Juuri tein ensimmäistä kertaa tukikohdan paikan vaihdon (jos purkaa vanhan käsin niin saa siihen käytetyt materiaalit kokonaisuudessaan takaisin, mutta vaatii pientä inventoryjumppaa, vähän kuin muuttaminen oikeastikin
) kun löytyi vihdoin sellanen planeetta (Survivalissa), joka näyttää kivalta, jolla ei ole äärimmäisiä sääoloja, pääosin rauhallisia elukoita ja ennenkaikkea Sentinelit ei kiukkua vaikka suorittais vähän laajamittaisempaakin luonnonvarojen exploitaatiota. Planeetta on pääosin vettä, mutta sekin oikeastaan hyvä juttu, sillä nyt mulla on oma (iso) saari, jonka tutkiminen on seikkailu sinänsä. Huomasin jo aluksesta, että saaren toisessa päässä on poi, jolla on inventoryn upgradekapseli, sinne täytyy tehdä patikkaretki jossain välissä
Toinen aspekti mihin nyt vois tutustua paremmin, on veden alainen tutkimus, mulla ei ole kunnon välineitä vielä sukeltamiseen. Ja rannalta tuossa kattelin kun kauempana merellä näkyi liikkuvan tummia hahmoja aivan pinnan alla... En ole nähnyt vielä läheltä yhtään vesieläintä tai kalaa
Oon nähny aluksesta veden alle jääneitä raunioita ja tukikohtia ja joskus luolasto saattaa jatkua veden alle, joten tutkittavaa riittäisi sielläkin.
Pitkän ajan suunnitelmana on saada hydrophonicsit isossa mittakaavassa pystyyn ja tehdä rahaa sitä kautta freighteriä varten, samalla kun jatkaa tutkimusmatkaa ja noita juonitehtäviä. Toivottavasti NEXT ei muuta tätä uutta kotiplaneettaa liikaa...
Mutta koukuttava peli, ei voi kuin suositella. Tää on nyt henk koht. listalla virallisesti kolmantena peleissä, joita oon pelannu ajallisesti eniten, Eliten ja iRacingin jälkeen.