- Estetty
- #8 601
- Liittynyt
- 10.01.2019
- Viestejä
- 2 884
Ilmeisesti se 50 000 euroa oli mennyt ennen kuin päästiin verhoilun kohdalle, joka on mallia "tein itse ja säästin".
Ilmeisesti se 50 000 euroa oli mennyt ennen kuin päästiin verhoilun kohdalle, joka on mallia "tein itse ja säästin".
No nyt on riittävän outo
No nyt on komee auto! Sorry jos on ollut aikaisemmin ketjussa.
Juu, mahtaako ohjaustehostinta olla, luulisi että on. Oliskohan hinta veroinoineen alta 20ke, tai jos repisi takapenkin vittuun ja pakuksi. Niinkun Suzuki Jimnyssä kävi, päästösyistä ilmeisesti.Nivalla olisi kyllä mukava rymytä metsässä. Nyt ei tulisi edes kuuma, kun ilmastointikin on.
Specs & Pricing (lada4x4.co.uk) Tossa lisätietoa/varustelistat englanniksi ja Britti hinnat.Lada Niva Maastoauto 2021 - Vaihtoauto - Nettiauto
2021 Lada Niva. Suomessa ei ole maahantuojaa, mutta tuolta Virostakin sen nopeasti tarvitseva hakee.
Ai tämä on se syy miksi monessa hieman erikoisemmassa harrasteauton myynti-ilmoituksessa on se legendaarinen lausahdus "Ei pakkomyynnissä"?Esim ite kun makuutin omaa skylleä myynnissä ihan vaan siitä syystä et jos sattuu joku lunarikeissi ni on vakuutusyhtiöllä joku referenssi myynnissäolosta
Multa ei tota klausuulia löytynyt mutta voihan se olla. Laitoin hinnan niin korkealle että harkitsisin myyntiä, sain pari yhteydenottoa mutten viitsinyt myydä kuitenkaan.Ai tämä on se syy miksi monessa hieman erikoisemmassa harrasteauton myynti-ilmoituksessa on se legendaarinen lausahdus "Ei pakkomyynnissä"?
Kuvien ja kuvauksen perusteella vaikuttaa todella luottopeliltä.https://www.nettiauto.com/lexus/gs/12432322 tämä kannattaa välttää. Aika paljon vikoja saa kaupan päälle
"Auto on puhdistettu asetonilla ja siitä jäi tuon ruman näköinen pinta. Peilit lasit ymm lähti hyvin puhtaaksi, mutta uudelleen maalattu maali otti itseensä ja sulatti myös sen pois."Eikös maalipinnan pitäisi kuitenkin asetoni kestää, jos on tehtaan maalissa. Juu, aika karmea ilmestys on Lexus.
Oisko kadunvarressa joku oman elämänsä Van Gogh päättänyt kilikolilla suihkutella pitkin autoa (eli siis ilkivallan vuoksi mennyt lunariin). Kilikolia yritetty varmaankin asetonilla irroittaa, mutta vanha ylimaalaus on ottanut siinä samalla myös itseensä. Periaatteessa yliteippaamalla tuon voisi saada pelastettua "helposti".Kyllä on viimeisen päälle hyvin pidetty ja maalattu Lexus. Yleensä vanteet ravistaa koska siellä on väärät spacerit, ei spacereiden puutteesta. Ellei sitten ole väärällä keskireijällä olevat vanteet. Kuuluisan edellisen omistajan maalauskin on aika ammattimainen, ihan varmuuden vuoksi oli vielä mallannut rekisterikilvetkin... Auto on ostettu vakuutusyhtiöltä, eli mällipeli. Kuitenkin myyjä väittää että olisi jossain vaiheessa puhunut edellisen omistajan kanssa.
Vissiin sitten ollut tuuria, kun aina mulla on pultit keskittänyt vanteet sen verran hyvin, ettei vanteiden isompi keskireikä ole ollut ongelma.Ellei sitten ole väärällä keskireijällä olevat vanteet.
Autoja lunastetaan myös muista syistä kuin kolarit.Auto on ostettu vakuutusyhtiöltä, eli mällipeli.
Väänsin tässä väsyksissä töitä viinilasi kädessä ja aivan täys repeeminen. Well played.
Vanteetkin sisältyvät tähän hintaan..
Nuo kuvat ovat kuvia ennen Suomessa tehtyjä korjauksia. Autoklinikan kuitti n. 5000€ ja työselosteet kuvien kanssa on liitetty kuviin.Kamuxille sattunut käsiin melkoinen pommi saksasta. Tuosta olisi saanut melkoiset otsikot, jos liikenteeseen päätynyt. Kunnon tein itse ja säästin korjaus.
Vähän maistiasta...
Cabas-laskelma tuo on, ei autolle tuon mukaista korjausta ole tehty.Nuo kuvat ovat kuvia ennen Suomessa tehtyjä korjauksia. Autoklinikan kuitti n. 5000€ ja työselosteet kuvien kanssa on liitetty kuviin.
Tuosta saa joku vielä hyvän auton kohtuullisen edullisesti.
Tuo on perinteinen auto nippuun ja äkkiä jobbarille korjaus, Kamuxin ostaja saksassa on ilmeisesti nielaissut syötin koukkuineen, kun on saanut tuoreen ja siistin auton edukkaasti.Kamuxille sattunut käsiin melkoinen pommi saksasta. Tuosta olisi saanut melkoiset otsikot, jos liikenteeseen päätynyt. Kunnon tein itse ja säästin korjaus.
Vaikka onkin vähän menty Subaru niin vähän epäilen, että noissa yli 20 000e hinnoissa puhelin on laulanut urakalla. Ne Jonnet ostaa enemmin jonkun tälläisen edullisemman, heille ei pienet kilsat niin merkkaa vaan että on paukkua ja potkua! https://www.nettiauto.com/subaru/impreza/12358033. K-Caaran myyjän mukaan puhelin oli soinut puoli aamua tästä nimenomaisesta autosta, varmaan puoliksi paskapuhetta mutta en halunnut jättää kortteja arvailujen varaan joten kaupat.
CarVertical tuo on ilmeisen pätevä auton historian selvittämiseen, 16€ / haku, mutta löytyy monesti alennuskoodeja.Yritetääs täällä kun ei kysymys osiosta kukaan sano mitään. Onko copart ainoa osoite mistä VIN numerolla voi etsiä mahdollista miinaa? vincheckup.com näyttää punaista yhden auton kohdalla, ei viittis maksaa 10 dollaria jostain mitä en ole itse ostanut.
Kiitos, ei ole omasta kyse, niin ei jaksa maksaa tai nähdä liikaa vaivaa.CarVertical tuo on ilmeisen pätevä auton historian selvittämiseen, 16€ / haku, mutta löytyy monesti alennuskoodeja.
Kuka maksaa 16 vuotta vanhasta Volvosta 27000 Euroa?
Joku joka tekee nettipankissa pilkkuvirheen.Kuka maksaa 16 vuotta vanhasta Volvosta 27000 Euroa?
Heh, olisi mennyt hieman liian halvalla.Postiautossakin jota täällä ihmeteltiin, näköjään vähän hinnannousua
Siinä ollaan niin ylpeitä siitä, että on saatu rengaskulmat vituiksi laittamalla renkaan yläreuna juuri ja juuri holvin sisäpuolelle. Joustoakin on varmaan melkein 3 senttiä sisäänpäin ja rengassarjalla voi ajaa ainakin 1500 kilometriä ennen kuin ne on sisäreunoilta kaljut.Vielä jäi vähän epäselväksi se, että mitä vikaa tuossa kyljessä on, kun siitä on niin monta kuvaa.
Toivottavasti tuon tekeleen ostaja tajuaa pyytää auton itse suunnittelijan signeeraamanaMä aloin googlailemaan ton myyntiesittelyn perusteella Ras Majuria kuvitellen, että se on joku väärin ymmärretty Raymond Loewy, eli arvostettu muotoilija joka välillä teki aivan oksettavia autoja lähinnä omaan käyttöön ja omaan makuun. Eipä löytynyt mitään ja sitten huomasin myyjän nimen, Risto Majuri a.k.a Ras Majur(i) kait
Jep.Onko tuo joku uusi villitys, että rekisterikilpien pitää olla "harmaat"?
Ennenhän tuunasivat "finnittömät" kilvet ja nyt noita harmaita näkee täällä peräkylälläkin.
Finnittömiä kilpiä ei tarvi tuunailla. Kunhan hakee konttorilta semmoiset.Onko tuo joku uusi villitys, että rekisterikilpien pitää olla "harmaat"?
Ennenhän tuunasivat "finnittömät" kilvet ja nyt noita harmaita näkee täällä peräkylälläkin.
eur-kilven sininen väri vaihdettu tarralla mustaksi/harmaaksi... kts. tuo ylempi lexusFinnittömiä kilpiä ei tarvi tuunailla. Kunhan hakee konttorilta semmoiset.
Ja harmaita kilpiä ei ole minun silmiini osunut. Onko se valkoinen osuus kilvestä siis harmaa vai millaiset ne ovat?
Negatiivinen camper ei vielä itsessään syö rengasta kaljuksi 1500km aikana, muuten kukaan ei ajaisi prätkällä 20tkm samalla renkaalla...Siinä ollaan niin ylpeitä siitä, että on saatu rengaskulmat vituiksi laittamalla renkaan yläreuna juuri ja juuri holvin sisäpuolelle. Joustoakin on varmaan melkein 3 senttiä sisäänpäin ja rengassarjalla voi ajaa ainakin 1500 kilometriä ennen kuin ne on sisäreunoilta kaljut.