- Liittynyt
- 16.10.2016
- Viestejä
- 21 753
Fyysinen asiointi pankissa on nykyään niin mahdottoman hidasta ja hankalaa, että kyllä jokaisen uuden laskukohteen erillinen vahvistaminen vaikeuttaisi melkoisesti laskunmaksua niiltä, jotka eivät syystä tai toisesta voi käyttää verkkopankkia. Siksi pankissa juuri on se postin kautta toimiva maksupalvelu, että ei tarvitse jonottaa tuntitolkulla tiskille, tai varata aikaa viikkokausia etukäteen. Mutta joo, mielestäni tuon pitäisi vähintään olla oletuksena niin, että maksupalvelu ei toimi lainkaan ennen kuin on ottanut sen itse käyttöön. Tällä hetkellä niin ei ole ainakaan Osuuspankissa, eikä Nordeassa, tuskin muuallakaan. Siihen sitten voisi olla valinnaisena vielä joku lisäturvataso, jossa toimitaan esimerkiksi noin kuten ehdotit.Luulis, että tuo olisi helppo korjata niin, että ensimmäinen lasku ko. laskuttajalle pitäisi tehdä muulla tavoin ja hyväksyä toi palvelu ko. laskuille? että koskaan ei makseltais tuntematonta laskua, jonka kuka tahansa on käynyt tiputtaan luukkuun.
e: about kaikki toistuvaislaskut voisi yhdellä asioinnilla hoitaa palveluun ja sit yksittäiset random laskut toki joutuis kassalla käydä hoitaan. Ei siis nyt hirveenä vaikeuttais mitään.
Osuuspankin ohjeesta: