Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Ajettu 16 100km ja " Öljyt vaidettu 10 tkm välein" :D no joo varmaan "oikea" mittarilukema on 161 000km. Suomalainen myyjän nimi mutta niin paljon virhettä ilmoituksessa että haiskahtaa hoonosoomi eestiläinen...

Volkswagen Golf GTI 2,0 155 kW (210 hv) 4-ovinen Viistoperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto

Empä ole tiennyt että noita saa jo noin edullisesti. Vieläpä aito manuaali eikä DSG-paske. Tosin myyntikuvat jostain keskikesältä (edes puiden lehtiä ei ole maassa) -> hieman herättää epäilyksiä.
 
Empä ole tiennyt että noita saa jo noin edullisesti. Vieläpä aito manuaali eikä DSG-paske. Tosin myyntikuvat jostain keskikesältä (edes puiden lehtiä ei ole maassa) -> hieman herättää epäilyksiä.

ööh, miksi? Jos tuolloin on otettu hyvät kuvat, niin miksei käyttäisi niitä?
Kaikkea sitä ihmiset epäilee
 
Toyota Auris 1,8 HSD Linea Sol Plus 5ov Viistoperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto

Tulkaas kertomaan että onko toyotan hybridit ihan paskoja vai hyviä pelejä paikasta A paikkaan B ajeltaessa. Entinen Audi lähti lunariin ja ei jaksa enää mitään audi/bmw yms linjaa vaan edullista liikkumista paikasta toiseen. Kumpi parempi Auris vai Yaris? Ei mitään hajua hybrideistä, mut noi kulutuslukemat houkuttelee... :D

Toyotan hybrideiseistä en oo mitään huonoa ole kuullut. Ja omat kokemukset rajoittuu vaan Priuksiin millä ajanut satunnaisesti, ei moitittavaa. Auris kiinnostaisi itseäkin, joskin farkkuna. Mitä livenä käynyt käynyt farkku Aurista katsomassa (ei ajamassa), niin paksihan siinä ei ole mikään kehuttava. No verrokkina ex Volvo V70 joten...
Mitä Yarikseen tulee, niin kaipa näillä palstoilla sen vaihteistoa on moitittu ettei ole ihan kaikista mukavin, en kyllä muista miksi. Itsellä siis tilantarvetta, mutta kun takapenkillä ei mitään käyttöä, niin penkit nurin niin eiköhän se farkku Auriskin menis.
 
ööh, miksi? Jos tuolloin on otettu hyvät kuvat, niin miksei käyttäisi niitä?
Kaikkea sitä ihmiset epäilee

Ite pääsääntöisesti ottanut kuvat aina kun auto on pesty ja vahattu. Kesällä/keväällä, niin niillä kuvilla myyntiin sitten kun aika on. Talvella kun en pääse aina viimimisen päälle puunaamaan. Jos talvella myyn, niin jonkun foton toki voi laittaa talvisissa maisemissa. Ei se sen kummemmaksi muutu, tietty jos jotain merkittävää damagea tapahtuu aikavälillä niin sitten tilanne olisi toinen ja siitä sitten maininta. Näin ei ole onneksi itselle käynyt.
 
Toyota Auris 1,8 HSD Linea Sol Plus 5ov Viistoperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto

Tulkaas kertomaan että onko toyotan hybridit ihan paskoja vai hyviä pelejä paikasta A paikkaan B ajeltaessa. Entinen Audi lähti lunariin ja ei jaksa enää mitään audi/bmw yms linjaa vaan edullista liikkumista paikasta toiseen. Kumpi parempi Auris vai Yaris? Ei mitään hajua hybrideistä, mut noi kulutuslukemat houkuttelee... :D
Aurista en ikinä ajanut niit siitä en tiedä mutta Yariksia olen. Perheessä yksi -15 mallinen millä tullut satunnaisia ajoja suoritettua (manuaali) ja Islannin reissulla oli -17 mallinen millä tuli köröteltyä reilu 3tkm mikäli oikein muistelen (automaatti). Näiden perusteella voin sanoa, että Yaris ei ole kauhean hyvä ajettava. Kaupunkiin täysin sopiva mutta muutoin tunnoton enkä ainakaan itse saanut mitenkään hyvää ajoasentoa, ratti on vaan aina liian kaukana. Muutoin kyllä oikein näppäriä pelejä. Molemmat oli siis 1,3l bensalla ja tehoja on normiajoon ihan tarpeeksi. Hybridin voisi kuvitella vielä mukavemmaksi? Automaattiloota ei mikään loistava mutta aivan toimiva. Perus tojota siis :D
 
Ainoa mikä noissa Toyotoissa vituttaa on se rengaspaine vahti, se kun ei ymmärrä että suomessa voi olla talvi ja kesärenkaat ja vikavalo möllöttää näytössä ellei käy toyotalla kuittaa pois.

Systerillä 3v vanha Auris farkku hybrid ja ei siinä ole koskaan ollut mitään vikaa ellei tuota edellämainittua rengaspaine asiaa viaksi lueta.
 
Ainoa mikä noissa Toyotoissa vituttaa on se rengaspaine vahti, se kun ei ymmärrä että suomessa voi olla talvi ja kesärenkaat ja vikavalo möllöttää näytössä ellei käy toyotalla kuittaa pois.

Systerillä 3v vanha Auris farkku hybrid ja ei siinä ole koskaan ollut mitään vikaa ellei tuota edellämainittua rengaspaine asiaa viaksi lueta.
Talvi/kesärenkaiden vaihdon yhteydessä kuuluu vaihtaa asetuksista toinen rengassarja käyttöön. Näille saa myös paineet asetettua mitä renkaissa on. Ei tule turhia hälytyksiä. Paitsi ehkä jos lämpötiloissa rajuja vaihteluita ja sen takia paineet vaihtelee/menee yli sallitusta toleranssista. Silloinkaan ei kyllä Toyotalle tarvitse mennä sitä kuittaamaan. Näin siis ainakin oli omassa 2015 vuosimallin Auriksessa ja nyt uudessa Avensiksessa. Mielestäni kyllä hyvin toimiva systeemi.
 
Talvi/kesärenkaiden vaihdon yhteydessä kuuluu vaihtaa asetuksista toinen rengassarja käyttöön. Näille saa myös paineet asetettua mitä renkaissa on. Ei tule turhia hälytyksiä. Paitsi ehkä jos lämpötiloissa rajuja vaihteluita ja sen takia paineet vaihtelee/menee yli sallitusta toleranssista. Silloinkaan ei kyllä Toyotalle tarvitse mennä sitä kuittaamaan. Näin siis ainakin oli omassa 2015 vuosimallin Auriksessa ja nyt uudessa Avensiksessa. Mielestäni kyllä hyvin toimiva systeemi.

No ei tuossa systerin autossa sellaista ollut? Tai ainakin huolto sanoi että pitää tulla heillä kuittaa valo pois? Toki en ole asiaan edes perehtynyt sen kummemmin?


Silti aika monimutkainen toteutus kun omassa autossa ei tarvitse mitään nappia painaa vaan auto tunnistaa automaattisesti "uudet" renkaat.

Edit:
Systerin auto on muuten 4v vanha 2014 mallia, olisiko siinä syy?
 
Joo vähähän se Audin lunastukseen lähtö vituttaa. Toisen osapuolen vakuutuksista sain kuitenkin hyvän korvauksen niin vähän lievittää vitutusta. Tän kaverin auto oli joku 07 rahoitusyhtiön mersu niin ai saatana kun tuli vakuutusyhtiölle kallis keissi. Molemmat lunastukseen. :D Ei oo varmaan ihan helppoa sopeutua hybridi toyotan rattiin ku vuosia ajellu nelikko audilla. 15k ois budjetissa, vähän vielä katselen.

Pitääkö noissa hybrideissä noi kulutuslukemat paikkansa miten hyvin?
 
No ei tuossa systerin autossa sellaista ollut? Tai ainakin huolto sanoi että pitää tulla heillä kuittaa valo pois? Toki en ole asiaan edes perehtynyt sen kummemmin?


Silti aika monimutkainen toteutus kun omassa autossa ei tarvitse mitään nappia painaa vaan auto tunnistaa automaattisesti "uudet" renkaat.

Edit:
Systerin auto on muuten 4v vanha 2014 mallia, olisiko siinä syy?
Tosiaan tuo 2014 korimalli on eri kuin itsellä oli. Saattaa olla että se oli huonommin toteutettu siinä. Varmaan ovat itsekkin sitten tajunneet että homma ei oikein skulaa ja ovat sitä päivittäneet hiukan helpommaksi.
 
Ainoa mikä noissa Toyotoissa vituttaa on se rengaspaine vahti, se kun ei ymmärrä että suomessa voi olla talvi ja kesärenkaat ja vikavalo möllöttää näytössä ellei käy toyotalla kuittaa pois.

Systerillä 3v vanha Auris farkku hybrid ja ei siinä ole koskaan ollut mitään vikaa ellei tuota edellämainittua rengaspaine asiaa viaksi lueta.

Eiks kaikissa uusissa autoissa ole nykyisin rengaspainevahdit? Paineiden valvonta voidaan toteuttaa kahdella tavalla, joista halvempi ja huonompi on juurikin tämä, jossa anturit täytyy kalibroida aina renkaidenvaihdon yhteydessä. Monet muutkin automerkit käyttänevät näitä, esimerkiksi Opel. :) Ainakin Opelissa pystyy Ebaysta tilaamaan 10 eurolla kalibrointilaitteen, jolla nuo kalibroinnit saa tehtyä itse.
 
Eiks kaikissa uusissa autoissa ole nykyisin rengaspainevahdit? Paineiden valvonta voidaan toteuttaa kahdella tavalla, joista halvempi ja huonompi on juurikin tämä, jossa anturit täytyy kalibroida aina renkaidenvaihdon yhteydessä. Monet muutkin automerkit käyttänevät näitä, esimerkiksi Opel. :) Ainakin Opelissa pystyy Ebaysta tilaamaan 10 eurolla kalibrointilaitteen, jolla nuo kalibroinnit saa tehtyä itse.
Onko joku insinööri oikeasti kirjoittanut softan jossa renkaanvaihdon jälkeen auto kuvittelee että kaikki renkaat on puhki kun kaikki arvot muuttuvat kerralla? :D

Esim mersussahan on ABS antureiden yhteydessä tuo systeemi ja sen joutuu korkeintaan nollaamaan valikosta vaihdon jälkeen.
 
Oiskohan toi hinta sidottu bitcoineina tai vastaavina ja aina päivittyy sen mukaan mitä kurssi on :kahvi:

Kunhan kettuilee, tuskin auto on edes oikeasti myynnissä vaikka joku tulisi sen 13299e pihaan niin keksisi jonkun syyn miksei myy :kahvi:
 
Eiks kaikissa uusissa autoissa ole nykyisin rengaspainevahdit? Paineiden valvonta voidaan toteuttaa kahdella tavalla, joista halvempi ja huonompi on juurikin tämä, jossa anturit täytyy kalibroida aina renkaidenvaihdon yhteydessä. Monet muutkin automerkit käyttänevät näitä, esimerkiksi Opel. :) Ainakin Opelissa pystyy Ebaysta tilaamaan 10 eurolla kalibrointilaitteen, jolla nuo kalibroinnit saa tehtyä itse.
Eikös se halvin vaihtoehto ole se ABS-anturin yhteydessä oleva pyörimisnopeuteen perustuva ratkaisu. Opelin ratkaisuhan on toteutettu omilla antureilla ja kertoo sen todellisen paineen. Noi pyörimisnopeuteen perustuvat reagoi aika hitaasti renkaan tyhjenemiseen.
 
Onko joku insinööri oikeasti kirjoittanut softan jossa renkaanvaihdon jälkeen auto kuvittelee että kaikki renkaat on puhki kun kaikki arvot muuttuvat kerralla? :D
Noi ei Toyota insinööri nyt mikään tyhmä ole, ei vaan huomannut kurkata takalaatikkoon ( jossa talvirenkaat ). Eli softan eka versiossa oli kokonaista 4 muistipaikkaa paineanturien tunnistenumeroille --> joka syksy ja kevät kapuloimaan marmorille "uudet " numerot antureille. Muuten ei löydä koko värkkejä.

Täältä pääsee kurkkaamaan kuinka monta anturia saa mihinkin Toyota malliin softaan tungettua Toyotan rengaspaineanturin koodaus, varoitusvalon sammutus 4+4 Avensis tapauksessa käytössä oleva rengassarja vaihdetaan mittariston näytöstä diginatiivisti snäppäämällä.
 
Miten vaikeaa se voi olla.

- On auto nettiautossa myynnissä.
- Ei vastata puhelimeen.
- Nettiauton viestillä saa kiinni kun kysyy pääsisikö katsomaan ja koeajamaan "soita huomenna päivällä, olen vapaalla".
- Ei vastata kysymykseen "missä päin suunnilleen auto on että tietää miten paljon aikaa varata koeajomatkaa varten".
- Kun seuraava päivä tulee, ei vastata puhelimeen; ensin soi kerran ja iskee varattua (luuri korvaan), sitten pelkkää varattua ja myöhemmin hälyttää muttei vastata.

Kyseessä on >10v vanha, 2-3 tonnin välissä oleva auto samalla paikkakunnalla.

Mikä syy ihmisellä on pistää romunsa "myyntiin" jos motivaatio myydä on käytännössä nolla?

Tämänkin auton siis olisin käytännössä ostanut pyynnillä jos on kuvatun mukainen ja ehjä. :rolleyes:

kuva400%2Ftuotekuvat%2Fmeg103_s_1_web.jpg
 
Fiat-Abarth 500 ESSEESSE Virityspaketti 160HP !!! POISTO HINTAAN!! Viistoperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto

Eksyin jo vähän niistä autoista minkä takia alunperin aloin katselemaan nettiautoa... :D

"Tässä se on joka pojan ja tytön unelmien ferrarin punainen taskuraketti. Ei muuta kuin mono lattiaan ja bmw kuskit ihmettelemään, että mikä siinä vilahti ;)!!" :D

Kyllä siinä jää ne liisaribemarit sekä -volvot sekä etenkin kaikista kusipäisimmät RS-skeidailijat tosiaan ihmettelemään:



:geek:
 
Miten vaikeaa se voi olla.

- On auto nettiautossa myynnissä.
- Ei vastata puhelimeen.
- Nettiauton viestillä saa kiinni kun kysyy pääsisikö katsomaan ja koeajamaan "soita huomenna päivällä, olen vapaalla".
- Ei vastata kysymykseen "missä päin suunnilleen auto on että tietää miten paljon aikaa varata koeajomatkaa varten".
- Kun seuraava päivä tulee, ei vastata puhelimeen; ensin soi kerran ja iskee varattua (luuri korvaan), sitten pelkkää varattua ja myöhemmin hälyttää muttei vastata.

Kyseessä on >10v vanha, 2-3 tonnin välissä oleva auto samalla paikkakunnalla.

Mikä syy ihmisellä on pistää romunsa "myyntiin" jos motivaatio myydä on käytännössä nolla?

Tämänkin auton siis olisin käytännössä ostanut pyynnillä jos on kuvatun mukainen ja ehjä. :rolleyes:

kuva400%2Ftuotekuvat%2Fmeg103_s_1_web.jpg

Mullakin on rimpula myynnissä nettiautossa. Se on kuitenkin niin hyvässä kunnossa, sillä on äärimmäisen hyvä historia (omistaja + huolto), se on minusta hauska vempain ja sillä on sielu, mulla ole mitään tarvetta "pakkomyydä" sitä joten ...

-Kaikki vaihtotarjoukset olen luonnollisesti torjunut.
-Kaikki "mikä ois tiukka hinta käteisellä heti ylihuomenna"-pelletinkijät olen torjunut.
-En halunnut myydä sitä mm. 18v jonnen ensiautoksi (raiskattavaksi) kun tuollaisen isä soitti ja halusi tulla käymään.
-En halunnut myydä sitä jollekin 45-50v mammalle, koska tietää miten suurin osa niistä kohtelee autojaan ja sitä rataa.

Odottelen kaupoille selkeää automiestä, jopa Alfaharrastajaa jolle sen antaa hyvään kotiin. Yksi tälläinen olisi näköpiirissä, mutta tuo oli pirun kova tinkaamaan ja asui monen sadan kilometrin päässä täältä, hehe :geek:

Varmasti monien mielestä todella tyhmää touhua, autot on autoja ja A-B -piste kuljetin, mutta kun mua ei tippaakaan kinosta mitä muut kelaa. Hehe gnut :geek:
 
Varmasti monien mielestä todella tyhmää touhua, autot on autoja ja A-B -piste kuljetin, mutta kun mua ei tippaakaan kinosta mitä muut kelaa. Hehe gnut :geek:
Harrasteautot ja aivovammaiset (=yleensä ihmiset ketkä Alfoja ostaa, siis :D /joke :P) erikseen, tietty juu.

Kyseessä on kuitenkin ihan perus farmarimallinen, Ford -merkkinen kehonkuljetin jossa >200tkm mittarissa ja jo klommoakin kyljessä.

En tiedä muista, mutta ei minulla ainakaan olisi aikaa laitta ilmoa chattiautoon ihan vain huvikseni ja sitten vastailla ihmisille...
 
Harrasteautot ja aivovammaiset (=yleensä ihmiset ketkä Alfoja ostaa, siis :D /joke :p) erikseen, tietty juu.

Kyseessä on kuitenkin ihan perus farmarimallinen, Ford -merkkinen kehonkuljetin jossa >200tkm mittarissa ja jo klommoakin kyljessä.

En tiedä muista, mutta ei minulla ainakaan olisi aikaa laitta ilmoa chattiautoon ihan vain huvikseni ja sitten vastailla ihmisille...

Fiesta mk5 vai Focus mk2? :geek:

Tuota parivaljakkoa itsekin pallottelen juurikin seuraavaksi, todella perusmalliseksi kehonkuljettimeksi. Ainoa ongelma Fiestoissa on sen 1.4 tuhnumoottorin yleisyys ja 1.6 moottorin harvinaisuus. Focuksissa sitten ongelma on niiden jäätävät km-määrät, 220-270tkm jossain ns. pikkuautossa 1.6 moottorilla, huhhuh. Mk.1 Focusta en itse katsele niiden jäätävien ruosteongelmien vuoksi.

Hyvät yksilöt maksavat sitten ihan liikaa suhteessa kilometreihin ja auton ikään. Samalla rahalla saa pahimmillaan 100tkm vähemmän ajetun ja paljon modernimman Pösön 207:n tai sitäkin modernimman, ylläpidoltaan todella edullisen ja äärimmäisen luotettavan Suzuki Swiftin.

su_330.jpg


Mielipiteitä? :geek:
 
Fiesta mk5 vai Focus mk2? :geek:

Tuota parivaljakkoa itsekin pallottelen juurikin seuraavaksi, todella perusmalliseksi kehonkuljettimeksi. Ainoa ongelma Fiestoissa on sen 1.4 tuhnumoottorin yleisyys ja 1.6 moottorin harvinaisuus. Focuksissa sitten ongelma on niiden jäätävät km-määrät, 220-270tkm jossain ns. pikkuautossa 1.6 moottorilla, huhhuh. Mk.1 Focusta en itse katsele niiden jäätävien ruosteongelmien vuoksi.
No käytännössä Focus mk2 valikoitui koska on:
- "uudempi" 2005 tullut malli (esim. vrt pre 2007 Mondeot)
- isompi kuin Fiesta (+ kaksiovisen Fiestan jäätävän kokoinen ovi jossain parkkihallissa tai omassa autokatoksessa :facepalm:)
- vaikuttaisi olevan ruosteettomampi kuin mk1 ja Mondeo mk3 eikä moottorista ainakaan heti löytynyt samanlaista valitusta kuin esim. Mondeon öljysyöpöstä 1.8:sta.

Mietityistä kilpailijoista mk 4 Golf taas on niin "90-lukua", kuten se mk1 Focuskin, ettei oikein iske kun yli 10v tuli ajettua 1998 Passatilla. :D
Ranskalaisiin en halua koskea pitkällä tikullakaan (vaikka välillä hinnan puolesta tekee mieli, mutta viimeistään silloin vaimo ilmaisee erimielisyyden ja auto tulee kuitenkin hänelle).

Meillä tosiaan tarve enemmän "kakkosfarkulle" että emäntä saa pari muksua ja tarvittaessa hieman isomman koirankin mukaan rientoihin, joten pikkuautot kuten Fiesta, Ka tai Swift, yms. sinänsä eivät ole ykkösvalintana.

Hintaahan noilla >200tkm ajetuillakin on vielä se 2.5 - 4.5 helposti. Osa on aika karvalakisti varustettu, mutta silti ihmetyttää miten autossa jossa ei ole kaukosäätöistä keskuslukitusta on vakkari... :D


Itse olen saanut sen käsityksen että korroosiota karsastavan kannattaa vältellä Swiftiä?
 
No käytännössä Focus mk2 valikoitui koska on:
- "uudempi" 2005 tullut malli (esim. vrt pre 2007 Mondeot)
- isompi kuin Fiesta (+ kaksiovisen Fiestan jäätävän kokoinen ovi jossain parkkihallissa tai omassa autokatoksessa :facepalm:)
- vaikuttaisi olevan ruosteettomampi kuin mk1 ja Mondeo mk3 eikä moottorista ainakaan heti löytynyt samanlaista valitusta kuin esim. Mondeon öljysyöpöstä 1.8:sta.

Mietityistä kilpailijoista mk 4 Golf taas on niin "90-lukua", kuten se mk1 Focuskin, ettei oikein iske kun yli 10v tuli ajettua 1998 Passatilla. :D
Ranskalaisiin en halua koskea pitkällä tikullakaan (vaikka välillä hinnan puolesta tekee mieli, mutta viimeistään silloin vaimo ilmaisee erimielisyyden ja auto tulee kuitenkin hänelle).

Meillä tosiaan tarve enemmän "kakkosfarkulle" että emäntä saa pari muksua ja tarvittaessa hieman isomman koirankin mukaan rientoihin, joten pikkuautot kuten Fiesta, Ka tai Swift, yms. sinänsä eivät ole ykkösvalintana.

Hintaahan noilla >200tkm ajetuillakin on vielä se 2.5 - 4.5 helposti. Osa on aika karvalakisti varustettu, mutta silti ihmetyttää miten autossa jossa ei ole kaukosäätöistä keskuslukitusta on vakkari... :D


Itse olen saanut sen käsityksen että korroosiota karsastavan kannattaa vältellä Swiftiä?

Aika hyvin, ollaan katsomassa samantyyppistä kikotinta, samalla budjetilla ja samaan aikaan :geek:

Itsekin skippasin mk.4 Golfit suosiolla juurikin sen 90-lukulaisuuden ja onnettoman kulutuksen vuoksi. Sitten 4th gen Polot (2002-2009) ovat järjestään 1.2 / 1.4 nuhamoottoreilla (kulutus suhteessa suorituskykyyn on aivan nollat; 65-75hv ja kulutus kaupungissa 8-10L/100km :dead:), en ole nettiautosta löytänyt ajankohdasta riippuen kuin 0 - max 2 kappaletta niitä aavistuksen pirteämpiä 1.4 100hv malleja. Ja hämmentävän monessa ei vieläpä ole edes ilmastointia??

Focus mk.2 olisi siitä hyvä valinta että jollain about 200tkm ajetulla yksilöllä ajaisi helposti 50-60tkm ja silti sellaisen arvo ja myyntihaluttavuus säilyisi todella hyvin. Fiesta napostelisi siksi, että se 3ov Fiesta on jotenkin nuorekkaampi ja 3-ovisuus miellyttää silmää noissa kipoissa enemmän. Ei perhettä, ei koiraa -> lopputulos on tämä :beye:

Ongelma on siinä, että nykyinen pikku-Alfa on todella kiva ja nätti sekä hauska auto, mutta samalla siitä on liikaa huolta "jos joku kolhii, jos sillä ajaa routakuoppaan, ym ym.". Haluaisin käyttöautoksi sellaisen rimpulan, jolla ei olisi juuri mitään väliä, sitä ei ikinä kääntyisi katsomaan missään parkkipaikoilla eikä sitä ajattelisi / siitä ei jaksaisi puhua kellekään mitään. Niin ja tietysti sen käyttökulut olisivat luokkaa olemattomat.

Sellainen on hyvä käyttöauto :geek:
 
Volkkarimyyjällä loppui usko Ei myynnissä

:facepalm:

Mä kun ostin nykyisen käyttiksen, niin pyysin myyjää poistamaan hinnan, kilsat ja kaikki kuvat missä näkyy rekkari. No ne poisti ja merkkasi auton "ei myynnissä", tiedä mikä kämmi tai ajatusvirhe siinä sitten oli, ihan sama.

Tosin tuo volkkarijuttu kyllä taitaa olla ihan oma tarinansa, mitä katellut välillä:btooth:
 
Harrasteautot ja aivovammaiset (=yleensä ihmiset ketkä Alfoja ostaa, siis :D /joke :p) erikseen, tietty juu.

Kyseessä on kuitenkin ihan perus farmarimallinen, Ford -merkkinen kehonkuljetin jossa >200tkm mittarissa ja jo klommoakin kyljessä.

En tiedä muista, mutta ei minulla ainakaan olisi aikaa laitta ilmoa chattiautoon ihan vain huvikseni ja sitten vastailla ihmisille...

Mulla kanssa todella hyvä 208 myynnissä, jonka mielellään myisi hyvään kotiin. Mutta myyn ihan kelle vaan, jolla on rahaa se mulle maksaa. Vaikka manne tai joku duudsoni, I don't care.
 
Noin 100 000 € näköinen on tosiaan 700 sarja. 500 sarja sitten 50 000 €.

111 000 € on halvin 740e hybrid, jossa on tosi pieni autovero. Eli vähän eroa (x3) tuohon 350 000 autoon.
 
Noin 100 000 € näköinen on tosiaan 700 sarja. 500 sarja sitten 50 000 €.

111 000 € on halvin 740e hybrid, jossa on tosi pieni autovero. Eli vähän eroa (x3) tuohon 350 000 autoon.

Varmaan, jos ei hirveästi autoista tiedä. Itse pidän uutta 7-sarjaa tapauksesta riippuen 100-300k arvoisen näköisenä. Härskejä on hinnat kyllä, kun aika pirun hienon S- mersunkin saa jo reilulla 200k:lla.
 
Varmaan, jos ei hirveästi autoista tiedä. Itse pidän uutta 7-sarjaa tapauksesta riippuen 100-300k arvoisen näköisenä. Härskejä on hinnat kyllä, kun aika pirun hienon S- mersunkin saa jo reilulla 200k:lla.
Jep. 7-sarja alkaen noin 100 000 ja päättyen noin 200 000.

Mutta näytää olevan nuo uudet vielä kalliimpia kalleimmillaan. Oli vanha e38 740ia jossa varusteina puhelin, tv, navi, cd-vaihtaja, tuplalasit ja sähköpenkit. En tiedä mitä on mahtanut maksaa 1996. Linkin mukaan hinnat on olleet 115 000-200 000€ ja 750ia kallein. Eli hintaluokka on pysynyt samana nykyisinkin.
BMW 7-sarja E38 – AutoWiki
 
Jep. 7-sarja alkaen noin 100 000 ja päättyen noin 200 000.

Mutta näytää olevan nuo uudet vielä kalliimpia kalleimmillaan. Oli vanha e38 740ia jossa varusteina puhelin, tv, navi, cd-vaihtaja, tuplalasit ja sähköpenkit. En tiedä mitä on mahtanut maksaa 1996. Linkin mukaan hinnat on olleet 115 000-200 000€ ja 750ia kallein. Eli hintaluokka on pysynyt samana nykyisinkin.
BMW 7-sarja E38 – AutoWiki

Arvaatko mitä maksaa: BMW:n pysäyttävä M760Li xDrive Suomeen kesäkuussa

Tuossa linkissä juttua näistä "halvan näköisistä" BMW:stä, ja Alpinasta. Tuo kallein 760li maksaa 316k.
 
Sarjassamme; jos kuvien laatu on huonompaa kuin 2-vuotiaan väriliitupiirros, miksi edes vaivautua.

Ja tämä on siis liike - jossa about kaikissa autoissa kuvat on sellaisia kuin ne olisi ottanut 90-vuotias, parkinsonintautia sairastava heppu 90-luvun halvimmalla Nokian puhelimella, luultavasti liikkuvasta moposta käsin...


Ford Focus 5d focus stw 1.6vct Farmari 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto

Huomaa hyvin missä kohtaa kuvat vaihtuvat "edellisen omistajan nettiauto -ilmosta" "meidän Ihan Itse (tm) ottamiin"... :rolleyes:
Kaiken kruunaavat nuo kaksi viimeistä kuvaa huoltokirjasta; voi todeta että jotain on tehty, joskus, jossain kilometreissä. Ehkä. :D
 
Sarjassamme; jos kuvien laatu on huonompaa kuin 2-vuotiaan väriliitupiirros, miksi edes vaivautua.

Ja tämä on siis liike - jossa about kaikissa autoissa kuvat on sellaisia kuin ne olisi ottanut 90-vuotias, parkinsonintautia sairastava heppu 90-luvun halvimmalla Nokian puhelimella, luultavasti liikkuvasta moposta käsin...


Ford Focus 5d focus stw 1.6vct Farmari 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto

Huomaa hyvin missä kohtaa kuvat vaihtuvat "edellisen omistajan nettiauto -ilmosta" "meidän Ihan Itse (tm) ottamiin"... :rolleyes:
Kaiken kruunaavat nuo kaksi viimeistä kuvaa huoltokirjasta; voi todeta että jotain on tehty, joskus, jossain kilometreissä. Ehkä. :D

Noi järkyttävät kuvat, kaikki kuvat muuten olivat huonoja, ymmärtäisi jos olisi yksityinen myyjä, mutta että ihan firma. Kai ne siellä ymmärtää että paremmilla kuvilla myös se tonnin romu menisi paremmin kaupan?
 
Sarjassamme; jos kuvien laatu on huonompaa kuin 2-vuotiaan väriliitupiirros, miksi edes vaivautua.

Ja tämä on siis liike - jossa about kaikissa autoissa kuvat on sellaisia kuin ne olisi ottanut 90-vuotias, parkinsonintautia sairastava heppu 90-luvun halvimmalla Nokian puhelimella, luultavasti liikkuvasta moposta käsin...


Ford Focus 5d focus stw 1.6vct Farmari 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto

Huomaa hyvin missä kohtaa kuvat vaihtuvat "edellisen omistajan nettiauto -ilmosta" "meidän Ihan Itse (tm) ottamiin"... :rolleyes:
Kaiken kruunaavat nuo kaksi viimeistä kuvaa huoltokirjasta; voi todeta että jotain on tehty, joskus, jossain kilometreissä. Ehkä. :D

Ford Mondeo 1.8i 125hv Ambiente Wagon Farmari 2002 - Vaihtoauto - Nettiauto

Sama pulju
:sgiggle:
 
Eipä noissa tekstitkään tuo mitään järin hyvää kuvaa firmasta. "Kunhan nyt viskasin nettiin ilmotuksen."
 
Jep. Ihan sama homma tosiaan prokimin lähes kaikkien kuvien kanssa.

Ensin ajattelin että häkkiliikkeille tyypillisesti yritetään "oho, hups" -huonolla kuvalla peitellä jotain klommoa tai ruostekuplaa, mutta nämä on järjestään niin paskoja että kyseessä voi olla vain kuvaajan täydellinen itsekritiikin puute sekä kädettömyys. :D

Edit:
Tämä on harvinainen poikkeus - ilmeisesti eri myyjän ottama:
Opel Vectra 2.2 Comfort Business Wagon Farmari 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 430
Viestejä
4 551 015
Jäsenet
74 985
Uusin jäsen
Cactus

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom