Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis tämä vai? Mikähän kun en saa sitä laitettuu.. mulle ehdottaa haun kautta jotain cardboard cameraa mikä lienee ihan eri juttu.Ihan hyvä kamera tässä tuntuisi olevan ainakin googlecameran kanssa. Kepittää ainakin Nexus 5x:n melko selkeästi. Vakio softalla ei ole mitään jakoa googlen HDR+ tilalle ainakaan hämärässä. HDR+ säilyttää värit ja yksityiskohdat huomattavasti paremmin ja vielä vähemmällä kohinalla. Kirkkaassa valossa ei ole tullut vielä testattua.
Google Camera Port Hub
Ootteko huomannu eroa salaman lämpötilassa kun se on päällä ennen pien ja jälkeen pien?
Tai mulla on joku heart rate monitor mitä oon välillä huvikseen kokeillu ja se käyttää salamaa.
Ennen pietä pysty helposti pitää sormea siinä salaman päällä, mutta nyt se polttaa niin, ettei mun herkkää datahanskan sormea pysty pitämään siinä.
Onkohan sen salaman tehoa lisätty vai what?
Mietin vaan, että jos se käy niin kuumana, että se tekee jotain damagee noille muille osille tuolla, ni ei uskalla fikkariakaan pitää päällä.
Ei tarvi. Lataus vaan APK:na.Jäi epäselväksi (totuuus: en jaksanut ottaa selvää), että pitääkö Nokian kanssa tuo Camera2 rajapinta aktivoida erikseen ennenkuin porttaus toimii kunnolla?
Ebay:stä varmaan löytyy jo näyttöjä jos haluaa itse alkaa tuota korjaamaan.Pudotin polven korkeudelta puhelimen maahan, näyttö säröillä
Täytyy lähteä etsikelemään uutta lasia...
Edit: taitaa olla aika kiven alla nuo, katsellaan.
Tuollainen adapteri voisi auttaa.:Voi p***a, tuli ostettua muistikortti ja sitten todellisuus iski, että muistikortin kanssa en saakkaan kahta sim-korttia luuriin... Ajattelin, josko työ-sim:n olisi laittanut kaveriksi.... Joko tyytyä vähempään muistimäärään tai antaa 3311:sen (uusi) jatkaa työpuhelimena.... Pärkele...
Hmmm.. tuota pitää miettiä, kiitosTuollainen adapteri voisi auttaa.:
Hybrid Double Dual SIM Card Micro SD Adapter for Android Phone Extender Nano Mic | eBay
Nokia 7 Plus LCD Näyttö 20B2N0W0001 - Musta
Tuossa ainakin näkyisi olevan.
Edit. Jaa eipä näköjään ole varastossa...
Onko muilla ollut ongelmaa, että puhelin päätyy bootti-looppiin/jumiutuu heti käynnistyksessä näytölle, jossa lukee "Android one" valkoisella pohjalla? Etänä koetin eilen selvittää tuollaisia oireita. Ongelma oli alkanut sillä, että puhelin sammutettiin ja laitettiin tunnin kuluttua uudestaan päälle. Välillä puhelin käynnistyi ok, mutta kun avasi alareunan kautta asetukset, puhelin jumahti ja muutaman sekunnin kuluttua boottasi itsekseen. Ristus näitä nykypäivän romuja. Soft reset oli ainut keino päästä Android One juminäytöstä, silloin kun siihen jumahti. Lopulta päästiin asetus valikkoon...Android Pie oli jo asennettuna, ehkä gigantissa päivittivät ostettaessa. Panssarilasi on...ja ilmoitus valikko ei meinaa kuulemma millään aueta ja navigointi nappuloita saa painaa tosissaan, että ottavat painalluksen. Odotin, että milloin velipoika heittää puhelimen seinään...mutta ei kuulunut mäjäystä.
Tuskin Gigantti luureja päivittää, ....
Ainoa ongelma joka on tullut on että google ei päivitttyny puhelimessa, kaikki muut kyllä päivittyy. Antoi virhekoodin 500.
Piti kokeilla tyhjentää välimuisteja ja poista aohjelma ja asentaa uusiksi, mutta mikään ei toiminut.
Viimeisenä asiana oli palauttaa tehdasasetukset, mutta yhden ohjelman takia aika radikaali vaihe.
Nyt tätä kirjoittaessani se kuitenkin päivittyi, eikä harmainta hajua mikä sen on aluksi aiheuttanut.
Hävisikö muilla ele ohjaus lokakuun päivityksen yhteydes?
Mulla tekee tota välillä. Tosin nyt Pien myötä vähentynyt. Veikkaisin, et on jotain tekemistä Gboardin kanssa, kun kirjoitusta alottaessa tai kesken sen tulee aina toi jäätyminen.Kellään muulla epämääräistä jäätymisongelmaa? Riippumatta sovelluksesta, puhelin lakkaa toisinaan reagoimasta kosketukseen. Puhelin lukkoon ja auki, ja jälleen kaikki toimii normaalisti. Teki samaa jo ennen piirakkapäivitystä ja päivityksellä ei vaikutusta.
Kellään muulla epämääräistä jäätymisongelmaa? Riippumatta sovelluksesta, puhelin lakkaa toisinaan reagoimasta kosketukseen. Puhelin lukkoon ja auki, ja jälleen kaikki toimii normaalisti. Teki samaa jo ennen piirakkapäivitystä ja päivityksellä ei vaikutusta.
Kellään muulla epämääräistä jäätymisongelmaa? Riippumatta sovelluksesta, puhelin lakkaa toisinaan reagoimasta kosketukseen. Puhelin lukkoon ja auki, ja jälleen kaikki toimii normaalisti. Teki samaa jo ennen piirakkapäivitystä ja päivityksellä ei vaikutusta.
Miten yleistä täällä on tuon 3.5mm plugin kontaktiongelmat?
Minulla juuri hetki sitten alkoi tuo 3.5mm plugi temppuilemaan, laittaa kuulokkeet kiinni, ääni kuuluu edelleen puhelimesta tai sitten ääni kuuluu pari sekuntia kuulokkeista ja sitten lakkaa kokonaan kuulumasta.
Nyt kun sai kuulokkeet toimimaan 3.5mm plugista, niin ei uskalla puhelimeen koskea, jos vaikka ääni lakkaa kuulumasta.
Eipä tullut itsellä mieleen bootata. Ihmettelinkin, että nytkö pakkopalautettiin takaisin vanhaan käyttötapaan. Nyt on taas "swipe up on home button" ja muut setit käytössä, kiitos!Buuttaus auttoi mulla
Onkohan kysytty täällä kuinka moneen kertaan, mutta miten uudessa Androidissa saa tuon helkkaristi tilaa vievän turhan päivämääräruudun pois aloitusnäytön yläosasta - kokonaan, kiitos?
Olen nyt pariin otteeseen räplännyt luuria viitisen minuuttia, löytämättä oikeaa asetusta.
Vaihtamalla launcheria.
Mulla pyörinyt Nova Launcher asennettuna jonkun aikaa, en vielä ole perehtynyt syvällisemmin, eikä olekaan aktiivisena tällä hetkellä. Onko parhaasta päästä vai löytyykö suositellumpia?
Vanhentunut ja buginen. Lawnchair, Action Launcher, Lean Launcher ovat aktiivisesti kehityksessäMulla pyörinyt Nova Launcher asennettuna jonkun aikaa, en vielä ole perehtynyt syvällisemmin, eikä olekaan aktiivisena tällä hetkellä. Onko parhaasta päästä vai löytyykö suositellumpia?
Tämä tulikin ihan uutisena päivityksen myötä että nyt on ilmeisesti Pien myötä lopullisesti blokattu mahdollisuus nauhoittaa puheluita kolmansien osapuolten softilla, tuolle ei taida tällä luurilla olla mitään kiertotietä vaan ei voi kuin toivoa että Nokia ymppäisi luuriin oman nahoitussoftansa (not gonna happen)?
En nyt kovin aktiivisesti ole tuota meidän arvosteluluuria vielä käytellyt mutta ei tuosta nyt hirveästi pahaa sanottavaa ole.Onko kellään jo aktiivi käytössä Nokia 7.1? Jos on niin millaisia kokemuksia?