- Liittynyt
- 21.10.2016
- Viestejä
- 4 609
Ilmaisin asiani epäselvästi, tarkoitin, että olen ajanut yhdellä ja samalla sporttisella autolla kaikilla noilla rengasvaihtoehdoilla, mutta se ei ole tuo nelivetoaudi vaan takaveto ja ajo on tapahtunut radalla. Halusin vaan lähinä tietää, että mitä muuta renkaissa säästämisellä tarkoitetaan kuin sitä, että "alle on ostettu halvat ja paskat, kalliilla ois saanut ihan erilaista". Sen takia kyselin että mihin vedetään se raja, ettei enää voida puhua säästämisestä vaan alla on sitten sitä riittävän hyvätasoista ja kallista rengasta? Itse nyt kuitenkin avasin omaa kokemusta muutamasta tuolta esiin nostamaltasi listalta löytyvästä sporttirenkaasta ja vaikka totesin itsekin nankangin olevan noista kolmesta heikoin, totesin sen silti ihan käyttökelpoiseksi ja painotin sitä, että jos autolla rällätään tietoisesti, niin, että yhdet kesärenkaat isketään kesän mittaan kadun pintaan, niin en näe järkeä kalliissa rengassarjassa ja samasta syystä itsellänikään ei pilot sportteja ole enää, koska noi Falkenit ja Nankangit on hinta-suorituskykysuhteeltaan riittävän hyvät mutta sen verran kohtuuhintaisemmat, että kumia voi kuluttaa vähän pienemmällä kustannuksella.Menipäs se nyt tunteisiin. Missään vaiheessa en ole sanonut, etteikö noilla Nankangeilla ajelisi. Tämä on jotain sinun omaa heikkotasoista olkiukkoiluasi.
Etkös juuri aiemmin kehuskellut ajaneesi samanlaista audia ("samaa sporttista autoa") Nankangeilla mutta nyt se sitten muuttui joksikin takavedoksi?