Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saas nähä mulla on 17:07 ja ei ainakaa vielä kuulunu mitään![]()
Vilpittömät pahoitteluni jos tietämättäni kiilasin ohi... En tiedä onko relevanttia mutta tänään lähteneessä lähetysvahvistuksessa luki että tilaus tehty 16:03, vaikka itse tilausvahvistus saapunut mun gmail lootaan 16:05... ehkä tuo kahden minuutin ero voi selittää pari sijaa jonossaTaas joku pääsi mun ohi jonossa. Tuntuu ihanalta kun Multitronic hakkaa märällä rätillä naamaani vähän väliä.
Se selittääkin kaiken. Oma tilaus 16:04. Voin viedä heinähangon takaisin latoon.Vilpittömät pahoitteluni jos tietämättäni kiilasin ohi... En tiedä onko relevanttia mutta tänään lähteneessä lähetysvahvistuksessa luki että tilaus tehty 16:03, vaikka itse tilausvahvistus saapunut mun gmail lootaan 16:05... ehkä tuo kahden minuutin ero voi selittää pari sijaa jonossa
Äh, joo.Tarkoitat varmaan 6000 sarjaa?
Mulla kanssa vahvistus 17:07 ja sanoivat juuri Verkkisen aspassa, että hyvät on mahdollisuudet sopia tän päivä tulleisii. +25kpl tullut.Saas nähä mulla on 17:07 ja ei ainakaa vielä kuulunu mitään![]()
Ilmoittelen vaikka huomenna jos omalle kohdalle osuu. Vahvarissa kellonaika 17.07. Jännät on paikat.Verkkokaupan aspa chat vastaili, että noita tämän päivän kaikkia tuf oc kortteja ei oo vielä kirjattu järjestelmään ja hänen sanojensa mukaan mun kohdalla "tilanne näyttää ihan hyvältä", mitä lieneekään, ei kuitenkaan luvannut että kortti olisi, mutta huomisen aikana ne loput kirjataan systeemiin ja sitä kautta pitäisi sitten selvitä osuiko kohdalle.
Ilmoittelen vaikka huomenna jos omalle kohdalle osuu. Vahvarissa kellonaika 17.07. Jännät on paikat.
Eikös tässä käynyt niin, että 2080ti msrp oli alunperin 1199$ jonka Nvidia vaihtoi lennosta 999$ eikä hinnat ikinä laskeneet tuohon jälkimmäisen tasolle?Rtx 2080ti oli msrp 999$ ja suomessa aib hinnat siinä 1400e molemmin puolin, tämän vuoksi jengi varmaan miettii tuota hintatasoa.
![]()
MinäTulihan tuolta AMD:lta ihan hyvännäköistä settiä, melkeen jopa harmittaa että 3080 on koneessa, varsinkin kun 5000sarjan ryzeni jollain aikataululla tulossa koneeseen myös.
Haluaako joku mattimyöhänen ostaa reilun viikon ajan sisäänajetun kfa2 rtx3080:n alkup ostohintaan?En jaksanut vielä ruveta myyntipalstoille postailemaan.
Kylläpä toiki voi jäädä tonne koppaan huristeleen, varsinkin kun reilun viikon sisäänajolla kulku ja melutasokin laskenut kivasti.
Voihan se olla että revikat sanoo vielä ihan muuta kuin launchin data, mutta kun en itse raytracing-kutkutuksia tarvi (uskon että näissä amd edelleen häviää) niin tuollainen 6800xt vois olla aivan käypä kampe itselle![]()
Eikös tässä käynyt niin, että 2080ti msrp oli alunperin 1199$ jonka Nvidia vaihtoi lennosta 999$ eikä hinnat ikinä laskeneet tuohon jälkimmäisen tasolle?
Kyllä se siinä launch eventissä oli ainaki 999
(kohta 1:39:21)
Jos Jimms tai muut kaupat ei nyt floppaa tätä ni kortti myy jonkun 1100€Lähinnä sitä vain herättelin ihmisten mieleen, että ei ylläty jos suomihinta onki satasia enemmän, ku msrp.
Lähinnä sitä vain herättelin ihmisten mieleen, että ei ylläty jos suomihinta onki satasia enemmän, ku msrp.
Onko jengi tilannut näitä 3080 ja 3090 laskulla vai miten, kun saatavuus ollut epävarmaa ja osa myös peruillut tilauksiaan tai vaihtanut tilauksen toiseen malliin/kauppaan ensimmäisen tilauksen jälkeen?
Onko jengi tilannut näitä 3080 ja 3090 laskulla vai miten, kun saatavuus ollut epävarmaa ja osa myös peruillut tilauksiaan tai vaihtanut tilauksen toiseen malliin/kauppaan ensimmäisen tilauksen jälkeen?
Ite ainaki Klarnalla todennu että on helpoin hoitaa tämmöset sekavat päivitysoperaatiot niin ei jää ns. löysiä kiinni johonki, nuo ei klarnasta siirry maksuun ennen ku tuotteita on saanu, ja nyt on mahdollista tilata 4-5 kaupasta useita eri tuotteita joiden saatavuus on on huono niin että lähemmäs 10k on tota saldoa varattuna, mutta lopulta sitte jää se 3k kun kaikki on tullu, sitte voi myydä vanhat ja lyhentää loput ja jos haluu erämaksuttaa niin se optio on ns. itellä sitte suoraan. Klarnaan myös päivittyy esim jimmsissä suoraan kaikki muutokset että jos muokkaa tilausta että tiputtaa jonku tuotteen pois tai vastaavaa niin ei tarvi kokonaan alottaa alusta. Toki ainoa miinus on että ei oo se "luottoraja" missään näkyvissä ja välillä se saattaa köhiä vähän.
Mutta joo en ala maksaa kyllä etupeltoon tämmösiä mistä ei tiedä milloin saa, meni tietokonekauppa.fi ja niiden op-erämaksu canceliin koska OP:n mielestä oli ihan ok ruveta lähettää laskuja heti ja että lyhennykset alkaa rullaa ennen ku on edes saanu tuotetta. Kysyin aspasta ja peruutin kaikki heti.
Julkaisupäivänä 16:12
Oot sössinyt tuolta ylhäältä "jätä viestiketju huomioimatta" nappia. Paina "huomioi viestiketju" tjsp.Anteeksi jos on tyhmä kysymys eikä suoraan edes liity ketjuun, mutta miksi esim. tämä ketju ei yleensä näy täällä foorumilla jos menee tuonne Näytönohjaimet-osioon. Ketjuun saattaa olla tullut viestiä minuutti sitten mutta ei näy missään. Pitää etsiä selaimen historian kautta tai nykyään laitoin jo kirjanmerkkeihin.
Onneksi on jo 3080 TUF non-OC tilaus sisällä 739€. Tarvitsee vain odotella pieni ikuisuus itse korttia3080:n tehot 700€ hinnalla
Itse maksan tällaiset ostokset pääsääntöisesti luottokortilla, jonka jälkeen siirrän ostossumman toiselta tililtä luottokorttitilille.Luottokortti on hyvä ja asiansa järkevästi hoitaneilla luottorajaakin yleensä on.
Täällä kans 16:12 tipahti vahvistusKuinkahan monta tilausta tippunut sisään samalla minuutilla niille. Itselkin tuli tilausvahvistus 16:12 julkasupäivänä, mutta ei vie tullut tästä erästä toi 3080 STRIX OC.
Kuumottelee nyt kyl vähä, joskos sitä seuraavasta...![]()
Täällä kans 16:12 tipahti vahvistus![]()
Oot sössinyt tuolta ylhäältä "jätä viestiketju huomioimatta" nappia. Paina "huomioi viestiketju" tjsp.
Mulla ei millään luottokortilla tuu laskutuksesta maksuja jos maksaa ekalla laskulla, S pankin kortissa tollanen vissiin olis mut sitä mulla ei oo. Sen sijaan muistelisin, että luottokortti turvaa vain sen kuukausittaisen luottorajan verran ostoksissa, eli vaikkapa tonnin luottorajalla ylimaksamalla luottokortille ei yli tonnin ostoksiin saa sitten luottokorttifirman suojaa. Voin olla tossa väärässäkin, mutta nordean luottokorttiehdoissa jotain ton suuntasta luki.Itse maksan tällaiset ostokset pääsääntöisesti luottokortilla, jonka jälkeen siirrän ostossumman toiselta tililtä luottokorttitilille.
Ei tule luottokortin kuukausittaista laskutusmaksua, ei mene luottoraja täyteen mutta saan kuitenkin kaikki luottokortin turvat.
No tämän arvan toki jätin, mutta ei tuota voi edes ajatella kun toi tulee aikaisintaan joskus lumien sulamisen jälkeen keväällä toimitukseen.Onneksi on jo 3080 TUF non-OC tilaus sisällä 739€. Tarvitsee vain odotella pieni ikuisuus itse korttia![]()
Sama tilanne tosin vaikuttaisi olevan useammalla valmistajallaSamahan tuo ei-OC TUF:n tilaus on pitää sisällä mutta joulukuussa lähtee 6900XT myös tilaukseen, saa nähdä kumpi ehti ensin perille. En yhtään ihmettelisi jos AMD.
Merkkinä kyllä saa olla mikä tahansa muu kuin Asus, on kyllä ollut sen verran tuuheaa suoriutumista tämän OC/ei-OC 3080:n kanssa että en ole kyllä kyseisen lafkan tuotteita enää laittamassa mihinkään koneeseen.
Mistä syystä noita normi TUFeja ei ole mutta OC:ta on paremmin?
Ja jatkossa vähemmän rahaa kun tilaan toisen valmistajan kortin.Koska Asus saa niistä 20-30€ enemmän rahaa
No tämän arvan toki jätin, mutta ei tuota voi edes ajatella kun toi tulee aikaisintaan joskus lumien sulamisen jälkeen keväällä toimitukseen.
![]()
Toi on se hinta mikä mielestäni on järkevä suhteessa 6800xt ja 6900xt. Yli 800€ ei missään nimessä kannata maksaa.