NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 649
Edit: ai tse olikin gigantista eikä jimmyltä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.12.2018
Viestejä
42
Hetkonen, hetkonen...tilasin Gigantilta ainoastaan tuon EVGA:n 3080 FTW3 ULTRA:n silloin kun se ilmestyi tilattavaksi. Nyt paukahti mailiin toimitusvahvistus jostain tuotteesta lähetystunnuksella. Ei kai ne oikeasti meinaa mulle korttia laittaa tulemaan :nb:
Tässähän kerkee hyvin nostattelee odotukset taivaisiin, ni voi Gigsu sitten romahduttaa ne takas maanpinnalle kun peruvat toimituksen:cry:
Itsellä tuli kanssa omapostista ilmoitus eikä ole gigantista muita tilauksia kuin tuo sama näyttis. Painokin jo kirjattu lähetykseen eli eiköhän se sieltä ihan oikeasti ole lähdössä.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Jimmsiltä julkkarissa tilattu kyseinen Evgan näyttis, eikä yhden yhtä vielä toimitettu, vaikka kyseessä Suomen ainoa virallinen Evgan jälleenmyyjä. Giganttia ei ole listattu minkään maan viralliseksi jälleenmyyjäksi. Nyt kyllä ketuttaa jos ei Jimms kohta saa kortteja.

Toisaalta jos Gigantti pohjoismaisena liikkeenä nyt saa noita kortteja, ehkä myös Jimms saa kohta. Tai sitten ei.
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
240
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Jimmsiltä julkkarissa tilattu kyseinen Evgan näyttis, eikä yhden yhtä vielä toimitettu, vaikka kyseessä Suomen ainoa virallinen Evgan jälleenmyyjä. Giganttia ei ole listattu minkään maan viralliseksi jälleenmyyjäksi. Nyt kyllä ketuttaa jos ei Jimms kohta saa kortteja.

Toisaalta jos Gigantti pohjoismaisena liikkeenä nyt saa noita kortteja, ehkä myös Jimms saa kohta. Tai sitten ei.
Olen osittain lopettanut korttien perään stressaamisen, vituttaahan se ihan armottomasti mutta samalla vetää hermot repaleiksi.
Tulee kuitenkin tarkistettua että onko tullut edes arvioitua aikaa :rofl:
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 355
Olen osittain lopettanut korttien perään stressaamisen, vituttaahan se ihan armottomasti mutta samalla vetää hermot repaleiksi.
Tulee kuitenkin tarkistettua että onko tullut edes arvioitua aikaa :rofl:
Tämä ketju auttaa paljon, kun tietää ettei ole yksin tässä veneessä, vaan moni muukin kuumeisesti odottelee korttejaan :D

Sekin oikeastaan helpottaa, kun kortteja saaneet postailevat kuvia tänne, niin ei tunnu omakaan odottelu täysin toivottomalta.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Olen osittain lopettanut korttien perään stressaamisen, vituttaahan se ihan armottomasti mutta samalla vetää hermot repaleiksi.
Tulee kuitenkin tarkistettua että onko tullut edes arvioitua aikaa :rofl:
Minulla on vähän sellainen tilanne, että ei ole pöytäkonetta tällä hetkellä ollenkaan. Ostan Ryzen 5900X:n heti torstaina (toivottavasti niitä riittää), joten alunperin olisin luullut saavani näyttiksen hyvissä ajoin, mutta mitäpä vielä.

Eihän tässä mikään hätä olisi jos olisi tuhnupönttö odottamassa päivitystä, mutta kun ei :p

Vielä noin pari viikkoa armon aikaa, että prossu ja emolevy toivon mukaan saapuu. Sitten enää se Evgan näyttis..
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 631
Hetkonen, hetkonen...tilasin Gigantilta ainoastaan tuon EVGA:n 3080 FTW3 ULTRA:n silloin kun se ilmestyi tilattavaksi. Nyt paukahti mailiin toimitusvahvistus jostain tuotteesta lähetystunnuksella. Ei kai ne oikeasti meinaa mulle korttia laittaa tulemaan :nb:
Tässähän kerkee hyvin nostattelee odotukset taivaisiin, ni voi Gigsu sitten romahduttaa ne takas maanpinnalle kun peruvat toimituksen:cry:
Nyt pisti Gigantti melkoisen kierrepallon kyllä, jos tämä on totta! :lol:
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
65
Jimmsin chätistä kysyessä olin jonossa 30 joukossa. Mailiin taas pamahti vastaus, että 50 joukossa. Mikähän tossa on kun ei voi tarkkaa sijaa sanoa? Taitaa mennä rtx 3070 eagle peruutukseen ja uutta arpaa AMD kelkassa.
 
Liittynyt
23.08.2019
Viestejä
108
Itsellä tuli kanssa omapostista ilmoitus eikä ole gigantista muita tilauksia kuin tuo sama näyttis. Painokin jo kirjattu lähetykseen eli eiköhän se sieltä ihan oikeasti ole lähdössä.
Joo. Klarnan lasku aktivoitunu ja postilla tieto lähetyksestä painon kanssa. Kyllähän tuo vaikuttaisi olevan tulossa. Kuinkas moni muu täällä on Gigantista tuota korttia tilannu ja kuinka monelle se on tulossa?

E: kyseessä siis tuo EVGA 3080 ftw3 ultra
 
Liittynyt
03.10.2020
Viestejä
30
Joo. Klarnan lasku aktivoitunu ja postilla tieto lähetyksestä painon kanssa. Kyllähän tuo vaikuttaisi olevan tulossa. Kuinkas moni muu täällä on Gigantista tuota korttia tilannu ja kuinka monelle se on tulossa?

E: kyseessä siis tuo EVGA 3080 ftw3 ultra
Mä silmiäni usko en, kun se gigantti teki sen.
 
Liittynyt
18.10.2020
Viestejä
229
Onneksi tilasin tuon evgan ekojen joukossa varmaan ja peruin pari päivää myöhemmin xD
 
Liittynyt
18.06.2019
Viestejä
25
Onneksi peruutin oman korttini gigantilta viikonloppuna että ei tulis tälläisiä positiivisia maanantai ylläreitä :) . 3080 korteista porukka muutenkin näyttää puhuvan kun oma oli 3090.
 

Wizand

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
364
Hetkonen, hetkonen...tilasin Gigantilta ainoastaan tuon EVGA:n 3080 FTW3 ULTRA:n silloin kun se ilmestyi tilattavaksi. Nyt paukahti mailiin toimitusvahvistus jostain tuotteesta lähetystunnuksella. Ei kai ne oikeasti meinaa mulle korttia laittaa tulemaan :nb:
Tässähän kerkee hyvin nostattelee odotukset taivaisiin, ni voi Gigsu sitten romahduttaa ne takas maanpinnalle kun peruvat toimituksen:cry:
Joo. Klarnan lasku aktivoitunu ja postilla tieto lähetyksestä painon kanssa. Kyllähän tuo vaikuttaisi olevan tulossa. Kuinkas moni muu täällä on Gigantista tuota korttia tilannu ja kuinka monelle se on tulossa?

E: kyseessä siis tuo EVGA 3080 ftw3 ultra
Mä silmiäni usko en, kun se gigantti teki sen.

Ei herran tähden, onko tämä nyt oikeasti tapahtumassa! Toivottavasti paketintoimittajan rekassa on nastarenkaat alla ja ei ole krapulahuuruja viikonlopulta - ettei vaan menis ojaan nyt tämäkin. Nyt tarvittaisiin joku norppa-live seuraamaan tuota toimistusta.
Mutta pidetään peukkuja teille, toivottavasti gigantti nyt kerrankin toimittaa.
 
Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
128
Jimmsin chätistä kysyessä olin jonossa 30 joukossa. Mailiin taas pamahti vastaus, että 50 joukossa. Mikähän tossa on kun ei voi tarkkaa sijaa sanoa? Taitaa mennä rtx 3070 eagle peruutukseen ja uutta arpaa AMD kelkassa.
Joo noi arviot on heitelly mullakin et älä ihmettele. Kans olin ekan 100 joukossa mut nyt sit laskujen mukaan oon ollu siinä vaiheessa yli 100 porukassa. Luulen näin että vastaavat ympäri pyöreesti kun jonopaikkoja ei sais vissiin kertoa tai sit vaan kertovat ensimmäiselle 20-30 sijotuksille tjn. Mut perseestähän tuo on ettei suoraa sanota koska sen kortin mahollisesti saa. Varmaan just sen takia ympäri pyöreesti kertovatkin etteivät joudu perumaan puheitaan!
 

oez

Liittynyt
27.10.2020
Viestejä
85
Ah aivan. Kävin jo kurkkaamassa, ettei sentään sitä viime viikolla listattua 3080 non-OC TUFia.
 
Liittynyt
21.03.2019
Viestejä
9
MSI:n kahen tuulettimen 3070 Ventusta ainakin. Oli oma jo käsiteltävänä, niin peruin kun on kerta jo korttia tulossa. Menkööt seuraavalle.
Tuliskohan jimmylle kans tuota mallia nyt tällä viikolla? Aspa väitti että oon ensimmäisen 20 joukossa niin nyt seuraavasta erästä vois riittää.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
93
Dustinilla on useita 3070-kortteja saapumassa 4.11. Tilasin huvikseni eilen yhden (MSI:n kahden tuulettimen OC-Ventus), tänään tuli viesti että lähtee tuona päivänä liikkeelle. Kysäisin vielä aspasta tarkoittaako tämä sitä että kortti on varattu tilaukselle, kuulemma tarkoittaa. Eli jos noita haluaa niin tuolta voi irrota nytkin tilattuna.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Jimm's ainaki saanu tänää yhteensä 30kpl Zotacin rtx 3080 kortteja, 15kpl normi, 15kpl oc mallia.
 
Liittynyt
03.10.2020
Viestejä
30
Kyllähän tässä aikuinen mies herkistyy kun aamupalan yhteydessä lukee tälläisiä viestejä. Gigantti on oikeasti lähettänyt kortin tai kaksi ??
Tätä täytyy juhlistaa !
Yhden vissiin, ellei @Sanleif:lle toimita gigantti vahingossa 2060 superia 3080 tilalla :rofl:
 
Liittynyt
31.08.2018
Viestejä
374
Jimms ei ole purkanut edes ekaa 15min STRIX 3080 OC tilauksia.
Jos tuo sisältää edes hitusen faktaa, mä en saa korttiani koskaan, tilasin 30.9. :D
No onpahan aikaa seurailla seuraavia tapahtumia, AMD:n korttien riippumattomat testit ja Nvidian mahdollinen vastaveto.
 
Liittynyt
04.12.2019
Viestejä
58
Yksi Gigabyten 3070 on Proshopilla varastossa. Hinta suolainen, pthyi.

Muoks. Ja se meni jo. 679 e hirveä hinta kun vrt. 3080.
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
282
Pistin yhden Zotac Trinity 3080:n tilaukseen Jimmssiltä. Ei kyllä vissiin mikään paras kortti mutta 3080 kuitenkin.
 
Liittynyt
18.06.2018
Viestejä
496
Giganttiko alkanut toimittaa?! Erikoista kyllä jos vielä muutenkin euroopassa harvinaista EVGAA saavat ekana toimitettua?!

2018 ostin muuten 2070:n hintaan 499€ black fridayna, noin 1,5kk launchin jälkeen. Founders edition maksoi silloin 600€. Tänä vuonna tuntuisi olevan vähän eri meininki teoriassa saman hintaisella kortilla.
Tänä vuonna tietenkin täysin absurdia edes unelmoida BF tarjouksista. Enemmänkin BF tarjoukset voisi olla sellasia, että siellä olisi 10kpl varastoja ylipäätään myynnissä 3080:stä vähintään +100e ylihintaan.
 

oez

Liittynyt
27.10.2020
Viestejä
85
Tuosta Gigantista ei tietty liikoja voi lukea rivien välistä. Onnittelut niille, jotka saavat EVGA:ta, mutta taitaa muiden valmistajien kanssa olla vielä neuvottelut kesken.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 850
Samoin, Trinity OC lähti tulemaan Jimsulta. Guru3D ja TPU:n arvostelujen mukaan kelpo peli, redditissä jengillä jotain hämminkejä RGB:n kanssa.

Tilasin 16.10
 
Liittynyt
22.03.2019
Viestejä
123
Samoin, Trinity OC lähti tulemaan Jimsulta. Guru3D ja TPU:n arvostelujen mukaan kelpo peli, redditissä jengillä jotain hämminkejä RGB:n kanssa.

Tilasin 16.10
Vielä aiemmin ajattelin, että kassajonoa ei missään nimessä vaihdeta, tai jonotuspaikka vaaraantuu täysin. Nyt noita Zotacin kortteja on -10 ja -4. Näyttäisi, että kassajonon vaihtaminen ei olekaan hullumpi idea.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 906
Viestejä
4 296 170
Jäsenet
71 732
Uusin jäsen
Esa007

Hinta.fi

Ylös Bottom