Laita nyt ainakin tuo uusi bios sisään ennen sisäänajoa.
saattaa olla viisainta
edit. katson joo bios päivityksen, mutta lupaan helvetillisen rääkin kortille heti alkuu.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laita nyt ainakin tuo uusi bios sisään ennen sisäänajoa.
Huvittavaa, korjataan kortti tuuletinprofiilin muutoksella. Pitäs varmaan lähettää uudet kortit uusilla bioseilla arvostelijoille niin näkis missä nuo dB:t menee uuden biosin kanssa vrt. edelliseen sekä muihin valmistajiin.
Mitenkä niin? Sama ongelma on myös muissa kuin FTW malleissa joissa on ihan refu PCB mutta oma jäähy.Huvittavaa myös, että yritetään uudistaa PCB:tä puoli väkisin omilla virityksillä vuonna 2016, ja tuossa tulos. Onneksi suhtautuvat takuuasioihin vakavasti.
Mitenkä niin? Sama ongelma on myös muissa kuin FTW malleissa joissa on ihan refu PCB mutta oma jäähy.
No niin oli kun se ei ole ongelma vaan jäähyn ym. heatspreadereiden (backplaten) kontakti. xDEn tarkoittanutkaan pelkästään FTW-malleja, vaan koko ylikuumenemiskeissiä yleisesti. PCB oli ehkä huono sanavalinta tuohon.
No niin oli kun se ei ole ongelma vaan jäähyn ym. heatspreadereiden (backplaten) kontakti. xD
En mä tietenkään sitä tarkoita vaan niiden tarjoamia pädejä.... Itse ainakin alitan vain ne.Ja BIOS-päivityksellä se kontakti korjataan. Loogista. xD
tämä kieltämättä loistava juuri kortin asentaneelle olen ohjeen mukaan tossa kysymysmerkki kohdassa fosters purkki kädessä, mutta ohjeita seuraamalla uskon maaliin pääseväni! ja olen muuten aina ollut uskossa että FTW edelleen FuckTheWorld
jännä vertailu.. 1080 FTW idle lämmöt yli 40.. 295x2 oli alle 40. rasitus lämmöt myös 1080 korkeemmat. maksoin tästä vaihto lystistä reilut 400€ ja pelit mitä pelaan on FPS samat good deal! tulihan osttettua, mutta samaa syssyyn onhan se helppo myydä kun juuri pakasta vedetty.
Joskus aikoinaan oli muuten 980 ti sc kortissa sama että mosfet tyynyt ei koskenu baseplateen. Juomasin tämän sattumalta kun syynäilin korttia sivusta ja tyynyn ja levyn välissä oli ehkä noin millin rako. Laitoin evga:lle tarkan kuvan tästä ja sieltä tuli vastaus että kaikki kunnossa. No laitoin itse sitten paksummat tyynyt jotka sai kunnolla kosketuksen levyyn ja informoin myös kortin uutta omistajaa tästä korjauksesta kun myin pois. Ilmeisesti tuo huolettomuus liian ohuiden tyynyjen kanssa nyt sitten kostautuu.
GEFORCE HOTFIX DRIVER VERSION 375.76
This is GeForce Hot Fix driver version 375.76 that addresses the following:
Occasional flicker on high refresh rate monitors
Artifacts in GIFs
I just got off the phone with Evga regarding the thermal issue and wanting to get a replacement card that will have thermal pads and the vbios update.
I apologize in advance if this question is dumb. They told me there is no guarantee of getting a brand new card as a replacement. It maybe be from a stored returned card that has been used. They check it to meet factory standards.
Onkohan se tyynyjen mukana tuleva tahna mistään kotosin... Tuota MX-4:sta on vielä jäljellä mutta se on jo kohta seitsemän vuotta vanhaa.
Ei ne kyllä MX-4:sta tule mukaan laittamaan. Muistinkin tosin juuri, että oma tuubi ei olekaan kovin vanha (sekottui mielessä vanhaan MX-3 tuubiin), joten taidan käyttää sitä joka tapauksessa.Eikös tuossa videossa käytetty juuri sitä samaa?
http://wccftech.com/nvidia-gtx-1080-evga-catches-fire-video/
Ja savu nousee vaan! Kannattaa jättää kone päälle kun lähtee pois kämpästä, jos haluaa elää jännityksessä.
7 vuotta vanhaa?
Onkohan se tyynyjen mukana tuleva tahna mistään kotosin... Tuota MX-4:sta on vielä jäljellä mutta se on jo kohta seitsemän vuotta vanhaa.
Edit:
Itse asiassa muistin väärin... MX-3 oli vanhaa mutta MX-4 tuubi on aika tuoretta.
En usko että työpöydällä leimahtaa tuohon tahtiin ja ellet huomannut niin lisävirtapiuhat on irti näyttiksestä..
http://wccftech.com/nvidia-gtx-1080-evga-catches-fire-video/
Ja savu nousee vaan! Kannattaa jättää kone päälle kun lähtee pois kämpästä, jos haluaa elää jännityksessä.
juuri näin olen suunnitellut. aamulla duuniin lähtiessä pitää muistaa jättää kone tulille paan ihan muistutuksen puhelimeen.
Ei silti kannattane jättää yksin kotia vaikka markin looppia ajamaan.
alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, että nää kaikki kortit saa takaisin kutsun
kiitos linkistä.. tuli samantien päivitettyä kortin bios.Päivitetty BIOS nähtävästi ulkona.
http://forums.evga.com/EVGA-GeForce-GTX-10801070-PWM-Operating-Temperature-Update-m2573491.aspx
Veikkaisin että micron muisteilla olevia kortteja varten fix.