- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 4 939
... ja en ollut edes humalassa kun missasin tuon "pienen" faktan...Ratti oikealla puolella niin arvo on pienempi kuin jos olisi vasemmalla puolella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
... ja en ollut edes humalassa kun missasin tuon "pienen" faktan...Ratti oikealla puolella niin arvo on pienempi kuin jos olisi vasemmalla puolella.
... ja en ollut edes humalassa kun missasin tuon "pienen" faktan...
Nuo toki tiedossa, katon kun ottaa pois, niin kummasti kori löysenee. Tässä kun on kova katto niin ei toisiaan ihme että painavampikin.Cabrio ei taida muutenkaan olla läheskään niin haluttu kuin Coupe, löysempi koppa, painavampi, vähän pointless koko combo jos haetaan race-henkistä vehjettä. Mulle olis ihan sama vaikka se cabby olis sitten 325 kun ei sillä mitään rataa mennä kuitenkaan kiertämään.
Gen1 GTS:ää on tehty vain reilu tuhat kappaletta. Siitä edullinen ja "harvinainen" yksilö varsin klassisessa kuosissa.
Parin vuoden sisään on myös verotettu -97 4835€ ja -94 2586€. Onkohan kolaroituja vai miten on tuollaiseen päädytty.
Onpas vähän ajettu Mese ja vielä suomi-auto niin kilsat saattavat pitää kutinsa
Mercedes-Benz C Porrasperä 2003 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä Mercedes-Benz C 61 897 km, 2003 - Salo. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
Aina nämä vähän ajetut, hyvin säilyneet Mersut ovat hinnat alkaen vehkeitä, en kirveelläkään ostaisi Classicia. AMG:t erikseen toki.
Japanista löytyy varmasti mutta hinta on kyllä jotain ihan muuta.
Varusteiksi lueteltuOnpas vähän ajettu Mese ja vielä suomi-auto niin kilsat saattavat pitää kutinsa
Mercedes-Benz C Porrasperä 2003 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä Mercedes-Benz C 61 897 km, 2003 - Salo. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
2003 AMG:tä ei vain löydy noilla kilsoilla ja tuohon hintaan
kuten aika suuri osa käytetyistä ja jopa osa uusista on enemmän tai vähemmän mällättyjä.Tuo bemmihän on ihan selkee kolarivehje
Tuo bemmihän on ihan selkee kolarivehje
Onko se sitten vakavaa jos umpio, lokari ja puskuri on vaihdettu?
Siinä vaiheessa kun sitä pitää koripenkissä käyttää niin jää minulta ostamatta.
Haaste on vaan erottaa nämä toisistaan. Siis jos on näkee että on kolaroitu niin selvittää sitten kuinka paha tälli on ollut.Onko se sitten vakavaa jos umpio, lokari ja puskuri on vaihdettu?
Siinä vaiheessa kun sitä pitää koripenkissä käyttää niin jää minulta ostamatta.
Voihan niitä runkoa vääntäviä mällejäkin tulla jonkun muun töhöilystä, töhöilyvauhdistahan se on vaan kiinni: Ostajan kannalta kai se on se ja sama kenen vika vahingon syntyminen aiknaan oli.Ei ainakaan minusta. Tuollainen voi hyvin tulla parkkipaikalla jonkun muun töhöilystä johtuen, eikä omistajan ajotaidottomuudesta.
Millä perusteella ei ole? Lämpötilansäädöt ainakin näkyy ja "Auto" nappi lienee vaihdekepin takana keskellä.Varusteiksi lueteltu
- automaatti-ilmastointi
Mitä siinä luonnollisesti ei edes ole
Millä perusteella ei ole? Lämpötilansäädöt ainakin näkyy ja "Auto" nappi lienee vaihdekepin takana keskellä.
Ei sillä etteikö Nettiautossa olisi nuo varusteilmoitukset melkeinkä useammin väärin kuin oikein, joko on liikaa tai vähintäänkin ei ole jaksettu ruksia kaikkia. Haun käytön kannalta ärsyttävää.
Se auto nappi säätää puoliautomaattisessa ilmastoinnissa vaan puhaltimen nopeutta. Tossa jopeen linkin autossa on taas oikea automaattinen ilmastointi joka pyrkii säätämään lämpötilan autossa tavoitelämpötilaan. Puoliautomaattisessa se puhaltaa vain "about" toivotun lämpöistä ilmaa ja säätelee puhallusnopeutta, eikä sen kummemmin tiedä millainen lämpö autossa vallitsee.
Onko varma? Ainakin W124:ssa puoliautomaattinen ilmastointi toimi juuri päinvastoin, että se yrittää pitää lämpötilan halutussa mutta puhaltimien suunta ja nopeus pitää säätää itse sekä ilmastoinnin kompura napsauttaa manuaalisesti päälle. Toimi oikeastaan aika hyvin, vaikka omassa ei edes "ilmastointi" toiminutkaan.Se auto nappi säätää puoliautomaattisessa ilmastoinnissa vaan puhaltimen nopeutta. Tossa jopeen linkin autossa on taas oikea automaattinen ilmastointi joka pyrkii säätämään lämpötilan autossa tavoitelämpötilaan. Puoliautomaattisessa se puhaltaa vain "about" toivotun lämpöistä ilmaa ja säätelee puhallusnopeutta, eikä sen kummemmin tiedä millainen lämpö autossa vallitsee.
Se on Mersun hinnat alkaen ilmastointi, lämpötila säädetään automaattisesti, mutta puhallus nopeus ja suunta säädetään manuaalisesti.Koska automaatti on tällainen mikä esim tässä Mercedes-Benz C 200T Kompressor Avantgarde A Farmari 2001 - Vaihtoauto - Nettiauto
En tiedä mitä tuossa huonommassa mallissa säädetään automaattisesti mutta siellä näköjään tosiaan on auto nappi joka tekee jotain.
Se on Mersun hinnat alkaen ilmastointi, lämpötila säädetään automaattisesti, mutta puhallus nopeus ja suunta säädetään manuaalisesti.
Miksi siinä vasemmalla on erikseen puhallusnopeus?Kyllä se puhallusnopeuden ihan automaagista itte veistelee tuossa halvimmassakin.
Miksi siinä vasemmalla on erikseen puhallusnopeus?
W210 oli puoliautomaatti tuollainen että sääti vain lämpötilaa, voihan toi olla vähän kehittyneempi?
Mulla oli peugeotissa joskus tollainen "puoli automaattinen" ja ei sitä voi hyvällä tahdollakaan automaatti ilmastoinniksi sanoa, erittäin perseestä koko systeemi. Ehkä mersun tekele ei yhtä surkea.
Ruoste, 4v automaatti, janoinen, hidasHyundai Sonata 2,4 GL AC Aut. ** HUOM KILOMETRIT - SUPERHIENO YKSILÖ ** Porrasperä 2006 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä Hyundai Sonata 2,4 GL AC Aut. ** HUOM KILOMETRIT - SUPERHIENO YKSILÖ **, 69 000 km, 2006 - Espoo. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
Onpa vähän ajettu ja siisti Sonata. Eikös nuo ole ihan luotettavia pelejä vielä?
Mistä päin nämä ruostuu, siis tavallista enemmän kuin muut ~15v vanhat autot?Ruoste, 4v automaatti, janoinen, hidas
Anopilla n. 140tkm ajettuna 3,3 bensa V6. Tosi jees sikäli. "yhtä kivat" kovat muovit ohjaamossa kuin silloisessa BMW e91 318, vähän vanhahtava tosin. Lähtee kuin hauki rannasta kaasua painettaessa. Talvella oli jotain käynnistymisongelmia oli ja hihnaa rallatti. Bensa kyllä maistu. Ruostetta ei havaittavissa. Sähköpenkissä ainakin manuaali ristiselän säätö että tarkistasin että sellainen löytyy (omalle selälle).Hyundai Sonata 2,4 GL AC Aut. ** HUOM KILOMETRIT - SUPERHIENO YKSILÖ ** Porrasperä 2006 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä Hyundai Sonata 2,4 GL AC Aut. ** HUOM KILOMETRIT - SUPERHIENO YKSILÖ **, 69 000 km, 2006 - Espoo. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
Onpa vähän ajettu ja siisti Sonata. Eikös nuo ole ihan luotettavia pelejä vielä?
Mistä päin nämä ruostuu, siis tavallista enemmän kuin muut ~15v vanhat autot?
Mitä näitä on liikenteessä katsonut, niin yleisesti ottaen ihan siistin näköisiä helmoista ja kaarista, suuri osa. Muutenkin yllättävän hyvin ikääntynyt ulkonäkö, vaikken uutena kovin paljoa pitänytkään.
Tehottomia, vetävät väärästä päästä ja janoinen "iso" kone varmaan tuo 2.4 tosiaan on. Tiedä sitten dieseleistä. Mutta ei esim. tämä vaikuta hirvittävän huonolta yksilöltä hintaan ja kilometreihin nähden (on manuaalikin):
Hyundai Sonata 2.4 GL 4d AC Porrasperä 2006 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä Hyundai Sonata 182 000 km, 2006 - Lappeenranta. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
Tuollaista voisi hyvin harkita pieneen ajoon kakkosautoksi, tms...
Eli se perus "japsi / korea" -ongelma. Jos löytää uudesta massatun yksilön, niin lieneen "paras diili".Alustahan noissa hapertuu
Huomasin itsekin että tuosta on 235 ja facelit-250hv versiot joille luvataan 7,7 ja faceliftille ilmeisesti allekin hieman. ~15L kaupungissa ei tosin ole tätä päivää.Anopilla n. 140tkm ajettuna 3,3 bensa V6. Tosi jees sikäli. "yhtä kivat" kovat muovit ohjaamossa kuin silloisessa BMW e91 318, vähän vanhahtava tosin. Lähtee kuin hauki rannasta kaasua painettaessa. Talvella oli jotain käynnistymisongelmia oli ja hihnaa rallatti. Bensa kyllä maistu. Ruostetta ei havaittavissa. Sähköpenkissä ainakin manuaali ristiselän säätö että tarkistasin että sellainen löytyy (omalle selälle).
Ainakin ko. koneelle 4v automaatti vallan riittävä.
Nettiautossa ei vaan ole mahdollista valita puoliautomaattia, joten se on vähän tulkinannvaraista miksi tuollainen pitäisi ruksia.Mulla oli peugeotissa joskus tollainen "puoli automaattinen" ja ei sitä voi hyvällä tahdollakaan automaatti ilmastoinniksi sanoa, erittäin perseestä koko systeemi. Ehkä mersun tekele ei yhtä surkea.
Aika turhaa hommaa sinne hakuun ruksia haluamiaan varusteita, niin isossa osassa ilmoituksia ne on kuitenkin päin helvettiä laitettu että jää helposti monta autoa näkemättä jos niitä käyttää.Nettiautossa ei vaan ole mahdollista valita puoliautomaattia, joten se on vähän tulkinannvaraista miksi tuollainen pitäisi ruksia.
Toki oma lukunsa on sitten tapaukset jotka raksivat ilmastoimattomaan manuaali ilmastoinnin luullen sen tarkoittavan puhallinta.
Juurikin tästä syystä hakuun vain välttämättömimmät korimalli, moottorikoko yms.Aika turhaa hommaa sinne hakuun ruksia haluamiaan varusteita, niin isossa osassa ilmoituksia ne on kuitenkin päin helvettiä laitettu että jää helposti monta autoa näkemättä jos niitä käyttää.
Autoliikkeetkin osaavat tuon kusta kunnolla, vasta tässä etsin "uutta" autoa ja oli moneen jäänyt esim. vak.nop. ja sadetunnistin listaamatta.
Juurikin tästä syystä hakuun vain välttämättömimmät korimalli, moottorikoko yms.
Vähän ajettu Camry. Mutta onko viimeisin huoltoväli iän puolesta tosiaan 12 vuotta
Onko tuo nyt sitten vähän liian hyvä yksilö otettavaksi päivittäiseen pöristelyyn?Vähän ajettu Camry. Mutta onko viimeisin huoltoväli iän puolesta tosiaan 12 vuotta
Tässäkin on jo lähes kuskinpenkin sivuittaistuen nahka hinkkautunut turvavyöstä puhki. Sporttinahoissa näin usein käy mutta aina se on rumannäköinen katsella.....
Audi TTS Coupé 2.0 TFSI quattro S-tronic *Nahat *Hifit *ILMAINEN DESINFIOINTI JA TOIMITUS Coupé 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä Audi TTS Coupé 2.0 TFSI quattro S-tronic *Nahat *Hifit *ILMAINEN DESINFIOINTI JA TOIMITUS, 190 000 km, 2008 - Turku. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
En ole noista muuta isompaa kuullut kuin se että taka-akseli voi katketa täysin yllättäen. Sinne ei ilmeisesti ole tehtaalla laitettu minkäänlaista suojausta sisään. Tuosta oli takaisinkutsukampanjakin mutta siinäkin tutkittiin vain päällisinpuolin akselin kunto.Mistä päin nämä ruostuu, siis tavallista enemmän kuin muut ~15v vanhat autot?
Mitä näitä on liikenteessä katsonut, niin yleisesti ottaen ihan siistin näköisiä helmoista ja kaarista, suuri osa. Muutenkin yllättävän hyvin ikääntynyt ulkonäkö, vaikken uutena kovin paljoa pitänytkään.
Tehottomia, vetävät väärästä päästä ja janoinen "iso" kone varmaan tuo 2.4 tosiaan on. Tiedä sitten dieseleistä. Mutta ei esim. tämä vaikuta hirvittävän huonolta yksilöltä hintaan ja kilometreihin nähden (on manuaalikin):
Hyundai Sonata 2.4 GL 4d AC Porrasperä 2006 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä Hyundai Sonata 182 000 km, 2006 - Lappeenranta. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
Tuollaista voisi hyvin harkita pieneen ajoon kakkosautoksi, tms...