NVIDIA GeForce GTX 1070 / 1080 -thread (Pascal GP104)

Lassivv

Premium-jäsen
Team AMD
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 899
Olisko sli:ssä näyttikset rasittunu niin paljon vähemmän että lämmöt olis pysyny paremmin kurissa, nyt kun yski näyttis joutuu tekeen kaiken niin käy kuumempana. Muutakaan oikein keksi.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 259
Olisko sli:ssä näyttikset rasittunu niin paljon vähemmän että lämmöt olis pysyny paremmin kurissa, nyt kun yski näyttis joutuu tekeen kaiken niin käy kuumempana. Muutakaan oikein keksi.
En keksi minäkään mikä tässä on se juttu. Molemmat kuitenkin rasituksessa 98-99%
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 614
Mua alkaa itkettää et miks mun kortissa ei ole samsungin muisteja.. Yhyy.. Toki positiivinen juttu on se et sisäänajo on done ja fractal define c läpi ei kyllä enää kuulekkaan mitään :D
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
550


Onko muilla GTX 1070 omistajilla ollut ongelmia grafiikkavirheiden suhteen Battlefield 1 -pelissä. Kuvassa yllä koitan esittää, että näytönohjain tekee tuommoista valkoista tilkkutäkkiä hiekkaan silloin, kun makaa maassa. Seisallaan tai kyykyssä ollessa noita ei pääsääntöisesti näe. Lisäksi huomasin, että nuo kuviot liikkuvat tuulen suunnan mukaisesti, eli liittynevät tuulen mukana leijailevan pölyn tms.

Näin ollen mietin, että onko vika Battlefieldien käyttämässä pelimoottorissa, vai olenko saanut käsiini valmiiksi paskana olevan näytönohjaimen? Olen kokeillut kolmia ajureita ml. uusimmat viime viikolla ilmestyneet ajurit. Kortti on vakio kellotaajuuksilla ja lämmöt näyttäisivät olevan hyvin kurissa. Lisäksi olen tehnyt näyttikseen bios-päivityksen, joka liittyi noihin Micron-muistipiirien ongelmiin. Näistä yrityksistä huolimatta en ole päässyt grafiikkavirheistä eroon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
143
Nyt tuli kyllä ylläri. Latasin Uniginen uuden Superposition -benchmarkin. Löin 8K-presetin päälle.
Kellotettu MSI 1070 Gaming X (2025/9400) power throttlaa, vaikka power limit on 126%:ssa. Ikinä ennen en ole nähnyt näin rasittavaa testiä (FurMark poissuljettuna)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 146
Voi sinne nestemetalliakin laittaa, mutta melko jaakona saa olla levittämisen ja kasaamisen kanssa kun tuossa on noita pintaliitoskomponentteja sen verran iholla. Sähköteipillä tms. kun suojaa levityksen ajaksi niin kyllä siitä hyvän saa.
 
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
39
On mul tos tota kryonautin thermal grizzlya et varmaan sitä sit. Oli aika koppurat noi vanhat purkat.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
389
Mistähän löytyisi toi asus dual 1070 ppid, jotta vois sen cashback hakemuksen täyttää.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
389
Kiitos . Löyty. Olin kyllä tota nro jo kokeillutkin mutta ilmeisesti kirjoittanut sen väärin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 703
Kelpaaks toi jo vai kui puhtaaks toi pitää hinkata?
Laita nyt sitä sylkeä tai tippa vettä paperiin ja pyyhkäise pari kertaa, niin saat siitä peilinkiiltävän. Eipä noilla pikkuisilla töhryillä varmaan kovin väliä ole.

Ja en voi suositella nestemetallin käyttöä jos ei ole aikaisemmin edes piiriä putsannut. Saattaa vaan käydä huonosti. :dead:
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 259
Laita nyt sitä sylkeä tai tippa vettä paperiin ja pyyhkäise pari kertaa, niin saat siitä peilinkiiltävän. Eipä noilla pikkuisilla töhryillä varmaan kovin väliä ole.

Ja en voi suositella nestemetallin käyttöä jos ei ole aikaisemmin edes piiriä putsannut. Saattaa vaan käydä huonosti. :dead:
Nestemetalli voi tosiaan jäädä erittäin tiukkaan!
 

Lassivv

Premium-jäsen
Team AMD
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 899
Jaahas pikasesti vilkuiltu koko topici läpi :S Nyt ollut tuo Gigabyten G1 1070 omassa käytössä 4päivää eikä valittamista. Coil whinestä ei ole täällä tietoakaan vaikka siitä oli tuolla edellä jotain juttua yhdeltä käyttäjältä, sielläkin toki mahdollisena se joku muu komponentti mikä tuota aiheuttanut.

Jäähy tuntuisi olevan ihan ok tehokas ja kohtuu hiljainenkin. Olikos näissä vielä se että "boosti" menee alemmaksi jos lämmöt nousee ja lähtee jo skaalaamaan jostain älyttömästä 40asteesta? Itse tuossa tein samantien custon profilen afterburnerilla. Työpöydällä 52asteeseen 0% sen jälkeen 15% pikku auttaminen --> sitten 61C/45% niin pitkään että lämmöt nousee yli 75C ja siitä sitten 90% tms. Empä ole saanut peleissä tuon 45% yli menemään. Lämmöt soutaa aikalailla 64asteessa tuolla 45% (1800rpm) boostaa 1949mhz jatkuvasti mitä olen kerennyt peleissä seuraamaan. Siitä tiedä ollaanko yhtään oikeilla jäljillä vai pitäisikö olla agressiivisempi tuuletin profiili vielä vai onko näin hyvä. 45% tuli heitettyä profiiliin.. pelien aikana ei äänellä niin merkitystä, kun kuulokkeilla mennään eikä tuo 45% mielestäni pahalta kuulosta paljaalla korvallakaan.

Bios updatea ei näkyisi olevan minkäänlaisia gigabyten sivuilla, liekkö liian hyvin piilotettu vai enkö vaan löydä niitä? Vai onko niitä näille edes tullut?

Ei valittamista tällä hetkellä siege/gta5 ja bf1 pyörii kyllä nätisti tällä 2560x1080 resolla.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 712
Eilen tuli asenneltua MSI Gaming X GTX1080 kortti koneeseen. Hieman posti kyl yritti hidastaa kun toimitus jimmsiltä välillä Turku-Helsinki vei postilta 8 päivää, paketti ehti kerran kadota "väärälle" jakolinjalle ja lopulta vielä valittu pakettiautomaattikin oli täysi.
 
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
39
Laita nyt sitä sylkeä tai tippa vettä paperiin ja pyyhkäise pari kertaa, niin saat siitä peilinkiiltävän. Eipä noilla pikkuisilla töhryillä varmaan kovin väliä ole.

Ja en voi suositella nestemetallin käyttöä jos ei ole aikaisemmin edes piiriä putsannut. Saattaa vaan käydä huonosti. :dead:
Laita nyt sitä sylkeä tai tippa vettä paperiin ja pyyhkäise pari kertaa, niin saat siitä peilinkiiltävän. Eipä noilla pikkuisilla töhryillä varmaan kovin väliä ole.

Ja en voi suositella nestemetallin käyttöä jos ei ole aikaisemmin edes piiriä putsannut. Saattaa vaan käydä huonosti. :dead:
No ei oo tullu putsattua noin paskasta piiriä missä tota purkkaa nois pintaliitos komponenteissa asti. :nb: nestettä tullu käyteltyy ja mikäpä siinä ku ei sotke :dead:
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
550
Vielä putsaukseen palatakseni: Taitaa olla suomen halvimpia IPA pulloja kotikäyttöön

http://www.uraltone.com/sendfriend/product/send/id/13903/
Jos haluaa olla oikein nuuka (kuten minä), niin ostaa polttoaineen jäänestoainetta hintaan 4€/l: Polaric GO polttoaineen jäänesto 1L. Käyttöturvallisuustiedotteen mukaan kyseisen litkun isopropanolipitoisuus on >98%. Ei ole siis aivan ehdottoman puhdasta tavaraa, mutta hyvin minä sain sillä ainakin prosessorin päältä lämpötahnat pyyhittyä.

E: Toki nyt, kun luen tuota tiedotetta eteenpäin ja totean, että loput <2% ovat "voiteluainetta", niin ei tuo nyt parhaalta mahdolliselta vaihtoehdolta vaikuta :D
 
Viimeksi muokattu:

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 849
Jos haluaa olla oikein nuuka (kuten minä), niin ostaa polttoaineen jäänestoainetta hintaan 4€/l: Polaric GO polttoaineen jäänesto 1L. Käyttöturvallisuustiedotteen mukaan kyseisen litkun isopropanolipitoisuus on >98%. Ei ole siis aivan ehdottoman puhdasta tavaraa, mutta hyvin minä sain sillä ainakin prosessorin päältä lämpötahnat pyyhittyä.

E: Toki nyt, kun luen tuota tiedotetta eteenpäin ja totean, että loput <2% ovat "voiteluainetta", niin ei tuo nyt parhaalta mahdolliselta vaihtoehdolta vaikuta :D
(OT)
eikö prossun päältä oo turvallisinta ja helpointa putsaa ihan vaan kahvisuodattimella :p Paljaat sirut eri asia...
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 729
Täällä kanssa KFA2 1080 pitää ihan hirveätä coil whine meteliä. Reilun viikon verran tässä olen kokeillut jos asettuisi, mutta tuntuu että pahemmaksi vaan on mennyt. Ensin tuota surinaa kuului vaan benchmarkeissa joissa FPS ei ole rajoitettu, mutta nyt kuuluu selvästi peleissäkin vaikka on Vsync päällä. Ei auta kuin lähettää takaisin Mindfactorylle ja toivoa että takaisin tulee parempi :grumpy:
Nyt saapui uusi ja ihan samanlaista sihinää pitää :grumpy:

No, katsotaan jos tämä yksilö asettuisi burn-inillä...
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 355
Jaahas, tuli toi ICX upgrade email ja hyväksyttiin.. Pitäis maksaa se ~100e että saa sen ICX version tuosta FTW ACX 3.0.. Saa nähdä kauanko menee että saan uuden tilalle.. Pitää jättää toi Assetto Corsa UHD resolla vähemmälle kun integroitu ei pahemmin sitä ainakaan pyöritä :confused2:.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 836
Täytyy laittaa Powerilla 3:n kerran viestiä kun ei näin yli kk:teen ole pelikoodia tullut, viimeksi pari viikkoa sitten sanoivat että olisi nyt pitänyt viimeistään jo olla...

Tuo on paska että joutuu sitä cashbackiä varten avaamaan irroittamaan/avaamaan kopan että jonkun tarvittavan koodin näkee, ei milään softalla näe?
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 614


Jos haluutte coil whinee "sisäänajoa" kokeilkaa tolla softalla. Mulla jynssäs 21h ja enää ei korvaan kuule mitään coil whineä yhtikään ja kortti tappiin asti kellotettu. Piti oikee patjan kanssa nukkuu koneen vieressä kipinä vahdissa :D mut nyt on problem coil whine solved.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
250
Tuli hommattua 4K näyttö ja nyt loppuu kortista väännöt kesken. Toki G-syncci auttaa mutta fpssät on peleissä keskimäärin siellä 30-40 ja välillä droppailee toki alle 30.

Kysymys kuuluu kun haluttaisi SLI setti että hommaanko toisen GTX 1070 vai myyntiin ja 1080 TI tilalle? Ulkonäöllä on merkitystä ja siinä mielessä tykkäisin enemmän kahden kortin kokoonpanosta varsinkin kun olisi tarkoitus hommata isompi kotelo ja yksi kortti näyttää vähän hölmöltä. Tiedän että joissain peleissä SLI ei toimi mutta niitä pelejä en edes omista. Tällä hetkellä Conan Exiles, GTA V ja BF1 enimmäkseen pelaillut.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 564
Tuli hommattua 4K näyttö ja nyt loppuu kortista väännöt kesken. Toki G-syncci auttaa mutta fpssät on peleissä keskimäärin siellä 30-40 ja välillä droppailee toki alle 30.

Kysymys kuuluu kun haluttaisi SLI setti että hommaanko toisen GTX 1070 vai myyntiin ja 1080 TI tilalle? Ulkonäöllä on merkitystä ja siinä mielessä tykkäisin enemmän kahden kortin kokoonpanosta varsinkin kun olisi tarkoitus hommata isompi kotelo ja yksi kortti näyttää vähän hölmöltä. Tiedän että joissain peleissä SLI ei toimi mutta niitä pelejä en edes omista. Tällä hetkellä Conan Exiles, GTA V ja BF1 enimmäkseen pelaillut.
Itse juuri tuli vaihdeltua 980ti titan x pascaliin ja bf1 menee 4k ultralla aa offilla 80-110fps average riippuen mapista. Jos kerta 4k niin hommaat 1080ti ja jos vääntö ei mielestäsi riitä niin sitten 1080ti sli.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
250
Ongelmaksi tulee vaan vesijäähy kun ei noita näköjään ole vielä sellaisia jotka saisi custom looppiin kiinni. :/
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 564
Niin no, onhan noita refu mallisia ja refu blokilla taitaa olla ainut vaihtoehto tällä hetkellä.
Ainakin eklta tullut jo oma malli 1080tille ja titan x blokkikin käy ja nopealla aikataululla tulee customeihin. Muuta isoa syytä en näe ostaa customia kuin jälleenmyynti arvo kun laittaa vesille kun powerlimitti noissa kaikissa hakkaa päälle ja kaikki kellottuu about samaan. Refuissa taas vesiblokki tuki parempaa ja saa heti jos haluaa.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
4
En keksi minäkään mikä tässä on se juttu. Molemmat kuitenkin rasituksessa 98-99%
Viikon ajan kokeilin 1080 SLI:tä, jolloin ylempi kortti oli idlessä 62c, alempi kortti viileänä, rasituksessa ylempi 82c, alempi 70c. Nyt kun vain yksi kortti kiinni niin lämmöt molemmissa paikoissa kokeiltuna tuossa kahdeksassakympissä.
Kasailin tuossa Cooler Masterin jättitorniin kahdella Xeonilla ja kahdella Asus GTX1080 Strixillä kokoonpanon. Tässä käy myös niin, että ylempi kortti hyppää rasituksessa aika nopeasti 83 asteeseen ja throttlaus alkaa vaivata. Alempi kortti n. 57 astetta ja boostit käy korkeammalla (1911MHz). 4K näyttö on kiinni ylemmässä kortissa.

Jos veivaa tuulettimet molemmille korteille 100% niin ylempi kortti päätyy n. 79 asteeseen, boost kellotaajudet edelleen vähän hyppivät mutta keskimäärin n. 1847MHz. On vain aika äänekkäitä kortteja 100% asetuksilla.

Pitäisköhän asennella lisää rupeleita koteloon. Tällä hetkellä kotelossa on käytössä Cosmos IIn mukana tulleet, eli katossa on yksi puhaltamassa ulos, takapaneelissa prossujen kohdalla on yksi puhaltamassa ulos, edessä keskellä on iso puhallin imemässä sisäänpäin, ja pohjassa olevista kahdesta coolerista vain toinen on kytketty.

SSD:t ei ole emolevyssä lämmittämässä (eli eivät ole M.2sia).
 

Liitteet

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 186
Kasailin tuossa Cooler Masterin jättitorniin kahdella Xeonilla ja kahdella Asus GTX1080 Strixillä kokoonpanon. Tässä käy myös niin, että ylempi kortti hyppää rasituksessa aika nopeasti 83 asteeseen ja throttlaus alkaa vaivata. Alempi kortti n. 57 astetta ja boostit käy korkeammalla (1911MHz). 4K näyttö on kiinni ylemmässä kortissa.

Jos veivaa tuulettimet molemmille korteille 100% niin ylempi kortti päätyy n. 79 asteeseen, boost kellotaajudet edelleen vähän hyppivät mutta keskimäärin n. 1847MHz. On vain aika äänekkäitä kortteja 100% asetuksilla.

Pitäisköhän asennella lisää rupeleita koteloon. Tällä hetkellä kotelossa on käytössä Cosmos IIn mukana tulleet, eli katossa on yksi puhaltamassa ulos, takapaneelissa prossujen kohdalla on yksi puhaltamassa ulos, edessä keskellä on iso puhallin imemässä sisäänpäin, ja pohjassa olevista kahdesta coolerista vain toinen on kytketty.

SSD:t ei ole emolevyssä lämmittämässä (eli eivät ole M.2sia).
Ei tuossa lisä ropelit hirveästi auta ylemmälle kortille, melkein paras keino olisi virittää sille joku aio vesijäähy niin saat lämmöt kuriin.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 259
Kasailin tuossa Cooler Masterin jättitorniin kahdella Xeonilla ja kahdella Asus GTX1080 Strixillä kokoonpanon. Tässä käy myös niin, että ylempi kortti hyppää rasituksessa aika nopeasti 83 asteeseen ja throttlaus alkaa vaivata. Alempi kortti n. 57 astetta ja boostit käy korkeammalla (1911MHz). 4K näyttö on kiinni ylemmässä kortissa.

Jos veivaa tuulettimet molemmille korteille 100% niin ylempi kortti päätyy n. 79 asteeseen, boost kellotaajudet edelleen vähän hyppivät mutta keskimäärin n. 1847MHz. On vain aika äänekkäitä kortteja 100% asetuksilla.

Pitäisköhän asennella lisää rupeleita koteloon. Tällä hetkellä kotelossa on käytössä Cosmos IIn mukana tulleet, eli katossa on yksi puhaltamassa ulos, takapaneelissa prossujen kohdalla on yksi puhaltamassa ulos, edessä keskellä on iso puhallin imemässä sisäänpäin, ja pohjassa olevista kahdesta coolerista vain toinen on kytketty.

SSD:t ei ole emolevyssä lämmittämässä (eli eivät ole M.2sia).
Sulla ei tuossa ylemmällä kortilla ole yhtään tilaa hengittää, siksi korkeat lämmöt. :confused2:
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 614
Mä pistäisun vesille koko setin jos noin paljon on osaa jo kehissa. Ei mikää ihme jos lämmöt korkeet.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
4
Sulla ei tuossa ylemmällä kortilla ole yhtään tilaa hengittää, siksi korkeat lämmöt. :confused2:
Juu, ei ole juuri tilaa mutta ei hirveästi vaihtoehtoja. Käytetty softa haluaa että molemmat kortit ovat saman prosessorin PCI väylän takana. Muutoin voisi siirtää kauemmaksi toisistaan. Koneella ei siis varsinaisesti pelata, mutta varmasti pelitkin pyörisivät aika nätisti :)

Pitänee koittaa vaikka tuplata ensi alkuun nuo prosessorituulettimet niin kierto lisääntyy. Helppo asentaa ilman kikkailuja. Jotenkin jos saisi lämmöt kuriin alle 65% fan speedillä niin rauhottuisi tuo meteli.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
372
Zotac GTX 1080 mini pitää pientä coil whineä.
Oletteko kuulleet että coil whine voisi pahentua ajan myötä?
Mietin että laitanko RMA:ta vai ajanko van benchmarkkia sillä whine on jo mielestäni vähän rauhoittunut.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 355
Maksoin EVGA:lle sen ~100e siitä ICX Upgradesta ja nyt kysynkin teiltä.. Mahtaakohan ne hyväksyä jos laitan näytönohjaimen mukana tulleen laatikon (missä näyttis oli) ja sen päälle postin oman paketin sen sijaan mikä kaikissa kuvissa näkyy missä mainostetaan kortin ominaisuuksia jne.? Näytönohjainta pehmustamaan ajattelin laittaa sellaista suojapahvia, sitä on helposti sen verran että saan pehmustettua sen näyttiksen tuonne alkup. paketin sisään.. Antistaattista pussia ei ole :beye:.

Vinkkejä kaivataan!!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 703
Maksoin EVGA:lle sen ~100e siitä ICX Upgradesta ja nyt kysynkin teiltä.. Mahtaakohan ne hyväksyä jos laitan näytönohjaimen mukana tulleen laatikon (missä näyttis oli) ja sen päälle postin oman paketin sen sijaan mikä kaikissa kuvissa näkyy missä mainostetaan kortin ominaisuuksia jne.? Näytönohjainta pehmustamaan ajattelin laittaa sellaista suojapahvia, sitä on helposti sen verran että saan pehmustettua sen näyttiksen tuonne alkup. paketin sisään.. Antistaattista pussia ei ole :beye:.

Vinkkejä kaivataan!!
Siis maksoit EVGA:lle 100e (+postit?) että saisit marginaalisesti paremman jäähyn näyttikseen? Vai pelottiko että vanhempi FTW posahtaa, etkä osannut/vaivautunut asentamaan lämpötyynyjä itse? Uudemman erän ACX jäähyissähän nuo lämpötyynyt on jo valmiiksi asennettuna, minkä käsittääkseni pystyy tarkistamaan sarjanumerolla tai kurkkaamalla piirilevyn ja jäähyn väliin.

No mutta joka tapauksessa, mitä olen EVGA:lle RMA-näyttiksiä lähettänyt, niin ne on pyydetty ilman mitään alkuperäisiä pakkauksia. Kunhan käärit näyttiksen kuplamuoviin ja pistät sanomalehdellä vuorattuun pahvilaatikkoon niin avot.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 355
Siis maksoit EVGA:lle 100e (+postit?) että saisit marginaalisesti paremman jäähyn näyttikseen? Vai pelottiko että vanhempi FTW posahtaa, etkä osannut/vaivautunut asentamaan lämpötyynyjä itse? Uudemman erän ACX jäähyissähän nuo lämpötyynyt on jo valmiiksi asennettuna, minkä käsittääkseni pystyy tarkistamaan sarjanumerolla tai kurkkaamalla piirilevyn ja jäähyn väliin.

No mutta joka tapauksessa, mitä olen EVGA:lle RMA-näyttiksiä lähettänyt, niin ne on pyydetty ilman mitään alkuperäisiä pakkauksia. Kunhan käärit näyttiksen kuplamuoviin ja pistät sanomalehdellä vuorattuun pahvilaatikkoon niin avot.
Ei voi vastata asiallisesti että ei olisi kuitenkin vähän vittuilua ilmassa? Se että mä lyön näyttikseen parit tyynyt kiinni ei kyllä vakuuta mua siitä etteikö se raskaammassa rasituksessa kosahda. Ota nyt huomioon että mulla ei pelkästään ole FHD näyttöjä.. ja haluan että se on myös pomminvarma jatkossakin. Vielä herran vuonna 2017 ihmiset alkaa kitisee jos jollakin on varaa maksaa asiasta x enemmän kuin itse :facepalm:.

No ei siitä sen enempää, kiitoksia vaan. Niin ja ei tämä yksilö kovin hyviä kelloja ottanut vakiolla :rolleyes: (Ota toki yhteyttä jos jokin jäi kaivelemaan)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 703
Ei voi vastata asiallisesti että ei olisi kuitenkin vähän vittuilua ilmassa? Se että mä lyön näyttikseen parit tyynyt kiinni ei kyllä vakuuta mua siitä etteikö se raskaammassa rasituksessa kosahda. Ota nyt huomioon että mulla ei pelkästään ole FHD näyttöjä.. ja haluan että se on myös pomminvarma jatkossakin. Vielä herran vuonna 2017 ihmiset alkaa kitisee jos jollakin on varaa maksaa asiasta x enemmän kuin itse :facepalm:.

No ei siitä sen enempää, kiitoksia vaan. Niin ja ei tämä yksilö kovin hyviä kelloja ottanut vakiolla :rolleyes: (Ota toki yhteyttä jos jokin jäi kaivelemaan)
Ei nyt tarkoitus ollut erityisesti vittuilla, lähinnä vain mietin miksi kukaan tuohon vaihtoon lähtisi kun ero ei tosiaan ole merkittävä ja todennäköisesti uuteen korttiin tuo ongelma on jo valmiiksi korjattu. Samakos tuo paljonko kukin on mielenrauhastaan valmis maksamaan, mutta jännää miten EVGA on tässäkin onnistunut lyömään rahoiksi. Etenkin kuin tuo FTW ja FTW2:n välinen ero hinnassa on EVGA:n sivuilla vain 50e, niin miksiköhän veloittavat 'päivityksestä' 100e. Teksti tuli ehkä niin kärkkäänä kun ottaa tuo valmistajan käytös tässä pattiin, pahoittelut siitä. Toisaalta EVGA on hyvin markkinoinut itsensä näissä takuuasioissa ja palveluissa, joten jos asiakas on tyytyväinen niin mikäs siinä. Tuohon ilmeisesti saa EVGA:n Step-up programin samalla käyttöön, joten siitä vaan samantien GTX 1080 Ti seuraavaksi päivitykseen. :)

Oman kortin laitoin vesille suhteellisen pian niin ei ole tarvinnut huolehtia lämpötyynyistä tai kortin 'kosahtamisesta' sen kummemmin.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 355
Ei nyt tarkoitus ollut erityisesti vittuilla, lähinnä vain mietin miksi kukaan tuohon vaihtoon lähtisi kun ero ei tosiaan ole merkittävä ja todennäköisesti uuteen korttiin tuo ongelma on jo valmiiksi korjattu. Samakos tuo paljonko kukin on mielenrauhastaan valmis maksamaan, mutta jännää miten EVGA on tässäkin onnistunut lyömään rahoiksi. Etenkin kuin tuo FTW ja FTW2:n välinen ero hinnassa on EVGA:n sivuilla vain 50e, niin miksiköhän veloittavat 'päivityksestä' 100e. Teksti tuli ehkä niin kärkkäänä kun ottaa tuo valmistajan käytös tässä pattiin, pahoittelut siitä. Toisaalta EVGA on hyvin markkinoinut itsensä näissä takuuasioissa ja palveluissa, joten jos asiakas on tyytyväinen niin mikäs siinä. Tuohon ilmeisesti saa EVGA:n Step-up programin samalla käyttöön, joten siitä vaan samantien GTX 1080 Ti seuraavaksi päivitykseen. :)

Oman kortin laitoin vesille suhteellisen pian niin ei ole tarvinnut huolehtia lämpötyynyistä tai kortin 'kosahtamisesta' sen kummemmin.
Ei sillä niin väliä että kuinka hyvin EVGA lyö rahoiksi, vaan omalta osalta on tärkeintä se että A)Näytönohjain on varmasti pomminvarmayksilö B)Jos tuleva ICX näytönohjaimeni kosahtaa yllättäen syystä tai toisesta vetäen samalla emon samaan kaivoon niin eipä tarvi miettiä että oliko oma syy tjsp. tai menikö joku tyyny huonosti. Ja eihän tuo yks 100e ole kovin paha kun teen kuiteskin täyttä viikkoa töitä.. En sitten tiedä miten tuon Ti version hankinta menee kun tämän alkup. näyttiksen ostin jo viime syksynä. Isoin mietinnässä oleva asia on että miten ja millä saan pakattua tuon niin tiiviisti ettei näytönohjain liiku paketissa ja että saisin sen Saksaan asti ehjänä..
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 703
Ei sillä niin väliä että kuinka hyvin EVGA lyö rahoiksi, vaan omalta osalta on tärkeintä se että A)Näytönohjain on varmasti pomminvarmayksilö B)Jos tuleva ICX näytönohjaimeni kosahtaa yllättäen syystä tai toisesta vetäen samalla emon samaan kaivoon niin eipä tarvi miettiä että oliko oma syy tjsp. tai menikö joku tyyny huonosti. Ja eihän tuo yks 100e ole kovin paha kun teen kuiteskin täyttä viikkoa töitä.. En sitten tiedä miten tuon Ti version hankinta menee kun tämän alkup. näyttiksen ostin jo viime syksynä. Isoin mietinnässä oleva asia on että miten ja millä saan pakattua tuon niin tiiviisti ettei näytönohjain liiku paketissa ja että saisin sen Saksaan asti ehjänä..
Tässä tosiaan vielä EVGA:n takuupalautuksen pakkausohjeen havainnollistavat kuvat (poikkileikkaukset paketista):
http://www.evga.com/images/emails/RMA_Graphics_1.jpg
http://www.evga.com/images/emails/RMA_Graphics_2.jpg

Eli ainakin takuupalautukseen halusivat pelkän kortin, mutta varmasti laittavat vielä kattavat pakkausohjeet kunhan vaihdon maksu on hyväksytty.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 963
Viestejä
4 294 788
Jäsenet
71 756
Uusin jäsen
Topsuuu

Hinta.fi

Ylös Bottom