Se 13500€ hinta oli vain sunnuntai-netto. Olisit ostanut silloin, nyt ale ohi ja normaali hinta.Onko myyjä täältä? Ilmoituksen ulkoasua korjattu ja hintaa nostettu samalla 13500e -> 16550e
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se 13500€ hinta oli vain sunnuntai-netto. Olisit ostanut silloin, nyt ale ohi ja normaali hinta.Onko myyjä täältä? Ilmoituksen ulkoasua korjattu ja hintaa nostettu samalla 13500e -> 16550e
Se 13500€ hinta oli vain sunnuntai-netto. Olisit ostanut silloin, nyt ale ohi ja normaali hinta.
Se 13500€ hinta oli vain sunnuntai-netto. Olisit ostanut silloin, nyt ale ohi ja normaali hinta.
Nyt hinta on taas 13 299 €. Ihmeellistä venkslaamista.Se 13500€ hinta oli vain sunnuntai-netto. Olisit ostanut silloin, nyt ale ohi ja normaali hinta.
Ajettu 16 100km ja " Öljyt vaidettu 10 tkm välein" no joo varmaan "oikea" mittarilukema on 161 000km. Suomalainen myyjän nimi mutta niin paljon virhettä ilmoituksessa että haiskahtaa hoonosoomi eestiläinen...
Volkswagen Golf GTI 2,0 155 kW (210 hv) 4-ovinen Viistoperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Empä ole tiennyt että noita saa jo noin edullisesti. Vieläpä aito manuaali eikä DSG-paske. Tosin myyntikuvat jostain keskikesältä (edes puiden lehtiä ei ole maassa) -> hieman herättää epäilyksiä.
Toyota Auris 1,8 HSD Linea Sol Plus 5ov Viistoperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tulkaas kertomaan että onko toyotan hybridit ihan paskoja vai hyviä pelejä paikasta A paikkaan B ajeltaessa. Entinen Audi lähti lunariin ja ei jaksa enää mitään audi/bmw yms linjaa vaan edullista liikkumista paikasta toiseen. Kumpi parempi Auris vai Yaris? Ei mitään hajua hybrideistä, mut noi kulutuslukemat houkuttelee...
ööh, miksi? Jos tuolloin on otettu hyvät kuvat, niin miksei käyttäisi niitä?
Kaikkea sitä ihmiset epäilee
Aurista en ikinä ajanut niit siitä en tiedä mutta Yariksia olen. Perheessä yksi -15 mallinen millä tullut satunnaisia ajoja suoritettua (manuaali) ja Islannin reissulla oli -17 mallinen millä tuli köröteltyä reilu 3tkm mikäli oikein muistelen (automaatti). Näiden perusteella voin sanoa, että Yaris ei ole kauhean hyvä ajettava. Kaupunkiin täysin sopiva mutta muutoin tunnoton enkä ainakaan itse saanut mitenkään hyvää ajoasentoa, ratti on vaan aina liian kaukana. Muutoin kyllä oikein näppäriä pelejä. Molemmat oli siis 1,3l bensalla ja tehoja on normiajoon ihan tarpeeksi. Hybridin voisi kuvitella vielä mukavemmaksi? Automaattiloota ei mikään loistava mutta aivan toimiva. Perus tojota siisToyota Auris 1,8 HSD Linea Sol Plus 5ov Viistoperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tulkaas kertomaan että onko toyotan hybridit ihan paskoja vai hyviä pelejä paikasta A paikkaan B ajeltaessa. Entinen Audi lähti lunariin ja ei jaksa enää mitään audi/bmw yms linjaa vaan edullista liikkumista paikasta toiseen. Kumpi parempi Auris vai Yaris? Ei mitään hajua hybrideistä, mut noi kulutuslukemat houkuttelee...
Talvi/kesärenkaiden vaihdon yhteydessä kuuluu vaihtaa asetuksista toinen rengassarja käyttöön. Näille saa myös paineet asetettua mitä renkaissa on. Ei tule turhia hälytyksiä. Paitsi ehkä jos lämpötiloissa rajuja vaihteluita ja sen takia paineet vaihtelee/menee yli sallitusta toleranssista. Silloinkaan ei kyllä Toyotalle tarvitse mennä sitä kuittaamaan. Näin siis ainakin oli omassa 2015 vuosimallin Auriksessa ja nyt uudessa Avensiksessa. Mielestäni kyllä hyvin toimiva systeemi.Ainoa mikä noissa Toyotoissa vituttaa on se rengaspaine vahti, se kun ei ymmärrä että suomessa voi olla talvi ja kesärenkaat ja vikavalo möllöttää näytössä ellei käy toyotalla kuittaa pois.
Systerillä 3v vanha Auris farkku hybrid ja ei siinä ole koskaan ollut mitään vikaa ellei tuota edellämainittua rengaspaine asiaa viaksi lueta.
Talvi/kesärenkaiden vaihdon yhteydessä kuuluu vaihtaa asetuksista toinen rengassarja käyttöön. Näille saa myös paineet asetettua mitä renkaissa on. Ei tule turhia hälytyksiä. Paitsi ehkä jos lämpötiloissa rajuja vaihteluita ja sen takia paineet vaihtelee/menee yli sallitusta toleranssista. Silloinkaan ei kyllä Toyotalle tarvitse mennä sitä kuittaamaan. Näin siis ainakin oli omassa 2015 vuosimallin Auriksessa ja nyt uudessa Avensiksessa. Mielestäni kyllä hyvin toimiva systeemi.
Tosiaan tuo 2014 korimalli on eri kuin itsellä oli. Saattaa olla että se oli huonommin toteutettu siinä. Varmaan ovat itsekkin sitten tajunneet että homma ei oikein skulaa ja ovat sitä päivittäneet hiukan helpommaksi.No ei tuossa systerin autossa sellaista ollut? Tai ainakin huolto sanoi että pitää tulla heillä kuittaa valo pois? Toki en ole asiaan edes perehtynyt sen kummemmin?
Silti aika monimutkainen toteutus kun omassa autossa ei tarvitse mitään nappia painaa vaan auto tunnistaa automaattisesti "uudet" renkaat.
Edit:
Systerin auto on muuten 4v vanha 2014 mallia, olisiko siinä syy?
Nyt hinta on taas 13 299 €. Ihmeellistä venkslaamista.
Ainoa mikä noissa Toyotoissa vituttaa on se rengaspaine vahti, se kun ei ymmärrä että suomessa voi olla talvi ja kesärenkaat ja vikavalo möllöttää näytössä ellei käy toyotalla kuittaa pois.
Systerillä 3v vanha Auris farkku hybrid ja ei siinä ole koskaan ollut mitään vikaa ellei tuota edellämainittua rengaspaine asiaa viaksi lueta.
Aina uusi "päivän hinta"?
Onko joku insinööri oikeasti kirjoittanut softan jossa renkaanvaihdon jälkeen auto kuvittelee että kaikki renkaat on puhki kun kaikki arvot muuttuvat kerralla?Eiks kaikissa uusissa autoissa ole nykyisin rengaspainevahdit? Paineiden valvonta voidaan toteuttaa kahdella tavalla, joista halvempi ja huonompi on juurikin tämä, jossa anturit täytyy kalibroida aina renkaidenvaihdon yhteydessä. Monet muutkin automerkit käyttänevät näitä, esimerkiksi Opel. Ainakin Opelissa pystyy Ebaysta tilaamaan 10 eurolla kalibrointilaitteen, jolla nuo kalibroinnit saa tehtyä itse.
Oiskohan toi hinta sidottu bitcoineina tai vastaavina ja aina päivittyy sen mukaan mitä kurssi on
Eikös se halvin vaihtoehto ole se ABS-anturin yhteydessä oleva pyörimisnopeuteen perustuva ratkaisu. Opelin ratkaisuhan on toteutettu omilla antureilla ja kertoo sen todellisen paineen. Noi pyörimisnopeuteen perustuvat reagoi aika hitaasti renkaan tyhjenemiseen.Eiks kaikissa uusissa autoissa ole nykyisin rengaspainevahdit? Paineiden valvonta voidaan toteuttaa kahdella tavalla, joista halvempi ja huonompi on juurikin tämä, jossa anturit täytyy kalibroida aina renkaidenvaihdon yhteydessä. Monet muutkin automerkit käyttänevät näitä, esimerkiksi Opel. Ainakin Opelissa pystyy Ebaysta tilaamaan 10 eurolla kalibrointilaitteen, jolla nuo kalibroinnit saa tehtyä itse.
Noi ei Toyota insinööri nyt mikään tyhmä ole, ei vaan huomannut kurkata takalaatikkoon ( jossa talvirenkaat ). Eli softan eka versiossa oli kokonaista 4 muistipaikkaa paineanturien tunnistenumeroille --> joka syksy ja kevät kapuloimaan marmorille "uudet " numerot antureille. Muuten ei löydä koko värkkejä.Onko joku insinööri oikeasti kirjoittanut softan jossa renkaanvaihdon jälkeen auto kuvittelee että kaikki renkaat on puhki kun kaikki arvot muuttuvat kerralla?
Fiat-Abarth 500 ESSEESSE Virityspaketti 160HP !!! POISTO HINTAAN!! Viistoperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Eksyin jo vähän niistä autoista minkä takia alunperin aloin katselemaan nettiautoa...
"Tässä se on joka pojan ja tytön unelmien ferrarin punainen taskuraketti. Ei muuta kuin mono lattiaan ja bmw kuskit ihmettelemään, että mikä siinä vilahti !!"
Miten vaikeaa se voi olla.
- On auto nettiautossa myynnissä.
- Ei vastata puhelimeen.
- Nettiauton viestillä saa kiinni kun kysyy pääsisikö katsomaan ja koeajamaan "soita huomenna päivällä, olen vapaalla".
- Ei vastata kysymykseen "missä päin suunnilleen auto on että tietää miten paljon aikaa varata koeajomatkaa varten".
- Kun seuraava päivä tulee, ei vastata puhelimeen; ensin soi kerran ja iskee varattua (luuri korvaan), sitten pelkkää varattua ja myöhemmin hälyttää muttei vastata.
Kyseessä on >10v vanha, 2-3 tonnin välissä oleva auto samalla paikkakunnalla.
Mikä syy ihmisellä on pistää romunsa "myyntiin" jos motivaatio myydä on käytännössä nolla?
Tämänkin auton siis olisin käytännössä ostanut pyynnillä jos on kuvatun mukainen ja ehjä.
Harrasteautot ja aivovammaiset (=yleensä ihmiset ketkä Alfoja ostaa, siis /joke ) erikseen, tietty juu.Varmasti monien mielestä todella tyhmää touhua, autot on autoja ja A-B -piste kuljetin, mutta kun mua ei tippaakaan kinosta mitä muut kelaa. Hehe gnut
Harrasteautot ja aivovammaiset (=yleensä ihmiset ketkä Alfoja ostaa, siis /joke ) erikseen, tietty juu.
Kyseessä on kuitenkin ihan perus farmarimallinen, Ford -merkkinen kehonkuljetin jossa >200tkm mittarissa ja jo klommoakin kyljessä.
En tiedä muista, mutta ei minulla ainakaan olisi aikaa laitta ilmoa chattiautoon ihan vain huvikseni ja sitten vastailla ihmisille...
No käytännössä Focus mk2 valikoitui koska on:Fiesta mk5 vai Focus mk2?
Tuota parivaljakkoa itsekin pallottelen juurikin seuraavaksi, todella perusmalliseksi kehonkuljettimeksi. Ainoa ongelma Fiestoissa on sen 1.4 tuhnumoottorin yleisyys ja 1.6 moottorin harvinaisuus. Focuksissa sitten ongelma on niiden jäätävät km-määrät, 220-270tkm jossain ns. pikkuautossa 1.6 moottorilla, huhhuh. Mk.1 Focusta en itse katsele niiden jäätävien ruosteongelmien vuoksi.
No käytännössä Focus mk2 valikoitui koska on:
- "uudempi" 2005 tullut malli (esim. vrt pre 2007 Mondeot)
- isompi kuin Fiesta (+ kaksiovisen Fiestan jäätävän kokoinen ovi jossain parkkihallissa tai omassa autokatoksessa )
- vaikuttaisi olevan ruosteettomampi kuin mk1 ja Mondeo mk3 eikä moottorista ainakaan heti löytynyt samanlaista valitusta kuin esim. Mondeon öljysyöpöstä 1.8:sta.
Mietityistä kilpailijoista mk 4 Golf taas on niin "90-lukua", kuten se mk1 Focuskin, ettei oikein iske kun yli 10v tuli ajettua 1998 Passatilla.
Ranskalaisiin en halua koskea pitkällä tikullakaan (vaikka välillä hinnan puolesta tekee mieli, mutta viimeistään silloin vaimo ilmaisee erimielisyyden ja auto tulee kuitenkin hänelle).
Meillä tosiaan tarve enemmän "kakkosfarkulle" että emäntä saa pari muksua ja tarvittaessa hieman isomman koirankin mukaan rientoihin, joten pikkuautot kuten Fiesta, Ka tai Swift, yms. sinänsä eivät ole ykkösvalintana.
Hintaahan noilla >200tkm ajetuillakin on vielä se 2.5 - 4.5 helposti. Osa on aika karvalakisti varustettu, mutta silti ihmetyttää miten autossa jossa ei ole kaukosäätöistä keskuslukitusta on vakkari...
Itse olen saanut sen käsityksen että korroosiota karsastavan kannattaa vältellä Swiftiä?
Volkkarimyyjällä loppui usko Ei myynnissä
Harrasteautot ja aivovammaiset (=yleensä ihmiset ketkä Alfoja ostaa, siis /joke ) erikseen, tietty juu.
Kyseessä on kuitenkin ihan perus farmarimallinen, Ford -merkkinen kehonkuljetin jossa >200tkm mittarissa ja jo klommoakin kyljessä.
En tiedä muista, mutta ei minulla ainakaan olisi aikaa laitta ilmoa chattiautoon ihan vain huvikseni ja sitten vastailla ihmisille...
Jos tälläinen tulisi kadulla vastaan niin harva arvaisi siinä olevan 350 000e auto vaan ehkä 50 000e BMW Alpina B7 B7 Bi-turbo Porrasperä 2017 - Vaihtoauto - Nettiauto
Suosikkilistattu:
145 kertaa
Aika monta haaveilijaa
Noin 100 000 € näköinen on tosiaan 700 sarja. 500 sarja sitten 50 000 €.
111 000 € on halvin 740e hybrid, jossa on tosi pieni autovero. Eli vähän eroa (x3) tuohon 350 000 autoon.
Eikös tuo ole aika samaa hintaluokkaa M760li:n kanssa? Ei kumpikaan nyt ihan 50k autolta näytä.
Jep. 7-sarja alkaen noin 100 000 ja päättyen noin 200 000.Varmaan, jos ei hirveästi autoista tiedä. Itse pidän uutta 7-sarjaa tapauksesta riippuen 100-300k arvoisen näköisenä. Härskejä on hinnat kyllä, kun aika pirun hienon S- mersunkin saa jo reilulla 200k:lla.
Jep. 7-sarja alkaen noin 100 000 ja päättyen noin 200 000.
Mutta näytää olevan nuo uudet vielä kalliimpia kalleimmillaan. Oli vanha e38 740ia jossa varusteina puhelin, tv, navi, cd-vaihtaja, tuplalasit ja sähköpenkit. En tiedä mitä on mahtanut maksaa 1996. Linkin mukaan hinnat on olleet 115 000-200 000€ ja 750ia kallein. Eli hintaluokka on pysynyt samana nykyisinkin.
BMW 7-sarja E38 – AutoWiki
Arvaatko mitä maksaa: BMW:n pysäyttävä M760Li xDrive Suomeen kesäkuussa
Tuossa linkissä juttua näistä "halvan näköisistä" BMW:stä, ja Alpinasta. Tuo kallein 760li maksaa 316k.
No jos kysyt tavalliselta kaduntallaaja pirkolta niin en usko arvaavan lähellekään tuota 350 000e
Sarjassamme; jos kuvien laatu on huonompaa kuin 2-vuotiaan väriliitupiirros, miksi edes vaivautua.
Ja tämä on siis liike - jossa about kaikissa autoissa kuvat on sellaisia kuin ne olisi ottanut 90-vuotias, parkinsonintautia sairastava heppu 90-luvun halvimmalla Nokian puhelimella, luultavasti liikkuvasta moposta käsin...
Ford Focus 5d focus stw 1.6vct Farmari 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto
Huomaa hyvin missä kohtaa kuvat vaihtuvat "edellisen omistajan nettiauto -ilmosta" "meidän Ihan Itse (tm) ottamiin"...
Kaiken kruunaavat nuo kaksi viimeistä kuvaa huoltokirjasta; voi todeta että jotain on tehty, joskus, jossain kilometreissä. Ehkä.
Tuskin ymmärtävät, kun kaihia sairastava simpanssikin näkisi ettei noista itse otetuista kuvista erotu hevon humppaa.Kai ne siellä ymmärtää että paremmilla kuvilla myös se tonnin romu menisi paremmin kaupan?
Sarjassamme; jos kuvien laatu on huonompaa kuin 2-vuotiaan väriliitupiirros, miksi edes vaivautua.
Ja tämä on siis liike - jossa about kaikissa autoissa kuvat on sellaisia kuin ne olisi ottanut 90-vuotias, parkinsonintautia sairastava heppu 90-luvun halvimmalla Nokian puhelimella, luultavasti liikkuvasta moposta käsin...
Ford Focus 5d focus stw 1.6vct Farmari 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto
Huomaa hyvin missä kohtaa kuvat vaihtuvat "edellisen omistajan nettiauto -ilmosta" "meidän Ihan Itse (tm) ottamiin"...
Kaiken kruunaavat nuo kaksi viimeistä kuvaa huoltokirjasta; voi todeta että jotain on tehty, joskus, jossain kilometreissä. Ehkä.
Jep. Ihan sama homma tosiaan prokimin lähes kaikkien kuvien kanssa.