- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 1 193
https://m.nettiauto.com/bmw/520/141...tm_medium=social&utm_campaign=social-ad-share kuvat ainakin kohdallaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoittaakohan tämä kolariautoa?
Alkuperäinen käyttöönottopäivä 4.11.2016
1.omistaja 4.11.2016 - 6.10.2017 LänsiAuto Leasing Oy, HELSINKI Asiakaslaji: Yritys
1.haltija 4.11.2016 - 6.10.2017 LänsiAuto Leasing Oy, HELSINKI Asiakaslaji: Yritys Hallintasuhde: Leasing
Muu haltija 4.11.2016 - 6.10.2017 Länsiauto Oy HELSINKI Asiakaslaji: Yritys
Muu haltija 4.11.2016 - 6.10.2017 Yksityinen Yksityinen Asiakaslaji: Yksityinen
6.10.2017 - 5.6.2018 Tavallinen poisto
1.omistaja 6.10.2017 - 3.8.2018 LÄNSIAUTO OY VANTAA Asiakaslaji: Yritys
1.haltija 3.8.2018 - 8.10.2021 yksityishenkilö Asiakaslaji: Yksityinen Hallintasuhde: Muu
Eikö leasingit ole yleensä 12kk? Miksi leasing olisi päättynyt jo kuukauden etuajassa? Ja sen jälkeen auto olisi seisonut lokakuusta elokuuhun autoliikkeen pihassa?
Ilmamassamittari esimerkiksi voi vikaantuessaan aiheuttaa vikavalon syttymisen.
Koska mittarin takia syttyy vikavalo?
Tuohan on täyttä kusetusta. Käsittelymaksu 29e/kk, niin tulee siinä korkoa autolle ihan "kivasti" vaikka onkin "nollakorko"...Jos oikeasti tää uudempi Tuscon plug-in hybrid+ todellinen vuosikorko 0% kampanja niin aika herkullinen jollekkin: https://www.nettiauto.com/hyundai/tucson/14248286
Vissiin päivitetty ilmoitusta, koska kyllä se oikeasti nollakorkoinen ja kuluinen on.Tuohan on täyttä kusetusta. Käsittelymaksu 29e/kk, niin tulee siinä korkoa autolle ihan "kivasti" vaikka onkin "nollakorko"...
Kertaluoton esimerkkilaskelmana 20 000€ ajoneuvoon ilman käsirahaa, ilman viimeistä isompaa erää: kiinteä korko 0%, perustamismaksu 0€, toimistomaksu 0€, käsittelymaksu 0€/kk, maksuaika 72kk, kuukausierä 277, 78€, todellinen luottohinta 20 000€, todellinen vuosikorko 0 %. Maksuhäiriömerkintä ei ole välttämättä este rahoituksen saamiselle.
Vetomassa 1500kg? Ajattelen, että tuon näköisessä autossa pitäisi olla täysi vetomassa (3,5t). Etuvedoissakin on enemmän.Oma vanha Jeeppi leasing-yhtiöllä myytävänä:
Jeep Wrangler 2,0 PHEV AT8 4x4 Sahara SF, Adaptiivinen vakkari, Lämmitettävä ratti, Kamera - Korkotarjous 3,35 %+kulut Maastoauto SUV 2022 - Vaihtoauto - Nettiauto
Jos haluaa elämässä kerrankin tehdä jotain erilailla kuin naapuri ja haluaa autoiluun ihan uuden twistin, suosittelen käyttöautoksi
Eihän se mitään tarkoita. Ensimmäinen mitä tuli mieleen tuon mahdolliseksi kilpailijaksi oli defender nelimukinen plugari missä on 3500 vetomassa.Nelimukinen plugari...
Edit: lainaus unohtui, mutta viittaan siis tuohon vetomassakommenttiin.
Siinä on kyllä 3000, ei 3500. Mhevissä sitten 3500.Eihän se mitään tarkoita. Ensimmäinen mitä tuli mieleen tuon mahdolliseksi kilpailijaksi oli defender nelimukinen plugari missä on 3500 vetomassa.
Vetomassa 1500kg? Ajattelen, että tuon näköisessä autossa pitäisi olla täysi vetomassa (3,5t). Etuvedoissakin on enemmän.
Pitäisi erottua värillä, kun kesäisenä iltana Porvoon jokibulevardia pitkin rullailee katto avoimena eteenpäin https://www.nettiauto.com/bmw/135/13936195
Audin omistajalla runosuoni sykkinyt pitkään ja hartaasti.
Hintapyyntikin 10 vuotta vanhasta Audi S7 mallista on 55 tuhatta euroa.
Kuvitelkaa vielä, että tuon ovh on ilmeisesti ollut 220t. Ihan järjettömän paljon sulanut hinnasta.Eikös tuo hintapyynti ole ihan "Suomi-tasoa", eikä erityisen kallis? Saksasta voi toki löytyä alla kolmen kympin joitain, mutta verot taitavat edelleen olla parinkympin luokkaa. Eli tuon halvemmalla ei juuri S7 irtoa.
En tiedä onko tuo tuon "arvoinen" sinänsä, mutta epäreilua redusoida "10 vuotta vanha X auto"-tyyliin kun Audejakin on niin monenlaisia. Erikoisemmat ja alkujaan kalliimmat voivat säilyttää vaikka neljäsosan hinnastaan vuosikymmenen vanhanakin, kuten toki monet muutkin autot. Joidenkin arvo voi jopa uudesta noustakin!
Ainoa ”vika” on automaatti!
Voin käydä koeajamassa jos auto kiinnostaa. Sinänsä olisi mielenkiintoista verrata ajettavuutta kun samansuuntaiset speksit kuin omassa Boxsterissa. Ja onhan tuossa takapenkki…
Z3 oli kerran päivän lainassa, hauska auto oli.
Teipattuhan tuo näyttää olevan mutta alta pitäisi löytyä ihan hyvä väri itsessäänkin eli "Sparkling-graphit metallic (A22)".
Tuokin on mielestäni erikoinen myynti-ilmoitus kun siinä ei edes mainita että auto on teipattu. Joitain teipattuja autoja itsekin joskus katsellut, mutta epäilyttää noiden kesto. Eli jos haluaa autoa pitää pitkään ja ehkä teippi on ollut pinnassa jo muutaman vuoden niin saakohan sitä enää sitten ikinä irti maalipintaa vahingoittamatta?
Ja se vielä että minkälainen maalipinta sieltä teipin alta paljastuu, kun ei ole mikään uusi kuvio vetää teippi pintaan maalin sijasta jos on jotain vahinkoa ollut tai maalipinta kulahtanut.Vähänkään erikoisemmissa vehkeissä pitää aina itse selvittää kaikki, geelitukka lyö vain sen mitä kone tarjoaa vaikka olisi tarkempaa tietoa saanut laitteen tullessa sisäänkin.
Teippien poisto käsittääkseni voi olla ihan tehtävissä tai täysi katastrofihomma, riippuu ilmeisesti paljon mitä tavaraa käytetty teippauksessa. Onhan saksalaiset taksitkin kaikki teipattuja ja tulevat suomeen sitten virheettömällä maalipinnalla, mutta joku halvin pingpong-teippi ydinjätteellä jatketulla liimalla sitten eri asia...
Eikös tuo hintapyynti ole ihan "Suomi-tasoa", eikä erityisen kallis? Saksasta voi toki löytyä alla kolmen kympin joitain, mutta verot taitavat edelleen olla parinkympin luokkaa. Eli tuon halvemmalla ei juuri S7 irtoa.
En tiedä onko tuo tuon "arvoinen" sinänsä, mutta epäreilua redusoida "10 vuotta vanha X auto"-tyyliin kun Audejakin on niin monenlaisia. Erikoisemmat ja alkujaan kalliimmat voivat säilyttää vaikka neljäsosan hinnastaan vuosikymmenen vanhanakin, kuten toki monet muutkin autot. Joidenkin arvo voi jopa uudesta noustakin!
Noin toimien todennäköisesti juuri maksimoi arvon aleneman. Itse suosittelenkin ostamaan käytetyn auton vasta, kun sen hinta on uudesta tippunut vähintää 100k€. Sähköautot hieman sekoittavat tuota konseptia, koska ovat veroalen takia uutena niin halpoja.Tästä syystä itsellä on aina tapana ostaa ns. malliston lippulaiva tai mahdollisimman hyvin varusteltu malli niin ei tarvi myydessä niin kauheasti ihmetellä ku hinta on tippunut ku lehmänhäntä.
Itseltäni jäisi autot ostamatta tuolla kaavalla.Noin toimien todennäköisesti juuri maksimoi arvon aleneman. Itse suosittelenkin ostamaan käytetyn auton vasta, kun sen hinta on uudesta tippunut vähintää 100k€.
Arvasin heti kun laitoit linkin että ei voi olla kyseessä mikään muu kuin itsensä Sennan ex Honda.Honda NSX:stä (vanha malli) olen aina haaveillut. Tässä olis mielenkiintoisella historialla:
Voisi kuvitella, että hyvin varustellut mallit voi säilyttää arvoaan paremmin ihan siksikin, ettei niitä vain myydä alkuunkaan paljoa. Tai ainakin minulla on sellainen käsitys, että aika suuri osa myytävistä autoista on lopulta aika karvalakkimalleja.
Honda NSX:stä (vanha malli) olen aina haaveillut.
Itse väittäisin melkein päinvastoin. Mitä kalliimpi auto niin sitä enemmän se menettää arvoa käytettynä, molemmilla tavoilla suhteellisesti ja absoluuttisesti. Paremmin varusteltu auto on toki käytettynä arvokkaampi kuin karvalakkimalli, mutta enemmän nuo varusteet menettää sitä arvoa kuin se itse auto. Varusteissa on tietenkin eroa, jokin tehokkaampi moottori, neliveto, yms. enemmän vaikuttaa käytetyn arvoon. Mutta on myös aika paljon varusteita, joille käytetyssä annetaan hyvin vähän tai ei ollenkaan arvoa (esim. kosmeettiset varustelut, kaiutinjärjestelmät, yms.). Näihin jälkimmäisiin saa uutta ostaessa helposti palamaan tonneja tai kymppitonnejakin, sitten käytetyn ostajan mielestä ne on parhaimmillaan "ihan kiva, mutta en maksa yhtään lisää" tason juttuja.Voisi kuvitella, että hyvin varustellut mallit voi säilyttää arvoaan paremmin ihan siksikin, ettei niitä vain myydä alkuunkaan paljoa. Tai ainakin minulla on sellainen käsitys, että aika suuri osa myytävistä autoista on lopulta aika karvalakkimalleja.
Oishan tommonen ehdottomasti pähee laite. Ei vaan taida meikäläisen tuloilla olla millään tapaa realistista haaveilla näistä.. Ja hinnathan ei ole ainakaan laskussa
…
Joo muistan kun näitä oli Suomessakin myynnissä ja hinnat alimmillaan 30-40 tonnin tienoilla. Auton profiili on hieno ja sehän on alumiini monokokki.
Onkohan monta NSX edes Suomeen rekisteröity.
Muutenko oisit ostanu?Lintulaudat eivät kuulu autoihin, vaikka niitä F&F leffoissa paljon näkeekin https://classic.nettiauto.com/bmw/335/14192630
Muutenko oisit ostanu?
520+250? Eihän tuo nyt ole mitään? Joku purkupisnesmiäs myy siitä varaosia kahdella tonilla.