Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mainosblokkeri voi tehdä tuota.On kyllä hankala selata Nettiautoa, kun se ohjaa jatkuvasti nettiauto.com/callback -osoitteeseen, ja sen jälkeen yleensä 400 Bad Request...
Miksi isoin osa riitatapauksista tulee esiin jossain audi/mersu/bwm jutuissa?
Tarkoitatko kalliidein premiuden vikoja, virityksiä, tuunauksia yms. ongelmia vai:
Audi
Bmw
Civic (typer R) aakkoset loppuu tähän... Spammausta
Mulla ei oikein toimi kirjautuneena jollain tietyllä selaimella. Ei kirjautuneena toimii kyllä hyvin kaikilla selaimilla, esim Operalla.On kyllä hankala selata Nettiautoa, kun se ohjaa jatkuvasti nettiauto.com/callback -osoitteeseen, ja sen jälkeen yleensä 400 Bad Request...
Miksi isoin osa riitatapauksista tulee esiin jossain audi/mersu/bwm jutuissa?
Varmaan liittyy myös siihen että tuossa premium -ryhmässä piitataan siitä omasta autosta enemmän, eli se on vähän enemmänkin kuin vain kulkine paikasta A paikkaan B. Vaikka jonkun tojotan/skodan perässä joku korjausmaalauksen valuma tai sävyero
Miksi isoin osa riitatapauksista tulee esiin jossain audi/mersu/bwm jutuissa
Tuon huomaa ihan autovakuutuksien hinnoista myös. Kortsupipo amikset ja virolaiset yms maahanmuuttajat kolaroinut noita niin paljon, että vakuutusmaksutkin korkeammat. Nuo tietyt merkit vetää puoleensa näitä tyyppejä.Veikkaan että noita ostavat (pätkällä) merkin takia myös ne joilla ei oikeasti ole varaa. Rempan kohdalla rahat loppuu tai tulee muuten vaan ostokrapula kun auto vie suurimman osan kk-rahoista. Tietysti noissa varmaan myös pistetään enemmän "pommeja" kiertoon samasta syystä. Kahden tonnin ritsan kohdalla moni ei jaksa alkaa taistelemaan, mutta kun sidottu on 10-30K€ niin taistelutahto on kovempi.
Ainakaan tämän tutkimuksen mukaan eivät loista luotettavuudella. Tosin tutkittu max 5 vuotta vanhoja autoja. Toisaalta jos ei uudehkona kestä, tuskin kestää vanhanakaan.Miksi isoin osa riitatapauksista tulee esiin jossain audi/mersu/bwm jutuissa?
Mulla ei oikein toimi kirjautuneena jollain tietyllä selaimella. Ei kirjautuneena toimii kyllä hyvin kaikilla selaimilla, esim Operalla.
https://www.nettiauto.com/jaguar/s-type/14145262
Katselin, että onpa hämmentävän halpa "täysin ehjä auto". Kaveri laittanut myyntiin käytettyään katsastuksessa, jossa mm. apurunko vaihtokunnossa. Ihan jees toimintaa.
x-typessä mondeon osia. toi lincolnin pohjalevyllä.Muistaakseni tyyppivika tuo taka-apurunko. Joskus yhtä V8 mallia kuolasin harrasteautoksi mutta (onneksi?) jäi ostamatta. Kulutusosat taisi enimmäkseen olla Mondeosta näissä?
No tostahan voi tingata 2000€ pois kun ottaa puheeksi katsastustuloksen?https://www.nettiauto.com/jaguar/s-type/14145262
Katselin, että onpa hämmentävän halpa "täysin ehjä auto". Kaveri laittanut myyntiin käytettyään katsastuksessa, jossa mm. apurunko vaihtokunnossa. Ihan jees toimintaa.
Jos ensimmäinen virke kuuluu " Hienossa kunnossa oleva Jaguar jossa toimii kaikki,mitään vikoja ei ole. " niin onhan se ehkä hieman harhaanjohtavaa.No eikö toi nyt ole jo niin halpa auto muutenkin että ei varmaan mikään ihme ole että joutuu leimalle laittamaan. Priimana olisi varmaan vähän arvokkaampi...?
Joo, noissa on tuo apurunko kulutusosa. Eikä niitä meinaa mistään oikein löytää, uusia ei varsinkaan, mutta kunnostetutkin on kiven alla. Isukilla on tollanen ja ostettaessa oli juuri apurunko mätä, tais joku puol vuotta mennä ennen kuin löyti kunnostetun.Muistaakseni tyyppivika tuo taka-apurunko. Joskus yhtä V8 mallia kuolasin harrasteautoksi mutta (onneksi?) jäi ostamatta. Kulutusosat taisi enimmäkseen olla Mondeosta näissä?
Jos ensimmäinen virke kuuluu " Hienossa kunnossa oleva Jaguar jossa toimii kaikki,mitään vikoja ei ole. " niin onhan se ehkä hieman harhaanjohtavaa.
Ja sit vielä eri asia törkeästi valehdella tai myydä jotain kalliilla tai halvalla.No joo, mutta jos 100 000e ässämersua myydään 50 000e:llä ja kehutaan hyväkuntoiseksi, niin eikö nyt järki sano että joku syy sille halvalle hinnalle on.
Siitäkin voi olla montaa mieltä, onko mätä apurunko nyt jotenkin erityisen kamala asia tuollaisessa muutaman tonnin harrasteautossa. Varmaan olettamus on että touhutonneja menee vaikka itse tekisi jos priiman haluaa. Tota en oo ikinä käsittänyt että paskan hinnalla pitäis saada kultaa ja esitetään yllättynyttä kun ei ollutkaan suoraan tuotantolinjalta tullut kampe.
Onhan se pienoinen ongelma, jos sillä autolla ei voi ajaa ollenkaan. Katsastuksesta ei mene läpi ja vaikka jollain kikkailulla saisikin menemään niin eihän se kivaa ole ajaa jos perä elää täysin omaa elämäänsä. Sitten vielä kun sitä osaa ei saa mistään vaikka olisikin varaa niitä touhutonneja laittaa.Siitäkin voi olla montaa mieltä, onko mätä apurunko nyt jotenkin erityisen kamala asia tuollaisessa muutaman tonnin harrasteautossa. Varmaan olettamus on että touhutonneja menee vaikka itse tekisi jos priiman haluaa.
Mut kato jos vähä laskee hintaa niin on ok jättää sanomatta tai suorastaan valehdella ihan mitä vain.Onhan se pienoinen ongelma, jos sillä autolla ei voi ajaa ollenkaan. Katsastuksesta ei mene läpi ja vaikka jollain kikkailulla saisikin menemään niin eihän se kivaa ole ajaa jos perä elää täysin omaa elämäänsä. Sitten vielä kun sitä osaa ei saa mistään vaikka olisikin varaa niitä touhutonneja laittaa.
Onhan tuo aika törkeätä sanoa että "mitään vikoja ei ole", kun tossa on vika, joka estää ajamisen ja voi olla käytännössä mahdoton korjata.
Eiköhän tohon vielä löydy joku asiasta tietämätön joka ostaa "hyvää halvalla".Mikäköhän on hinta ja myyntipuheet kuukauden päästä kun leima on ummessa ja auto käyttökelvoton. Vai onkohan päätynyt jo paaliin.
Onhan se pienoinen ongelma, jos sillä autolla ei voi ajaa ollenkaan. Katsastuksesta ei mene läpi ja vaikka jollain kikkailulla saisikin menemään niin eihän se kivaa ole ajaa jos perä elää täysin omaa elämäänsä. Sitten vielä kun sitä osaa ei saa mistään vaikka olisikin varaa niitä touhutonneja laittaa.
Onhan tuo aika törkeätä sanoa että "mitään vikoja ei ole", kun tossa on vika, joka estää ajamisen ja voi olla käytännössä mahdoton korjata.
Joo, noissa on tuo apurunko kulutusosa. Eikä niitä meinaa mistään oikein löytää, uusia ei varsinkaan, mutta kunnostetutkin on kiven alla. Isukilla on tollanen ja ostettaessa oli juuri apurunko mätä, tais joku puol vuotta mennä ennen kuin löyti kunnostetun.
Sehän se tekee tosta vaikean, kun lähtötilanne kunnostetuillekin pitää olla sellainen, että ei tarvitse hitsata. Kunnostettu tuossa isukin tapauksessa siis meinasi, että osa oli käytetty, ehkä jotain pintaruosteita poistettu ja maalattu uudestaan.Ei niitä edes voi laillisesti kunnostaa, apurunkojen korjaaminen hitsaamalla on kielletty.
Ei niitä edes voi laillisesti kunnostaa, apurunkojen korjaaminen hitsaamalla on kielletty.
Mitä, jos vaan vaihtais sen apurungon ehjään?
Eipä sillä, on niitä apurunkoja ennenki hitsattu, korjattu ja boxattu. Riippuu hyvin paljon kohdasta ja korjaustarpeesta mitä voi ja kannattaa tehdä, plus, että hyvä tietää mitä tekee. Talvella pakkasten aikaan jotkut selviää korjauksesta vedellä ja sanomalehdillä.
Ei niitä edes voi laillisesti kunnostaa, apurunkojen korjaaminen hitsaamalla on kielletty.
Eli valmistaja on kieltänyt korjaamisen hitsaamalla? Yleisesti runko-osien hitsaamista ei ole kielletty.
No katopas, nykyään apurungot on siirretty akseliston osiksi (akselipalkki), siitä onkin parikymmentä vuotta kun viimeksi olen autoja hitsaillut. Hitsaus sallittu vain museoautoihin joihin ei saa varaosia.Ei vaan trafi on kieltänyt kaikkien tukivarsien, joustintukien ja vaihdettavien apurunkojen korjaamisen. Siitä voidaan poiketa vain, jos valmistajalta löytyy erillinen korjausohje.
Jos ei muuten, niin on kyllä varsin vähän saatu tehoja irti päästöjen ollessa korkeat.
Tekeeköhän tuollaisella Toyotan 1.2T -moottorilla ja sen perässä olevalla automaatilla mitään?
Huvittava miten erilaiset maasturit saa samaan rahaan
5 k€ Turbo Cayenne kuvissa yllättävän siistin näköinen. Vahvasti kyllä epäilen juoksevien huolto ja korjauskulujen kanssa tulevan äitiä ikävä jo ensimmäisten viikkojen aikana.
Jos ei muuten, niin on kyllä varsin vähän saatu tehoja irti päästöjen ollessa korkeat.
Huvittava miten erilaiset maasturit saa samaan rahaan
Tuossa voi olla myös siitä kyse ettei ole niitä virallisia kulutus arvoja viilattu minimiin, tai siis toivottavasti siitä kyse.Maailmassa on varmaan joku 3 ihmistä jota noi päästöt kiinnostaa. Tollasessa ei mitään merkitystä käyttöveron suhteenkaan, kun on joka tapauksessa muutaman satkun.
Aiheeseen liittyen, ihan varmaan tollanen siinä kulkee missä mikä tahansa muukin. MItään autobaanaohjusta on turha odottaa, mutta nurkissa pyörittelyt päivittäisajossa onnistuu ihan hyvin ja maantielläkin sillä pärjää jotenkin.
Linkeissä, Porsche Cayenne 450hv 4.5L V8 Tuplaturbo ja Suzuki Jimny 1.3 JX 3d 4wd. 20v vanhoja.
Linkeissä, Porsche Cayenne 450hv 4.5L V8 Tuplaturbo ja Suzuki Jimny 1.3 JX 3d 4wd. 20v vanhoja.
Ensimmäisen päästö ehkä lähempänä 400g/km, jälkimmäisen ilmoitettu 184g/km, ehkä kolmea ei kiinnosta, mutta muita kiinnostaa joko noin yleisesti ja varsinkin kustannustenkannalta, hankki sitten peltoautoa tai ihan päivittäiseen ajoon. Ensimmäisellä vuotuisia veroja nyky tasolla satasia enemmän, se merkitystä jos ajaa vähän, jos ajaa enemmän, niin tuo tarkoittaa tolkutonta polttoaineen kulutusta.
Tuo on ihan totta. Vertailun vuoksi oman auton luvut, 155gm/km ja 224hv (2.0 tfsi)Jos ei muuten, niin on kyllä varsin vähän saatu tehoja irti päästöjen ollessa korkeat.