Nothing Phone (1)

Liittynyt
07.08.2018
Viestejä
17
On, ja toimi ongelmitta koko sen ajan mitä luuri oli mulla käytössä. Universaalisti AA on todella tarkka käytössä olevan kaapelin laadusta, eli käytä vain Kunnon Hyviä Laatukaapeleita, ei mitään epämääräisiä tarvike/kiina-kaapeleita.

Mikä sulla tarkasti ottaen mättää tuossa?
Ongelma on, että auto tai AA ei tunnista, että puhelin olisi liitettynä, eli käytännössä ei tapahdu mitään. Saattaa olla tosiaan kaapelista kiinni, vaikka monella eri piuhalla kokeilin. Pitänee käydä kaapelikaupoilla ennen puhelinkauppoja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 200
Mulla oli ainakin VAG vehkeen kanssa juurikin kanssa tuosta kaapelista kiinni. Mystisesti sitten kuitenkin myös sillä paskalla tarvikekaapelilla alkoi myöhemmin toimia, kun olin ensin käyttänyt jotain samsungin kaapelia.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 162
Ongelma on, että auto tai AA ei tunnista, että puhelin olisi liitettynä, eli käytännössä ei tapahdu mitään. Saattaa olla tosiaan kaapelista kiinni, vaikka monella eri piuhalla kokeilin. Pitänee käydä kaapelikaupoilla ennen puhelinkauppoja.
Joo, kaapelit noissa yleensä mättää jos joku, tosin outoa ettei se systeemi sano mitään, kun usein huonollakin kaapelilla jotain tapahtuu mutta sitten töksähtää ja lakkaa toimimasta.

Yks mikä tuli mieleen, niin mulla on Opelissa asetuksissa täppä AA:n ja CarPlayn kytkemiseksi käyttöön/pois käytöstä, ei sulla sellaista mahda olla siellä autossas ja sieltä pois käytöstä?
 
Liittynyt
07.08.2018
Viestejä
17
Yks mikä tuli mieleen, niin mulla on Opelissa asetuksissa täppä AA:n ja CarPlayn kytkemiseksi käyttöön/pois käytöstä, ei sulla sellaista mahda olla siellä autossas ja sieltä pois käytöstä?
Ei ole tällaista, vaimon iPhonella CarPlay lähti toimimaan heti.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Eilen alkoi vakaa Android 14 valua Nothing (1):selle, ekana saa betassa olleet ja sitten stablet.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 309
Luulin, että toi näytön välkyntä oli rauta ominaisuus mitä ei voinut mitenkään korjata kuten monissa arvosteluissa sanottiin, mutta tässä uusimmassa päivityksessä näyttäisi vihdoin olevan korjattu. Esim. whatsappissa aikaisemmin välkkyi kirkkaalle ja himmeälle vuoron perään. Kiva, että tässä vaiheessa alkaa olemaan softansa puolesta käyttökunnossa.
 
Liittynyt
07.08.2018
Viestejä
17
Ongelma on, että auto tai AA ei tunnista, että puhelin olisi liitettynä, eli käytännössä ei tapahdu mitään. Saattaa olla tosiaan kaapelista kiinni, vaikka monella eri piuhalla kokeilin. Pitänee käydä kaapelikaupoilla ennen puhelinkauppoja.
Tämä ratkesi lopulta paremmalla kaapelilla ja palauttamalla tehdasasetukset auton järjestelmään.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
On kyllä ihan paska puhelin loppujen lopuksi. Alku ihastus meni pois ja en oikein ole tyytyväinen mihinkään. Toiseksi puhelimeksi tuli taas perus Samsung, niin tekis mieli heittää tämä romu roskiin.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 162
On kyllä ihan paska puhelin loppujen lopuksi. Alku ihastus meni pois ja en oikein ole tyytyväinen mihinkään. Toiseksi puhelimeksi tuli taas perus Samsung, niin tekis mieli heittää tämä romu roskiin.
Jaksatko eritellä mikä siinä on nyt paskaa alkuinnostuksen jälkeen? Ittellä tuo oli vuoden käytössä enkä muuta ikävää keksinyt kuin turhan mopon prossun mikä aiheutti välillä epämiellyttäviä tökkimisiä. Pistin kiertoon vaimolle ja hän on ollut oikeinkin tyytyväinen luuriin, eikä hän ole mistään pikku hipoilu-ominaisuuksista innostuvaa tyyppiä joten luurin erikoisuudetkaan häneen tuskin kummemmin vetoaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 200
On kyllä ihan paska puhelin loppujen lopuksi. Alku ihastus meni pois ja en oikein ole tyytyväinen mihinkään. Toiseksi puhelimeksi tuli taas perus Samsung, niin tekis mieli heittää tämä romu roskiin.
Melkein täsmälleen samat sanat. P30 Pro oli aiemmin joka alkoi olla joka paikasta vähän rempallaan, ostin tämän ja käytin pari kk.
Sen jälkeen totesin että P30 Pro oli joka ikisellä tavalla parempi --> Huollatin sen ja käytän sitä seuraavat pari vuotta.

Muutama Ranskalainen viiva:
-Akku on paskempi
-Lagaa
-En keksinyt miten "paluu" ja "valikko" napit saa vaihdettua puolelta toiselle puukottamatta
-Näyttö on paskempi
-Kamera on paskempi
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 309
Muutama Ranskalainen viiva:
-Akku on paskempi
-Lagaa
-Näyttö on paskempi
-Kamera on paskempi
Näitä asioita vaikuttaisi vihdoin olevan korjattu uusimmassa päivityksessä. Lagailu ja jumittelu katosi, näytön välkyntä katosi yms. Luvattoman kauan kyllä kesti ja itsekin olin vähän katkera kun uusia malleja alettiin puskemaan ulos vaikka puhelin tuntui siltä kuin olisi jossain alpha testissä vielä. Itellä ei enää muuta ongelmaa ole kuin, että toivoisi voivan lukita sovelluksia niin ettei ne sammu.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Näitä asioita vaikuttaisi vihdoin olevan korjattu uusimmassa päivityksessä. Lagailu ja jumittelu katosi, näytön välkyntä katosi yms. Luvattoman kauan kyllä kesti ja itsekin olin vähän katkera kun uusia malleja alettiin puskemaan ulos vaikka puhelin tuntui siltä kuin olisi jossain alpha testissä vielä. Itellä ei enää muuta ongelmaa ole kuin, että toivoisi voivan lukita sovelluksia niin ettei ne sammu.
Just tää. Mulla akku ainki kestää ihan kivasti, eilen klo 12 ladannut ja edelleen puolet jäljellä, vaikka pelailen jne.
 
Liittynyt
21.12.2020
Viestejä
55
noin vuoden käytön jälkeen olen oikeastaan tyytyväinen, omaan käyttöön ihan toimiva peli kun otetaan huomioon hintaluokka.

miinuksia: ajoittainen hidastelu tietyissä asioissa (esim ruutukaappauksen lähettäminen whatsappissa on jostain syystä erittäin hidas). kamera ei ole ihan paras mahdollinen (ylivalottaa väkiselläkin kuvia).

plussia: akku kestää ihan hyvin eikä samsungin pikalaturilla mene älyttömiä kun akku on tyhjästä täysi. käytettävyys yleisesti kevyttä, ei jää tahmaamaan.

nothing ear (stick) kuulokkeista toinen budi meni rikki. alkuun ääni kuului erittäin heikosti ja lopulta ääni kuului myyttisesti vain niistä reijistä jotka on budin yläpuolella (kuuloke piti kääntää ns väärinpäin että siitä kuului yhtään mitään). huolto vaan oli vähän farssi itsessään kun aspasta tuli sähköposti että vie itse dhl-toimipisteeseen mutta parin päivän päästä olikin kuski kotona oven takana kyselemässä pakettia ja kuulokkeet oli mulla töissä mukana, pakkaamatta. kuski onneksi jousti sen verran aikatauluistaan että kerkesin pakata tuotteen ja tulostella siihen osoitelaput päälle.

Eilen illalla tuli sähköpostia että paketti on matkalla takaisin, alle päivän huolto siis ratkaisi ongelman. kai. tuote on takuunalainen mutta jos siinä näkyy käyttäjävirhettä niin lasku tulee mulle. toivottavasti korvassa kuulokkeen pitämisestä ei tule ns käyttäjävirhettä ja minulle maksettavaa. ei ne kuulokkeet kuitenkaan eronneet ihmeesti mistään markettikuulokkeista, mitä nyt pysyvät aika huonosti korvassa kun tuotteen muovipinta on aika liukas.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Viimeaikoina on ruvennut hävittämään verkkoyhteyttä. säännölisen epäsäännöllisesti useita kertoja päivässä. Mitään asetuksia en ole omasta mielestäni muuttanut.
Screenshot_20240418-215002.png
 
Viimeksi muokattu:

Janick

Insanity's crescendo
Make ATK Great Again
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
249
Viimeaikoina on ruvennut hävittämään verkkoyhteyttä. säännölisen epäsäännöllisesti useita kertoja päivässä. Mitään asetuksia en ole omasta mielestäni muuttanut.
Minulla Phone(2) Telian liittymällä teki ihan samaa muutaman kerran ainakin kolmena päivänä mutta nyt on taas toiminut useamman päivän ilman ongelmia.
 
Liittynyt
08.12.2018
Viestejä
1 513
Ihan vain tilastoihin että mulla ykkönen on pelittäny ihan moitteettomasti jo 17kk. Jos vain olis hivenen slimmimpi ja kevyempi niin kymppi tulis. En kyllä erityisesti kurita luuria käytön suhteen. Hivenen kranttu latureiden kanssa (duunissa kaikenlaisia tarjolla) mutta vaikea sanoa onko poikkeava. Nappeina ollu käytössä Nothing ear kakkoset jotka myös olleet käytössä erinomaiset.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 309
Ihan vain tilastoihin että mulla ykkönen on pelittäny ihan moitteettomasti jo 17kk. Jos vain olis hivenen slimmimpi ja kevyempi niin kymppi tulis. En kyllä erityisesti kurita luuria käytön suhteen. Hivenen kranttu latureiden kanssa (duunissa kaikenlaisia tarjolla) mutta vaikea sanoa onko poikkeava. Nappeina ollu käytössä Nothing ear kakkoset jotka myös olleet käytössä erinomaiset.
Mulla kans ollu pitkään, mut bugit kyllä vaivannu alusta asti. Vuoden kesti et taustavalo lopetti ärsyttävän välkkymisen jota netissä sanottiin et ominaisuus jota ei voi korjata ja näppäimistön bugi palautu ettei se meinaa aina tulla esiin. En muista millon viimeks ois bugeja nähny kännyköissä, mut on siitä aikaa. Aktiivisesti kyllä korjailevatkin, mut vähän sellanen beta fiilis välillä
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 067
Viestejä
4 190 559
Jäsenet
70 857
Uusin jäsen
Henkka9001

Hinta.fi

Ylös Bottom