Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SAKA:n ja KAMUX:n koko toiminta perustuu pääoman nopeaan kiertoon, lisäturva ja korkomyyntiin joten luonnollisesti kaikki konstit otetaan käyttöön millä ne varastopäivät saadaan mahdollisimman pieniksi. Ei tuossa nyt sitä ajatellen mitään kauhean kummallista ole että kuvataan kuraiset autot. Normaali ihminen varmaan tajuaa että se auto on tullut käytöstä ja puhdistetaan kyllä.
SAKA:n ja KAMUX:n koko toiminta perustuu pääoman nopeaan kiertoon, lisäturva ja korkomyyntiin joten luonnollisesti kaikki konstit otetaan käyttöön millä ne varastopäivät saadaan mahdollisimman pieniksi. Ei tuossa nyt sitä ajatellen mitään kauhean kummallista ole että kuvataan kuraiset autot. Normaali ihminen varmaan tajuaa että se auto on tullut käytöstä ja puhdistetaan kyllä.
"Kuvan auto esimerkkivarustein. " Myydään Mersu. Ei just tätä naapurin Mersua, mutta vähän samanlainen...Ja ellei tuolla kehtaa mennä kylille, niin tästä sunnuntai-maasturia:
No se on hyvä jos AMG Brabuksia nurkat täynnä kun tuolla hintaa ostajia on kuitenkin jonossa..."Kuvan auto esimerkkivarustein. " Myydään Mersu. Ei just tätä naapurin Mersua, mutta vähän samanlainen...
Off-topic: vaimo kävi jonkun saippuantekokurssin - saippua ei todellakaan ole halpaa kuin saippua =)halpaa kuin saippua.
Tämäkin meni suhteellisen nopeaan kaupaksi niin laitetaan uusi vastaava Audi ihmeteltäväksi kuinka nopeasti menee. Veikkaan noin viikkoa https://www.nettiauto.com/audi/a4/12565012
Ilmeisesti on virallisen maahantuojan kautta tullut, koska autoveropäätöstietokannasta (onko tuo edes sana?) Fiat Panda- haulla näyttäisi tulleen vain kolme diisseli Pandaa maahan ja nekin vuosimalleja 2005, 2006 ja 2007.
Sen pahemmin tietämättä, onko tuollaista koskaan edes tuotu suomeen, paitsi tuo yksi. Miten kohdillaan hinta sitten on kun vertailukohteita ei pahemmin ole tai ainakaan tule mieleen.
Ne autoliikkeet joille itse tehnyt kuskin hommia niin saattaa olla useampi auto pesujonossa. Myyjät / kuski pesee ne mieluummin itse myymälän tiloissa kuin että maksaisi pesufirmalle tai automaattipesuun. Myyjä saa toki fiksauttaa ja pesettää autoa niin paljon kuin haluaa ja se on pois omasta katteesta. Auton saattaa myös ostaa heti pois toinen autoliike sopivan yksilön satuttua kohdalle eikä siinä jäädä odottelemaan pestyjä kuvia.@zet veikkaan että 720m liikevaihdon omaavassa firmassa on tätä mietitty kerran jos toisenkin ja päädytty nyt käytössä olevaan ratkaisuun ihan syystä.
Jos myyvät sen 60 000 autoa vuodessa, niin jos lähdetään tekemään se 10e extrapesu joka autoon niin kuluja tulee yllättävän paljon. Koko ketjun toiminta perustuu kulujen minimointiin ja suureen volyymiin niin se aiheuttaa varmasti perinteisestä poikkeavia ratkaisuja. Ja sillä linjalla näyttävät pärjänneen oikein hyvin.
Miksi ihmeessä nämä "erikois-sisustat" ovat lähes poikkeuksetta aivan järkyttävän näköisiä?
Hyvänä esimerkkinä ks. Teslan lisäksi on ainakin Mersujen tai Bemareiden kalliit designo/individual verhoilut, jotka vanhemmissa malleissa (W210 & E39) on todella koomisen näköisiä
W210:
E39:
Saisikohan toimistomaksun 159e anteeksi tätä autoa ostaessa?
Muutaman kymppitonnin voi auton hinnasta saada pois, mutta toimistomaksu peritään vaikka mikä olisSaisikohan toimistomaksun 159e anteeksi tätä autoa ostaessa?
Kai tosta bouncesta ylimääräisen satkun voi maksaa, mutta muuten aika rapsakka hinta kyllä
Tuon voisi kyllä Veho lahjoittaa suoraan museoitavaksi ajanjaksosta joka oli ja meni. Ehkä tosiaan vielä löytyy jotakin öljysheikkejä arabimaista, joille tuommoisia, tuolla hinnalla menee, mutta en kyllä näen oikein muita markkinoita tuolle.
Mikähän tuossa meisselissä jutun juoni on, outo rekkari, sekä pitää varmistaa auton saatavuus jotain... huhtikuussa ensi vuonna. Eikö perkele heti maanantaina saa jos iskee massit tiskiin?
"samanlaisista kohteista" iski silmään heti
Tuollainen bensa Hiace on ollut sekä työautona, ja omanakin. Näköjään hinnat vähän pompanneet mutta pienet kilsat ja kuvissa näyttää hyvälle <3
Siirtokilvissähän on ainakin tuo 2+4 merkkiä, vientirekisteristä en ole varma onko 1+4 vai 2+4.Mikähän tuossa meisselissä jutun juoni on, outo rekkari, sekä pitää varmistaa auton saatavuus jotain... huhtikuussa ensi vuonna. Eikö perkele heti maanantaina saa jos iskee massit tiskiin?
Olisikohan maahantuojan tai jopa tehtaan showroom auto mikä on jo hankittaessa sovittu olevan esillä ajan X samaa olen kuullut tavallisemmistakin autoista.
Takapenkillä matkustavalle onhan tossa jotain upeata, Suomeen pitäisi löytyä vähäpäästöinen töpseliversio ja neutraalimpi väri niin isomman firman edustusautoksi. Omaan silmään sopivan eurooppalaista jenkki meininkiä, kuin tv sarjasta mutta escaladen tai GMC yukonin sijaan Saksan laatua.
[/QUOTE]Siirtokilvissähän on ainakin tuo 2+4 merkkiä, vientirekisteristä en ole varma onko 1+4 vai 2+4.
Jokatapauksessa tulee mieleen että auto on Suomessa jotain edustuskäyttöä varten, Mersun tai Vehon perkeleen tärkeille vieraille, ja samalla kokeillaan kepillä jäätä jos joku hölmö sen ostaisi pois kuleksimasta kun tarve on päättynyt Huhtikuussa
Hauska kun seuraa noita jenkkiläisiä tai britti youtube kanavoita niin siellä tuollainen maksaa sen 1000€, mutta suomessa joku edes kehtaa pyytää tuollaisia summiaOnpa hienossa kunnossa tämäkin valkoinen gti golf https://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/12593185
- helmat,kaaret ja takaluukku ruosteessa. varsinkin valkoisessa autossa aina nättiä
- etupuskuri ajettu halki
- etuvaloista ei näe edes läpi, riittääkö edes kova hionta saamaan niitä enää kiiltäviksi
Onpa hienossa kunnossa tämäkin valkoinen gti golf https://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/12593185
- helmat,kaaret ja takaluukku ruosteessa. varsinkin valkoisessa autossa aina nättiä
- etupuskuri ajettu halki
- etuvaloista ei näe edes läpi, riittääkö edes kova hionta saamaan niitä enää kiiltäviksi
pientä käytön jälkiä löyty hinta pitäisi olla kohilla 6700eOnpa hienossa kunnossa tämäkin valkoinen gti golf https://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/12593185
- helmat,kaaret ja takaluukku ruosteessa. varsinkin valkoisessa autossa aina nättiä
- etupuskuri ajettu halki
- etuvaloista ei näe edes läpi, riittääkö edes kova hionta saamaan niitä enää kiiltäviksi
...ja hintakin "pitäisi olla oikea".
On se nyt kumma, jos ei ala kauppoja tulemaan
Miten se edes voi olla noin ruosteessa? Onko joku ruuvattu tuontiauto vai mitä ihmettä.
~2005+ malliset volkkarithan on korroosionkestoltaan kaikkeista huonoimmasta päästä, ikinä. Ei pelkästään ole sinkitystä vähennetty (varsinkin kattoa kohden vielä enemmän), surkeaa vesiliukoista maalia, mutta myös lähes kaikki suunnittelumokat löytyy ovien listojen reikäkiinnityksistä, peitettyihin, pehmeisiin ja kosteutta hyvin pitäviin sisälokarin suojiin löytyy melkein jokaisesta. Kaupan päälle vielä yleensä tiivisteet, ym jotka hankaavat maalit pois tai tiputtelevat vedet aina samaan paikkaan josta pelkkä vesi kuluttaa maalit pois...
Maalien vesiliukoisuus ja paska laatu tuntuu olevan myytti. Autot maalataan niin, että pohjamaalatulle (ei vesiliukoinen vaan yleensä epoksi) maalille ruiskutetaan värimassa, joka toki nykyään on vesiohenteinen, mutta siinä ideana on lähinä, että vesi on haihtuva komponentti samoin kuin voisi olla joku liuotin tms. Lopuksi päälle vedetään 2k lakka. Aika vähän eroa siis ei vesivärimaalaukseen kun se ero on vain siinä sävyssä.~2005+ malliset volkkarithan on korroosionkestoltaan kaikkeista huonoimmasta päästä, ikinä. Ei pelkästään ole sinkitystä vähennetty (varsinkin kattoa kohden vielä enemmän), surkeaa vesiliukoista maalia, mutta myös lähes kaikki suunnittelumokat löytyy ovien listojen reikäkiinnityksistä, peitettyihin, pehmeisiin ja kosteutta hyvin pitäviin sisälokarin suojiin löytyy melkein jokaisesta. Kaupan päälle vielä yleensä tiivisteet, ym jotka hankaavat maalit pois tai tiputtelevat vedet aina samaan paikkaan josta pelkkä vesi kuluttaa maalit pois...
No sanotaanko että esim. 3B ja 3C Passattien korroosionkeston ero oli kuin yö ja päivä. Vanhemmassa ei mielestäin vielä ollut samoja maaleja / lakkoja käytössä. Toki muitakin eroja on, kuten sanoin.Maalien vesiliukoisuus ja paska laatu tuntuu olevan myytti. Autot maalataan niin, että pohjamaalatulle (ei vesiliukoinen vaan yleensä epoksi) maalille ruiskutetaan värimassa, joka toki nykyään on vesiohenteinen, mutta siinä ideana on lähinä, että vesi on haihtuva komponentti samoin kuin voisi olla joku liuotin tms. Lopuksi päälle vedetään 2k lakka. Aika vähän eroa siis ei vesivärimaalaukseen kun se ero on vain siinä sävyssä.
Mistähän johtuu, että useimmat ranskalaiset autot vastustavat ruostetta paljon saksalaisia vastineitaan paremmin? Koittakaapa vaikka etsiä ruosteinen 407 (autot nyt kaikki yli 10 mutta alle 20v ikäisiä)...kaikki saman ikäluokan passatit ja golfit vaikkapa on täysin ruosteen raiskaamia ellei ole poikkeuksellisen hyvin pidetty (ruosteet korjattu).