Nothing Phone (1)

Ainakin tuolla joku puhui myös 2-3h ajasta. Ei kai se minuutilleen 30min perustu mihinkään. Ite kans just testasin niin tänään näkee.
Ainaki vähän parannusta nään. 2h SoT ja 76% jälellä, normisti ois joku 50% jäljellä tällä SoTilla. Eli jos tohon luottaminen, vois helposti mennä 6h SoT rikki. Saas nähä, liekö apua jos tota tekis useemmin (ts. normilatauksellaki antas aina olla sen 30min)

No jaa

Screenshot_20241110-173951.png

Mulla tuntuu parantuneen merkittävästi, mutta en tiedä paljonko kun laskuri ei jostain syystä tajunnut akun olleen täyteen ladattu

@Team_Slow en tiiä, miten sulla, mut mä oon NP1:sen kans huomannu et monesti 100-90 tippuu nopeesti, 90-60 kohtuuhitaasti, 60-30 hitaasti ja 30-10 nopeesti (huonompina aikoina).

@Team_Slow en tiiä, miten sulla, mut mä oon NP1:sen kans huomannu et monesti 100-90 tippuu nopeesti, 90-60 kohtuuhitaasti, 60-30 hitaasti ja 30-10 nopeesti (huonompina aikoina).

Noin mullakin normisti, mutta tänään kun testasin tuota kikkaa pysyi 100-90 alueella yllättävän pitkään. Normaalisti hyvä kun kerkee edes puhelinta käyttämään tuolla välillä

Noin mullakin normisti, mutta tänään kun testasin tuota kikkaa pysyi 100-90 alueella yllättävän pitkään. Normaalisti hyvä kun kerkee edes puhelinta käyttämään tuolla välillä
Joo, tosin veikkaan, että oma akun kunto on sen verran heikko jo, että ei oo ihme jos tippuu 100->90 nopeesti :D

Ilmeisesti toi uusin päivitys vaikuttaa (taas) akunkestoon negatiivisesti. Toivottavasti OS 3.0 korjaa ongelman.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 378
Jäsenet
74 122
Uusin jäsen
Elmeri Hannukainen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom