Hinnat alkaen 50k€. Paljonko hinta samoilla varusteilla?20 000€ "räpellykset" kun uuden vm2024 saisi tilaamalla 50k€.
Hinnat alkaen 50k€. Paljonko hinta samoilla varusteilla?20 000€ "räpellykset" kun uuden vm2024 saisi tilaamalla 50k€.
Noilla muutoksilla on turha takuuseen vedota, jos moottori tai vaihteisto hajoaa. Harvoin noin pienillä kilsoilla on alettu moottoria pois nostelemaan ja virittelemäänhttps://www.nettiauto.com/toyota/gr-yaris/13955577 Tämänkin kinnerin hinta noussut uudesta aika paljon roplaamisella. Reilut tehot kyllä 1.6L kolmipyttyisestä saatu, montakohan kertaa konetta saa aukoa jos tuollaisella vaikka 200tkm ajaa kauppakassi reissuja?
Ilmeisesti tehdasvarustelua ei voi tehdä ollenkaan. Eli tulee jollain varustuksella? Vakiona voisi olla kiva auto Viritettynä sopisi sitten varmaan radalle paremmin.Hinnat alkaen 50k€. Paljonko hinta samoilla varusteilla?
Joo ainakin ennen harrastettiin vielä sisäänajoa uusilla moottoreilla melko rauhakseen eikä lyöty heti +2 kiloa ahtoja ja 50% lisää tehoja myllyyn. Olisi edes jokin viritysfirma taustalla joka tälläisiä uusiin aihioihin tekee, mutta joku yksityinen seppähän se siellä koputtelee kepillä jäätä.Noilla muutoksilla on turha takuuseen vedota, jos moottori tai vaihteisto hajoaa. Harvoin noin pienillä kilsoilla on alettu virittelemään
Isoilla tehoillahan se sisäänajo kuormalla ajetaan eikä sitä nyt tuhansia kilsoja tarvi ajella. Näyttää kyllä aika hyvin rakennetulta eikä miltään sepältä, joka kokeilee jäätä. Ton näköstä kustom tig hitsattua downpipeä yms kun tonne sovittelee niin sen verran maksaa osat että eiköhän siinä tiedetä mitä ollaan tekemässä.Joo ainakin ennen harrastettiin vielä sisäänajoa uusilla moottoreilla melko rauhakseen eikä lyöty heti +2 kiloa ahtoja ja 50% lisää tehoja myllyyn. Olisi edes jokin viritysfirma taustalla joka tälläisiä uusiin aihioihin tekee, mutta joku yksityinen seppähän se siellä koputtelee kepillä jäätä.
Hyvät kuvatNyt on 7-8ke hinnassa ilmaa;
Eikös tuo bemarin kyseinen dieselkone ole aika ongelmallinen tapaus? Ja oliko se edes bemarin omaa valmistetta vai joku psa-sekoilu malliin 1.6 THP?Maltillisilla kilsoilla muihin vastaaviin verrattuna. Kattoluukku ja navi eivät tosin toimi https://www.nettiauto.com/bmw/123/13292952
Jakoketju pitää vaihtaa ja tuossa se on jo kertaalleen tehty eli ei pitäisi ihan heti mennä uudestaan. Ja on ihan bemarin oma N47 moottoriEikös tuo bemarin kyseinen dieselkone ole aika ongelmallinen tapaus?.
Thp on bensaEikös tuo bemarin kyseinen dieselkone ole aika ongelmallinen tapaus? Ja oliko se edes bemarin omaa valmistetta vai joku psa-sekoilu malliin 1.6 THP?
Hyvin pilattu. Nostais jousitusta pari senttiä ja aura pois edestä niin saattas olla käyttökelponen auto.Rakennettu isolla rahalla mutta lopputuloksesta voi olla montaa mieltä.... https://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/13961605
En kyllä itsekkään noita ylimääräisiä lippoja ja läppiä ymmärrä, mutta ollut montakin autoa joissa maavara alle 7cm, ja hidasteista ym. Tullut yli raapimatta.Hyvin pilattu. Nostais jousitusta pari senttiä ja aura pois edestä niin saattas olla käyttökelponen auto.
Ja alla on muuten Tekniikan Maailman testihäviäjä kitkarenkaat alla (45e kpl kiinalaiset) Ei oo budjettia sit renkaisiin riittäny...
Ei kai siihen maastoauton maavaraa tarvitse modata? Monella on vain yksi auto, jolla olisi hyvä kaupunkiolosuhteiden lisäksi pystyä ajamaan vaikka kaverin mökille, juhannustansseihin tai mustikkametsään ilman ylimääräistä suunnittelua.En kyllä itsekkään noita ylimääräisiä lippoja ja läppiä ymmärrä, mutta ollut montakin autoa joissa maavara alle 7cm, ja hidasteista ym. Tullut yli raapimatta.
Ei henkilöautosta saa maastoautoa, joten miksi sillä pitäisi päästä metsään?
EVT mutta https://www.nettiauto.com/bmw/123/13292952 samanlaisesta 195tkm ajetusta 2009 325iA voisin olla valmis luopumaan vähän halvemmallaMikähän tuossa on isolla rahalla?
Tuon näköisiä ja tehoisia golfeja on kolmetoista tusinassa...
kummassakin mulkku kuskina?Miten diesel 1-sarjalainen ja bensa 3-sarjalainen voivat olla "samanlaisia" autoja?
Samanlaisilla alkaa olla 300 000km mittarissa ja hintaa silti sen 7000-8000e. Myyjähän lupaa tuoda auton tarvittaessa Helsinkiin niin sitä ei tarvitse ulkomailta asti hakea. Jos saa hinta veroineen jää alle 7 niin kannattaa. Ei tuonikäisillä ja hintaisilla autoilla ole enää väliä onko tuontiauto vai suomiauto.Sinänsä en keksi miksi tuollainen täytyisi erikseen tuoda virosta. Suomessa saman kuntoisia ihan varmasti tarjolla ja myydessä ei sitten ole sitä virontuonnin rasitetta. HInnassa tuskin säästää lainkaan.
Epäilemättä verottaja toimii ylläkuvatusti jos hintatietoa ei löydy vaikka autoverolaissa sanotaan aika suoraan:Aiheeseen sen kummemmin perehtymättä, kannattaa huomioida että 2007 käyttöönotetussa on päästöstä huolimatta max veroprosentti siellä jossain 27-28 tietämissä. Tuoreemmissa se voi olla vaikka 40%, tuskin tosin tuollaisessa typeRässä.
Verottajalla on nykyään lapsellisen helppo työkalu auton veron laskemiseen:
Mikäli hintatietoa ei löydy niin katso mitä vastaava maksaa suomessa ja ota siitä pyyntihintojen keskiarvosta 10-15% pois, niin verotusarvo on aika lähellä sitä.
Sinänsä en keksi miksi tuollainen täytyisi erikseen tuoda virosta. Suomessa saman kuntoisia ihan varmasti tarjolla ja myydessä ei sitten ole sitä virontuonnin rasitetta. HInnassa tuskin säästää lainkaan.
Jos auto on uutena Viroon myyty eikö tuotu sinne raatona jostain muusta maasta, niin tuollaisen alle kympin auton uskaltaisin kyllä ostaa.Ei sillä niin merkitystä olekaan, mutta nuo itäblokin maat on aina vähän sellainen punainen vaate.
Veroista en tiedä, mutta miten tuossa ilmoituksessa teho on ilmoitettu miten sattuu? Normaalistihan tuossa on jotain pari sataa hevosvoimaa. kW ja hv mennyt sekaisin?Paljon mahtaisi olla verot, riittääkö 1500e? https://www.nettiauto.com/honda/civic/13952753
Jep, 201hv löytyy vakio Ärrästä.Veroista en tiedä, mutta miten tuossa ilmoituksessa teho on ilmoitettu miten sattuu? Normaalistihan tuossa on jotain pari sataa hevosvoimaa. kW ja hv mennyt sekaisin?
En siitä tiedä mutta vanha korimalli omaan silmään paljon paremman näköinen. Jos ei ole kolarikorjattu (mitä noi yleensä Virosta tänne kaupattavat ovat) niin ehdottomasti bang for the buck.Paljon mahtaisi olla verot, riittääkö 1500e? https://www.nettiauto.com/honda/civic/13952753
Tuskin on konetta vaihdettu, kooweet ja hoopeet vain väärinpäin. Viron autoista jos jaksaa penkoa löytyy kyllä netistä tiedot kolareista, joiden korjaus on mennyt vakuutuksen kautta.En siitä tiedä mutta vanha korimalli omaan silmään paljon paremman näköinen. Jos ei ole kolarikorjattu (mitä noi yleensä Virosta tänne kaupattavat ovat) niin ehdottomasti bang for the buck.
edit: eiks tuossa pitäis olla 200 heppaa vai onko konekkin vaihdettu?
Nyt liikkeessä myynnissä ja hinnasta tippunut 4100e.Nyt on 7-8ke hinnassa ilmaa;
Kyllä ostaa. Hauskempaa laitetta saa hakea ja noin tuore varmaan merkkarilla huollettu ja jos ei ole, niin valkkaa jonkun toisen yksilön joka on. Varusteitakin saa pikkuauton täydeltä. Kohtahan sille saa tehdä halpis-Motorcraftit, jos rahasta on tiukkaa. Tosin siinä tilanteessa en suosittaisi "noin kallista" autoa vaan esim. bussia.Ostaako joku oikeesti noita öljykylpy jakopäällä varustettuja?
25k€ budjetilla väitän, että löytyy aika monta aika paljon hauskempaa laitetta kuin etuvetoinen koirankoppi.Kyllä ostaa. Hauskempaa laitetta saa hakea
Sovitaan, että ollaan eri mieltä. Kitkalukollisen kun hankkii, niin hupi taattu. Mummomalleihin vertaaminen absurdia ja todistaa ettet tiedä mistä puhut.25k€ budjetilla väitän, että löytyy aika monta aika paljon hauskempaa laitetta kuin etuvetoinen koirankoppi.
Tommosen ymmärtää jollain pikkukoneella halvaksi mummon kauppakassiksi, sen kummempaa siitä ei tule, vaikka konetehoa lisätään.
Samaa mieltä. Tuolla rahalla irtoaisi vaikka Maserati Quattroporte. Onhan se toki vanhempi mutta väitän, että hauskempi peli ja varusteitakin löytyy. Tai sitten jos 200hv etuvetoinen on erityisen hauska niin kannattaa ostaa turbosaab niin säästyy budjetista 23000€.25k€ budjetilla väitän, että löytyy aika monta aika paljon hauskempaa laitetta kuin etuvetoinen koirankoppi.
Tommosen ymmärtää jollain pikkukoneella halvaksi mummon kauppakassiksi, sen kummempaa siitä ei tule, vaikka konetehoa lisätään.
Kuulostaakin todella jännittävältä mallilta, "Maserati Neljä Ovea".Tuolla rahalla irtoaisi vaikka Maserati Quattroporte. Onhan se toki vanhempi mutta väitän, että hauskempi peli ja varusteitakin löytyy.
Onko nuo THP koneet vielä tänäkin päivänä aivan katastrofeja vai muisteletko menneitä malleja?Juu, eiköhän tuo nyt ole sen verran yleisesti tiedossa että suurin osa sinne osannee oikeat öljyt laittaa.
Ja jos ostaa käytettynä, niin jos jännittää niin hoitaa sen jakopään vaihdon ensimmäisenä ja käyttää oikeita öljyjä niin no problem.
Ei mitään verrattuna johonkin PSA konsernin moniongelmaisiin thp koneisiin.
Niin. Semmoinen se nimi on.Kuulostaakin todella jännittävältä mallilta, "Maserati Neljä Ovea".
Tietääkseni edelleen valmistuksessa. Jotain muutoksia varmasti tehty, mutta nyt uutena myytävistä autoista on aika huonosti pidemmän aikavälin käyttäjäkokemuksia.Onko nuo THP koneet vielä tänäkin päivänä aivan katastrofeja vai muisteletko menneitä malleja?
Ja tästä kauhukuvasta päädytään taas saabiin koska halpa, tehokas, hauska(?) ja osat on halpoja.Pitkässä omistuksessa masaratin ferrari-logoisista varaosasista voi löytyä hieman suurempi kuluerä kuin fiestan palikoista...
Saabitkin alkaa olla sen verran muinaisjäänteitä pikkuhiljaa, että vaikka ostohinta on halpa niin niitä saa kyl sit laitella ihan runsain mitoin jo pikkuhiljaa. Tossa on nyt kuitenkin lähes uusi auto vertailukohtana, eli ei siinä nyt oikein voi halpaa hintaa perustella, kun verrokki on kohta 20 vuotias?Ja tästä kauhukuvasta päädytään taas saabiin koska halpa, tehokas, hauska(?) ja osat on halpoja.
Näytti olevan muuten halvin Maserati alle 20000€. Vähän jo alkoi kuumottelemaan josko pitäisi hommata.
Jos ST-Fiestaa tarkoitat, niin olisiko ketjulla.Ostaako joku oikeesti noita öljykylpy jakopäällä varustettuja?
Onhan se jo fiestakin viisi vuotta vanha eikä mikään uusi. Hauskan harrasteauton kategoriassa fiesta ei ole kovin korkeilla sijoilla. Mutta tosiaan mainio kauppakassihan tuo olisi.Saabitkin alkaa olla sen verran muinaisjäänteitä pikkuhiljaa, että vaikka ostohinta on halpa niin niitä saa kyl sit laitella ihan runsain mitoin jo pikkuhiljaa. Tossa on nyt kuitenkin lähes uusi auto vertailukohtana, eli ei siinä nyt oikein voi halpaa hintaa perustella, kun verrokki on kohta 20 vuotias?