Ei nyt mennä vielä asioiden edelle. Eiköhän tää vaan joku väärinymmärrys ooVoi jumalauta jos oikeasti lähettävät Evgan kortin ensimmäisenä..
Onneksi olkoon silti jos tuuri kävi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei nyt mennä vielä asioiden edelle. Eiköhän tää vaan joku väärinymmärrys ooVoi jumalauta jos oikeasti lähettävät Evgan kortin ensimmäisenä..
Onneksi olkoon silti jos tuuri kävi.
Itsellä tuli kanssa omapostista ilmoitus eikä ole gigantista muita tilauksia kuin tuo sama näyttis. Painokin jo kirjattu lähetykseen eli eiköhän se sieltä ihan oikeasti ole lähdössä.Hetkonen, hetkonen...tilasin Gigantilta ainoastaan tuon EVGA:n 3080 FTW3 ULTRA:n silloin kun se ilmestyi tilattavaksi. Nyt paukahti mailiin toimitusvahvistus jostain tuotteesta lähetystunnuksella. Ei kai ne oikeasti meinaa mulle korttia laittaa tulemaan
Tässähän kerkee hyvin nostattelee odotukset taivaisiin, ni voi Gigsu sitten romahduttaa ne takas maanpinnalle kun peruvat toimituksen
Olen osittain lopettanut korttien perään stressaamisen, vituttaahan se ihan armottomasti mutta samalla vetää hermot repaleiksi.En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Jimmsiltä julkkarissa tilattu kyseinen Evgan näyttis, eikä yhden yhtä vielä toimitettu, vaikka kyseessä Suomen ainoa virallinen Evgan jälleenmyyjä. Giganttia ei ole listattu minkään maan viralliseksi jälleenmyyjäksi. Nyt kyllä ketuttaa jos ei Jimms kohta saa kortteja.
Toisaalta jos Gigantti pohjoismaisena liikkeenä nyt saa noita kortteja, ehkä myös Jimms saa kohta. Tai sitten ei.
Tämä ketju auttaa paljon, kun tietää ettei ole yksin tässä veneessä, vaan moni muukin kuumeisesti odottelee korttejaanOlen osittain lopettanut korttien perään stressaamisen, vituttaahan se ihan armottomasti mutta samalla vetää hermot repaleiksi.
Tulee kuitenkin tarkistettua että onko tullut edes arvioitua aikaa
Minulla on vähän sellainen tilanne, että ei ole pöytäkonetta tällä hetkellä ollenkaan. Ostan Ryzen 5900X:n heti torstaina (toivottavasti niitä riittää), joten alunperin olisin luullut saavani näyttiksen hyvissä ajoin, mutta mitäpä vielä.Olen osittain lopettanut korttien perään stressaamisen, vituttaahan se ihan armottomasti mutta samalla vetää hermot repaleiksi.
Tulee kuitenkin tarkistettua että onko tullut edes arvioitua aikaa
Hetkonen, hetkonen...tilasin Gigantilta ainoastaan tuon EVGA:n 3080 FTW3 ULTRA:n silloin kun se ilmestyi tilattavaksi. Nyt paukahti mailiin toimitusvahvistus jostain tuotteesta lähetystunnuksella. Ei kai ne oikeasti meinaa mulle korttia laittaa tulemaan
Tässähän kerkee hyvin nostattelee odotukset taivaisiin, ni voi Gigsu sitten romahduttaa ne takas maanpinnalle kun peruvat toimituksen
Joo. Klarnan lasku aktivoitunu ja postilla tieto lähetyksestä painon kanssa. Kyllähän tuo vaikuttaisi olevan tulossa. Kuinkas moni muu täällä on Gigantista tuota korttia tilannu ja kuinka monelle se on tulossa?Itsellä tuli kanssa omapostista ilmoitus eikä ole gigantista muita tilauksia kuin tuo sama näyttis. Painokin jo kirjattu lähetykseen eli eiköhän se sieltä ihan oikeasti ole lähdössä.
Mä silmiäni usko en, kun se gigantti teki sen.Joo. Klarnan lasku aktivoitunu ja postilla tieto lähetyksestä painon kanssa. Kyllähän tuo vaikuttaisi olevan tulossa. Kuinkas moni muu täällä on Gigantista tuota korttia tilannu ja kuinka monelle se on tulossa?
E: kyseessä siis tuo EVGA 3080 ftw3 ultra
Hetkonen, hetkonen...tilasin Gigantilta ainoastaan tuon EVGA:n 3080 FTW3 ULTRA:n silloin kun se ilmestyi tilattavaksi. Nyt paukahti mailiin toimitusvahvistus jostain tuotteesta lähetystunnuksella. Ei kai ne oikeasti meinaa mulle korttia laittaa tulemaan
Joo. Klarnan lasku aktivoitunu ja postilla tieto lähetyksestä painon kanssa. Kyllähän tuo vaikuttaisi olevan tulossa. Kuinkas moni muu täällä on Gigantista tuota korttia tilannu ja kuinka monelle se on tulossa?
E: kyseessä siis tuo EVGA 3080 ftw3 ultra
Mä silmiäni usko en, kun se gigantti teki sen.
Joo noi arviot on heitelly mullakin et älä ihmettele. Kans olin ekan 100 joukossa mut nyt sit laskujen mukaan oon ollu siinä vaiheessa yli 100 porukassa. Luulen näin että vastaavat ympäri pyöreesti kun jonopaikkoja ei sais vissiin kertoa tai sit vaan kertovat ensimmäiselle 20-30 sijotuksille tjn. Mut perseestähän tuo on ettei suoraa sanota koska sen kortin mahollisesti saa. Varmaan just sen takia ympäri pyöreesti kertovatkin etteivät joudu perumaan puheitaan!Jimmsin chätistä kysyessä olin jonossa 30 joukossa. Mailiin taas pamahti vastaus, että 50 joukossa. Mikähän tossa on kun ei voi tarkkaa sijaa sanoa? Taitaa mennä rtx 3070 eagle peruutukseen ja uutta arpaa AMD kelkassa.
HYHHYH!Dustinilta komeaan hintaan. Yksi oli varastossa.
Mitä kortteja, mistä tieto?Verkkokauppaan on saapunut kortteja nyt tänä aamuna
Ainakin MSI:n kortteja, tieto Verkkiksen itsensä sivultaMitä kortteja, mistä tieto?
MSI:n kahen tuulettimen 3070 Ventusta ainakin. Oli oma jo käsiteltävänä, niin peruin kun on kerta jo korttia tulossa. Menkööt seuraavalle.Mitä kortteja, mistä tieto?
Tuliskohan jimmylle kans tuota mallia nyt tällä viikolla? Aspa väitti että oon ensimmäisen 20 joukossa niin nyt seuraavasta erästä vois riittää.MSI:n kahen tuulettimen 3070 Ventusta ainakin. Oli oma jo käsiteltävänä, niin peruin kun on kerta jo korttia tulossa. Menkööt seuraavalle.
Yhden vissiin, ellei @Sanleif:lle toimita gigantti vahingossa 2060 superia 3080 tilallaKyllähän tässä aikuinen mies herkistyy kun aamupalan yhteydessä lukee tälläisiä viestejä. Gigantti on oikeasti lähettänyt kortin tai kaksi ??
Tätä täytyy juhlistaa !
Jos tuo sisältää edes hitusen faktaa, mä en saa korttiani koskaan, tilasin 30.9.Jimms ei ole purkanut edes ekaa 15min STRIX 3080 OC tilauksia.
2018 ostin muuten 2070:n hintaan 499€ black fridayna, noin 1,5kk launchin jälkeen. Founders edition maksoi silloin 600€. Tänä vuonna tuntuisi olevan vähän eri meininki teoriassa saman hintaisella kortilla.
Jännä nähdä miten nopeasti menevät. Kuinka moni 3080 korttiaan odotteleva kyllästyy odottelemaan ja tilaa tuon?Oho, onpas hämmästyttävän hyvät varastosaldot Zotac GeForce RTX 3090 Trinity -näytönohjain, 24GB GDDR6X - 1 699,00€
Olitko tilannut aiemmin vai vasta äsken?Olipas kiva yllätys Jimssiltä kun viesti kilahtaa puhelimeen
23.10 tilasin, olin jonossa sijalla 16 aluksi, mutta porukka perunut välistä niin tulla tusahti nyt itsellekkin. Näyttäisi että sielä enää -3 kpl näitäkin jimssillä. TUF non-oc jono lyheni taas yhdelläOlitko tilannut aiemmin vai vasta äsken?
Itselle lähti kanssa sama tulemaan. Tuosta pelikoodista ei tosin ollut mitään mainintaa. Pitää katsella mitä sieltä paketista löytyy ja kysellä sen jälkeen tuon perään.
Sielä on pelibundlekin jo vaihtunu
Mahtaa olla tämä ainoa Dustinin kortti jossa on edes arviota milloin korttia tulossa. Hinta on kyllä niin suolanen että tiedä minkä taudin tuosta saa.
Gigabyte GeForce RTX 3090 TURBO 24GB | Dustinhome.fi
Vaihtoalueella on ilmoituksia (omanikin ) jos entinen pelibundle miellyttää enemmän.Sielä on pelibundlekin jo vaihtunu
Vielä aiemmin ajattelin, että kassajonoa ei missään nimessä vaihdeta, tai jonotuspaikka vaaraantuu täysin. Nyt noita Zotacin kortteja on -10 ja -4. Näyttäisi, että kassajonon vaihtaminen ei olekaan hullumpi idea.Samoin, Trinity OC lähti tulemaan Jimsulta. Guru3D ja TPU:n arvostelujen mukaan kelpo peli, redditissä jengillä jotain hämminkejä RGB:n kanssa.
Tilasin 16.10
Oho, onpas hämmästyttävän hyvät varastosaldot Zotac GeForce RTX 3090 Trinity -näytönohjain, 24GB GDDR6X - 1 699,00€