Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Jep. Ihan sama homma tosiaan prokimin lähes kaikkien kuvien kanssa.

Ensin ajattelin että häkkiliikkeille tyypillisesti yritetään "oho, hups" -huonolla kuvalla peitellä jotain klommoa tai ruostekuplaa, mutta nämä on järjestään niin paskoja että kyseessä voi olla vain kuvaajan täydellinen itsekritiikin puute sekä kädettömyys. :D

Edit:
Tämä on harvinainen poikkeus - ilmeisesti eri myyjän ottama...

Ehkä kaveri vaan juoksee parkkiksen läpi räpsien samalla kuvat ettei mene työaikaa hukkaan. Se on sitä tehokkuusajattelua parhaimmillaan
 
Millihän on vielä liikevaihtona oikeasti aika pieni jos on vielä useampi myyjä. No eipä tee kuitenkaan persnettoa ja ehkä maksaa myyjille palkkaakin :D
 
Millihän on vielä liikevaihtona oikeasti aika pieni jos on vielä useampi myyjä. No eipä tee kuitenkaan persnettoa ja ehkä maksaa myyjille palkkaakin :D
No on se tommosia tonnipommeja myyden kuitenkin aika hyvin. Jos keskihinta on jotain 2000e niin noita pitää myydä kuitenkin se yli 500kpl vuodessa. Kaksi myyjää omistajan lisäksi näyttää nettiautossa listattuna, niin tulee tosta jo aika monta autoa per viikko / myyjä.
 
Oiskohan palokunnan vanha auto kun työvaloja ja kojelauta porattu täyteen reikiä.
Tuossa tullut perin hyvä hinta kilometreille, kun miettii mitä tuolta 24 vuodelta jo diisseliverot olleet.

Eikös nuo kaikki autot joissa on torvi katolla ja toinen sisällä ole verottomia hankkia ja pitää?

Äkkiseltään voisi kuvitella myös että paloasemalla on omat naftamittarinsa, joten senkin puolesta kätevää jos on dieseli kuten muutenkin.
 
Ei niin mitään käsitystä, mutta toisaalta se ja sama kun maksaja ja saaja ollut sama jos valtiolla ollut.
Palolaitokset taitavat kyllä olla kunnallisia.

Sinänsä tuo valtiolla rahan siitäminen taskusta toiseen on ihan yleistä.
 
Niin, veikkaan että tuossa ei Zapperi tajunnut ettei tuo ole E30 vaan vielä astetta vanhempi E21.
 
Mutta toisaalta onko tuo hinta paha 40 vuotta lähestyvälle räpeltämättömälle autolle, kun valtaosa joutunut tuunajien käsiin?

Oikea etuvilkku näyttää puuttuvan kokonaan ja etuvalon vieressä on maskissa nyrkin mentävä reikä. Ilmeisesti koria on myös ylimaalattu sieltä täältä Hammeriten valkoisella. Kyllähän tostakin vaikka mitä rakentaa jahka ensin purkaa osiin ja hiekkapuhaltaa korin ja hankkii puuttuvat/risat pisteosat ja...
 
Oikea etuvilkku näyttää puuttuvan kokonaan ja etuvalon vieressä on maskissa nyrkin mentävä reikä. Ilmeisesti koria on myös ylimaalattu sieltä täältä Hammeriten valkoisella. Kyllähän tostakin vaikka mitä rakentaa jahka ensin purkaa osiin ja hiekkapuhaltaa korin ja hankkii puuttuvat/risat pisteosat ja...

Ei tuosta kuvakulmasta ne etu-umpiota huomattavasti taaempana olevaa oikeaa etuvilkkua. Jos haluat alkaa tuollaista entisöimään, niin kyllä noista valitettavasti joutuu ihan rahaa maksamaan. Kyllähän sitä varmasti itse kukin ottaisi mielellään markalla satasen tavaran.
 
Jos kori yleisesti hyvä ja ei päin helvettiä valmiiks korjattu niin tuppaa hintaa oleen vähän jo, etenkin kun happanevat yhtä nopsaan ellei nopeamminkin kuin japsit.
 
Tästä tulevaksi kesäksi urheiluauto , nyt vain tämän viikon voimassa olevaan tarjoushintaan. Kuinka tätä voi olla ostamatta: Nissan 200SX 1.8 Tbo 2d TÄMÄN VIIKON TARJOUS 2500e! Sen jälkeen hinta nousee entiselleen! Coupé 1989 - Vaihtoauto - Nettiauto
SäXät nyt vaan on kalliita nykyään - aihioinakin.

Tuossa on nyt kuitenkin suunnilleen toimiva (pl. jäähdytin) moottori eikä pohjassa ole tennarin mentäviä reikiä, vaan on lähinnä hiomista ja maalausta vailla, niin hinnan ymmärtää kun katsoo mitä (oikeasti) ehjät maksaa. Joku saattaa antaa arvoa pelkästään että tuosta on purettu valmiiksi sisusta.

Yleensä nuo on läpeensä ruosteessa ja jotain vikaa moottorissa - vähintään alakerran laakerointi vaihtamatta.

Itse myin aikoinaan moisen 20 vuotta sitten eikä sillä silloinkaan ollut hintaa kuin alle kympin nykyrahassa. Nämä, niin kuin 300ZX:t ja 280/260:t näitä ennen, vain nostaa arvoaan. Pl. tietty ne pahimmat teiniräpellykset.
 
Itselläkin siistikuntoinen ja suht vähillä kilsoilla oleva R32 korinen (ei-getari) niin käytännössä niidenkin kohdalla on pohjat nähty ja hinnat hiljalleen nousee.
 
Toi "drift tax" on kyllä ollut julma noissa japanilaisissa viime vuosina.
 
Toi "drift tax" on kyllä ollut julma noissa japanilaisissa viime vuosina.
Sehän nyt lähinä koskee noita säxiä, ei kamalasti skyllejä, mutta kyllä noiden hinnat hyvillä yksilöillä alkaa liikkua ylöspäin jokatapauksessa hiljalleen, kun keräilyarvoa alkaa tulla.
 
Sehän nyt lähinä koskee noita säxiä, ei kamalasti skyllejä, mutta kyllä noiden hinnat hyvillä yksilöillä alkaa liikkua ylöspäin jokatapauksessa hiljalleen, kun keräilyarvoa alkaa tulla.
Kyllä kai ne takaveto-Skylinet kiinnostaa kanssa, vaikka sellainen möhköfantti onkin. :D

Ei toki samoissa määrin kuin S13/S13a/S14 SX:iä.
 
Kyllä kai ne takaveto-Skylinet kiinnostaa kanssa, vaikka sellainen möhköfantti onkin. :D

Ei toki samoissa määrin kuin S13/S13a/S14 SX:iä.
Eikai takavetoskylle kamalasti enempää paina kuin noi S koriset. Painoero taitaa olla melkeimpä moottorista johtuvaa.

Pääasiallinen ero tuosta suosiosta driftingissä taitaa kuitenkin johtua siitä, että skyllet ovat olleet alunalkujaan kalliimpia ja niitä on ollut ainoastaan japanissa kun taas S-korisia on myyty jenkeissä, suomessa, euroopassa jne, joka takaa aivan toisenlaisen varaosasaatavuuden, kun jotain menee rikki. Lisäksi S-sarjalaisissa ei ole esim ollut laajalti hicasia (joissain on) eikä ilmastointia (joissain on), jolloin yhdistettynä edulliseempaan hintaan, laajempaan saatavuuteen, sekä siihen ettei hicas deletointeja yms tarvitse tehdä tuo on aika selvä valinta ollut drifterin alustaksi.

Toki pitää muistaa, että laajemman levikin myötä myös aftermarket osaa on saatavilla laajemmin.

Itse diggaan todella vahvasti S13 lookista, johon täytyy ehkä hieman ensin kasvaa sisälle. Harmi vaan, että noi alunperin suomiautot on useimmat enemmän tai vähemmän mätiä ja se oli pääsyy miksen moista projektiksi ottanutkaan. Toki satuin saamaan nykyisen harrasteen kohtuuhinnalla (hyvä skylle hyvän s13 hinnalla) niin ei tarvinut kauheasti arpoa.
 
SäXät nyt vaan on kalliita nykyään - aihioinakin.

Tuossa on nyt kuitenkin suunnilleen toimiva (pl. jäähdytin) moottori eikä pohjassa ole tennarin mentäviä reikiä, vaan on lähinnä hiomista ja maalausta vailla, niin hinnan ymmärtää kun katsoo mitä (oikeasti) ehjät maksaa. Joku saattaa antaa arvoa pelkästään että tuosta on purettu valmiiksi sisusta.

Yleensä nuo on läpeensä ruosteessa ja jotain vikaa moottorissa - vähintään alakerran laakerointi vaihtamatta.

Itse myin aikoinaan moisen 20 vuotta sitten eikä sillä silloinkaan ollut hintaa kuin alle kympin nykyrahassa. Nämä, niin kuin 300ZX:t ja 280/260:t näitä ennen, vain nostaa arvoaan. Pl. tietty ne pahimmat teiniräpellykset.

Duunikaverilla on alkuperäinen sx200 millä ajettu alle satku, täysin räpeltämätön, ostanut itse uutena, ajettu aina vain kesäisin ja kuivalla. Öljyt vaihdettu tyyliin 5tkm välein ja seisoo talvet pukkien päällä eikä jousituksen varassa, ihan käsittämättömän tarkalla pidolla ja kyselyitä tulee ulkomaita myöden!

Sano että pitää niin pitkään kun henki pihisee, saa kyllä hyvät rahat jo nyt jos myis pois.
 
Duunikaverilla on alkuperäinen sx200 millä ajettu alle satku, täysin räpeltämätön, ostanut itse uutena, ajettu aina vain kesäisin ja kuivalla. Öljyt vaihdettu tyyliin 5tkm välein ja seisoo talvet pukkien päällä eikä jousituksen varassa, ihan käsittämättömän tarkalla pidolla ja kyselyitä tulee ulkomaita myöden!

Sano että pitää niin pitkään kun henki pihisee, saa kyllä hyvät rahat jo nyt jos myis pois.
Itsellä oli yksi niistä 13:sta jotka myytiin 1992 suomeen. Parin vuoden ikäisenä ostin ja myin pois 1998 kun alkoi ruostetta hieman ilmenemään, eikä tuo muutenkaan niin ongelmaton ollut (jatkuvasti poltti turbon tiivisteitä, jne).

Silti harmittaa aika ajoin että tuli myytyä, mutta missäs olisin pitänyt nuorena miehenä ilman omaa tallia... :D
 
Duunikaverilla on alkuperäinen sx200 millä ajettu alle satku, täysin räpeltämätön, ostanut itse uutena, ajettu aina vain kesäisin ja kuivalla. Öljyt vaihdettu tyyliin 5tkm välein ja seisoo talvet pukkien päällä eikä jousituksen varassa, ihan käsittämättömän tarkalla pidolla ja kyselyitä tulee ulkomaita myöden!

Sano että pitää niin pitkään kun henki pihisee, saa kyllä hyvät rahat jo nyt jos myis pois.
Itse ilmoittaisin työkaverille, jos koskaan tulee mieleen myydä toi niin ilmottelee ja katotaan jos saatais sopiva hinta sovittua.
 
Itse ilmoittaisin työkaverille, jos koskaan tulee mieleen myydä toi niin ilmottelee ja katotaan jos saatais sopiva hinta sovittua.

Ei se ole sitä myymässä, 16v samassa työpaikassa ja pari kertaa nähnyt kyseisen auton ajossa ja lukuisia kertoja tallissa pukeilla kankaan alla. Tuohon on tehty aikanaan täydellinen ruostesuojaus ja se on vieläkin ihan kuin olisi 2kk sitten levitetty. Hämmentävää istua siihen autoon, sama kuin joku aikakapseli ja paluu ysärille.
 
Ei se ole sitä myymässä, 16v samassa työpaikassa ja pari kertaa nähnyt kyseisen auton ajossa ja lukuisia kertoja tallissa pukeilla kankaan alla. Tuohon on tehty aikanaan täydellinen ruostesuojaus ja se on vieläkin ihan kuin olisi 2kk sitten levitetty. Hämmentävää istua siihen autoon, sama kuin joku aikakapseli ja paluu ysärille.
Vaikka nyt näyttäis epätodennäköiseltä, niin aina se on mahdollista että tulee joku muutos elämään vaikka ja pakottaa myymään. Tai ihan vaan tulee sitten muuten vaan mieli vaihtaa johonkin toiseen autoon. Siinä vaiheessa on hyvä olla ekana mielessä.

On noita tapauksia olemassa missä tyyliin 10 vuotta myöhemmin auton omistaja on alkanut kyselemään että vieläkö kiinnostaa ostaa. Siinä on sitten joku saanut priimakuntoisen auton, ja yleensä vielä hyvään hintaan kun tollaset tyypit yleensä haluaa myydä sellaiselle jonka tietää pitävän autonsta myös huolta ja tietää että sä teet sen.
 
Mä en ole kyllä ollenkaan sellainen säilöjä ja orkkis-fiilistelijä. Tollasessakin nään vaan hyvän aihion vetää kytkinpommia sivuteillä.
 
En minäkään, mutta ymmärrän toki säilöjämiehiäkin. Mä kyllästyisin melko nopeasti, hieno se säilötty on esineenä. Ajettaviksi ne autot on tehty, vaikea mulla on kuvitella ajamisen nautintoa saavani jos pitää pelätä naarmuja tai muuta paskomista.
 
Onko tämä vielä oikeassa hintahaarukassa? Nettiautosta hankala löytää vastausta, toki viatkin on tietty arvoituksia.

Huutokauppa...hinta nyt 7 900 €....>>?

01. BMW M3/B SEDAN, vm.1996 - Kuolinpesä myy, SEINÄJOKI - Lainvoima.com

Auto on ajokuntoinen.
Autossa ilmastointi, kattoluukku, nahkapenkit, spoileri ja madalluksia.

Tiedossa olevat viat:
Ohjaustehostin antaa ajoittain pientä ääntä.
Airbag merkkivalo palaa ajoittain.
Kuljettajan sähköikkuna ei toimi.
Autossa saattaa olla myös muita vikoja, jotka eivät tulleet ilmi testilenkillä.
pic2.jpg
 
Onko tämä vielä oikeassa hintahaarukassa? Nettiautosta hankala löytää vastausta, toki viatkin on tietty arvoituksia.

Huutokauppa...hinta nyt 7 900 €....>>?
Kaipa noista kympin luokkaa joutuu helposti maksamaan.

Alle 200tkm ajettuna ja ehjänä / hyväkuntoisena ylikin jonkin verran.


Toisaalta - "autohuutokauppa" = osta sika säkissä, usein kokeilematta.
 
Mercedes-Benz S 500 Coupé 4Matic Coupé 2017 - Vaihtoauto - Nettiauto

-Yksityinen myyjä
-rek 7/17 ja ajettu 300km
-neljä epämääräistä kuvaa, kuvanlaatu peruna
-hinta 200k+

Ei sentään onneksi ole pakkomyynnissä ja vanteetkin taitavat kuulua kauppaan :D

Mitähän myyjällä liikkuu päässä vai onko tämä joku trolli tms?

Edit. Samalla kaverilla toinen muutaman vuoden vanhempi ässä myös myynnissä. Siinä sentään on vähän yritystä kuvissa.
 
Toisaalta, mieti näin päin. Vaikka kuvat on tuollaiset, niin se ostajaehdokas laittaa luottomiehen ostaan auton tai ajaa taksilla paikalle kattoon että onko sellainen minkä voi ostaa, jos ei ole niin taksilla lähimpään baariin ja siitä hotelliin huoraa laittaan. Työtön haaveilija taas sijoittaa autoon kaiken mitä on, matkaan sitten ne varastetut rahat. Keskituloinen taas selviää asiasta kevyellä tappiolla ja ajantuhlauksella.

Sitten vaan pikapikaa miettimään se potentiaalinen ostajakunta tuon hintaiselle autolle, joka parhaiten päin miettienkin jää kapeaksi.
 
Toisaalta, mieti näin päin. Vaikka kuvat on tuollaiset, niin se ostajaehdokas laittaa luottomiehen ostaan auton tai ajaa taksilla paikalle kattoon että onko sellainen minkä voi ostaa, jos ei ole niin taksilla lähimpään baariin ja siitä hotelliin huoraa laittaan. Työtön haaveilija taas sijoittaa autoon kaiken mitä on, matkaan sitten ne varastetut rahat. Keskituloinen taas selviää asiasta kevyellä tappiolla ja ajantuhlauksella.

Sitten vaan pikapikaa miettimään se potentiaalinen ostajakunta tuon hintaiselle autolle, joka parhaiten päin miettienkin jää kapeaksi.

Niinpä. Pyrkyreille löytyy huonosti 200k rahoitusta yksityisten väliseen kauppaan ja oikeat rahamiehet ei tuhlaa aikaansa juoksemalla autotallissa kuvatun Mersun perässä kun lasipalatsista saa palvelun ja kahvit odotellessa.
 
Luulis että tuollainen MB menis kaupaksi tuttavapiirissä parhaiten eikä sitä tarvis edes myydä nettiautossa.
 
Miksi ostaa tuollainen, jos sitä ei halua pitää puolta tankillista pidempään? Näkyy olevan vuosimallia 2015, vaikka on rekisteröity 7-2017. Eikä ole edes yksityisesti tuotu
 
No tuskimpa. 110 ke autoa varmaan kannattaakin jättää jonkun kilven takia ostamatta kun 750e:llä saa ihan itse valita ne kirjaimet ja numerot mitkä miellyttää.

No kainy ajatus, että on Jaren ja Villegallen puhkipieremät penkit karkottaa just ne jolla on varaa tuollaiseen autoon.
 
Ei kai Jare tai Ville Galle liity tuohon autoon ainakaan ilmoituksen perusteella mitenkään. Liikkeen muissakin autoissa näyttää olevan harrastettu hieman vastaavaa rekisterinumerokikkailua.
 
Ei kai Jare tai Ville Galle liity tuohon autoon ainakaan ilmoituksen perusteella mitenkään. Liikkeen muissakin autoissa näyttää olevan harrastettu hieman vastaavaa rekisterinumerokikkailua.

Tulee JVG-62 rekkarista sellainen mielikuva, vaikka kaksikko ei liittyisikään siihen autoon mitenkään.
 
Tarkista ajoneuvon tiedot - Asiointi

Tuolta löytyy sitten vähän tarkemmin autosta, katsastukset, kilsat jne. Kyseinen palvelu ei ole hirveän pitkään ollut olemassa, ja kaikista paras että tuo ei maksa mitään.

Ajoneuvon julkiset verotiedot - Asiointi

Verotiedot sitten tuosta linkistä. Varsin kiusallista että omassa kärryssä on tietojenluvutuskielto, vaan niinpä vaan näkyy oma nimi koko kansalle kenen autosta kyse. Ei ole veroja mulla rästissä, mutta eräpäivä lähestyy. Sen jälkeen nimi taas sitten katoaa kun on maksettu.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 444
Viestejä
4 551 318
Jäsenet
74 986
Uusin jäsen
jujo15

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom