Netin kauppapaikat(Tori, huuto, ebay, ...)

Palautteet on parantanu kaupankäynnin luotettavuutta huomattavasti. Hullua, että niitä piti odottaa näinkin kauan. Vähän noissa tosiaan on noita yleisiä palautejärjestelmän valuvikoja, kun ihmiset vetää noita palautteita hatusta. Toisaalta itsekään ei oiken viitsi antaa negatiivisia palautteita, vaikka olisi kyseessä minkälainen pölvästi, kun sieltä sitten kuitenkin tulee herkästi negatiivista takaisinkin. Parempi vain jättää palaute antamatta. Joka tapauksessa kuitenkin erittäin hyvä uudistus.
Eikös näissä ole juuri idea, että molemmat antaa sokkona arvostelun ja ne julkaistaan ainoastaan jos molemmat ovat arvostelut antaneet?

Eikös näissä ole juuri idea, että molemmat antaa sokkona arvostelun ja ne julkaistaan ainoastaan jos molemmat ovat arvostelut antaneet?
Täsmennetään vielä, että julkaistaan aikaisintaan kun molemmat ovat arvostelleet toisensa. Jos toinen osapuoli jättää arvostelun tekemättä, toisen osapuolen tekemä arvostelu julkaistaan 3 viikon kuluttua.

Fiksu systeemi, muutenhan voisi perseillä vaikka ja kuinka, jättäisi vaan itse arvostelut tekemättä niin itsekin välttyisi niiltä.

mutta kun minun tapauksessa olin antanut oman plautteen ensin ja vastapuoli vasta sen jälkeen antoi palautteen... ja sitten heti deletoi sen pois... Joten en saanut palautetta koko kaupasta.

Alkuun inhosin, nyt tykkään. ToriDiili maistuu mulle myös myyjän roolissa, se kun minimoi tai jopa nollaa väännön idioottien kanssa.
Sama. Kun huomasin miten paljon halvempaa Toridiilillä on lähettää tuote verrattuna itse ostettuun pakettiin niin päätin tuota testata. Annoin sinne S-pankin tilin niin saavat aivan vapaasti tarkkailla miten usein käyn Prismassa ostoksilla (en siis käytä ko. tiliä mihinkään muuhun). Nyt on tullut tehtyä Toridiilillä myyjän roolissa kauppoja arviolta 5-10 kappaletta eikä ole mitään ongelmia ollut. Ainahan sitä vähän jännittää hyväksyykö ostaja tuotteen vai ei, mutta rehellisesti kun myy ja kertoo jos tuotteessa on jotain vikaa tai muuta huomioitavaa niin todennäköisyydet reklamaatiotapauksiin on pienet (mutu).

Plussaa miten helppoa tuolla on tehdä kaupat (varsinkin jos ostaja ostaa tuotteen "osta heti" -toiminnolla) -> sähköpostiin tulee viesti, että joku on ostanut tuotteesi, tässä helposti-koodi. Se vain paketin päälle (ei muita tietoja) ja paketti postiin. Miinusta siitä, että pakettia ei voi jättää automaattiin vaan se pitää aina toimittaa postin pisteelle, joita on aika harvakseltaan verrattuna automaatteihin ja mahdollisesti pitää vielä jonotella jossain R-Kioskissa tuon takia.

Ennen kaipaisin tuota palautejärjestelmää toriinkin, mutta kun vittu sieltä löytyy ilmaiseenkin tavaraan pahimmat tinkaajat niin ei enää kiinnosta minkäänlainen asiakaspalvelu. Aiemmin oli ihmisillä sentään normaalit käytöstavat, mutta nykyään on paletti levällään kuin jokisen dildot.

Sama. Kun huomasin miten paljon halvempaa Toridiilillä on lähettää tuote verrattuna itse ostettuun pakettiin niin päätin tuota testata. Annoin sinne S-pankin tilin niin saavat aivan vapaasti tarkkailla miten usein käyn Prismassa ostoksilla (en siis käytä ko. tiliä mihinkään muuhun). Nyt on tullut tehtyä Toridiilillä myyjän roolissa kauppoja arviolta 5-10 kappaletta eikä ole mitään ongelmia ollut. Ainahan sitä vähän jännittää hyväksyykö ostaja tuotteen vai ei, mutta rehellisesti kun myy ja kertoo jos tuotteessa on jotain vikaa tai muuta huomioitavaa niin todennäköisyydet reklamaatiotapauksiin on pienet (mutu).

Plussaa miten helppoa tuolla on tehdä kaupat (varsinkin jos ostaja ostaa tuotteen "osta heti" -toiminnolla) -> sähköpostiin tulee viesti, että joku on ostanut tuotteesi, tässä helposti-koodi. Se vain paketin päälle (ei muita tietoja) ja paketti postiin. Miinusta siitä, että pakettia ei voi jättää automaattiin vaan se pitää aina toimittaa postin pisteelle, joita on aika harvakseltaan verrattuna automaatteihin ja mahdollisesti pitää vielä jonotella jossain R-Kioskissa tuon takia.
Jos myyjä on ruksannut Matkahuollon toimitusvaihtoehdoksi ja ostaja valitsee sen, voi paketin viedä Matkahuollon automaattin.

Statistiikka

Viestiketjuista
270 962
Jäsenet
76 689
Uusin jäsen
Astokari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom