- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 134
Pääsin testaamaan, ja ei jäänyt mitään käteen Odasta.
Sovelluksessa oli pari bugia (mm. tekstiviestimarkkinointia ei pysty valitsemaan pois päältä, ja se oli automaattisesti valittu päälle, joka sekin on väärin koska gdpr jne.), ja ystävällisyyttäni laitoin niistä mailin heille, ja sen jälkeen aloin kasaamaan ostoskoria. Ilahduttavasti toimitusajan olisi saanut heti huomisen aamupäivälle, vieläpä useita eri aikavaihtoehtoja, eli yhden sellaisen valitsin ja aloin katsomaan tuotevalikoimaa!
Tuotteet vaikuttivat kautta linjan jonkun verran kalliimmalta kuin S/K:n verkkokaupoissa, eli ilmainen toimitus on tietysti leivottu tuotehintoihin sisään. Valikoima erittäin pieni ja peruselintarvikkeissa useita loppuunmyytyjä, mutta tämä on aloitteleva firma, eli ei haitannut liikaa. Sovelluksen tuotekategorisointi ja selaus oli ihan looginen, ja käytettävyys hyvä.
Kun tuotekori oli kasattu (n.20 min), siirryin kassalle ja täytin maksukortin tiedot, niin sittenpä sovellus pyysi valitsemaan toimitusajan uudelleen ja aiemmin valitsemani aika ei enää ollut käytettävissä/listattuna. Seuraava mahdollinen toimitus olisi ollut vasta 2 pv myöhemmin. Aspaan viesti ja ihmettely aiheesta, joka vastasi nopeasti. Syyksi selviää, että koska kello oli tuon maksukortin syöttämisen aikana lyönyt 20.00, niin toimitusaikaikkuna huomiselle oli jo sulkeutunut, eli olin noin 30 sek myöhässä. Missään tätä ei tietysti lukenut. ("Toimitusaikaikkunaa pidetään varattuna 60 min" oli ainoa tieto, ja niin pitkään ei tottakai mennyt.)
Tilaus jäi tekemättä. Aspa vastasi näihin pariin viestiin nopeasti, ja kun syy selvisi niin pahoittelee "huonoa tuuria" ja "ohjaa ilmoittamani havainnot eteenpäin", muttei muuta.
Olisi ollut ihan liian kätevää, että huomisaamulle olisi saanut toimituksen uudenvuoden kamppeita, kun sopivasti jotkut sipsit ja muu roskamättö oli pienessä alennuksessa.
TLDR: Tällä kokonaisuudella ei jatkoon. Etenkin kun muuten tosi nopeasti vastaillut asiakaspalvelu ei ymmärtänyt hoitaa hommaa maaliin (kai näille sähköpostivastailijoille pitäisi vääntää kaikki rautalangasta erikseen). Kokeilen vuoden päästä uudestaan.
Sovelluksessa oli pari bugia (mm. tekstiviestimarkkinointia ei pysty valitsemaan pois päältä, ja se oli automaattisesti valittu päälle, joka sekin on väärin koska gdpr jne.), ja ystävällisyyttäni laitoin niistä mailin heille, ja sen jälkeen aloin kasaamaan ostoskoria. Ilahduttavasti toimitusajan olisi saanut heti huomisen aamupäivälle, vieläpä useita eri aikavaihtoehtoja, eli yhden sellaisen valitsin ja aloin katsomaan tuotevalikoimaa!
Tuotteet vaikuttivat kautta linjan jonkun verran kalliimmalta kuin S/K:n verkkokaupoissa, eli ilmainen toimitus on tietysti leivottu tuotehintoihin sisään. Valikoima erittäin pieni ja peruselintarvikkeissa useita loppuunmyytyjä, mutta tämä on aloitteleva firma, eli ei haitannut liikaa. Sovelluksen tuotekategorisointi ja selaus oli ihan looginen, ja käytettävyys hyvä.
Kun tuotekori oli kasattu (n.20 min), siirryin kassalle ja täytin maksukortin tiedot, niin sittenpä sovellus pyysi valitsemaan toimitusajan uudelleen ja aiemmin valitsemani aika ei enää ollut käytettävissä/listattuna. Seuraava mahdollinen toimitus olisi ollut vasta 2 pv myöhemmin. Aspaan viesti ja ihmettely aiheesta, joka vastasi nopeasti. Syyksi selviää, että koska kello oli tuon maksukortin syöttämisen aikana lyönyt 20.00, niin toimitusaikaikkuna huomiselle oli jo sulkeutunut, eli olin noin 30 sek myöhässä. Missään tätä ei tietysti lukenut. ("Toimitusaikaikkunaa pidetään varattuna 60 min" oli ainoa tieto, ja niin pitkään ei tottakai mennyt.)
Tilaus jäi tekemättä. Aspa vastasi näihin pariin viestiin nopeasti, ja kun syy selvisi niin pahoittelee "huonoa tuuria" ja "ohjaa ilmoittamani havainnot eteenpäin", muttei muuta.
Olisi ollut ihan liian kätevää, että huomisaamulle olisi saanut toimituksen uudenvuoden kamppeita, kun sopivasti jotkut sipsit ja muu roskamättö oli pienessä alennuksessa.
TLDR: Tällä kokonaisuudella ei jatkoon. Etenkin kun muuten tosi nopeasti vastaillut asiakaspalvelu ei ymmärtänyt hoitaa hommaa maaliin (kai näille sähköpostivastailijoille pitäisi vääntää kaikki rautalangasta erikseen). Kokeilen vuoden päästä uudestaan.
Viimeksi muokattu: