Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wattöhell, jimiltä tuli viesti että lappu laitettu postiin
Piti tulla vasta seuraavasta erästä...
Mielenkiintoista.. Verkkis on saanut tänään 2kpl 3080 non-oc Strixiä. Ei ihan riitä vielä itelle siitä, mutta näköjään noita sittenkin ainakin valmistetaan. Mitä lie bottom-bin piirejä noihin on päätynyt kun eivät ole leimanneet kortteja OC:ksi..
Ite peruin tänään tuon non-OC Strixin Verkkiksestä, mutta mitään hajua jonosijasta ei ole, kun eivät sieltä mulle mitään niistä kertoneet..[QUOT
Voi perhana. Muistan olleen sijalla 3 tai 4 tuossa Non-OC strixissä. Toivottavasti joku olisi jo peruuttanut tilauksensa viivästys viestin johdosta.
Ei ainakaan vielä ole noudettavissa.
Milloin tilasit?Äsken oli jimmsillä oman tilauksen tilaksi muuttunut "toimitettavissa, odottaa käsittelyä"
Asus strix 3080 oc Kyllä tämä vielä iloksu muuttuu
Milloin tilasit?
Ilmeisen moni täällä vahtii tämänkaltaista sivua seuraavan päivän-parin aikana.
*heavy breathing*
Täällä venataan kanssaPaitsi msi gaming triot
We have been receiving small shipments since launch, but now it appears supply has halted, and it is very unlikely we will receive more stock until early 2021.
Tuf OC tuli taas iso erä Jimmsille, johan näitä alkoi tulemaan. Toinen jo tällä viikolla.
Tästä näkee sen, että kuitenkin se paras taktiilka on kytätä niitä uusia listattuja malleja ja päästä ihan jonon kärkeen. Sitten saa heti sen kortin, vaikka tulisi joku 10 kpl. tai pienempi erä. Itse sain kanssa juuri tuolla tyylillä suht nopsaan ton 3090:n.
katso youtube---gear seekers you peak we seekonko kukaan nähnyt gigabyte master tai xtreme arvosteluja?
Klo 17:01 tuli tilausvahvari julkaisupäivänä.Mikäs sulla oli tilausvahvistus aika? :>
Kiusaan itseäni hahmottamalla oonko just se viiminen joka ei saanu tosta verkkiksen tuf oc erästä
Tuossahan ei nyt sinänsä ole mitään uutta, non-OC-mallien tuotantoahan on luonnehdittu olemattomaksi.Ei hyvältä ei-OC tuffin ostajien kannalta, australialaisen tukkurin mukaan ne eivät odota saavansa tänä vuonna enää ollenkaan lisää kortteja:
Lähde: PC Case Gear
Verkkikseen tullut iso läjä Asus 3080 tuf
Laitoin itse sinne Multitronicin aspan sähköpostiin viestiä että haluaisin peruuttaa tilauksen XXX, vastasivat muutamassa minuutissa että homma okPistin peruen Verkkiksestä ja Jimmssistä epätoivon hetkellä tilatut kortit ja nyt aattelin Multitronicilta perua, mutta eihän siellä ole mitään nappia sille. Meneekö noi perumiset sähköpostilla ja sinne vaan ilmottaa tilausnumerot ja sanoo, että voi poistaa?
Toinen kysymys; pidän vielä Verkkiksen TUF OC:n tilattuna, kun niitä nyt edes jonkun verran tuntuu valuvan, mutta pelibundle vissiin loppuu nyt kuun vaihteessa, eli sitä ei voi myöhemmin enää aktivoida? Voiko tuon pelikoodin pyytää etukäteen (näyttää kuitenkin olevan noudettavissa) ja rekisteröidä ennen erääntymistä, vai vaatiko ne, että on 30-sarjan näyttis koneessa kiinni?
GeForce Now ei vois vähempää kiinnostaa, mutta Kello Koiria voisin kyllä pelailla.
Viimeksi saapuneet |
|
Awww shiiiiiiii.. katotaas oisko oma kortti tossa kun tilausvahvistus 17.20 ja edellisestä erästä oli näitä 17.02 vahvistettuja
Mä oon ajatellu, että munkin 19:19 kortti vois olla tossa erässä, niin mun mielestä sun 17:20 korttikin voi olla.
Periaatteessa oli Saapumispäivä vielä vahvistamatta - 90 kpl - loppuunmyyty tuo oli ennen 164.Jännä että Jimillä (tuotesivulla) ei ollut vielä eilen tietoa että niille tulee tänään 74 tuhua Luulis niiden tietävän että on lähetys tulossa, vai meneekö nuita rekkoja niin paljon nurin että eivät uskalla julkaista tietoa ennen kuin lootat on omassa varastossa.
Oliko ihmisillä yleistä havaintoa, että mikä oon verkkokaupan reaktionopeus siihen että on noi merkatut saldot -> siihen että on allokoitu tilauksille? Olin lukevinani jostain, että tänään saapuneet huomenna jaetaan, mutta voiko se tässä vielä paukahtaa illallaki noudettavaks? :>
Siis sen verran kun viimeksi katsoin, niin kyllä niitä saman päivän aikana alko täälläkin putoilla. Toki en tiedä onko toi tänpäivänen tullu sen verran myöhään, että menis huomiselle.
Veikkaan että noin ~6kk ennemmin kuin gigantti postittaa ensimmäisen korttinsa. Eli noin.. huhtikuussa ?Saa nähdä koska ensimmäinen non oc toimitetaan
Sitä en tässä ymmärrä, että miten se Giganttia haittaa vaikka ihmiset tilaisivat heiltä oli arvio miten pitkällä tahansa? Jääkö se iso keltainen teksti oikeasti huomaamatta ja tulee narinaa varoituksista huolimatta? Huomattavaa, että myyvät non-OC:ta yhä alemmalla hinnalla, mikä tulee varmasti menemään hyvin heidän kannalta.Aspa kovasti sanoi että ei ole enää sen takia niitä listattuna että ei myöhästy enää entisestään tuosta tammikuusta noi 3080 & 3090 korttien lähetykset niille jotka on jo tilanneet.
Siis jimille tuli tänään 74 korttia. Mutta vielä eilen tuotesivulla luki että saapumispäivä vahvistamatta. Ikään kuin eivät vielä eilen tienneet, että heille tänään saapuu lasti kortteja.Periaatteessa oli Saapumispäivä vielä vahvistamatta - 90 kpl - loppuunmyyty tuo oli ennen 164.