- Estetty
- #1 801
- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 7 894
ei ole, siksi en ota edes itelle vaikka faija koitti sitä mulle työntääOnko ilmastointi? Myykkö
ei ole, siksi en ota edes itelle vaikka faija koitti sitä mulle työntääOnko ilmastointi? Myykkö
Mazdahan tekee vieläkin urheiluautoa jossa on 130hp, kuulemma kiva ajaa mutkatiellä, mutta niin on mikroautokin.Toinen hyvä esimerkki "rennosta" urheiluautosta noilta ajoilta on joku Toyotan 2000GT; 150hv ja 12sek 0-100.
Niin, mutta se sentään kiihtyy 8,3sek 0-100km/h. Varmaan pari vaihdetta ja kevyemmät rakennusmateriaalit auttaa?Mazdahan tekee vieläkin urheiluautoa jossa on 130hp, kuulemma kiva ajaa mutkatiellä, mutta niin on mikroautokin.
Painoa ehkä reilu 700kg ja välitykset on tuskin kovin pitkät, moottoristakin voi ihan hyvin irrota vaikka sata heppaa. Alfa Romeolla ei vissiin myöskään ollut moottoria, kun ottivat 60-luvulla 1,3:sta 160hv?Harmi et tossa ei oo moottoria.
Epäilemme. 12-13 sekuntia kiihtyvyys kuten tossa edellisellä sivulla puhuttiin ja tehoa alunperin muutama kymmenen heppaa. Hidas auto kun mikä vaikka ois vähän porailtu. Paljos se Alfa Romea sit kulki? 160hv alkaa kuullostamaan jo asiallisemmalta mut tollasesta mopon moottorista ei varmaa vääntöä irtoa yhtään?Painoa ehkä reilu 700kg ja välitykset on tuskin kovin pitkät, moottoristakin voi ihan hyvin irrota vaikka sata heppaa. Alfa Romeolla ei vissiin myöskään ollut moottoria, kun ottivat 60-luvulla 1,3:sta 160hv?
Saa noita alle kympillä jos vain haluaa, tuo sun linkkaama on erikoinen ja paljon rakennettu...On näillä kohta 20v vanhoilla tykeilläkin vielä hintaa. Moni jonne tuollaista kuolaa vaan eipä niitä rahoja ole kun isikään ei noin kallista maksa Mitsubishi Lancer TODELLA HARVINAINEN JA NOPEA AITO VASURI RS2 EVO 6 ***Vaihto ja rahoitus mahdollisuus*** Porrasperä 2000 - Vaihtoauto - Nettiauto
Häh? Kai nyt noilla kilometreillä ratti ja muut käyttöosat pitää ollakin kuluneen näkösiä.. Enemmän epäilyttäs jos 150tkm ajetussa autossa olisi iskemätön ratti ja vaihdekeppi.Meikä taas katteli tuossa erästä mk.2 Focusta jossa oli ilmoituksen mukaan 150tkm mittarissa mutta ratti kiilteli aivan jäätävästi, samoin vaihdekepin nuppi kulunut. Moiset asiat pistää aina miettimään.
Eipä ratti ja vaihdekeppi ole pahasti kuluneet 170t km ajetussa octaviassa. Pari kertaa vuodessa tulee nuo putsattua kissansaippualla ja aika vähän vielä on kiiltoa ratissa. Huonosti ylläpidetty ratti voi tietysti olla aivan eri kunnossa.Häh? Kai nyt noilla kilometreillä ratti ja muut käyttöosat pitää ollakin kuluneen näkösiä.. Enemmän epäilyttäs jos 150tkm ajetussa autossa olisi iskemätön ratti ja vaihdekeppi.
Ei 150tkm ajettu auto ole mitenkään vähän ajettu
Tämä tässä näin.On myös vähän eroa pyöritelläänkö kilometrit kaupungissa vai maalla. Ts. ratti ja keppi on aikalailla paska indikaattori yhtään mistään.
Tuossahan hän.Facesta bongattu Cruiseri, 1300€. Isuzun pohjalle rakennettu, ei kilvissä..
Kappas joo. Miinusta toimimattomista jarruista ja ilmastoinnista.... Muutenhan kyllä tuosta hupilaitteen saisi, jos olisi omaa tonttia missä rällätä
Eikös tuo ole Cordoba?
Kyllä se on VW Polo, johon on laitettu Seatin keula.Eikös tuo ole Cordoba?
"Rata-autoksi rakennettu USA:ssa. Alunperin 1197cc moottori John Edgar Racingin toimesta porattu 1,3-litraiseksi käyttäen kevennettyjä ja tasapainotettuja Abarth-osia."Harmi et tossa ei oo moottoria.
Hieno on hintakin. Oikeassa huutokaupassa jossain muualla kuin suomessa tuollekin voisi löytyä jonkinlainen hintalappu, en kyllä usko että ihan noin korkealle pääsisi. Mutta eihän tämä uskonasia oleNyt, kun näihin vanhahtaviin päästiin: Lempäälässä olisi ehkä hienoin kesäauto ikinä
Ja Polohan on Seatti (tuonikäisistä sedan ja farkku Polo on Seatteja, ainoa "oikea" Polo on se pystyperä), eli aika helppo operaatio.Kyllä se on VW Polo, johon on laitettu Seatin keula.
Ei se välttämättä ihan kuusessa se hinta ole, huhtikuussa Floridassa meni kaupaksi paria vuotta uudempi SL300 melkein 1,5M$ :Hieno on hintakin. Oikeassa huutokaupassa jossain muualla kuin suomessa tuollekin voisi löytyä jonkinlainen hintalappu, en kyllä usko että ihan noin korkealle pääsisi. Mutta eihän tämä uskonasia ole
Niin, ja sitten toisaalta... Onhan tämä ollut myynnissäkin ja ilmeisesti joku hinta silloin saatu. Jotenkin en uskoisi maanneen autoliikkeen varastossakaan paria vuotta (ellei sitten autoliikkeen omistajalla kesäautona). On vähän ajettu ja varmaan kiistatta upeassa kunnossa tuolla historialla. Maailmalla tuppaavat nousemaan harvinaisuudet kovinkin korkeiksi, kun kysyntääkin on... En tiedä mikä olisi käypä hinta. Toisaalta, jos sitä pitää kysyä, lienee käypä hinta se, millä auton saa.Hieno on hintakin. Oikeassa huutokaupassa jossain muualla kuin suomessa tuollekin voisi löytyä jonkinlainen hintalappu, en kyllä usko että ihan noin korkealle pääsisi. Mutta eihän tämä uskonasia ole
Ihankuin jostain olisin lukenut että on tullut ulkomailta tarjouksia tuosta.Hieno on hintakin. Oikeassa huutokaupassa jossain muualla kuin suomessa tuollekin voisi löytyä jonkinlainen hintalappu, en kyllä usko että ihan noin korkealle pääsisi. Mutta eihän tämä uskonasia ole
Mulla oli hetken aikaa ajossa Fiat 600 jossa moottori oli rakennettu 850 sport coupen 0,9 moottorista. Tehoa siinä ehkä oli 90 hv mutta max. kierrokset oli yli 9000 niin meno oli melko urheilullista. Vetoakseleita kusiainen katkoi jatkuvasti mutta kasassa pysyessään 0-100 meni varmasti alle 12 sekan.Epäilemme. 12-13 sekuntia kiihtyvyys kuten tossa edellisellä sivulla puhuttiin ja tehoa alunperin muutama kymmenen heppaa. Hidas auto kun mikä vaikka ois vähän porailtu. Paljos se Alfa Romea sit kulki? 160hv alkaa kuullostamaan jo asiallisemmalta mut tollasesta mopon moottorista ei varmaa vääntöä irtoa yhtään?
Marraskuussa tuo Mersu on laitettu myyntiin, tai sitten pikkasen aiemmin.Niin, ja sitten toisaalta... Onhan tämä ollut myynnissäkin ja ilmeisesti joku hinta silloin saatu. Jotenkin en uskoisi maanneen autoliikkeen varastossakaan paria vuotta (ellei sitten autoliikkeen omistajalla kesäautona). On vähän ajettu ja varmaan kiistatta upeassa kunnossa tuolla historialla. Maailmalla tuppaavat nousemaan harvinaisuudet kovinkin korkeiksi, kun kysyntääkin on... En tiedä mikä olisi käypä hinta. Toisaalta, jos sitä pitää kysyä, lienee käypä hinta se, millä auton saa.
Saattaapi olla hyvinkin. Saman liikkeen auto missä oli se harvinainen miljoooonan Porsche minkä joku mälläsi vissiin lunariin, eikä ole possua sen jälkeen näkynyt. En kyllä muista tarkkaa malliakaan, mutta tässä ketjussa siitä taitaa olla jotain linkkiä ja uutista.Ihankuin jostain olisin lukenut että on tullut ulkomailta tarjouksia tuosta.
Erittäin totta. Itse jos tuolle linjalle lähtisin ja massia olisi ihan liikaa, niin Gullwing sitten, ja sitäkin varmaan säilyttäisin muun kokoelman ohessa enkä ikinä ajaisiNiin, ja sitten toisaalta... Onhan tämä ollut myynnissäkin ja ilmeisesti joku hinta silloin saatu. Jotenkin en uskoisi maanneen autoliikkeen varastossakaan paria vuotta (ellei sitten autoliikkeen omistajalla kesäautona). On vähän ajettu ja varmaan kiistatta upeassa kunnossa tuolla historialla. Maailmalla tuppaavat nousemaan harvinaisuudet kovinkin korkeiksi, kun kysyntääkin on... En tiedä mikä olisi käypä hinta. Toisaalta, jos sitä pitää kysyä, lienee käypä hinta se, millä auton saa.
Nettiautossa 44500€ pyynnillä eli autoa, jota ei mahdollisesti saa rekisteriin.
Ei vissiin ja ainakin pyyntihinta on kaukana tuunaushinnasta. Ja ei kukaa tuollaisesta maksa vajaata 8000€ vaan arvo on huitelee korkeintaan 3000-3500€.Tuning-honda vielä myymättä, eikö ostajat arvosta 20 000e tuunausta? Honda Accord 2.4i Executive 4d Tuning. Autoa tuunattu ammattitaidolla 20000e arvoisesti. Autonäyttelyissä ja lehdissä ollut. Porrasperä 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
Kai tuon kilpiin saa jos on edes jonkinlaiset paperit, toki loksut vaatii ja mitähän muuta vielä... Ennenaikaan auton sai kilpiin jopa ilman papereita, jos edes jotain historiaa pystyi todistamaan, mutta se oli silloin ja nykykäytäntöjä en tunne.Nettiautossa 44500€ pyynnillä eli autoa, jota ei mahdollisesti saa rekisteriin.
Ford T-model HOT ROD V8 autom Avoauto 1922 - Vaihtoauto - Nettiauto
Aika tyylikäs. Ja halpaa ajoa 7.5 litran bensakoneellaGMC Safari Motorhome Muu 1975 - Vaihtoauto - Nettiauto
Siitä kesän rientoihin vähän erikoisempaa laitetta.
No ei välttämättä ihan tolkutonta kulutusta, kenelläkäs täällä olikaan se vanha paloauto bensa kasilla. Tekniikka kunnossa niin suhteellisen pienellä voi päästä. Ei kyllä pitempään reissuun ehkäAika tyylikäs. Ja halpaa ajoa 7.5 litran bensakoneella
Ja ei pahemmin toimi sähköjärjestelmä täällä. Eli 230vAika tyylikäs. Ja halpaa ajoa 7.5 litran bensakoneella
Niin muuten onkin. Erikoista kun ns. suomi-auto. Vähän invertteriä ja muiden sähköjen uusimista, niin kai tuon kanssa voisi elää.Ja ei pahemmin toimi sähköjärjestelmä täällä. Eli 230v
Jep ja jos valmistaja on myynyt esim. Suomeen, niin olisivat tehneet tehtaalla suoraan 220/230v version tai sitten täällä tehty tarvittavat muutoksetNiin muuten onkin. Erikoista kun ns. suomi-auto. Vähän invertteriä ja muiden sähköjen uusimista, niin kai tuon kanssa voisi elää.
Hah.
Mukamas aito suomiauto. Eli tuollaista Trafin palvelu kertoo autolle. Ja ilmoituksessa autolle ilmoitetaan
vuosi 1975 ja Trafin mukaan 1976 ja ensirekisteröinti Suomeen vasta 4.7.1980 eli ettei vain kyseessä
olisi muuttoautona tuotu tänne? Sitä kautta "verottomana".
Siis miksi... miksi tuollaiseen vakiotehoiseen Hondaan on laitettu jotkut rei-itetyt "kilpajarrut" ?Tuning-honda vielä myymättä, eikö ostajat arvosta 20 000e tuunausta? Honda Accord 2.4i Executive 4d Tuning. Autoa tuunattu ammattitaidolla 20000e arvoisesti. Autonäyttelyissä ja lehdissä ollut. Porrasperä 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
Sellainen kutina, ettei taida pahemmin päästä matka-ajossa lähellekkään 20l sataselle ja mahtaako ees riittää 30l sataselle?5000kg omamassa ja 7.4-litrainen bensakone..