- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 2 411
No ei tarvi, siinä päällähän se turbo möllöttää ja sen irroittaminen on helppoa.Pitääköhän kone irroittaa että saa vaihdettua? Muistelen että jossain muussakin Bemarissa on tosi hankalassa paikassa.
No ei tarvi, siinä päällähän se turbo möllöttää ja sen irroittaminen on helppoa.Pitääköhän kone irroittaa että saa vaihdettua? Muistelen että jossain muussakin Bemarissa on tosi hankalassa paikassa.
No nyt poistui myynnistä. Hintapyynti oli siis tasan 25 000eMiksi kukaan möisi tuon "tappiolla" edes selvittämättä missä vika? Joku haisee.. ettei olisi selvinnyt että on kolaroitu, kastunut tmv. Tosin jos olisi joku tuollainen case, se kyllä selviäisi uudellekin ostajalle nopeasti.
Tässäkin olisi 80000e hintapyyntö 23v vanhasta ylimaalatusta farkku-Audista...Onhan se hieno ja tehokas mutta löytyykö 83 000e maksajaa yli 10v vanhalle, yli 200tkm ajetulle ja ylimaalatulle autolle?Nuorilla, jotka tuollaista kuolaa, ei varmasti ole noita rahoja taskussa.
onTäähän on kova audimies. Onko tuo kolmaskin myynnissä?
Sama myyjä, arvelen että ei ole ihan heti kukaan hakemassa noita Audeja.Tässäkin olisi 80000e hintapyyntö 23v vanhasta ylimaalatusta farkku-Audista...
Eiköhän laittanut vaan autot sinne jos joku tyhmä lankeaa. Jotkut keräilijät tekee noin, vaikka varsinaista halua ei olisikaan luopua, paitsi jos massia tulee extra paljon.Sama myyjä, arvelen että ei ole ihan heti kukaan hakemassa noita Audeja.
Eihän toi B7 tai C7 edes ole hinnaltaan mitenkään erityisemmin muista vastaavista poikkeava. B5:n markkinat muutenkin taitaa olla enemmän euroopan laajuiset, kun ainut suomessa myynnissä oleva ja epäilen ettei hyvä kuntoiset muuallakaan ole yhtään halvempia.Jape on tuttu alan harrastaja ja varmasti ei myy mitään huonokuntoisia fixattuja romuja, vaan oikeesti hyvin pidettyjä korjattuja ja huollettuja laatuautoja. Noi autot on arvokkaita keräilypiireissä hyvin pidettynä. Hyväkuntoisten keräilykappaleiden hinnoittelusta varmaan löytyy monta mielipidettä. Arvostajat arvostaa, muut ei.