Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Tähän Audiin ei ole ole vuoteen tullut lisää kilsoja tai niitä ei ole päivitetty ilmoitukseen, vaikka muuten ilmoa on päivitelty tiuhaan. Hyvä sitten paikanpäällä huomata, että mittarissa on esim 220tkm :D

 
Tähän Audiin ei ole ole vuoteen tullut lisää kilsoja tai niitä ei ole päivitetty ilmoitukseen, vaikka muuten ilmoa on päivitelty tiuhaan. Hyvä sitten paikanpäällä huomata, että mittarissa on esim 220tkm :D

Traficomilta tuli tämäkin tarkisteltua, tänään katsastuksessa 217215 km. Takavalojen ja lasien tummennuksista korjauskehotukset, kuten kuvista voi arvatakin.
 
Traficomilta tuli tämäkin tarkisteltua, tänään katsastuksessa 217215 km. Takavalojen ja lasien tummennuksista korjauskehotukset, kuten kuvista voi arvatakin.

Ai saatana, miten tulikin taas arvattua melkein oikein! :D Mikähän siinä on, ettei niitä kilsoja voi korjata ilmoon, kun ne kuitenkin paljastuvat myyntitilanteessa...
 
Melkoinen pyynti 335i lookista, johan tuohon rahaan saa uudemman ja aidon tehokkaamman 335i :D

Ihan naurettava pyynti kilsoihin ja ikään nähden, olisi edes uudempi lci-malli niin voisi olla edes vähän sinne päin. Hyvä jos edes kymppiä hyvittää joku autoliike tuollaisesta :rofl2:
 
Edit: äh, päivitetty jo ilmoitus kommenttien välissä.
 
Viimeksi muokattu:
Tähän Audiin ei ole ole vuoteen tullut lisää kilsoja tai niitä ei ole päivitetty ilmoitukseen, vaikka muuten ilmoa on päivitelty tiuhaan. Hyvä sitten paikanpäällä huomata, että mittarissa on esim 220tkm :D

Mitä oli ajettu? Entä muuttuiko hinta?
 
Mitä oli ajettu? Entä muuttuiko hinta?

Ja ketä kiinnostaa, audi ja bmw löydöt voisi olla otsikko. Sen sijaan bulkki tuning tai ei napostele. Jos ei nyt satu löytymään jotain jenkeissä lunariin menneitä itäeuroopassa korjattuja romuja noin varoitukseksi:rolleyes:

Vaihtoehtoisesti jotain spessumpaa kampetta, sen sijaan että saksanromuja mitä tulee joka päivä vastaan liikenteessä pyytämättäkin.
 
208 000km oli ilmoitettu varmaan tämän vuoden ja hinta pysyi samassa kun kilsat nyt vihdoin "päivittyivät"
Tietty 10kkm ei hirveästi vaikuta, mutta onhan se nyt hauskaa, että hinta ei päivity vaikka kilsat kasvaa. Tai no jollain tuo on vuoden ajot.
 
Tietty 10kkm ei hirveästi vaikuta, mutta onhan se nyt hauskaa, että hinta ei päivity vaikka kilsat kasvaa. Tai no jollain tuo on vuoden ajot.

No on se iso heitto jos ilmoitusta kuitenkin on päivitetty edes kerran kuussa. Joku 1-2tkm saattaa mennä vahingon piikkiin. Jollekin tosiaan vuoden ajomäärä tuollainen kymppitonni

Usein noita isoja heittoja näkee autoissa joissa on ilmoitettu mittarilukemaksi 195tkm/198tkm niin voi olla lähes varma, että paikanpäälle kun menee, niin siellä on joku 205 000km jo pyörähtänyt :D
 

Yksityiseltä voisi jo odottaa tälläisiä kuvia ja lisätietoja, mutta autoliikkeestä ehkei. Mistähän nämä pienet autokaupat repii rahansa jos markkinointiosasto on tuossa jamassa..


Luzusta sopivalla hinnalla auto on todella hyvä

Onhan siellä kaksi henkilöä töissä, hallinnon numero on sama kun toisen myyjän. Siinä markkinointiosastoa. Capsien kanssa ei ole säästelty, muutkin vaihdokit sitä enemmän ajettua sorttia.
Paremmin tietämättä liikettä, voihan olla että ovat jotain vanhan liiton myyjiä mitä ei nettihommat paljoa kiinnosta, tai ei löydy osaamista.
 
Näyttävä nelikko maltillisilla kilsoilla talvea varten. Onkohan alusta säädettävä, noin matalalla jääköntit rikkovat nopeasti etulipan vaikkei nelikolla jäisikään pohjasta kiinni

 

Yksityiseltä voisi jo odottaa tälläisiä kuvia ja lisätietoja, mutta autoliikkeestä ehkei. Mistähän nämä pienet autokaupat repii rahansa jos markkinointiosasto on tuossa jamassa..

Ja se mikä on jännä, että vaikka siellä ois se miljoona kuvaa eri mittareista ja nippeleistä, niin yhtään perkeleen kuvaa kontista ei löydy juuri minkään putiikin ilmoituksista. Se on kuitenkin aika oleellinen osa sitä ostopäätöstä, että minkälainen lastausaukko tai kontin sisätilan muoto on.
 
Ja se mikä on jännä, että vaikka siellä ois se miljoona kuvaa eri mittareista ja nippeleistä, niin yhtään perkeleen kuvaa kontista ei löydy juuri minkään putiikin ilmoituksista. Se on kuitenkin aika oleellinen osa sitä ostopäätöstä, että minkälainen lastausaukko tai kontin sisätilan muoto on.
tää on erikoinen kriteeri. En nyt sanoisi että monelle.

Luulis että nyt sen auton voi ostaa niin että se kontti on varmasti riittävän iso. Miksi se täytyy mitottaa juuri ja juuri mahduttamaan ne välttämättömimmät tavarat.
 
tää on erikoinen kriteeri. En nyt sanoisi että monelle.

Luulis että nyt sen auton voi ostaa niin että se kontti on varmasti riittävän iso. Miksi se täytyy mitottaa juuri ja juuri mahduttamaan ne välttämättömimmät tavarat.

Harva näkemättä ostaa kuitenkaan, tai sitten sillä ei vaan ole väliä. Itse jos satun autoja katselemaan, niin ekana aukeaa paksi (farkun), ja viimeisenä konepelti. Jos on koira tai koiria, niin hyvähän se on katsoa että kuljetuskopat mahtuu kyytiin, tai jollain golfbagi.

Asiasta kukkaruukkuun, jos vilkuilee asuntoilmoituksia, niin jos on autotalli mainittu, niin siitä ei kyllä löydy kuvan kuvaa yhdessäkään ilmossa.
 
tää on erikoinen kriteeri. En nyt sanoisi että monelle.

Luulis että nyt sen auton voi ostaa niin että se kontti on varmasti riittävän iso. Miksi se täytyy mitottaa juuri ja juuri mahduttamaan ne välttämättömimmät tavarat.
Niin monessakin autossa kyllä ns. litratilavuus on riittävä mutta kontin muoto esim kapenee pyöränkoteloiden kohdalla, korkea kynnys ja 45 astetta lähenevä takalasi pilaavat kyllä farmarin idean.
 
Viimeksi muokattu:
Traficomilta tuli tämäkin tarkisteltua, tänään katsastuksessa 217215 km. Takavalojen ja lasien tummennuksista korjauskehotukset, kuten kuvista voi arvatakin.
Siis mistä laseista? Eikös takalasit saa vuorata vaikka jätesäkillä? Vai onko tuossa autossa kalvot edessäkin, itse en kuvista saa selville.
 
Urbaanilegendahan on katsastaa auto kesällä lasit alhaalla ja inssi ei mukamas nostaisi niitä ylös :cool:

Itse kyllä katsastin chevyn kesällä, kuuma päivä ja kuskin puolen etusivu oli alhaalla. Ikkunoissa sen verran lievä tummennus ettei huomannut, repsikan ikkuna siis kiinni - ihan tuurilla ajattelin kokeilla ja läpi meni:cool:
 
Asiasta kukkaruukkuun, jos vilkuilee asuntoilmoituksia, niin jos on autotalli mainittu, niin siitä ei kyllä löydy kuvan kuvaa yhdessäkään ilmossa.

Osui ja upposi, ehkä sitten minun on vaan ymmärrettävä myös se takakontin kuvan vaatimus.

Ja tuohon zet:n mersulinkkiin -> Ko firma taitaa viedä ulkomaille aika kovatasoista kalustoa. Taitaa olla niin että ei peruna ja sikafarmarit kotosuomessa ymmärrä tuollaisten päälle. Suuressa maailmassa riittää rahamiehiä hienokuntoisen kaluston haalimiseen. Täällä ei haluttaisi maksaa priimasta euroakaan enempää kun naapurin ladon ylisillä 20v maanneesta raadosta koska "sehän on ihan sama auto".
 
Taitaa olla niin että ei peruna ja sikafarmarit kotosuomessa ymmärrä tuollaisten päälle. Suuressa maailmassa riittää rahamiehiä hienokuntoisen kaluston haalimiseen. Täällä ei haluttaisi maksaa priimasta euroakaan enempää kun naapurin ladon ylisillä 20v maanneesta raadosta koska "sehän on ihan sama auto".

Vaikea kuvitella, että Suomessa löytyisi montaa rahamiestä, joka haluaisi juuri tuollaisen mersun 120 000e hintaan. Mutta toisaalta oikeasti rikkailla on välillä erikoisia mielihaluja......
 

Ei ole tuontimersu vaan Yaris :tdown:

Toyotalla on vaan tyhmä jos tuo hybridin suomeen niin akku takuu ei seuraa perässä. Meinasin Toyota Crown athelete hybridiä kesällä, kysyin Toyotalta miten noi akkutakuut yms niin sanottiin ettei seuraa kun on ollut niin paljon huijauksia niissä... Lexuksessa sitten taas seuraa vaikka mistä toisi.
 
tää on erikoinen kriteeri. En nyt sanoisi että monelle.

Luulis että nyt sen auton voi ostaa niin että se kontti on varmasti riittävän iso. Miksi se täytyy mitottaa juuri ja juuri mahduttamaan ne välttämättömimmät tavarat.

Tuossa muut jo kommentoivat tyhjentävästi. Itsellä juuri se kontin muoto on tärkeä, mulla on ollut "isoja" sedaneita joissa on yli 500 litran kontti, mutta perinteiset takaluukun saranat rusentavat kaikki pakaasit mitä sinne laittaa tai sitten aukon leveys/korkeus ei riitä. Silloin se vaikuttaa onko kaasujousilla vai saranoilla ja vielä sekin meneekö saranat verhoilun sisään tavaroita särkemästä. Aika moni nykyauto on tosiaan sen verran virtaviivaista sorttia, että farkuissakin muotoilu syö paljon tilavuutta takaosasta.
 
Näyttävä nelikko maltillisilla kilsoilla talvea varten. Onkohan alusta säädettävä, noin matalalla jääköntit rikkovat nopeasti etulipan vaikkei nelikolla jäisikään pohjasta kiinni


Tämä vanhojen bemareiden ja audien punainen värimaailma on ihan hirveä. Onneksi ei tartte tuollaista ostaa.
 
Tämä vanhojen bemareiden ja audien punainen värimaailma on ihan hirveä. Onneksi ei tartte tuollaista ostaa.

Ensin ajattelin, että mikä punainen mutta tarkotit vissiin mittariston valoja? :D On sentään nahkasisustaa mitä ei uudemmista Avensensiksista välttämättä löydy :D
 
Ensin ajattelin, että mikä punainen mutta tarkotit vissiin mittariston valoja? :D On sentään nahkasisustaa mitä ei uudemmista Avensensiksista välttämättä löydy :D

Juu, tuota sisävalaistusta meinasin. Aika monta vuotta ollu bemareissa ja audeissa.
 
Omaan makuun tuo Audin punainen sisustavalaistus valkoisella mittaristolla on ihan jees. Jopa melko tuoreissa bemareissa (ainakin F30 3-sarja 2011-2019) oleva täysoranssi sitten on jotenkin tökerön näköinen.

1601922260240.png
 
Kyllä melkoinen perversio täytyy olla jotta tuosta maksaa 8900. Yleensä puhun näiden vanhojen vekottimien puolesta mutta jopa meikäläisen mielestä tuo on niin kamala yhdistelmä japanilaista muotoilua ja italialaista epäluotettavuutta että en empisi hetkeäkään ottaa tuota peltoautoksi jos moisen saisin.
 

Nyt on sellainen löytö, etten ikinä ole kuullut tai edes kuvitellut moisesta. Cherry/Afla sekoitus on jotain tajutonta. Entisenä Cherryn omistajana voi vaan ihmetellä millä sitä on tullut ajeltuao_O
 
Nyt on sellainen löytö, etten ikinä ole kuullut tai edes kuvitellut moisesta. Cherry/Afla sekoitus on jotain tajutonta. Entisenä Cherryn omistajana voi vaan ihmetellä millä sitä on tullut ajeltuao_O
Empäs ole ikinä ennen tollaisesta kuullut. Eikä niin väliksikään.
 
Top gearissa mainittiin jossain jaksossa tuosta: yleensä valitaan japanilainen tekniikka ja italialainen muotoilu, Alfa Romeo teki toisin. Italialainen tekniikka ja japanilainen muotoilu.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
254 535
Viestejä
4 424 333
Jäsenet
73 377
Uusin jäsen
Kopander

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom