- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 2 486
Teipattuna tämä Ice Blue väri kiinnittää huomiota harmaan massan joukossa https://www.nettiauto.com/bmw/335/14797130
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täydellinen rebuild kit koneeseen ja uusi paranneltu kampiakseli kotia toimitettuna veroineen noin 2500€ (ensimmäiset hakutulokset ebaystä, saattaa saada halvemmallakin). Jäähän tuossa 2500 euroa vielä sitten muuhun härväämiseen. Eli kyllä tuolla summalla pitäisi saada helpostikin tehtyä tuommoinen homma.Itse tehden juuri ja juuri onnistuu. Täysi moottoriremontti teetettynä tuollaiseen maksaa helposti tuplat mainittuun vaihtokoneen hintaan verrattuna.
Itellä sama auto suosikkilistalla, mutta en ole tutkinut enempää. Samaa ihmetellyt kun ei ole mennyt. Kesäautoa itse katsellut.Tämä on roikkunut myynnissä jo varmaan vuoden. Onkohan tuossa jotain mätää, kun ei mene kaupaksi? Vai onko vain hintaa liikaa?
Itellä sama auto suosikkilistalla, mutta en ole tutkinut enempää. Samaa ihmetellyt kun ei ole mennyt. Kesäautoa itse katsellut.
Täydellinen rebuild kit koneeseen ja uusi paranneltu kampiakseli kotia toimitettuna veroineen noin 2500€ (ensimmäiset hakutulokset ebaystä, saattaa saada halvemmallakin). Jäähän tuossa 2500 euroa vielä sitten muuhun härväämiseen. Eli kyllä tuolla summalla pitäisi saada helpostikin tehtyä tuommoinen homma.
En odota. Selailen nettiautoa silloin tällöin ajankuluksi ja laitan mielenkiintoisia autoja suosikkilistalle. Niinkun sanoin niin olen pohtinut kesäautoa ja tuon aikakauden 3-sarjan coupe on yksi vaihtoehto. Löytyy myös pari Z4:ää mutta voi olla että en osta mitäänMielenkiinnosta. Olet laittanut auton suosikkilistalle mutta et ole siitä sen enempää kiinnostunut. Odotatko jotain dramaattista hinnanlaskua vai miksi ylipäätänsä laitoit suosikkilistalle?
Itse kun suosikkilistaan niin olen aina tosissaan kiinnostunut autosta. Jos siitä selviää jotain negaa niin poistan myös suosikkilistalta enkä roikottele siellä mitään turhanpäiten
En odota. Selailen nettiautoa silloin tällöin ajankuluksi ja laitan mielenkiintoisia autoja suosikkilistalle. Niinkun sanoin niin olen pohtinut kesäautoa ja tuon aikakauden 3-sarjan coupe on yksi vaihtoehto. Löytyy myös pari Z4:ää mutta voi olla että en osta mitään
Maalitolppia siirtämällähän saa kuluja nostettua melkein loputtomasti.Niin, jos lohko ja kansi on vielä käyttökelpoisia. Kampiakselin katkeaminen kuulostaa äkkiseltään aika väkivaltaiselta tapahtumalta enkä ihmettelisi jos lohko ja/tai kansi on ottanut itseensä. Sitten kun yhtäkkiä kaivataankin moottorihiomon palveluita tai uutta kantta niin tuskin selvitään alle nelinumeroisella summalla.
Maalitolppia siirtämällähän saa kuluja nostettua melkein loputtomasti.
Mutta taitaa olla kutakuinkin 55 euroa per sylinteri porautuksen hinta. Kantta ei ole tarttenut koskaan tsekata koneistamossa, mutta kansiammattilainen katsoi yhden mun uuden kannen ja otti siitä pari sataa muistaakseni.
Tietenkin näytti uuden kannenkin saavan noin kuuteen sataan euroon kotia toimitettuna (en katsonut, onko pelkkä kansi vai kuuluuko kaikki muutkin hintaan).
Aika kaukana ollaan vieläkin viisinumeroisista summista.
Tämä on roikkunut myynnissä jo varmaan vuoden. Onkohan tuossa jotain mätää, kun ei mene kaupaksi? Vai onko vain hintaa liikaa?
Ei tässä mitään maalitolppia tarvitse siirrellä, kun ensinnäkin ei ole mitään varmaa tietoa siitä mikä tuossa jaggessa on ja kuinka isoa vauriota oletettu kampiakselin katkeaminen on tehnyt.
"nostaa vaan uuden koneen keulille" ja "rebuild kit ja uusi kampiakseli" on aika best case skenaarioita.
Ilmeisesti moottorivaurioisten autojen korjaaminen on parempi bisnes kuin olen luullut, ehkä pitäisi alkaa alan yrittäjäksi kun varmaa rahaa tiedossa.
Täällä kommentoidaan että vähän värisävyjä maalissa.(Yleisesti)Moottoriremontti ei tee autosta 2tkm ajettua! https://www.nettiauto.com/honda/civic/14757847
En ehkä edusta auton ostajakuntaa. Kuitenkin kyseessä on janoinen 23 vuotias auto, jolle on annettu monoa ihan huolella: "autoon hiljattain tehty peräremontti". 10k euroja on aivan liikaa oman näkemykseni mukaan.Tämä on roikkunut myynnissä jo varmaan vuoden. Onkohan tuossa jotain mätää, kun ei mene kaupaksi? Vai onko vain hintaa liikaa?
Onhan se noinkin. Tosin vaikea tuollaisen auton hankintaa on ylipäätään millään järkisyillä perustella.En ehkä edusta auton ostajakuntaa. Kuitenkin kyseessä on janoinen 23 vuotias auto, jolle on annettu monoa ihan huolella: "autoon hiljattain tehty peräremontti". 10k euroja on aivan liikaa oman näkemykseni mukaan.
Automaatti varmaan syö suuren osan myös ostajista pois. Tuo olisi meikäläisen tyyppiselle henkilölle ihan oiva kesäpirssi viikonloppuajeluihin mutta tuo jeesuksen vanha automaatti kyllä pilaa tuossa sen ajamisen ilon kokonaan. Peräremontti nyt ei kerro tuon ikäisessä autossa mitään, voi olla tehty ihan mistä syystä tahansa.
Jäänyt mielikuva että tähän ketjuun postataan usein linkkejä autoihin joita ei varsinaisesti olla itselle ostamassa, ja käynyt ilmi että joitain muitakin kiinnostanut, ilman ostoaikeita, kuin postaajaa.Ok ei siinä mitään Kiinnosti vain näkökulma miksi autoja ylipäätään suosikkilistataan.
Jossain paljon katsotuissa +100ke autoissa voi olla 100 suosikkilistaajaa ja näistä yksikään tuskin on tosiostaja
Mulla meni museorekisteröity Porsche 944 jonnekin ulkomaille. Joku autonhakija hieman kuunteli moottoria ja kertoi ajavansa ensin Ruotsiin ja sieltä autot lähti rekalla jonnekin muualle.Nyt on muutenkin trendi sellainen, että harrastekalustolla on hyvin rajalliset markkinat Suomessa ja myyntihinnat melkein kautta linjan alhaisemmat kuin Keski-Euroopassa. Nyt Saksasta tuodaan käyttöautoja Suomeen ja harrasteautoja viedään Suomesta Saksaan.
Ford Escort
Hatchback 1,6 GX 3d
60 tkm / vm. 1990
hp. 4 990€
Tuokin olisi hyvä yksilö jos korjaisivat oikeanpuolen oven.Osuuskaupan kassalla ruotsinkielisellä rannikkoseudulla:
-Onko es-corttia?
-Ei, ku mulla on Focus.
No, ny ois:
Ford Escort - Rinta-Joupin Autoliike
Hatchback 1,6 GX 3d - Vähän ajettu, Huollettu 10/2024www.rinta-jouppi.com
Huollettu 1993 ja heti perään 2003. Suunnillen sama huoltoväli 2013 - 2024
Enpäs muistanutkaan, että Eskoa sai myös porrasperänä tuohon aikaan. Muistelin porrasperän olevan Orion, mutta on tainnut juuri 1990 muuttua takaisin Eskoksi. Näin ainakin Nettiautosta löytyneiden Orionien perusteella.
Löytyikin oikea helmi tuota selvitellessä
Tuosta suoraan museoitavaksi?Osuuskaupan kassalla ruotsinkielisellä rannikkoseudulla:
-Onko es-corttia?
-Ei, ku mulla on Focus.
No, ny ois:
Ford Escort - Rinta-Joupin Autoliike
Hatchback 1,6 GX 3d - Vähän ajettu, Huollettu 10/2024www.rinta-jouppi.com
Ei tuo Escort ole porrasperä vaan liftbackHuollettu 1993 ja heti perään 2003. Suunnillen sama huoltoväli 2013 - 2024
Enpäs muistanutkaan, että Eskoa sai myös porrasperänä tuohon aikaan. Muistelin porrasperän olevan Orion, mutta on tainnut juuri 1990 muuttua takaisin Eskoksi. Näin ainakin Nettiautosta löytyneiden Orionien perusteella.
Löytyikin oikea helmi tuota selvitellessä
Saattaa akusto vetää aika viimeisiä, jos ei ole vielä vaihettu.Lisätiedoissa ei paljon infoa, vain "upea BMW". Olisi enemmin mainostanut "Suomen halvin 330e". https://www.nettiauto.com/bmw/330/14426022
Saattaa akusto vetää aika viimeisiä, jos ei ole vielä vaihettu.
Itse kanssa epäilen, että noilla ajajat ei paljon akkua lataile.Ei se kaikkia kiinnosta kunhan on halvin mahdollinen
Aika moni, jos sillä vaikka pudottaa kuukausittaisen 300-400 euron bensalaskun sataseen. Itsekin jaksan ladata sähköautoani, joten varmaan jaksaisin ladata hybridiäkin.Elän varmaan omassa kuplassani mutta kuka ihme noita hybridejä jaksaa latailla. Kyllähän ne nyt käytännössä poikkeuksetta ostetaan sen veroedun takia. Varmaan jotain pisaralla pisimmälle säästäjiä on jotka jaksaa sitä sähköautoilua larpata noilla, mutta luulisi olevan vähemmistössä.
Minä tuuppaan piuhan ”joka saatanan reissun jälkeen kiinni” ihan jo siitä syystä että ei tartte sitten miettiä sen enempää, kun automaatiot tunkee akkuun 0 sentin sähköä jos semmoista nyt sattuu olemaan tarjolla.Suurin kysymys tässä varmaan on mitä se auto tekee, jos akku on kaput? Antaako se ajaa vai onko akku pakko olla toiminnassa? Aikamoista väkertämistä tuo sähköllä ajaminen on noissa pieniakkuisissa vehkeissä.
e: Hieman kyllä eri minusta ladata sähköautoa kerran-pari viikkoon vs. joka saatanan reissun jälkeen tuupata laturi kiinni.
Suurin kysymys tässä varmaan on mitä se auto tekee, jos akku on kaput? Antaako se ajaa vai onko akku pakko olla toiminnassa? Aikamoista väkertämistä tuo sähköllä ajaminen on noissa pieniakkuisissa vehkeissä.
Mun pointti oli siinä, että siinä on vissi ero viitsiikö vaiko onko pakko. Täyssähkö toimii ihan hyvin ja lämmittää itsensä ilman mitään kytkemistä. Ihan turha sun on sellaista verrata mihinkään pakkopullaa hybridiin. Saati lohkolämmittimellä varustettuun polttikseen.Minä tuuppaan piuhan ”joka saatanan reissun jälkeen kiinni” ihan jo siitä syystä että ei tartte sitten miettiä sen enempää, kun automaatiot tunkee akkuun 0 sentin sähköä jos semmoista nyt sattuu olemaan tarjolla.
Laittaa monet lohkonkin piuhan kiinni. Plugareissa vielä usein on nykyään lämppärit sähköllä niin onhan se vähän hönöä sitä akkua siihen käyttää kun piuhakin on vieressä odottamassa kytkemistään. Toki jos se ”joka saatanan reissun jälkeen” ropaaminen on rasittavaa niin sitten on, eihän se kaikille sovi.
Millä ihmeen ajoprofiililla latailet tollasta 330e:tä niin että sun 300-400e tippuu sataseen? Ajat aina 10km ja lataukseen, uudestaan 10km ja lataukseen? Ethän sää kerkiä muuta tekeenkään kun lataamaan sitä tötteröä.Aika moni, jos sillä vaikka pudottaa kuukausittaisen 300-400 euron bensalaskun sataseen. Itsekin jaksan ladata sähköautoani, joten varmaan jaksaisin ladata hybridiäkin.
Eri juttu sitten jos ei ole kotona piuha odottamassa valmiina.
Just oli juttua jossain lehdessä jossa sähköautojen korjaaja sanoi, että jossain merkeissä hybrideissä ajo loppuu jos akku zippaa lopullisesti. En muista mitä merkkejä siinä luetteli, oliko Mersu ainakin
En varmaan just tota 330e:tä, jos nyt on juuri tasan tarkkaan tästä yksilöstä kyse. Alkaa mennä vähän offtopiciksi muutenkin jo. Mutta esimerkkinä nyt vaan niin mun päivittäiset ajot on noin 100 km ja molemmissa päädyissä lataus, jolloin perus 50 km kulkevalla plugarikikottimella saa jo keskikulutusta ihan huomattavasti alas vaikka ei perseilisi akkua ihan täysin vaihtokuntoon sähköautoa leikkimällä.Millä ihmeen ajoprofiililla latailet tollasta 330e:tä niin että sun 300-400e tippuu sataseen? Ajat aina 10km ja lataukseen, uudestaan 10km ja lataukseen? Ethän sää kerkiä muuta tekeenkään kun lataamaan sitä tötteröä.
Joo, luulen että olet taas ihan oikeassa tässäkin.Mun pointti oli siinä, että siinä on vissi ero viitsiikö vaiko onko pakko. Täyssähkö toimii ihan hyvin ja lämmittää itsensä ilman mitään kytkemistä. Ihan turha sun on sellaista verrata mihinkään pakkopullaa hybridiin. Saati lohkolämmittimellä varustettuun polttikseen.
Huumorimiehiä olet. Vaikka sähköt sais ilmaiseksi, niin tuollaisella matkalla ei saa 300 euroa kuussa säästöön, kun pelkän bensan käyttökään ei maksa tarpeeksi.En varmaan just tota 330e:tä, jos nyt on juuri tasan tarkkaan tästä yksilöstä kyse. Alkaa mennä vähän offtopiciksi muutenkin jo. Mutta esimerkkinä nyt vaan niin mun päivittäiset ajot on noin 100 km ja molemmissa päädyissä lataus, jolloin perus 50 km kulkevalla plugarikikottimella saa jo keskikulutusta ihan huomattavasti alas vaikka ei perseilisi akkua ihan täysin vaihtokuntoon sähköautoa leikkimällä.
Ei kai tässä mistään mielipiteestä ollut kyse, sinähän olet ihan faktuaalisesti täysin oikeassa.Huumorimiehiä olet. Vaikka sähköt sais ilmaiseksi, niin tuollaisella matkalla ei saa 300 euroa kuussa säästöön, kun pelkän bensan käyttökään ei maksa tarpeeksi.
e: Ja tottakai olen oikeasssa, kun kyse on omasta mielipiteestä