Nikotiinivalmisteet (nuuskat, purkat, laastarit jne.)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TSIGA
  • Aloitettu Aloitettu
ja sitten aikajajoin ostan tupakka askin ihan filiksen vuoksi (tietty yleensä myös jos on alkoholia käytössä).
Idea olisi, että pääsisit yli tosta "fiiliksen vuoksi" -itselleen valehtelusta :) Heitä vaa kokonaan pois. Tapaorjuuden poistumisessa menee 1-3kk ja sen jälkee et pahemmin kaipaa nimenomaan tupakkaa kahvittelu ym. hetkissä, tai edes alkoholin kans. Jos ei pussit meinaa toimia, nii vahvempaa huuleen vaa ja useammin.

t. ekaa kertaa vihdoin yli vuosi tupakoimatta

Idea olisi, että pääsisit yli tosta "fiiliksen vuoksi" -itselleen valehtelusta :) Heitä vaa kokonaan pois. Tapaorjuuden poistumisessa menee 1-3kk ja sen jälkee et pahemmin kaipaa nimenomaan tupakkaa kahvittelu ym. hetkissä, tai edes alkoholin kans. Jos ei pussit meinaa toimia, nii vahvempaa huuleen vaa ja useammin.

t. ekaa kertaa vihdoin yli vuosi tupakoimatta
Haha, siis kyllä tavoitetteena hyvä, mutta oon todennut tämän ratkaisun nyt toimivammaksi. Ei ole kovin suurta tarvettaa luopua tuosta satunnaisesta tupruttelusta koska siitä saa irti jotain mitä en pusseista saa. Onhan tämäkin tietysti parempi kuin se joskus vuosia sitten ollut aski päivässä polttelu. Se, että joskus tulee aski tupakkaa polteltua (tai vähän luonnontuotteita) ei henkilkohtaisella tasolla haittaaa. SItten kun on aika luopua pusseistakin niin silloin varmasti tulee tiukempi linja myös tuon röökin suhteen. Niinhän sitä sanotaan ettö jokainen tallaa tyylillään ja tämä on nyt ollut semitoimiva tyyli minulle :D

Pikaedit: Ps. Onnea yli vuoden savuttomuudesta :joy:

Onko joku onnistunut maksamaan valmisteverot etupeltoon? Vai pitäiskö sitä odotella että makselee sitten kun tulli pusseista ilmoittaa.

Idea olisi, että pääsisit yli tosta "fiiliksen vuoksi" -itselleen valehtelusta :)
Ei se ikävä kyllä ole itselleen valehtelua, tupakasta tulee tietty fiilis jota ei muut niksatuotteet korvaa. Mutta ymmärrän pointtisi, onhan se viimekädessä lähinnä sitkeä tapa. Josta ei edes saa mitään kiksejä, tai itse en saanut kun olin pitkään polttanut.

Mulla 11 päivää ilman tupakkaa nyt, nikotiinipusseja käyttänyt ja ihan hyvät kokemukset vielä toistaiseksi. Mutta ei parane vielä julistaa mitään, kun olin jo kerran vajaa 2 vuotta polttamatta (poislukien känniröökit ja sikarit), mutta niin vain palasin taas polttamaan kun vitutti ja tupakkaa oli tarjolla. Sitkeä addiktio omalla kohdallani, eikä rajoitu vain tupakkaan. Jotku taas kokee lähinnä tapana sen tupakoinnin.

Mikähän tässä Eckerö Linen savukerajoituksessa mahtaa olla takana? Myyvät siis vain kolmea askia kerrallaan. Käsittääkseni muilla varustamoilla ei tätä rajoitusta ole otettu käyttöön ja jännästi tämä on juuri suomenlipun alla seilaavilla laivoilla.

Rajoitushan taisi tulla voimaan kesällä mutta en ole asiasta nähnyt muuta uutisointia, kuin yhden Iltalehden jutun, jossa rajoitus oli johtanut tappeluun. Syitä rajoitukselle ei siinäkään selvitetty.

Pistää miettimään, että onko Verottaja tai Tulli antanut ukaaseja ja Eckerö Line pelästynyt?

Mikähän tässä Eckerö Linen savukerajoituksessa mahtaa olla takana? Myyvät siis vain kolmea askia kerrallaan. Käsittääkseni muilla varustamoilla ei tätä rajoitusta ole otettu käyttöön ja jännästi tämä on juuri suomenlipun alla seilaavilla laivoilla.

Rajoitushan taisi tulla voimaan kesällä mutta en ole asiasta nähnyt muuta uutisointia, kuin yhden Iltalehden jutun, jossa rajoitus oli johtanut tappeluun. Syitä rajoitukselle ei siinäkään selvitetty.

Pistää miettimään, että onko Verottaja tai Tulli antanut ukaaseja ja Eckerö Line pelästynyt?
Ehkäpä jokin tupakkaketju olisi sopivampi tälle keskustelulle :)

Statistiikka

Viestiketjuista
258 744
Jäsenet
74 278
Uusin jäsen
Mikat89

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom