Paras betsihän täällä kaikilla non-oc tilaajilla on kysellä niiltä jotka laittaneet useita lottoja vetämään, että jos heillä iskee tärppiin 2 niin myyvät toisen poies.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gigabyte taisi olla väärä valinta kun ei kuulu mitään. Tuli laitettua nyt sitten TUF OC myös tilaukseen kun niitä näyttää tulevan niin ehkä se tulee joskus.
Laittakaahan ihmiset viestejä jos alkaa noita verkkokaupan tän päivän tuf oc kortteja napsahtelemaan saataville, ja jos saa tilausajankohdan vielä niin helpompi seurata missä about jono menee
Verkkokauppa ei myöskään kerro tarkemmin kuinka monta noita kortteja on tullu mutta vois kuvitella että ei ne varmaan enemmän ole kuin jimmsillä.
Gigabyte taisi olla väärä valinta kun ei kuulu mitään. Tuli laitettua nyt sitten TUF OC myös tilaukseen kun niitä näyttää tulevan niin ehkä se tulee joskus.
Sen verran rohkasen asiassa, että eiköhän ole tässä vaiheessa joka ainoan kaupan etu täyttää tilaukset mahdollisimman nopsaan. Koska nyt nopeimmat pääsee jakamaan niitä "loppuja satoja tilauksia", jotka alkavat ohjautua sinne, jossa jonot tuntuvat lyhyimmiltä.
Tai kääntäen, kun tyypeillä on useampi tilaus sisällä, niin helpompi on perua ne, joiden kortti ei ole vielä haettu/koneessa kiinni.
EDIT: Kun ei osaa kerralla kirjoittaa, eli varmaan iltaa myötenkin täyttävät niitä tilauksia, jos vaan jengiä on järkevästi töissä vielä.
Mä oon ajatellu, että munkin 19:19 kortti vois olla tossa erässä, niin mun mielestä sun 17:20 korttikin voi olla.
Saas nähä mulla on 17:07 ja ei ainakaa vielä kuulunu mitäänEikö riitä että sovitaan et molempien löytyy
Jos oli tilauksessa mukana, niin pitäisi tulla sähköpostiin viikon kuluessa. Itselle bundle-koodi tuli Verkkokaupasta sähköpostiin 5pv kuluttua 3080 noudosta.
" Last day of redemption on NVIDIA : Nov. 30, 2020 "
Tosiaan 2 päivää aktivoida toi koodi, kortin sain eilen eli ei paljoa 5 päivää lämmitä, pitääpi ottaa yhteyttä verkkiksen aspaan ja toivoa että saisi hieman hoputettua.
Tarkoitat siis kuukausi ja 2 päivää?
Saas nähä mulla on 17:07 ja ei ainakaa vielä kuulunu mitään
Odottavan aika on pitkäIlmeisen moni täällä vahtii tämänkaltaista sivua seuraavan päivän-parin aikana.
*heavy breathing*
onko kukaan nähnyt gigabyte master tai xtreme arvosteluja?
3080:sta on jotain vissiin. Ainakin tubessa jotain lyhyitä videoita muutamia, mutta en oo kunnon revikoita nähny. Itellä nyt siis tuo 3090 Aorus Master ja voin jotain vastailla mitä pystyn. Oon omia ensituntumia tohon RTX 3080/3090 ketjuun eilen ja tänään kirjotellu siitä.
Oikeasti gigantti on good guy ja ne taistelee henkeen ja vereen että sais meille toimitettua kortteja, mutta rekka/bussi/lentokone kuskit on tehnyt jonku liittouman giganttia vastaan ja sabotoivat tahalleen niiden kortti tilaukset.Jaahas. Tänään oli saapumassa iso lastillinen kortteja giganttiin, mutta..
Rekka kaatui keskelle tietä Vantaalla – mittava liikennehaitta
Mahdollisista henkilövahingoista ei ole vielä tässä vaiheessa tietoa.www.iltalehti.fi
Oikeasti gigantti on good guy ja ne taistelee henkeen ja vereen että sais meille toimitettua kortteja, mutta rekka/bussi/lentokone kuskit on tehnyt jonku liittouman giganttia vastaan ja sabotoivat tahalleen niiden kortti tilaukset.
Komp.Taitaa meikäläinen perua nvidian näyttikset ja odottaa amd 6900xt:tä, eikä ärsytä yhtään enään, että ei tullut vielä korttia.
RTX-3000 rahojen palautumisen seuranta -ketjuPitäskö perustaa ketju RTX3000-sarjan perumisille?
Taas joku pääsi mun ohi jonossa. Tuntuu ihanalta kun Multitronic hakkaa märällä rätillä naamaani vähän väliä.Tänään tuli Multitronicilta viestiä että mun julkaisupäivänä 16:05 tilaamani 3080 10GB VENTUS 3X OC on laitettu postiin.
Nyt on 3090 strixit peruttu. TUF ja TUF OC tilaukset jää voimaan.
Rane, nyt voimia, älä usko AMD propagandaan
Tarkoitat varmaan 6000 sarjaa?Todella hyvä, että AMD pisti kilpailun kovaksi. Itse taidan VR+RT+DLSS-tukisyistä pysytellä 3080:ssä, mutta toi 5900XT hintoineen on kyllä megaylläri. Odotellaan lisäinfoa. Huonolla tuurilla ei ole Gigantista korttia kuulunut siihen mennessä, kun toi 5800XT:n myynti aukeaa ja käy valintojen maailmaksi.