! Saat tietenkin tilauksesi, ja olemme pian taas täydessä vauhdissa.

Pahoittelemme aiheutunutta haittaa.

Valmistaudu vastaanottamaan Proshop 2.0!
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
987
Näitä näkyy olevan varastossa Jimmsillä 24 kpl Strix RTX 3070. Hinta vaan alkaa olemaan pikkasen suolaista :D

Näen ainoastaan positiivisena asiana tän että nuo lojuu varastossa. Ihan oikein kerta hinnat nuo.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Se nyt jäi vielä auki että myitkö jotain ennen kuin ostit nuo 2080Ti:n uutena, mutta jos oletetaan että ihan pystymetsästä lähdit rakentamaan tietokonetta, niin maksoit todennäköisesti siitä kortista alkujaan jonkun 1300. Sitten myit sen 950 pois, ostit uuden 520 eurolla ja myit sen 650 eurolla pois. Eli tosiasiassa olet vieläkin 230 euroa miinuksella. Toisen kauppaketjun päätteeksi olet vastaavasti 330 euroa miinuksella. Halvat 2080Ti:t toki, mutta vähän itsensä puijaamista se on jos miettii että saikin nyt ilmaisen 3080:n.
1080Ti vaihtui 2080Ti eli kyllä siinä joutui muutaman satkun silloin heittämään väliin mutta se ohjain on vieläkin käytössä työkoneessa.
Nämä myydyt tuli ilman alveja hankittua n.1070e

Näen ainoastaan positiivinsena asianana tän että nuo lojuu varastossa. Ihan oikein kerta hinnat nuo.
Toisaalta nämä varasto saldlt myös tehokkaasti estää 3070 trokaamisen järjettömään hintaa kun Strixiä saa tarvittaessa.
Mutta on toi Asuksen hinnoittelu vähän lähteny lapasesta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 359
Aika tuuhea hinta kyllä tuolla strixillä, tosin on niitä näköjään jo kaupaksi mennyt ja luultavasti tän illan aikana on koko satsi myyty.
 
Liittynyt
06.12.2018
Viestejä
86
Asuksen 3070 Dual tuli eilen tilattua Proshopista klo 15:05. Näyttää olevan vielä punainen "Tilattu" tuolla omissa tilauksissa, niin saa nähdä milloin lähtee liikkeelle :hmm:
Pistin tänään vielä varalta Jimm'siltä 3070 VENTUS 2X kortin tilaukseen, koska ei näytä noi Asuksen non-OC kortit liikkuvan jos noita Proshopin tilastoja katsoo. Jännä nähdä kumman pääsee laittamaan koneeseen kiinni :coffee:
 
Liittynyt
18.03.2018
Viestejä
827
^ Täällä myös viime torstain telian strix 3080 tilaus klo 13.30. Mitään ei ole vielä kuulunut ja telian sivut alhaalla, niin ei voi paljoa tilannetta tarkistella.
Kyllä mä pääsen ainakin telian sivuille.
 

2ca

Liittynyt
19.09.2020
Viestejä
48
Onkohan moni jo täällä tilannut tuota tuf oc:ta Telialta? Vai tilasiko kaikki Strixia?
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 820
Pistin tänään vielä varalta Jimm'siltä 3070 VENTUS 2X kortin tilaukseen, koska ei näytä noi Asuksen non-OC kortit liikkuvan jos noita Proshopin tilastoja katsoo. Jännä nähdä kumman pääsee laittamaan koneeseen kiinni :coffee:
Joo ei noita 3080 non-OC:ta juurikaan ole oikeasti toimitettu, joten aika turha haaveilla 3070:n kohdalla niistä myöskään. Jotkut jälleenmyyjät saavat ehkä pieniä eriä mutta se on lottoa että kellä on siellä tilaus sisälltä.
 

jomatuom

Tukijäsen
Liittynyt
18.11.2017
Viestejä
347
Jokohan tärppäisi tuosta Zotac Trinityn OC tulevasta 10 kappaleen erästä, kun olen myös tuossa 7:n joukossa.
Itsekin olen tuossa 7 sisällä, tilauksen tein 28.10. Hain 30.10 MSI:n 3070 Gaming Trion koska ajattelin Zotacissa kestävän pidempään, mutta se varmaan päätyy foorumille omakustannehintaan tai alle myyntiin kunhan Zotac kourassa.
 
Liittynyt
23.01.2019
Viestejä
368
Vähän ihmetyttää, mihin Asukselta on unohtunut myös Strix OC. Siitä minulla tilaus sisässä Verkkokaupassa mutta näitäkään ei ole tullut kuin reilut 20 kpl launchin jälkeen, josta oikeasti alkaa olla jo aika helvetin pitkä aika.

No, on tässä se hyvä puoli ehkä että tätä menoa ehtii jo tulla paremmat refresh-kortit ennen kuin saa mitään joten säästyy vaivaa ja rahaa...
 
Liittynyt
18.11.2017
Viestejä
97
Taisi käydä Zotac 3080 oc:n kanssa mäihä. Harrastin hakuammuntaa ja tilasin jo puoliltapäivin Jimssistä ja olin silloin 6 tilannut.

Pitkään mietin tota zotac 3090 tilaamista kun oli varastossa, mutta kerrankin järki voitti.
 
Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
128
Taisi käydä Zotac 3080 oc:n kanssa mäihä. Harrastin hakuammuntaa ja tilasin jo puoliltapäivin Jimssistä ja olin silloin 6 tilannut.

Pitkään mietin tota zotac 3090 tilaamista kun oli varastossa, mutta kerrankin järki voitti.
Mä mietin samaa mut en prkl tilannu tota 3080:stä ja se oli virhe tai mäihä. Toivottavasti mäihä :D enkä siis 3090:stäkään
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
51
Joo. Klarnan lasku aktivoitunu ja postilla tieto lähetyksestä painon kanssa. Kyllähän tuo vaikuttaisi olevan tulossa. Kuinkas moni muu täällä on Gigantista tuota korttia tilannu ja kuinka monelle se on tulossa?

E: kyseessä siis tuo EVGA 3080 ftw3 ultra
Mä tilasin kanssa ton EVGAn Gigantilta 27.10, mutta ikävä kyllä vasta 18:03. Otin noudolla liikkeestä, eli mulle ei varmaan siitä syystä ole tullut Postilta viestiä :D

Mihin aikaan sulla tullut toi sähköpostivahvistus?
 
Liittynyt
15.03.2017
Viestejä
173
Msi 3080 gaming x trio. 17.9 klo 16.12 jimmsiltä peruttu. Ei näytä kortit liikkuvan msi:llä
Joku pääsee pykälän eteenpäin jonossa kohti tuntematonta
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
847
Melkosta. Tänään tilasin kolmen maissa zotacin oc:n piruuttani, nyt moinen lähtis perjantaina tulemaan. Haluaakos joku ostaa rtx 3070 gaming x trion minulta jimssin hinnalla 659,90+pk/nouto vai palautelenko sinne?
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
14 tulos non oc proshop, jonopaikka 250 :)
Oon aika lailla samoilla sijoilla samaan korttiin. Monelta tilasit? Tuolla Proshopin sivuillahan sanotaan, että se "Customer orders"-kohta ei sisällä mahdollisia peruttuja tilauksia. Tällöin on hyvin mahdollista että ollaan noustu jonossa jo ihan mukavasti ylöspäin. Sanoisin että meidän kannattaa nyt olla kärsivällisiä ja katsoa tää kortti loppuun asti. Mutta toisaalta, jos 6800 XT:n saatavus olisi hyvä ja suomihinnat kohtuullisia niin himo voi kasvaa liian suureksi...
 
Liittynyt
14.01.2018
Viestejä
100
Onko nyt näin että jostain gigantista sitten muka liikkuu EVGA 3080 ftw3?? Oma tilaus ollut yli kuukauden Jimmssiltä. Nyt sitten viime viikolla gigantista tilanneet saavat niitä? Kohta lähtee kaupat palamaan prkl :mad:
:sangry:
Hermothan tässä menee
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
51
Onko nyt näin että jostain gigantista sitten muka liikkuu EVGA 3080 ftw3?? Oma tilaus ollut yli kuukauden Jimmssiltä. Nyt sitten viime viikolla gigantista tilanneet saavat niitä? Kohta lähtee kaupat palamaan prkl :mad:
:sangry:
Hermothan tässä menee
No vielä en mitään sanois varmaksi. Ilmeisesti Sanleifille ois tulossa, mutta katotaan nyt tuleeko edes. Ja voihan se olla, että se on ainoa kappale, jonka Gigantti toimittaa tänä vuonna :D

Edit: Ja tosiaan ihan julkaisupäivästä asti tässä odoteltu esim Gigantin 3080 TUF OC:ta, jonka tilasin 17:31. Lisäksi ProShopilta tilattu Gigabyte 3080 Aorus Xtreme. Tästä Gigantin EVGA:sta joku laittoi vinkkiä tähän ketjuun tuolloin tiistaina, että arvioitu saapumisaika 3.11. Ajattelin, että ei siinä ainakaan mitään menetä jos laittaa yhden arvan lisää vetämään.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 566
Oon aika lailla samoilla sijoilla samaan korttiin. Monelta tilasit? Tuolla Proshopin sivuillahan sanotaan, että se "Customer orders"-kohta ei sisällä mahdollisia peruttuja tilauksia. Tällöin on hyvin mahdollista että ollaan noustu jonossa jo ihan mukavasti ylöspäin. Sanoisin että meidän kannattaa nyt olla kärsivällisiä ja katsoa tää kortti loppuun asti. Mutta toisaalta, jos 6800 XT:n saatavus olisi hyvä ja suomihinnat kohtuullisia niin himo voi kasvaa liian suureksi...
Samaa mieltä, jos 6800xt saadaan normihintaan tekisi mieli kokeilla.

16.43 tullut vahvistus sähköpostiin
 
Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
128
Jos jotain kiinnostaa nii Jimmsin Aorus Master 3090 mallissa ei oo yhtää tilausta sisässä. Mut onhan tuon Jimssin Gigabyten kortit olla nihkeessä tosta 3080 mallista ylöspäin.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 033
Melkosta. Tänään tilasin kolmen maissa zotacin oc:n piruuttani, nyt moinen lähtis perjantaina tulemaan. Haluaakos joku ostaa rtx 3070 gaming x trion minulta jimssin hinnalla 659,90+pk/nouto vai palautelenko sinne?
On tämä kyllä. Itsehän tein 3080 julkaisupäivänä ekan puolen tunnin sisään vain Zotac Trinity tilauksen Amazoniin ja Ventus OC Multitronicciin.

Olin kovassa uskossa että Amazon toimittaa, mutta nehän perui sen jotain viikkoa myöhemmin. Ajattelin että jos Amazon ei niitä saa toimitettua niin ei muutkaan ja laitoin muita timanttisia arpoja tilalle (Gainward Phoenix GS, EVGA XC3 Black, Gigantista TUFfit). Ei paljoa huonommin ois voinu tätäkään hommaa kädettää :facepalm:

Vaikuttaa myös siltä ettei Multitronic aio toimittaa ollenkaan tuota halvempaan hintaan tilattua Ventusta..
 
Liittynyt
18.06.2019
Viestejä
25
Moni varmaan aatteli, että kannattaa nyt myydä ne vanhat rtx 2000 sarjalaiset hyvissä ajoin, että saa paremman hinnan, ja niinhän niistä saikin. Mutta onko se pari kolme satkua sitten sen arvoista, että kärvistelee 2kk ilman näyttistä...

Itse sain myytyä oman 2080Ti:n viikonloppuna 650€ hintaan. Maksoin tuosta vuosi sitten itse sen 1000€, eli ei tossa nyt mitään julmettua tappiota tullut.

Itse myyn aina vnhan pois vasta, kun on uusi ja toimivaksi todettu komponentti sisässä.
Juu ei tämä kannattavaa ollut , 750€ sai vielä 2kk sitten.
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
270
Vissiin lähtenyt itsellä matkaan tuo Proshopin kampanja ASUS RTX 3070 TUF OC. Tuleeko nuo jostain Ruotsista vai Tanskasta, ja kuinka kauan toimitus on kestänyt suurinpiirtein porukalla Proshopista?
 
Liittynyt
23.10.2017
Viestejä
932
Multitronic ja Tietokonekauppa.fi näyttää MSI 3080 Ventuksen toimitusta joulukuun puolelle, onkohan seuraavat erät tulossa vasta tuolloin.
Jimms:llä oma arpa vetämässä ja pitkään näyttänyt että 30kpl tulossa mutta saapumisaika avoin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 885
Viestejä
4 295 536
Jäsenet
71 729
Uusin jäsen
piip

Hinta.fi

Ylös Bottom