Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Kävin koeajamassa melkoisen helmen. Nissan Primera 2.0 Comfort 5d Viistoperä 1999 - Vaihtoauto - Nettiauto Koko sisusta oli penkkejä lukuunottamatta pilalla (puukolla tehtyjä kaiutinpaikkoja ynnä muuta mukavaa). Moottorinvikavalo paloi, eikä kone vääntänyt alhaalta yhtään. Alusta ja renkaat tuhottu, jarrutkaan ei oikein pelanneet. Kilikalilla maalailtu sieltä täältä. Kaikki vanteet käyneet kanttareissa. Pisteet hienoista myyntikuvista kuitenkin.
 
Kävin koeajamassa melkoisen helmen. Nissan Primera 2.0 Comfort 5d Viistoperä 1999 - Vaihtoauto - Nettiauto Koko sisusta oli penkkejä lukuunottamatta pilalla (puukolla tehtyjä kaiutinpaikkoja ynnä muuta mukavaa). Moottorinvikavalo paloi, eikä kone vääntänyt alhaalta yhtään. Alusta ja renkaat tuhottu, jarrutkaan ei oikein pelanneet. Kilikalilla maalailtu sieltä täältä. Kaikki vanteet käyneet kanttareissa. Pisteet hienoista myyntikuvista kuitenkin.

Verotkin erääntyneet tänään. 139,50€. Miten sen katsastuksen kanssa oli. Näyttikö katsastustodistusta mitä kaikkea olisi luvassa. Tjaa siis eräpäväivä tänään, huomenna käyttökiellossa. Ilmossa oli että just katsastettu, vai haettu vikalista..? Noitahan riittää kyllä.
 
Verotkin erääntyneet tänään. 139,50€. Miten sen katsastuksen kanssa oli. Näyttikö katsastustodistusta mitä kaikkea olisi luvassa. Tjaa siis eräpäväivä tänään, huomenna käyttökiellossa. Ilmossa oli että just katsastettu, vai haettu vikalista..? Noitahan riittää kyllä.
Oli seisonut ja jäänyt edellisellä omistajalla katsastamatta(hyvästä syystä ilmeisesti). En tiiä mitä tää kaveri on luvannu katsurille siitä hyvästä että leiman on saanut. Seuraava katsastus olisi ollut heti syyskuussa.
 
Oli seisonut ja jäänyt edellisellä omistajalla katsastamatta(hyvästä syystä ilmeisesti). En tiiä mitä tää kaveri on luvannu katsurille siitä hyvästä että leiman on saanut. Seuraava katsastus olisi ollut heti syyskuussa.

Jep, viime syksynä olin etsimässä kertakäyttöautoa, ja Kamuxilla oli yksi pommi missä leima mennyt pitkäksi, leimattu oli kaikista näkyvillä olevista ruosteista huolimatta, mutta sama juttu eli leima kohta edessä. Ei tullut kauppoja. Ei jatkoon tuollaiset.
 
Mazda MX-5 2D CONVERTIBLE MX-5-1.6 Avoauto 1992 - Vaihtoauto - Nettiauto

Siitä huippu huollettu Matukka

Kesällä 2014 on myös tehty moottoriöljyn-, jäähdytinnesteen- ja jarrunesteen vaihto sekä asennettu uudet sytytystulpat ja öljynsuodatin. Tämän jälkeen ajoa on tullut noin 3000 km joten ihan heti ei tarvitse nesteitä vaihtaa.
Jakohihna on vaihdettu edellisen omistajan toimesta vuonna 2009, km-lukemalla 93932.

Huoletonta ajoa pitkäksi aikaa.. :)
En ota oman auton mainostukseen kantaa, mutta hieman huvitti kun avasin kuvan matkustamosta: ei paljon karvalakimmaksi (ja toisaalta selkeämmäksi) nykyautoihin verrattuna voi mennä nuo keskikonsolin säätimet kun ei ole mitään muuta kuin puhallusvoimakkuus, suunta ja lämpövipu :D
 
En ota oman auton mainostukseen kantaa, mutta hieman huvitti kun avasin kuvan matkustamosta: ei paljon karvalakimmaksi (ja toisaalta selkeämmäksi) nykyautoihin verrattuna voi mennä nuo keskikonsolin säätimet kun ei ole mitään muuta kuin puhallusvoimakkuus, suunta ja lämpövipu :D

Mitäs muuta sitä tarvii :D Jotain ajotietokoneita vittuilemaan että pidäpä taukoa?
 
En ota oman auton mainostukseen kantaa, mutta hieman huvitti kun avasin kuvan matkustamosta: ei paljon karvalakimmaksi (ja toisaalta selkeämmäksi) nykyautoihin verrattuna voi mennä nuo keskikonsolin säätimet kun ei ole mitään muuta kuin puhallusvoimakkuus, suunta ja lämpövipu :D

Voisi se vielä vähän karvalakimpikin olla. Sähkölasit ja ohjaustehostin on sentään aikoinaan ruksittu lisävarusteiksi..
 
Piti itelläkin lukea ajatuksella uudestaan että välähti
 
...hieman huvitti kun avasin kuvan matkustamosta: ei paljon karvalakimmaksi (ja toisaalta selkeämmäksi) nykyautoihin verrattuna voi mennä nuo keskikonsolin säätimet kun ei ole mitään muuta kuin puhallusvoimakkuus, suunta ja lämpövipu :D

Jossain Yariksessa ja vastaavissa on vielä nykymalleissakin sama homma

168323_Toyota_Yaris_2015_La_recette_Camry_en_plus_petit.jpg
 
Mazda MX-5 2D CONVERTIBLE MX-5-1.6 Avoauto 1992 - Vaihtoauto - Nettiauto

Siitä huippu huollettu Matukka

Kesällä 2014 on myös tehty moottoriöljyn-, jäähdytinnesteen- ja jarrunesteen vaihto sekä asennettu uudet sytytystulpat ja öljynsuodatin. Tämän jälkeen ajoa on tullut noin 3000 km joten ihan heti ei tarvitse nesteitä vaihtaa.
Jakohihna on vaihdettu edellisen omistajan toimesta vuonna 2009, km-lukemalla 93932.

Huoletonta ajoa pitkäksi aikaa.. :)
Niin, huoletonta ajoa pitkäksi aikaa mukamas :) Kun paneutuu vähän tarkemmin niin ei tosiaan olekaan sitä.

-Moottoriöljyt vaihdettu 3 vuotta sitten vaikka öljyt pitäisi vaihtaa yleensä vuosittain.
-Jakohihna on vaihdettu viimeksi 8 vuotta sitten, eli sekin pitää vaihtaa tai olisi pitänyt vaihtaa jo aikaisemmin. Tuossa varmaan nuo pääkohdat :) Hyvin on kyllä osattua autoa kehua :D

Kuulosti vaan melkoiselta myyntipuheelta tuo viestisi :D vai pitikö siinä olla jotain sarkastista? Noh ihan sama, unohtakaa.
Mazdassa oli tosiaan hyvä myyntipuhe. Mutta kuten tekstistäkin heti huomaa, niin autoa ei ole huollettu, kuten olisi pitänyt huoltaa?
 
Niin, huoletonta ajoa pitkäksi aikaa mukamas :) Kun paneutuu vähän tarkemmin niin ei tosiaan olekaan sitä.

-Moottoriöljyt vaihdettu 3 vuotta sitten vaikka öljyt pitäisi vaihtaa yleensä vuosittain.
-Jakohihna on vaihdettu viimeksi 8 vuotta sitten, eli sekin pitää vaihtaa tai olisi pitänyt vaihtaa jo aikaisemmin. Tuossa varmaan nuo pääkohdat :) Hyvin on kyllä osattua autoa kehua :D


Mazdassa oli tosiaan hyvä myyntipuhe. Mutta kuten tekstistäkin heti huomaa, niin autoa ei ole huollettu, kuten olisi pitänyt huoltaa?

No, 25 vuotta vanha auto kuitenkin, niin harvapa noita orjallisesti enää minkään huolto-ohjelmien mukaan huoltaa. Jakopään vaihto on pian ajankohtainen ja samat öljyt on ollut muutaman vuoden, mutta muuten tuntuisi auto olevan ihan tikissään ja olleen suht hyvällä pidolla. Mulle tuo Mazda siis päätyi.
 
Viimeksi muokattu:
No, 25 vuotta vanha auto kuitenkin, niin harvapa noita orjallisesti enää minkään huolto-ohjelmien mukaan huoltaa. Jakopään vaihto on pian ajankohtainen ja samat öljyt on ollut muutaman vuoden, mutta muuten tuntuisi auto olevan ihan tikissään ja olleen suht hyvällä pidolla. Mulle tuo Mazda siis päätyi.

Onko sillä sille öljylle väliä seisooko se siellä öljypohjassa vai kanisterissa?
 
Onko sillä sille öljylle väliä seisooko se siellä öljypohjassa vai kanisterissa?
Ihan näin hatusta heittämällä nostaisin pari pointtia. Öljypohjassa öljy on periaatteessa ilmankosteudelle alttiina, öljy on metalliosiin jatkuvasti kosketuksissa ja kokee lämpötilanmuutoksia pienemmissä tai suuremmissa määrin. Vaikka tuollainen moottoriöljy kanisterissa lienee aika stabiilia kamaa niin kyllä niilläkin varmaan joku "shelf life" on olemassa. Mielestäni 2 vuoden öljynvaihtoväli harrastepeleissä on oikeutettua vaan, jos auto seisoo sen yhden kesän eli jos on ajossa niin saisi kyllä joka kesä vaihtaa.
 
+ Kaikki palamaton bensa ja palamistuotteet, jäähdytinneste yms. mikä kulkeutuu öljyn joukkoon ja saa sen ominaisuudet muuttumaan aivan toisiksi.
Juurikin näin. Ajettu öljy muutaman vuoden ajan moottorissa seisomassa on täysin eri asia kuin muutaman vuoden motonetin hyllyssä seissyt korkkaamaton tiivis purkki.
 
Ei kai nyt öljyn+suodattimen vaihto niin iso tai kallis homma ole tehdä itse etteikö se olisi tuossa tapauksessa ihan no-brainer.
 
"Autoon on myös tehty isompi perus huolto 170tkm kohdilla missä vaihdettu moottori ja vaihdelaatikko öljyt ja kaikki maholliset suodattimet mitä autossa on."

Eli vaihdettu moottori, vaihdelaatikko, öljyt ja kaikki suodattimet. Tai sitten oikeinkirjoitus ei oikein ole hanskassa. Oikeasti hei, kuinka hiton vaikeaa voi olla kirjoittaa edes etäisesti oikein. Itse en ikinä ostaisi mitään kaverilta, jonka kijrotustiatio ja yhdys sana virh-eet ovat luokkaa ala aste.
 
Hieno myynti puhe! Ei kyllä noilla kalvoilla paljoa katsastella, tai saahan ne kalvot pois, mutta sitten ei ole enää ilmoitusta vastaava (nus nus).
 
Lustig... Mahtaako olla sukulaismies päässyt tummentelemaan tai kaveri itse tummennusbisneksessä mukana - selittäisi tuonkin mauttomuuden ja laittomuuden...

Tästä kannattaa ottaa selvää ennen kuin mölisee. Tuollainen muutaman prosentin tummentava laadukas kalvo ei käytännössä rajoita näkyvyyttä muuta kuin ulkoa sisälle. En pistäisi omaankaan autoon pahakseni moista, etusivut onkin jo tummat. Ja olleet muuten jo pidemmän aikaa, eikä ole sanomista tullut. Idioottimainen kekkoslovakian sääntö tämäkin, mahtaako muissa euroopan maissa moista kukaan edes valvoa. Valojen tummentaminen taas on mielestäni älytöntä.
 
Tästä kannattaa ottaa selvää ennen kuin mölisee. Tuollainen muutaman prosentin tummentava laadukas kalvo ei käytännössä rajoita näkyvyyttä muuta kuin ulkoa sisälle. En pistäisi omaankaan autoon pahakseni moista, etusivut onkin jo tummat. Ja olleet muuten jo pidemmän aikaa, eikä ole sanomista tullut. Idioottimainen kekkoslovakian sääntö tämäkin, mahtaako muissa euroopan maissa moista kukaan edes valvoa. Valojen tummentaminen taas on mielestäni älytöntä.

Mitä vitun väliä sillä on vaikka sinisiä elefantteja liimailet tuulilasiin, laitonta on etulasin tummennus ja sillä hyvä.Muutenkin tuo tummennus on tuuhioitten hommaa, noita ei juuri näe kun tuunatuissa(=raiskatuissa) autoissa ja amiksien kulkineissa.Näin niinkuin pääsääntöisesti.Takatilan ja lasin tummennus sitten erikseen varsinkin jos elukoita kuskailee.

Te pellehermannit jotka ette usko että tummennuksella olisi jotain merkitystä niin huh huh, kortti ollut nyt kohta 30 vuotta ja esim.jokaisen "teinitummennetun" auton peruuttelu turvallisesti hämärässä/pimeässä on jo yksi syy.Pimeässä se oikeasti tumma tintti kun estää aivan vitusti näkemistä...

Eri asia on sitten tehdastummennetut lasit ja nekin joillain seidettävillä tummuusasteilla.
Omassa autossa on tehdastummennetut lasit ja ero teinikalvotettuun on oikeasti huima nimenomaan hämärässä ja pimeällä.
 
Tästä kannattaa ottaa selvää ennen kuin mölisee. Tuollainen muutaman prosentin tummentava laadukas kalvo ei käytännössä rajoita näkyvyyttä muuta kuin ulkoa sisälle. En pistäisi omaankaan autoon pahakseni moista, etusivut onkin jo tummat. Ja olleet muuten jo pidemmän aikaa, eikä ole sanomista tullut. Idioottimainen kekkoslovakian sääntö tämäkin, mahtaako muissa euroopan maissa moista kukaan edes valvoa. Valojen tummentaminen taas on mielestäni älytöntä.

Mulla on ollut yhden viikonlopun käytössä BMW 540:lol:, missä oli kaikki ikkunat tummennettu kalvoilla. Tuulilasi oli niin lievästi tummenettu ettei sitä ensin edes huomannut. Etusivut oli lievästi tummennettu, takalasit sitten tummemmalla muttei millään jätesäkin mustalla. Mitään ongelmaa ei ollut näkyvyyden suhteen mihinkään suuntaan. Ja kokonaisuus oli hillitty ko. autossa, lievä madallus, vähän isompaa vannetta. Mutta ei mitään spoilereita tai xenoneita tai muuta himmeliä.

Omista autoista muutamissa on ollut etusivutkin tummennettu, joissain enemmän, joissain vähemmän. Yksi meni leimastakin läpi kalvojen kanssa - kesällä kuumana päivänä, laskin kuskin ikkunan alas.... ja katsuri ei huomannut mitään.:cool:

Samaa mieltä siitä että laki on typerä ja turha noiden etusivujen kanssa. Tuulilasia nyt ei ehkä sentään, tai varsinkaan valoja. Jos noita ikkunoita saa tummentaa joissain maissa, niin miten hitossa ne muuttuu saatanallisen vaaralliseksi suomessa tai EU (?) maissa.
Kohtuu toki tässäkin ettei nyt pikimustaksi vedetä. Mutta järkeä käyttäen sopiva tummuus ei kyllä vaikuta ajamiseen tai turvallisuuteen yhtään mitenkään. Typerä laki.

Saahan pakukin olla pelkkää peltiä etuvien takaa jatkuen.
 
Juuri näin. Itsellä käytännössä ihan välttämätön tuollainen kalvo kun eristää mukavasti lämpöä. Hienoa mennä työpäivän jälkeen auringossa olleeseen autoon kun vaikka kuinka ajastaisit puhallusta lähtöhetkelle, niin ne mustat nahkapenkit on aivan pirun kuumat muuten. Pieni kalvotus kummasti viilentää autoa :) Asiasta tietämättömien mulinaa muut puheet.

@Kosamiitti Puheet nyt oli sen verran tiukasti argumentoitu että ei taida saada päätä kääntymään muuhun suuntaan niin kannattaako edes yrittää.

Totta kai ne jätesäkkitummennetut lasit huonontavat näkyvyyttä peruuttaessa. Itse tosin peruuttelen yleensä peileistä ja ihan hyvin kärrykin on vielä pimeässäkin oikean paikkansa löytänyt. Eipä tule niin paljoa peruuteltua pimeässä että kokisin minkäänasteista vaivaa moisesta. Toki jos ajelet märkinä talviöinä pakki päällä kilometritolkulla, niin en ihmettele yhtään että harmittaa.

Itse puhuin nyt lähinnä etulasien / tuulilasin miedosta kalvotuksesta.
Sama tosin koskee takalasejakin, laita joku laadukas kalvo äläkä laita sitä tumminta teinitummennusta / jätesäkkiä, miksi nyt ikinä sitä haluatkaan kutsua niin peruuttelukin onnistuu :) Valintojen maailma.
 
Jos en ihan väärin ole käsittänyt, niin etusivujen tummennus on kiellettyä, koska virkavallan on pystyttävä sääntöjen mukaan tunnistamaan kuski esteettä, eli ei niinkään turvallisuuden näkökulmasta tuo kielto.

Jottei mene kalvo-lätinäksi, niin onpa aika makee avo
Jeep CJ Avoauto 1973 - Vaihtoauto - Nettiauto
 
Jos en ihan väärin ole käsittänyt, niin etusivujen tummennus on kiellettyä, koska virkavallan on pystyttävä sääntöjen mukaan tunnistamaan kuski esteettä, eli ei niinkään turvallisuuden näkökulmasta tuo kielto.

Jottei mene kalvo-lätinäksi, niin onpa aika makee avo
Jeep CJ Avoauto 1973 - Vaihtoauto - Nettiauto

Hiton siisti Jeep, tuossa ei kyllä vuosimalli näy. Yksityiskohtiin panostettu.

Mitä etusivujen tummennuksiin tulee, niin venäjällä ei ole mitenkään kielletty. USA:ssa taitaa mennä vähän osavaltiokohtaisesti. Australiassa taas on niin oudot säännökset ties minkkä suhteen alkaen onko ratti oikealla vai vasemmalla, ja saako ko. autoilla ajaa missäkin. Mutta kalvoja saa olla. Afrikasta puhumattakaan.
Se että viranomasten pitää jotain nähdä on vaan pelkkää lakipykäläroskaa. Maailmaan mahtuu sääntöjä, ja aina niissä ei ole järkeä. Eikä se viranomainen näe viereiseltä kaistalta kuskia, jos ratti sattuu olemaan oikealla, suomessa, vaikkei ikkunoita olisi ollenkaan.

Mercedes-Benz 300 Holset hx35 kopio, 7mm mynä Farmari 1979 - Vaihtoauto - Nettiauto

Siinä olisi ikäisekseen vähän ajettu, tehokas W123. Vanteiden kanssa hinta onkin sitten eri, kuten tavallista.
 
Sen verran vielä kalvoista että koiraperheellisenä löytyy kalvot kaikista autoista.
Meillä mennään solarplexiuksen tuotteilla, ovat siis irrotettavat polykarbonaatti "kalvot"; farkussa ja pakussa takasivulasit ja takalasi.lisäksi takaoven ikkunoissa ns. reikäverhot koska nuo karbonaattikalvot estää ikkunan käytön.

Noissa hyvänä puolena että saa pois ja asennus on nopea toimenpide.

Samaan rahaan saa solarit autoon kun tummennutat kalvoilla liikkeessä, farkkuun takasivut + takaoven pikkuikkuna ja takalasi oli vuosi sitten 180€ .Ja talviaikana saa näppärasti pois halutessaan esim juurikin takalasista.Ei ole kuin perinteinen parkkitutka farkussa ja monta kertaa on tullut huomattua että pelkkien peilien kanssa jää takaosa niin isoon katveeseen kun peruuttelet.Tämä siis itsellä koska asun pihakadulla missä mukuloita juoksee siellä sun täällä.
 
Jos en ihan väärin ole käsittänyt, niin etusivujen tummennus on kiellettyä, koska virkavallan on pystyttävä sääntöjen mukaan tunnistamaan kuski esteettä, eli ei niinkään turvallisuuden näkökulmasta tuo kielto.

Jottei mene kalvo-lätinäksi, niin onpa aika makee avo
Jeep CJ Avoauto 1973 - Vaihtoauto - Nettiauto
Jep, kaikki vain ei ymmärrä että kuski pitää tunnistaa niin livenä kuin kamerasta.
Eikä niinkään edes pelkästään virkavallan; minkäänlaisia todistajia ei saataisi mikäli kaikki ajaisivat mustilla kopperoilla.

Sitten tuohon vielä se aspekti että homman ollessa sallittua ne "halparatkaisut" jätesäkeillä tai muuten vain pilalle asennettujen kalvojen kanssa olisivat tasan taatusti yleisempiä kuin kunnolliset asennukset paremmilla kalvoilla (ei nytkään tarvitse kuin katsoa mikä on tilanne sallittujen kanssa...).


Edit: löyty sitä asiaakin... Onkohan vanhuksessa tarpeeksi kromia asenneltu:
Mercedes-Benz SE W126 500 Porrasperä 1990 - Vaihtoauto - Nettiauto

:D
 
Viimeksi muokattu:
Airston hinnoittelu taitaa olla tyyliä "saadaan tyhmemmät kaverit armeijassa luulemaan että tällä on jotain arvoakin"... :P
 
Toyota Aristo Manuaali Porrasperä 1996 - Vaihtoauto - Nettiauto

Nyt on hinta kohdillaan :think: Toisaalta sanoin itsekin eräälle idiootille joka tinkasi että eräs jenkkiauto "ei tarjoa mitään" "on yliarvotettu" että eipä tojotan hinta ole relevantti jos Dodge Ramin haluan ostaa. Kysyntä ja tarjonta.

Pitää tuona kyseisenä idioottina kommentoida, että eikö myyjä voi sinun mielestäsi ylihinnoitella autoa?

Joo, kysyntä - tarjonta jne. Tuskin tuotakaan tuolla hintaa myydään, koska kysyntää tohon hintaan ei ole.
Ja 15 k€ 20v vanhasta ramista oli ja on yksinkertaisesti liikaa, koska tuohon hintaan myydään jo tämän vuosituhannen rameja.
Tuossakin se kysynnän vähäisyys laskee auton hinnan järkitasolle, mikä on 10ke tienoilla.
 
Ja 15 k€ 20v vanhasta ramista oli ja on yksinkertaisesti liikaa, koska tuohon hintaan myydään jo tämän vuosituhannen rameja.

No näinhän se tietenkin on. Jos ei puhuta siitä miksi joku haluaa ostaa tietyn auton tai miksi joidenkin harrasteautojen hinnat on aika korkeita. Siitä omasta autosta tottakai moni pyytää liikaa.
 
Sanokaa nyt autoista mitään tietämättömälle että miksi esim tämä: Mercedes-Benz E 200 CDI BE A Premium Busin (MY12) AVANGARDE Porrasperä 2012 - Vaihtoauto
Ei ole hyvä diili? 450k jos on ajettu niin onhan se sitten vähän rulettia että hajoaako se heti käsiin mutta eikö niin ole kaikissa autoissa ja tuo on sentään mersu ja uusi? t. Mersukuumetta

Uudehko, mutta entinen taksi noilla kilsoilla. Voi olla nihkeää päästä tuosta eroon sitten aikanaan, meinaan jos tulevaisuuteen katsoo, niin tuskin tuolla montaa vuotta tulee ajeltua ja jälleenmyyntiarvo tai hyvitys on sitten jotain ihan muuta. Ja onhan tuo ylihinnoiteltu, vaikka kuinka olisi mersu.
 
Sanokaa nyt autoista mitään tietämättömälle että miksi esim tämä: Mercedes-Benz E 200 CDI BE A Premium Busin (MY12) AVANGARDE Porrasperä 2012 - Vaihtoauto
Ei ole hyvä diili? 450k jos on ajettu niin onhan se sitten vähän rulettia että hajoaako se heti käsiin mutta eikö niin ole kaikissa autoissa ja tuo on sentään mersu ja uusi? t. Mersukuumetta
Tuoko on muka uusi? Mikset katsele vanhempia ja vähemmillä kilometreillä olevia jos budjetti ei kestä kallimpaa? Mikä noissa noin paljon ajetuissa kiehtoo? Saada naapuri kateelliseksi, kun mukamas uudella autolla kurvaa pihaan vaikka on jo 450tkm piereskellyt penkit?
 
Viimeksi muokattu:
Tuoko on muka uusi? Mikset katsele vanhempia ja vähemmillä kilometreillä olevia jos budjetti ei kestä kallimpaa? Mikä noissa noin paljon ajetuissa kiehtoo? Saada naapuri kateelliseksi, kun mukamas uudella autolla kurvaa pihaan vaikka on jo 450tkm piereskellyt penkit?

Itsehän menin lankaan kun naapuriin kuvarsi "uusi" mersu. Ajattelin että taas on ladottu taaloja tiskiin ja brassailtu, ei olisi yllättänyt. Myöhemmin menin ihmettelemään kun oli mersu pelti pystyssä ja autoa poljettiin talla pohjassa. Hiukkasloukku tukkeessa ja auto jossain vikamoodissa tms. Selvisi että entinen taksi, tosin pienemmillä kilsoilla kuin yllämainittu.
Tosin ainakaan tietääkseni siinä ei mitään sen kummempia ongelia ole ollut, siisti pelihän se on edelleen. Mersuhan se olla pitää vaikka taksi ja kilometrit.
 
Tuoko on muka uusi? Mikset katsele vanhempia ja vähemmillä kilometreillä olevia jos budjetti ei kestä kallimpaa? Mikä noissa noin paljon ajetuissa kiehtoo? Saada naapuri kateelliseksi, kun mukamas uudella autolla kurvaa pihaan vaikka on jo 450tkm piereskellyt penkit?
Ei ne kilsat noissa meseissä ole niin tärkeässä roolissa. Mutta kyllähän tuo silti kunnioitettava hintapyyntö on. Hyvin huollettuna täytyy vaihdella vain alustan osia kun niitä nuo tuppaavat syömään. 200cdi varma tekniikaltaan. Nimimerkillä vm.2000 C (entinen taksi myös) ja 695tkm avaamattomalla motilla.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 482
Viestejä
4 497 949
Jäsenet
74 213
Uusin jäsen
Naxu20

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom