- Liittynyt
- 10.12.2016
- Viestejä
- 493
Pöljän näköinen tuo pikkukilpi kun tuohon mahtuisi se oikeakin.
Kyllä se on lähtenyt jo, tosin pitäisi olla 850csi että ois maksimit, itelle kelpais tommonen halvempikin editionijos olis pätäkkää tarpeeks ylimääräistä niin voisin tommosen käydä ostamassa....vaikee ennustaa millon noilla lähtee arvo rajummin nousemaan mutta eiköhän noilla nouse kuiteskin
Mielestäni aikaa sitten lähti - joskus jo vuosia sitten oli 840/850:iä alle kympillä myynnissä kasoittain. Nythän suurin osa kadonnut nettiautosta - osa varmasti bemaristeille, mutta osa luultavasti paalaukseen.Kyllä se on lähtenyt jo, tosin pitäisi olla 850csi että ois maksimit, itelle kelpais tommonen halvempikin editioni
Kokenut auton softaaja osaa sanoa logien ja aikaisempien penkitysten perusteella suuntaa antavan arvion tehomäärästä. En silti väitä etteikö Seatin tehomäärä olisi ihan mitä vaan 200-400hv välillä.400heppaa mutta ei oo penkitetty https://www.nettiauto.com/seat/leon/13134617
ei edes ole pikkukilpi vaan normi finnitön kilpiPöljän näköinen tuo pikkukilpi kun tuohon mahtuisi se oikeakin.
ei kyllä ole. Liekkö joku oma sävellys eihän tuossa ole edes viivaa kirjainten ja numeroiden välissä.ei edes ole pikkukilpi vaan normi finnitön kilpi
Saaks ton Hondan kilpiin vai pitääkö Suomessa tyytyä ajamaan radalla?Typerä Stage 2, varmaan ihan menevä peli kadulla https://www.nettiauto.com/honda/civic/13144399
Se on jo suomen kilvissä, mutta ei ole kyllä oikeilla tehoilla rekisteröity.Saaks ton Hondan kilpiin vai pitääkö Suomessa tyytyä ajamaan radalla?
Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä, vähän softaa ja putkistoa laiteltu. Ei muuta kuin liikennevaloihin polkemaan kaasupoljinta!Saaks ton Hondan kilpiin vai pitääkö Suomessa tyytyä ajamaan radalla?
Ei kukaan rekisteröi softattuja tehojaSe on jo suomen kilvissä, mutta ei ole kyllä oikeilla tehoilla rekisteröity.
Hah joo! Tulee mieleen yksi remmiahdettu Subaru Legacy 3 litran bokserilla. Ei ollut ahdinta otteessa ja auto tuli aina myyntiin kun katsastusaika lähestyi. Toki tuollaisen ahtimen poistaa suht äkkiä.Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä, vähän softaa ja putkistoa laiteltu. Ei muuta kuin liikennevaloihin polkemaan kaasupoljinta!
Mikä oli hinta millä tuon kaunokaisen sait?tuli nyt sitten otettua tommonen kokeiluun...siitä onkin jo aikaa kun ollu takapenkit autossa....yleensä ollu pakettiautoks rekisteröity farkku ja 2 paikkanen avoauto viime aikoina.
jos tolla nyt talven päästelis niin muuta en tarvii....ensikokemukset oli positiiviset vaikka on rujo ja vanhahtavan näköinen niin oli todella kiva ajettava.
400e oli hinta, ei paha just leimatusta....sen verran tänään kerkesin totemaan että muuten olis ok mutta kylmänä tosi huonosti lähtee käyntiin. ajolleen muuten ok ja hydrauliikka pelaa hyvin myös.Mikä oli hinta millä tuon kaunokaisen sait?
Tulpat ja suodattimet kannattaa vaihtaa aluksi. Voi myös puola(paketti) temppuilla. Oletan, että ihan bensiinillä ajelet. Jos etanolia tankissa, niin vallan käynnistyy kehnosti.400e oli hinta, ei paha just leimatusta....sen verran tänään kerkesin totemaan että muuten olis ok mutta kylmänä tosi huonosti lähtee käyntiin. ajolleen muuten ok ja hydrauliikka pelaa hyvin myös.
Mutta lieventääkseen kuumotuksia, ne jousitolpan yläpäät saa olla oikeasti mädät että ne pettää. Itselläni oli useampi XM ajossa vuosien mittaan, eikä yläpäät olleet koskaan huolenaiheena.Nautinnollisia kilsoja Xantian ratin taakse, en kylmäkäynnistykseen osaa sanoa, mutta noissa taitaa nykyään olla ikävimpiä tapauksia etupään jousitolpat joiden kiinnitys tapaa ruostumaan ja tärähtävät sitten konepeltiä vasten.
XM and Xantia Strut top failures - French Car Wiki
frenchcarforum.co.uk
Kotelotkin ovat vähän murheellisia. Toki en tiedä onko tarkoitus pitää autoa kovinkaan kauaa
Nuo tuntuu jäävän yleensä ihmisiltä vaihtamatta eli kyllä noiden vaihdon jälkeen yleensä polttoaineenkulutus tipahtaa eli ei ole ensimmäinen ja viimeinen ranskalainen, jossa onTulpat ja suodattimet kannattaa vaihtaa aluksi. Voi myös puola(paketti) temppuilla. Oletan, että ihan bensiinillä ajelet. Jos etanolia tankissa, niin vallan käynnistyy kehnosti.
Iltalehtikin reagoinut: Järvenpäässä on maailman nopein Audi RS7? 1200 hevosvoiman hirmu ilmestyi myyntiinVähän hätäisempi Audi RS7: https://www.nettiauto.com/audi/rs7/13130177
"Ratasäädöillä 1200hv, Vakio softalla 610Hv. Parhaista osista rakennettu takomoottori. Vaihteisto vahvistettu. Virallisesti maailman nopeimman titteliä pitävä RS7
Paras ajettu varttimaili 9.4s"
2013 sain 8500€ ehjästä ja hyvästä E31 yksilöstä.Mielestäni aikaa sitten lähti - joskus jo vuosia sitten oli 840/850:iä alle kympillä myynnissä kasoittain. Nythän suurin osa kadonnut nettiautosta - osa varmasti bemaristeille, mutta osa luultavasti paalaukseen.
Varsinkin 5 litrainenhan noista on aika paljon huoltoa vaativa kone ja jonneilta yleensä loppuu halut maksella noista korjauskustannuksia. Ei se 840:nkään taida ihan ongelmaton olla - ei tarvitse kuin hetken ajaa väärillä seoksilla niin ei enää touhutonni riitä korjauksiin...
Sen ainakin huomaan, että hintaan lipsahtanut ylimääräinen nollaVähän erikoisempi bemari kaupan, onneksi ei ole pakkomyynnissä https://www.nettiauto.com/bmw/318/13160417
Tais olla hieman huonosti asennettu Aerocatchit Tai sitten jotkut kiinalaiset kopiot...Vähän erikoisempi bemari kaupan, onneksi ei ole pakkomyynnissä https://www.nettiauto.com/bmw/318/13160417
Katsurikin on nostanut, tosin vähän eri nosturi heillä Poriin varmaan vähän terveisiä menee ja konttorin toimia tutkitaan vähän tarkemmin jos tuollainen romu menee läpi, tai kaikkihan tuossa menee läpi tavallaan, mutta ei jumankauta mitä sitä onkaan ollut leimalla.
Aika rohkea kaveri on nostanu tuon nosturille
Aikajana ei täsmää?Miten tämä auto läpäisi katsastuksen? Pohjassa nyrkin mentävä reikä
Kauhajokinen Kari Kuivanen osti pikkuvikaisen Jaguarin korjattavaksi. Sen viat tosin olivat huomattavasti vakavampia ja suurempia kuin mitä äkkiä vaikutti.www.iltalehti.fi
Takaisin tuohon Jaguariin. IL toimitus taitaa lukea näitä juttuja.
Katos joo, jäi multa huomaamatta tuo. Voihan olla niinkin että toimittaja tylsänä hetkenä plarannut nettiautoa etsiessä preemiumia itselleen tai muuten vaan.Aikajana ei täsmää?
Uutinen julkaistu eilen klo.11.30 eli reilusti aikaisemmin kun taas aamuyöstä tänään techissä?
"Iltalehti ja Nettiauto.com kuuluvat samaan Alma Media -konserniin."Jos on epäilyksiä ettei katsastaja ole toiminut viran edellyttämällä tavalla voi kansalainen tehdä siitä tarvittaessa tutkintapyynnön, Heikkinen toteaa.
Tuollaisella pistenosturilla en nostaisi edes terveestä pellistä. Katsastuksessa on varmaan ajettu liuskoille ja nostettu akseleista, niin siinä ei ruosteet vaikuta, mutta näkyvyys heikentyy.
Aika rohkea kaveri on nostanu tuon nosturille
Ihan sama onko 20 vaiko 30cm reiät, niin tuollaiset pitäisi katsastuksessa huomata.Tuollaisella pistenosturilla en nostaisi edes terveestä pellistä. Katsastuksessa on varmaan ajettu liuskoille ja nostettu akseleista, niin siinä ei ruosteet vaikuta, mutta näkyvyys voi olla heikko.
Kuvissa näyttää, että ruostekohtia on yritetty piilottaa alustamassalla, mahdollisesti pohjassa jotain muovilevyjä vielä päällä. Ruosteet saa aika helposti piilotettua, jos katsastaja ei osaa koputella juuri oikeita paikkoja, on kiire, tai muuten "hyvä asiakas".
Siinä vaiheessa kun ruoste näkyy läpi, niin vahinko on pellissä tosi laaja. Olen itsekin yhden samanlaisen päältä siistin auton ostanut juuri katsastettuna. Jutussa näytti vähän liioitellulta 30 cm halkaisijalta olevat reiät, mittanauha näytti 20 cm ja sekin pituussuunnassa, reikä avattuna. En puolusta katsastajaa, mutta kun tähdet ovat sopivasti kohdallaan, niin tuollaiset voi mennä läpi.
Siinä on kuitenkin suuri ero, puhutaanko 20-30 cm pitkästä reiästä, vai ympyrämuotoisesta reiästä. Ensimmäinen on paljon vaikeampi havaita, jos leveyttä onkin muutamia senttejä ja hyvin piilotettu. Ihmisiä ne katsastajatkin ovat.Ihan sama onko 20 vaiko 30cm reiät, niin tuollaiset pitäisi katsastuksessa huomata.
Niinpä, onko jaggessa muuten suojalevyjä alustassa?Siinä on kuitenkin suuri ero, puhutaanko 20-30 cm pitkästä reiästä, vai ympyrämuotoisesta reiästä. Ensimmäinen on paljon vaikeampi havaita, jos leveyttä onkin muutamia senttejä ja hyvin piilotettu. Ihmisiä ne katsastajatkin ovat.
Ja tietääkseni katsastajat eivät saa irrottaa alustassa olevia suojalevyjä, nekin voi piilottaa vauriot.
Ikinä en ole kuullut, etteikö muoveja saisi irroittaa. En tosin ole katsastaja.Siinä on kuitenkin suuri ero, puhutaanko 20-30 cm pitkästä reiästä, vai ympyrämuotoisesta reiästä. Ensimmäinen on paljon vaikeampi havaita, jos leveyttä onkin muutamia senttejä ja hyvin piilotettu. Ihmisiä ne katsastajatkin ovat.
Ja tietääkseni katsastajat eivät saa irrottaa alustassa olevia suojalevyjä, nekin voi piilottaa vauriot.
Mitenpä luulet että mersut menisi muuten leimasta läpi Tuttavan tuoreehko VW:kin vuotaa dsg:n öljyt pihalle hitaasti mutta varmasti. Eipä sitäkään näe kun siellä on muovit pitämässä ongelman näkymättömissä.Ikinä en ole kuullut, etteikö muoveja saisi irroittaa. En tosin ole katsastaja.
Tuskin on kyse siitä etteikö niitä saisi irrottaa, vaan siitä, ettei joka autosta haluta/keretä irrottamaan kaiken maailman muoveja, joista katkeaa vieläpä ruuvit.Mitenpä luulet että mersut menisi muuten leimasta läpi Tuttavan tuoreehko VW:kin vuotaa dsg:n öljyt pihalle hitaasti mutta varmasti. Eipä sitäkään näe kun siellä on muovit pitämässä ongelman näkymättömissä.
Jostain muistasin lukeneeni tämmösen ohjesäännön että: auto katsastetaan niillä varusteilla kuin se paikalle tullessa on. Eli mitään muoveja ei revitä irti jne. Sitä en tiiä onko väittämä oikea, mutta eipä nuo ole ruostuneen volvon helmamuoveja lähteny repiin irti... Olisko tästä foorumin katsurilla faktaa antaa?Tuskin on kyse siitä etteikö niitä saisi irrottaa, vaan siitä, ettei joka autosta haluta/keretä irrottamaan kaiken maailman muoveja, joista katkeaa vieläpä ruuvit.