Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Ja se mikä on jännä, että vaikka siellä ois se miljoona kuvaa eri mittareista ja nippeleistä, niin yhtään perkeleen kuvaa kontista ei löydy juuri minkään putiikin ilmoituksista. Se on kuitenkin aika oleellinen osa sitä ostopäätöstä, että minkälainen lastausaukko tai kontin sisätilan muoto on.
tää on erikoinen kriteeri. En nyt sanoisi että monelle.

Luulis että nyt sen auton voi ostaa niin että se kontti on varmasti riittävän iso. Miksi se täytyy mitottaa juuri ja juuri mahduttamaan ne välttämättömimmät tavarat.
 
tää on erikoinen kriteeri. En nyt sanoisi että monelle.

Luulis että nyt sen auton voi ostaa niin että se kontti on varmasti riittävän iso. Miksi se täytyy mitottaa juuri ja juuri mahduttamaan ne välttämättömimmät tavarat.

Harva näkemättä ostaa kuitenkaan, tai sitten sillä ei vaan ole väliä. Itse jos satun autoja katselemaan, niin ekana aukeaa paksi (farkun), ja viimeisenä konepelti. Jos on koira tai koiria, niin hyvähän se on katsoa että kuljetuskopat mahtuu kyytiin, tai jollain golfbagi.

Asiasta kukkaruukkuun, jos vilkuilee asuntoilmoituksia, niin jos on autotalli mainittu, niin siitä ei kyllä löydy kuvan kuvaa yhdessäkään ilmossa.
 
tää on erikoinen kriteeri. En nyt sanoisi että monelle.

Luulis että nyt sen auton voi ostaa niin että se kontti on varmasti riittävän iso. Miksi se täytyy mitottaa juuri ja juuri mahduttamaan ne välttämättömimmät tavarat.
Niin monessakin autossa kyllä ns. litratilavuus on riittävä mutta kontin muoto esim kapenee pyöränkoteloiden kohdalla, korkea kynnys ja 45 astetta lähenevä takalasi pilaavat kyllä farmarin idean.
 
Viimeksi muokattu:
Traficomilta tuli tämäkin tarkisteltua, tänään katsastuksessa 217215 km. Takavalojen ja lasien tummennuksista korjauskehotukset, kuten kuvista voi arvatakin.
Siis mistä laseista? Eikös takalasit saa vuorata vaikka jätesäkillä? Vai onko tuossa autossa kalvot edessäkin, itse en kuvista saa selville.
 
Urbaanilegendahan on katsastaa auto kesällä lasit alhaalla ja inssi ei mukamas nostaisi niitä ylös :cool:

Itse kyllä katsastin chevyn kesällä, kuuma päivä ja kuskin puolen etusivu oli alhaalla. Ikkunoissa sen verran lievä tummennus ettei huomannut, repsikan ikkuna siis kiinni - ihan tuurilla ajattelin kokeilla ja läpi meni:cool:
 
Asiasta kukkaruukkuun, jos vilkuilee asuntoilmoituksia, niin jos on autotalli mainittu, niin siitä ei kyllä löydy kuvan kuvaa yhdessäkään ilmossa.

Osui ja upposi, ehkä sitten minun on vaan ymmärrettävä myös se takakontin kuvan vaatimus.

Ja tuohon zet:n mersulinkkiin -> Ko firma taitaa viedä ulkomaille aika kovatasoista kalustoa. Taitaa olla niin että ei peruna ja sikafarmarit kotosuomessa ymmärrä tuollaisten päälle. Suuressa maailmassa riittää rahamiehiä hienokuntoisen kaluston haalimiseen. Täällä ei haluttaisi maksaa priimasta euroakaan enempää kun naapurin ladon ylisillä 20v maanneesta raadosta koska "sehän on ihan sama auto".
 
Taitaa olla niin että ei peruna ja sikafarmarit kotosuomessa ymmärrä tuollaisten päälle. Suuressa maailmassa riittää rahamiehiä hienokuntoisen kaluston haalimiseen. Täällä ei haluttaisi maksaa priimasta euroakaan enempää kun naapurin ladon ylisillä 20v maanneesta raadosta koska "sehän on ihan sama auto".

Vaikea kuvitella, että Suomessa löytyisi montaa rahamiestä, joka haluaisi juuri tuollaisen mersun 120 000e hintaan. Mutta toisaalta oikeasti rikkailla on välillä erikoisia mielihaluja......
 

Ei ole tuontimersu vaan Yaris :tdown:

Toyotalla on vaan tyhmä jos tuo hybridin suomeen niin akku takuu ei seuraa perässä. Meinasin Toyota Crown athelete hybridiä kesällä, kysyin Toyotalta miten noi akkutakuut yms niin sanottiin ettei seuraa kun on ollut niin paljon huijauksia niissä... Lexuksessa sitten taas seuraa vaikka mistä toisi.
 
tää on erikoinen kriteeri. En nyt sanoisi että monelle.

Luulis että nyt sen auton voi ostaa niin että se kontti on varmasti riittävän iso. Miksi se täytyy mitottaa juuri ja juuri mahduttamaan ne välttämättömimmät tavarat.

Tuossa muut jo kommentoivat tyhjentävästi. Itsellä juuri se kontin muoto on tärkeä, mulla on ollut "isoja" sedaneita joissa on yli 500 litran kontti, mutta perinteiset takaluukun saranat rusentavat kaikki pakaasit mitä sinne laittaa tai sitten aukon leveys/korkeus ei riitä. Silloin se vaikuttaa onko kaasujousilla vai saranoilla ja vielä sekin meneekö saranat verhoilun sisään tavaroita särkemästä. Aika moni nykyauto on tosiaan sen verran virtaviivaista sorttia, että farkuissakin muotoilu syö paljon tilavuutta takaosasta.
 
Näyttävä nelikko maltillisilla kilsoilla talvea varten. Onkohan alusta säädettävä, noin matalalla jääköntit rikkovat nopeasti etulipan vaikkei nelikolla jäisikään pohjasta kiinni


Tämä vanhojen bemareiden ja audien punainen värimaailma on ihan hirveä. Onneksi ei tartte tuollaista ostaa.
 
Tämä vanhojen bemareiden ja audien punainen värimaailma on ihan hirveä. Onneksi ei tartte tuollaista ostaa.

Ensin ajattelin, että mikä punainen mutta tarkotit vissiin mittariston valoja? :D On sentään nahkasisustaa mitä ei uudemmista Avensensiksista välttämättä löydy :D
 
Ensin ajattelin, että mikä punainen mutta tarkotit vissiin mittariston valoja? :D On sentään nahkasisustaa mitä ei uudemmista Avensensiksista välttämättä löydy :D

Juu, tuota sisävalaistusta meinasin. Aika monta vuotta ollu bemareissa ja audeissa.
 
Omaan makuun tuo Audin punainen sisustavalaistus valkoisella mittaristolla on ihan jees. Jopa melko tuoreissa bemareissa (ainakin F30 3-sarja 2011-2019) oleva täysoranssi sitten on jotenkin tökerön näköinen.

1601922260240.png
 
Kyllä melkoinen perversio täytyy olla jotta tuosta maksaa 8900. Yleensä puhun näiden vanhojen vekottimien puolesta mutta jopa meikäläisen mielestä tuo on niin kamala yhdistelmä japanilaista muotoilua ja italialaista epäluotettavuutta että en empisi hetkeäkään ottaa tuota peltoautoksi jos moisen saisin.
 

Nyt on sellainen löytö, etten ikinä ole kuullut tai edes kuvitellut moisesta. Cherry/Afla sekoitus on jotain tajutonta. Entisenä Cherryn omistajana voi vaan ihmetellä millä sitä on tullut ajeltuao_O
 
Nyt on sellainen löytö, etten ikinä ole kuullut tai edes kuvitellut moisesta. Cherry/Afla sekoitus on jotain tajutonta. Entisenä Cherryn omistajana voi vaan ihmetellä millä sitä on tullut ajeltuao_O
Empäs ole ikinä ennen tollaisesta kuullut. Eikä niin väliksikään.
 
Top gearissa mainittiin jossain jaksossa tuosta: yleensä valitaan japanilainen tekniikka ja italialainen muotoilu, Alfa Romeo teki toisin. Italialainen tekniikka ja japanilainen muotoilu.
 
Tuntematta autoa sen enempää. Ihan vaan kuvia katselemalla, niin olisikohan kuvaus enemminkin Nissan muotoilu ja Alfan luotettavuus, kuin toisin päin.

Ei mun nissanissa ollut mitään vikaa, vähän ruostetta ehkä mikä ei käyttöä haitannut. Aina avaimesta käyntiin. Oli taloudessa toinenkin Cherry mikä lähti toisillakin avaimilla käyntiin näköjään kun pöllittiin..

Mutta joo vihdoinkin epäpyhä sekasikiö mistä ei ollut mitään hajuakaan ennen tätä. Sillain erittäin hyvä löytö:thumbsup:
 
Kyllä melkoinen perversio täytyy olla jotta tuosta maksaa 8900. Yleensä puhun näiden vanhojen vekottimien puolesta mutta jopa meikäläisen mielestä tuo on niin kamala yhdistelmä japanilaista muotoilua ja italialaista epäluotettavuutta että en empisi hetkeäkään ottaa tuota peltoautoksi jos moisen saisin.
Joo, toi hinta on vähän turhan korkea. Sen verran perversiota itseltä löytyy, että jos hinta olisi muutaman tonnin halvempi ja/tai olisi TI-malli niin voisin vaikka ostaakkin.
 

Tälläinen turbo Cherry oli faijalla n. 20v sitten. Oli ensimmäinen auto itselleni, jota kortin saatuani pääsin ajamaan. Nykyään osaisi arvostaa enemmän, millä pääsi ajelemaan :)
 
Kympillä tehokas bemari talven liukkaille :D


Tämäkin meni kaupaksi aika nopiaan :D

Tästä mörkömoottorilla ja todella pienillä kilsoilla ikäseikseen oleva bemari

 
Huutokaupat.com
438tkm ajettuna myyty huutokaupassa
ja 10.10 päivitetyssä ilmossa kaupataan 193tkm ajettuna :rofl2:

"Hakemaasi auto ID-numeroa tai rekisterinumeroa ei löydy. Jos käytit rekisterinumeroa hakukriteerinä auto saattaa jäädä löytymättä jos myyjä ei halua rekisterinumerotietoa näytettävän. "
 
Toisaalla yks oli kysynyt myyjältä että minne kilsat hävinneet, vastauksena oli tullut että autossa vaihtokone, jos on näin niin voisihan nuo korinkin kilometrit silti ilmoittaa ja kertoa moottorinvaihdosta:think:
Tosin tämähän ei sitä selitä miksi auto oli huutokaupassa 2010 ja nyt myynnissä 2012vuosimallilla.
 
Toisaalla yks oli kysynyt myyjältä että minne kilsat hävinneet, vastauksena oli tullut että autossa vaihtokone, jos on näin niin voisihan nuo korinkin kilometrit silti ilmoittaa ja kertoa moottorinvaihdosta:think:
Tosin tämähän ei sitä selitä miksi auto oli huutokaupassa 2010 ja nyt myynnissä 2012vuosimallilla.
Auto on oikeasti tosiaan 2010.

Screenshot_2020-10-11-13-51-55-68_0311c9f6806a66343c45622522faa000.jpg

Screenshot_2020-10-11-13-51-04-61_0311c9f6806a66343c45622522faa000.jpg
 
Toisaalla yks oli kysynyt myyjältä että minne kilsat hävinneet, vastauksena oli tullut että autossa vaihtokone, jos on näin niin voisihan nuo korinkin kilometrit silti ilmoittaa ja kertoa moottorinvaihdosta:think:
Tosin tämähän ei sitä selitä miksi auto oli huutokaupassa 2010 ja nyt myynnissä 2012vuosimallilla.
Tää on kyllä yks älyttömyys noissa joissain myynti-ilmoituksissa missä moottorin kilsat = auton kilsat.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
265 356
Viestejä
4 593 132
Jäsenet
75 625
Uusin jäsen
KanScout

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom