- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 2 028
Tässä on näköjään hinta laskenut 10ke -> 7,5ke. Alkaa houkuttelemaan.Jos ei aja kovin paljoa mutta haluaa pientä luksusta arkeen, niin tässä olisi melko siisti kissa:
Tässä on näköjään hinta laskenut 10ke -> 7,5ke. Alkaa houkuttelemaan.Jos ei aja kovin paljoa mutta haluaa pientä luksusta arkeen, niin tässä olisi melko siisti kissa:
Tuossa on kyllä tuohon rahaan ns. paljon autoa.Tässä on näköjään hinta laskenut 10ke -> 7,5ke. Alkaa houkuttelemaan.
Millä perusteella tuo ei sovi arkiajoon? Esim. mulle sopisi vallan mainiosti kun kilometrejä ei kerry kovin paljoa ja nekin pääasiassa maantiellä. Nuo ovat paljon mainettaan luotettavampia ja tuo Duratec-pohjainen V6 on hyvä kone, eikä mitenkään erityisen janoinen. Ruostekaan ei alumiinikorista autoa vaivaa.Auto joka ei sovellu arkiajoon
Mitä tuollaiseen Jaguariin pitää ehostaa 5000e noilla kilometrillä heti?Eihän tuo sovi päivittäiseen työmatkasahaukseen, mutta jos auton tarve on satunnaista niin voihan sen perustella että ostaa tuon 7000 eurolla nyt ja eheyttää tekniikkaa 5000 eurolla heti, sitten ajaa 4 tkm vuodessa ja ymmärtää miten autoa pidetään, niin ei siihen ylläpitoon mene ratkaisevasti enempää kuin 12ke Skodan, mutta kyyti on hieman eri. Sitten 10 vuoden päästä sulla on käsissä joko suoraan museoitava vähintään 12 ke arvoinen 195 tkm ajettu XJ, tai Skoda jonka arvo on tonni. Jos vielä vaihdat sitä Skodaa jatkuvasti uudempaan, niin rahaa menee enemmän kuin Jaggeen.
En tiedä, mutta luulen että about tuohon rahaan tulee aika hyvä, jos tavoitteena on sekä ajaa että säilöä. Moottorin kuluvia osia jne. jotka sitten taas vaatii paljon tuntityötä.Mitä tuollaiseen Jaguariin pitää ehostaa 5000e noilla kilometrillä heti?
Auto joka ei sovellu arkiajoon ja auto joka on liian uusi ja normaali klassikoksi...
Eikös tuo nimenomaan sovi myös arkeen ja työmatkalle? Koriltaan auto on selvästi enemmän viikonloppumallia, mutta moottorina on arkinen V6. Varsinainen monikäyttöauto siis on. Joku vielä möläytti moottorin olevan Mondeosta, eli ehkä lounastauolle ei enää sen jälkeen tee mieli lähteä Jaggella, vaan mieluummin laittaa eineksen mikroon. Kuluttaakin siis erittäin vähän.Eihän tuo sovi päivittäiseen työmatkasahaukseen,
Eihän tuossa ole mitään mikä ei soveltuisi ihan normi arkiajeluun mihin tuo auto on suunniteltukin, jos englantilaista mahdollista epäluotettavuutta ei lasketa.Eikös tuo nimenomaan sovi myös arkeen ja työmatkalle? Koriltaan auto on selvästi enemmän viikonloppumallia, mutta moottorina on arkinen V6. Varsinainen monikäyttöauto siis on. Joku vielä möläytti moottorin olevan Mondeosta, eli ehkä lounastauolle ei enää sen jälkeen tee mieli lähteä Jaggella, vaan mieluummin laittaa eineksen mikroon. Kuluttaakin siis erittäin vähän.
Oman kokemukseni mukaan ei yritetä. Jos vaikka olen tarjonnut autosta summan X niin kyllä se just sillä rahalla on saanut.Mainostetaan "Kotiintoimitus 0€"
ja
Toimistomaksu 149 €
Onko käytetyissäkin nykyään joku toimitusmaksu, jonka avulla painetaan mainostettua hintaa alemmaksi.
Edit luku virhe, korjataan
Onko käytetyissäkin nykyään joku toimistomaksu, jonka avulla painetaan mainostettua hintaa alemmaksi.
Arvaus että tuota yritetään lisätä tuon mainostetun ja kuapanteossa tingatun hinnan päälle.
Ei tuo XJ sen ihmeempi ole kuin vastaavan ikäinen ilma-alustainen S-mersukaan käytössä. Tuossa XJ:ssä on sentään alumiinikori niin ei ihan niin hirveä ruostereuhka ole kuin vastaavat mersunraadot.En tiedä, mutta luulen että about tuohon rahaan tulee aika hyvä, jos tavoitteena on sekä ajaa että säilöä. Moottorin kuluvia osia jne. jotka sitten taas vaatii paljon tuntityötä.
Ei tuo XJ sen ihmeempi ole kuin vastaavan ikäinen ilma-alustainen S-mersukaan käytössä. Tuossa XJ:ssä on sentään alumiinikori niin ei ihan niin hirveä ruostereuhka ole kuin vastaavat mersunraadot.
S-Type ja XJ ovat kaksi täysin eri autoa.Tästä jaggesta taisi olla juttu tässä ketjussa, tai muualla täällä.
Eikä se katsastus välttämättä "takaa" mitään eli entinen Nissan Primera. Oli juuri ennen ostoa katsastettu ja meni toisen etupyöränlaakerin vaihtoon. Noissahan on tunnettu multilinkin eli ylätukivarren väljyys, niin oli korjaamolla kyselleet sitä, että koska autolla oli katsastus. Olivat vaan ihmetelleet, että eihän olisi kuulunut edes päästä katsastusta läpi vaikka oli leimattu vähän aikaisemmin.Oha tuo luvatonta että tuommonen menee leimasta läpi, mutta sitte taas, onhan nuita katsureita jotka noille leiman antaa, itekki moiseen langenneena. Kyse ei ollu tosin ruosteesta mutta vikakoodeista ja tämän tämmösistä, ja ihan tunnettu katsuri kyseisessä kaupungissa että rahalla sen leiman saa. Asia jonka opin vasta auton oston jälkeen.
Joo ei alkaenmallin S-type ja XJ ole kyllä mitenkään verrattavissa. Pelkästään että toisessa on alumiinikori, mikä ei ruostu.Miten tämä auto läpäisi katsastuksen? Pohjassa nyrkin mentävä reikä
Kauhajokinen Kari Kuivanen osti pikkuvikaisen Jaguarin korjattavaksi. Sen viat tosin olivat huomattavasti vakavampia ja suurempia kuin mitä äkkiä vaikutti.www.iltalehti.fi
Tästä jaggesta taisi olla juttu tässä ketjussa, tai muualla täällä. Ok, korimalli vaihtunut, ikäeroa muutama vuosi. Nättihän tuokin oli päältäpäin, mutta pohja läpimätä.
Oma Jaguar tietämys on siis olematon, joten en tiedä missä vuosimalleissa oli mitäkin.
No niin, en tosiaankaan tietänyt mitä eroja noissa on. Joskus se on muutamasta vuodesta kiinni, itse vain luulin ja oletin ja väärässä olin.Joo ei alkaenmallin S-type ja XJ ole kyllä mitenkään verrattavissa. Pelkästään että toisessa on alumiinikori, mikä ei ruostu.
Ruostuu se... vähän eri paikoista, erilailla ja eri syistä, muttei kuitenkaan haihdu kori ihan ilmaan niinkuin joissain perinteisellä rakenteella olevissa autoissa. Voi olla joskus hankala korjata ja maalata myös kolarivaurioita. Muuten ihan jeesJoo ei alkaenmallin S-type ja XJ ole kyllä mitenkään verrattavissa. Pelkästään että toisessa on alumiinikori, mikä ei ruostu.
Olen huomannut ainakin yhdessä seurannasssa olleessa autossa saman jutun. Veikkaisin että auton myyjä (omassa tapauksessa yritys) on löytänyt kikkakolmosen, jolla saa nostettua myytävänä olevan auton päivitettyjen/uusien ilmoitusten listan kärkeen ilman että oikeasti mitään uutta infoa tarvitsee lisätä.Paljon nettiautossa24-72 h merkintöjä joissa ei kyllä hinta ole päivittynyt ehkä ei ilmoituksessa muukaan oletteko huomanneet?
Ensin lisää välilyönnin ja sit poistaa sen? Tai mulkkaa hintaa ensin ylös ja heti alas..Olen huomannut ainakin yhdessä seurannasssa olleessa autossa saman jutun. Veikkaisin että auton myyjä (omassa tapauksessa yritys) on löytänyt kikkakolmosen, jolla saa nostettua myytävänä olevan auton päivitettyjen/uusien ilmoitusten listan kärkeen ilman että oikeasti mitään uutta infoa tarvitsee lisätä.
Riippuu aivan tapauksesta. Voi olla joku pappa jolta ei sellaista tarvitse odottaakkaan mutta on vuosittain vienyt autonsa huoltoon.HIGHLLAIT
Ei kauheasti vakuuta nämä myyjät, jotka ei osaa edes varustetasoja kirjoittaa auttavasti.
Autoliikehän tuota näyttää myyvän, caps lock pohjaan ja kirjoittelemaan ilmoituksia.Riippuu aivan tapauksesta. Voi olla joku pappa jolta ei sellaista tarvitse odottaakkaan mutta on vuosittain vienyt autonsa huoltoon.
Huonompi vaihtoehto joku kädetön geimeri on mikä ei autoista mitään ymmärrä ja vie sen huoltoon vasta kun se menee rikki. Mutta osaa englantia.
Tarkoitin noin yleisesti, en ko. liiteriä.Autoliikehän tuota näyttää myyvän, caps lock pohjaan ja kirjoittelemaan ilmoituksia.
Ok, multa meni pointti ohi. Ja olen samaa mieltä siitä mitä aikaisemmin kommentoit, tuosta huoltoon viemisestä.Tarkoitin noin yleisesti, en ko. liiteriä.
Myyjä Esapekka Lappi.
Myyjällä mielenkiintoinen ajoitus myynnin suhteen, toivottavasti vain sattumaa.
Tai sitten auto on ollut palkinto Toyotalta hyvästä työstä. Ja Lapilla ei ole mitään miljoonasopimuksia ja rahalle on käyttöä.Voihan se olla, ettei autolle vain ole enää käyttöä. Mutta aika helposti tuosta saa kuvan, että Toyotan (sopparin) suhteen on hanskat lyöty tiskiin.
Säikähdin että onko tuohon otettu vain "teknologia-paketti". GR Yaris vaatii sen 6-8k€ maksavan racing-paketti lisävarusteen, ainoa tapa saada eteen ja taakse lukkoperät.
Myyjällä mielenkiintoinen ajoitus myynnin suhteen, toivottavasti vain sattumaa.
Huomasithan, että vaihtohinta on kuitenkin eri. Se ei liene noin sopiva.Siitä melkein valmis cossusierra, mutta onko tähän 1.6 kanta-autoon tullut yksi numero liikaa hintaan?
Menevät suht pian kaupaksi. Olet myöhässä.Usein minuuteissa.Ja yleensä soittamalla myydään nuo romut.Olen tässä metsästellyt ns. alle tonnin pommia jossa olisi about vuosi leimaa. Sama kaava toistuu, vaikka myyjille soittaa heti niin eivät vastaa puhelimeen tai viesteihin.
Hinta on kyllä aivan posketon, tuollainen ( ainakin päällepäin ) kohtuullisen ruosteeton tv-lamppu sierra on arvoltaan jossain 500-1500 € pinnassa, riippuen siitä miten Ford-mies ostaja on.Siitä melkein valmis cossusierra, mutta onko tähän 1.6 kanta-autoon tullut yksi numero liikaa hintaan?
Se ei ole kunnolla kiinniKylläpäs irvistää konepelti;
Onhan se kuskin puolelta paremmin linjassa.Se ei ole kunnolla kiinni
Tuollaisessa on konepellissä lukot molemmilla puolilla erikseen. Helposti jää toinen puoli auki, jos vähän huolimattomasti laittaa kiinni.Onhan se kuskin puolelta paremmin linjassa.
Yllättävää, että nähdään melkoisesti vaivaa kuvien ottamiseen ja jätetään konepelti irvistämään h-hetkellä.Tuollaisessa on konepellissä lukot molemmilla puolilla erikseen. Helposti jää toinen puoli auki, jos vähän huolimattomasti laittaa kiinni.
Siitä melkein valmis cossusierra, mutta onko tähän 1.6 kanta-autoon tullut yksi numero liikaa hintaan?
Onko näistä kommenteista pääteltävissä että pyynti oli oikeasti jossain kymppitonnin pintaa.?Hinta on kyllä aivan posketon, tuollainen ( ainakin päällepäin ) kohtuullisen ruosteeton tv-lamppu sierra on arvoltaan jossain 500-1500 € pinnassa, riippuen siitä miten Ford-mies ostaja on.
...
Oli yli, jos oikein muistan niin 12900Onko näistä kommenteista pääteltävissä että pyynti oli oikeasti jossain kymppitonnin pintaa.?
Yllättävää, että ihmisille tapahtuu inhimillisiä virheitäYllättävää, että nähdään melkoisesti vaivaa kuvien ottamiseen ja jätetään konepelti irvistämään h-hetkellä.
Pyynti oli tosiaan 12 900 € ja myyjä vaikutti olevan tosissaan liikkeellä.Onko näistä kommenteista pääteltävissä että pyynti oli oikeasti jossain kymppitonnin pintaa.?
Huoneistokeskuksen välittäjä. no ehkä ei ihan sama sävy.Oranssiteippaus herättää liikenteessä enemmän huomiota kuin joku perusmusta tai -harmaa https://www.nettiauto.com/bmw/123/13228126
On niin paljon hevosvoimia pellin alla ettei mahdu.Kylläpäs irvistää konepelti;
Tuon takiahan ilmoituksissa lukee matkamittarilukema eikä ajokilometrimäärä.
Mihinköhän on mittarista hävinnyt melkein 100tkm.
PSA:n laitteissa poikkeuksetta korkein mittarilukema jää voimaan. Eli jos ecussa 120tkm ja kokeilet mittaristoa jossa 150tkm, ecuunnpäivitetään 150tkm. (En tiedä kirjoittaako ecu suoraan sen lukeman vai jossain välissä).Tuon takiahan ilmoituksissa lukee matkamittarilukema eikä ajokilometrimäärä.
VOI olla että liike ei tiedä tuota mutta roima hinnanlasku kertoo että asiantila on todennäköisesti selvinnyt liikkeelle. Jos autoliikkeet huijaa niin vielä enemmän huijaa vaihtoauton luovuttajat.
Aihetta sivuten, aika moni auto ei hyväksy vaihtomittaristoa pienemmällä km-määrällä vaan läväyttää ECUN tms. muistissa olevan lukeman tiskiin. Mutta ei välttämättä vähennä enemmän ajetusta mittaristosta. Eli tuo vaikuttaa tahalliselta ohjelmointihuijaukselta.
harmi kun historiatiedot maksullisia, luulisi että katsurilla tullut vaan virhe, onhan tuossa hyvä leimakirja. (olettaen siis että kolmessa vuodessa kukaan ei aja yli 115tkm tommosella
Mihinköhän on mittarista hävinnyt melkein 100tkm.