Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se perus quattrokaan ole oikea neliveto. Ekan sukupolven haldexissakin sentään saa eteen ja taakse voimaa ilman jarrujen avustusta, torseni keskellä ja avoimet tasauspyörästöt edessä ja takana niin kaikki voima voi karata yhden nurkan kautta pois.Eipä kuluta 200kW 98E:llä toimiva A4 TFSI yhtään öljyä enemmän kuin mikään vessa aiemmin, ja niitä ollut ranskiksista lähtien.
Katkeraa valitusta ranskis- ja foordimiehiltä, millä ei oikea neliveto ole edes vaihtoehto
Omaan makuun tuo Audin punainen sisustavalaistus valkoisella mittaristolla on ihan jees. Jopa melko tuoreissa bemareissa (ainakin F30 3-sarja 2011-2019) oleva täysoranssi sitten on jotenkin tökerön näköinen.
Siis tehtaan määrittelemä speksi pitäisi edelleen olla 0,5l / 1000km eli jos kulutus menee tuon alle, niin on "normaalia" ja ei vaadi toimenpiteitä. Ei nykyvaggineissa muuten enää näyttäisi olevan öljynsyöntiongelmia, jos sitä tarkoitit.Siis onko toi vielä nykyäänkin En nimittäis oikeasti tiedä noiden vaginoiden nykytilaa.
Joskus juttelin huoltoneuvojan kanssa, niin hurjimmissa tapauksissa ilmestyi öljypisaroita takalasiin. Onhan se hyvä, että on takalasinpyyhkimen voitelu kunnossaÖljyn ja bensan sekoitussuhde pahimmissa tfsi-moottoreissa samaa luokkaa kuin 2t moottoreissa. Ei kannata ostaa valkoista Audia,koska ikävän näköinen kun puskuri on mustana pakoputken kohdalta. Kannattaa myös vähän rauhallisemmin kiihdytellä muiden ihmisten nähden kun se pakoputkesta pelmuava sininen savu ja öljyn käry ei varsinaisesti imartele sitä tuunattua ja puunattua Audia.
... ja tämäkin tapahtuu käytännössä vain ja ainoastaan ristiriipunnassa, pari rengasta ilmassa (ja siitäkin selviää jarruilla ellei pidä luistonestoa päällä joka jarruttaa itsekseenkin). Joten ihan turhaa ulinaa.Ei se perus quattrokaan ole oikea neliveto. Ekan sukupolven haldexissakin sentään saa eteen ja taakse voimaa ilman jarrujen avustusta, torseni keskellä ja avoimet tasauspyörästöt edessä ja takana niin kaikki voima voi karata yhden nurkan kautta pois.
Rekkari talteen HEZ-864.Mercedes-Benz C 200Cdi A Rekattu Pakettiautoksi Hyvässä kunnossa 18Tuuman Alut Farmari 2009 - Vaihtoauto
Mercedes-Benz C 200 CDI Avantgarde T A Farmari 2008 - Vaihtoauto
Joku hukannut Meisselistä yön aikana n. 200tkm.
Hyvä vaan että on nautittu ja käytetty, muutenkai tuo on ihan luotettava kampe van miten lie F1 loota kestänytAika paljon ajettu Ferrari
Ferrari 360 360 Spider F1 Avoauto 2001 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä Ferrari 360 360 Spider F1, 190 000 km, 2001 - Lempäälä. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
Tuokin on ilmajousilla, joten mikä tuossa on huonoa talviajoa ajatellen?Siitä hyvä talviauto
Audi A4 Farmari 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä Audi A4 163 000 km, 2009 - Lappeenranta. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
Tuokin on ilmajousilla, joten mikä tuossa on huonoa talviajoa ajatellen?
Pahoittelut. Sarkasmitutkani oikutteli.Ei mikään, kirjoitinkin että hyvä talviauto Tosin ei kai noilla ilmajousilla maastoautoa tuostakaan saa vaan aika matalalla kulkee.....
Aika paljon ajettu Ferrari
Ferrari 360 360 Spider F1 Avoauto 2001 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä Ferrari 360 360 Spider F1, 190 000 km, 2001 - Lempäälä. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
Hyvä vaan että on nautittu ja käytetty, muutenkai tuo on ihan luotettava kampe van miten lie F1 loota kestänyt
Täytyy kyllä tohon fefeen sen verran kommentoida, että jos ostaisin n. 200 000km rullattua eksoottista autoa, niin sen olisi pakko olla reilusti halvempi, kuin mitä tuossa nyt on pyynti. Noiden huoltaminen kun on virallisia kanavia pitkin aina yhtä kallista ja auton arvo vaan iän ja kilsojen puolesta laskee kaiken aikaa, niin sanoisin kyllä, että tossa n.200k rullattuna tollanen auto alkaa olemaan sellasessa "harraste" kategoriassa ja hinnan pitäisi reflektoida pikkuhiljaa sitä, että tuollaista voisi alkaa huoltamaan itse ilman isoa hittiä arvossa.
En nyt satavarmasti juuri tuon auton kytkinrempan tms kalliin kulutusosaremontin hintaa tiedä, mutta yleensähän puhutaan helposti ferrareiden kohdalla esimerkiksi 10t€ hinnasta ja huoltovälikin on jotain naurettavan pientä. Eriasia sitten, jos kyseessä on jotain spesiaalimalleja, missä hintakuoppa on jo nähty, mutta tollanen pariin kertaan mällätty superauton mittapuulla loppuunajettu ferrari kyllä ottaa historiasta hittiä eikä tuollaisesta keräilykohdetta saa ellei parempikuntoisten yksilöiden hinnat nouse aivan pilviin.
Joo sitä tässä meinasinkin, mutta just siitä syystä tollanen sais kyllä olla kohtuullisemmin hinnoteltu, koska tollanen DIY-rane kyllä huollot aloitettuaan sipasee muuten muutaman kympin hintaa tollasesta pois.Joku jälleenmyyntiarvosta vähät välittävä, ajonautintoa sekä "Ferrari experienceä" hakeva DIY-rane pitää tollasen 360 -mallin ihan helposti ajossa omin kätösin. Jos on ropaukselle tilat, työkalut, factory service manual sekä vaikkapa Launch X431 -diagnostiikkavempain. Toi on pääsääntösesti melko luotettava sekä sähköpuoleltakin vielä suht yksinkertainen Ferrari - viimeinen sellainen.
Lisäksi ihan helvatan moni "Matti Meikäläinen" luulee noita kalliiksi ja uudehkoiksi Ferrareiksi, jota ne eivät ole.
Joo sitä tässä meinasinkin, mutta just siitä syystä tollanen sais kyllä olla kohtuullisemmin hinnoteltu, koska tollanen DIY-rane kyllä huollot aloitettuaan sipasee muuten muutaman kympin hintaa tollasesta pois.
Tämä menee varmasti nopeasti. Tuo tärinä voi olla joku puola/anturivika jos konetta ei ole avattu ja tutkittu. Vastaavat pyörivät kuitenkin siellä kympin nurkilla
Audi A4 Sedan 1,8 TFSI 88 Pro Busin 100 A Porrasperä 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä Audi A4 Sedan 1,8 TFSI 88 Pro Busin 100 A, 210 000 km, 2009 - Tampere. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
Tai ei sittenkäänNyt se vissiin meni kaupaksi
Tai ei sittenkään
"Poistettu myynnistä"
Vähemmän noita on tehty kuin tätä 360, liekö sitten luotettavampi kun on enemmän ajossaKasari 348 on se keskivertobemaristin viiden-kuudenkympin Ferrari, noita löytää ympäri Eurooppaa
Luultavasti aika nopea Ritmo.
Fiat Ritmo 130 TC Abarth 350Hv, Rahoitus, Vaihto Viistoperä 1986 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä Fiat Ritmo 350Hv, Rahoitus, Vaihto, 308 000 km, 1986 - Kerava. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
Makuasioita varmastikin, mutta ite en ymmärrä ollenkaan miksi tätäkin autoa on pitänyt vielä madaltaa. Penari ei mikään maavaraihme ole muutenkaan. Aika hankalan näköistä autoilua vaan on monilla, kun pitää hidastetöyssyihinkin ajaa ryömintävauhtia samoin kuin kaupan pihaan kääntyessä kantin yli päästäkseen, ettei jää puskuri tielle. Perässä autoilevana tympii kun pitää jokainen töyssytie madella edellä köröttelevän teini-ihmeen takia. Auraamattomalla sohjotielläkin varmaan oma hupinsa myös kun maavara minimissä.Alle 5000e bemarin nelikkoa talveksi ja on vielä nahkasisustaakin
BMW 330 xi 4d A Porrasperä 2000 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä BMW 330 224 000 km, 2000 - Nurmijärvi. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
Ei tuo omaan silmään näytä ollenkaan madalletulta, eikä ilmossa siitä mainittukaan. Isot pyörät varmaan hämää?Makuasioita varmastikin, mutta ite en ymmärrä ollenkaan miksi tätäkin autoa on pitänyt vielä madaltaa. Penari ei mikään maavaraihme ole muutenkaan. Aika hankalan näköistä autoilua vaan on monilla, kun pitää hidastetöyssyihinkin ajaa ryömintävauhtia samoin kuin kaupan pihaan kääntyessä kantin yli päästäkseen, ettei jää puskuri tielle. Perässä autoilevana tympii kun pitää jokainen töyssytie madella edellä köröttelevän teini-ihmeen takia. Auraamattomalla sohjotielläkin varmaan oma hupinsa myös kun maavara minimissä.
Vaikka ei tämä yksilö onneksi ihan pahimmalta lowriderilta sentään näytä madallettunakaan.
Kappas. Monesti olevinaan luin tekstin läpi. Seison korjattuna."Edellinen omistaja madaltanu edestä hieman."
Niinkun keulaa olisi laskettu? Ja perä siis korkeammalla.Ei tuo omaan silmään näytä ollenkaan madalletulta, eikä ilmossa siitä mainittukaan. Isot pyörät varmaan hämää?
"Edellinen omistaja madaltanu edestä hieman."Ei tuo omaan silmään näytä ollenkaan madalletulta, eikä ilmossa siitä mainittukaan. Isot pyörät varmaan hämää?
"Edellinen omistaja madaltanu edestä hieman."
Makuasioita varmastikin, mutta ite en ymmärrä ollenkaan miksi tätäkin autoa on pitänyt vielä madaltaa. Penari ei mikään maavaraihme ole muutenkaan. Aika hankalan näköistä autoilua vaan on monilla, kun pitää hidastetöyssyihinkin ajaa ryömintävauhtia samoin kuin kaupan pihaan kääntyessä kantin yli päästäkseen, ettei jää puskuri tielle. Perässä autoilevana tympii kun pitää jokainen töyssytie madella edellä köröttelevän teini-ihmeen takia. Auraamattomalla sohjotielläkin varmaan oma hupinsa myös kun maavara minimissä.
Vaikka ei tämä yksilö onneksi ihan pahimmalta lowriderilta sentään näytä madallettunakaan.
Melkein menisi jo tyhmien ihmisten ketjuun tämä aihe, mutta joo näin on. Tiessä ei tarvitse olla kuin parin sentin kantti, kun vanhaa asfalttia on jyrsitty pois, ja porukka vetää liinat kiinni siinä edessä vaikka ihan normaali perus perheauto ajossa. Ja suurin osa hidastetöyssyistäkin on sellaisia, että vähintään suurimmalla sallitulla nopeudella niistä voi ajaa ihan siististi ainakin melko normaalilla autolla, mutta jostain syystä suuri/suurin osa kuskeista haluaa pudottaa nopeutta -20 km/h siitä sallitustakin. Ei edes pieni kaasun nostaminen riitä vaan jarrutetaan tai vähintään hidastetaan ihan kunnolla. Pelkäävät varmaan (täysin turhaan) että auto menee rikki, jos se kokee jonkinlaisen töyssyn. Ei kaikilla voi olla kananmunakori kyydissä. Tekee liikenteestä harvinaisen tökkivää tällaisilla katuosuuksilla.Vähän offtopiccia mutta samalla lailla osa jengistä matelee sillä korkeella maasturilla/pakulla niihin hidasteisiin jne ja minä kiroan takana madalletun "sportin" kanssa. Mulla on työmatkalla yksi risteys missä on hidastetöyssy josta voi oikein hyvin ajaa rajoituksen 40kmh yli, ei oo ihan yks eikä kaks kertaa kun sieltä ängetään alle kun en matelekkaan sillä "matalalla" autolla siitä yli.
Melkein menisi jo tyhmien ihmisten ketjuun tämä aihe, mutta joo näin on. Tiessä ei tarvitse olla kuin parin sentin kantti, kun vanhaa asfalttia on jyrsitty pois, ja porukka vetää liinat kiinni siinä edessä vaikka ihan normaali perus perheauto ajossa. Ja suurin osa hidastetöyssyistäkin on sellaisia, että vähintään suurimmalla sallitulla nopeudella niistä voi ajaa ihan siististi ainakin melko normaalilla autolla, mutta jostain syystä suuri/suurin osa kuskeista haluaa pudottaa nopeutta -20 km/h siitä sallitustakin. Ei edes pieni kaasun nostaminen riitä vaan jarrutetaan tai vähintään hidastetaan ihan kunnolla. Pelkäävät varmaan (täysin turhaan) että auto menee rikki, jos se kokee jonkinlaisen töyssyn. Ei kaikilla voi olla kananmunakori kyydissä. Tekee liikenteestä harvinaisen tökkivää tällaisilla katuosuuksilla.
Kyllä mä ainakin koulujen läheisyydessä hidastan kunnolla noihin hidasteisiin. Näkyvyys välillä heikko puiden, puskien ja muun takia. Sieltä voi joku kakara pomppia yhtäkkiä esiin enkä halua sitä jyrätä autolla. Toki on sitten paikkoja joissa hyvä näkyvyys joka suuntaan ja siellä voi surutta ajaa neljääkymppiä yli.
Näihinhän toki hidastetaan ilman töyssyjäkin
Suurin osa ei hidasta. Asun kyseisen koulun lähellä ja koti-ikkunasta näen tämän joka päivä.
Ei varmaan juu. Jatkot sitten siellä tyhmät ihmiset ketjussa.
Takaisin aiheeseen. Pirteän keltainen e36 M3 bemari
BMW M3 Coupe 2d Coupé 1993 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä BMW M3 217 550 km, 1993 - Rautjärvi. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com