Jälleen päivitystä.Pientä päivitystä asiaan. Paketti on tullut takaisin Suomeen ja jumittelee tällä hetkellä Vantaalla.
Postin aspan kanssa tätä on hieman selvitelty, mutta ei sieltä mitään konkreettista ole oikeastaan kuulunut. Ilmeisesti paketissa on nyt minun tiedot lähettäjänä, joten se pitäisi löytää takaisin. Jännäksi menee.
Torin aspa ei juurikaan ole avannut asiaa enempää. Veikkaan etteivät vieläkään tiedä tarpeeksi yksityiskohtia. Tässä kun puolen kymmentä toridiiliä olen lähettänyt, niin kaikissa mitkä olen hoksannut tarkastaa, lähettäjänän osoitteena on ollut PO BOX ja Helsinki.
Paketti on edelleen Vantaalla, Postin seuranta näyttää samalta. Otin Postin chatin auki ja taas selvitettiin. Chatin mukaan lähettäjän osoite on "P.O.Box 7670, 00002 Helsinki, FI". Paketti ei chatin mukaan ole tulossa minulle vaan "tämä tulee sitten palautumaan tuon alueen lähipostiin" ja "Paketti palautuu noiden osoitetietojen perusteella ja tuollainen osoite on teidän osoitteeksi merkitty". Chat olisi jo viime kuussa muutanut postinumeroksi minun oikea postinumeron, mutta sanoin ettei tehdä mitään vaan katsotaan tämä homma loppuun. Pyysin kuitenkin tsekkaamaan, että lähtisi asap lajittelusta eteenpäin. Mihin sitten ikinä meneekään.
Torin aspaan viestiä ja sieltä vastattiin edelleen samansisältöisesti, että "Olen ollut kuljetuskumppaniimme yhteydessä ja siellä on tiedossa koko oma osoitteesi. He lupasivat että tämä oma osoitteesi on se jonka perusteella paketti palautuu.". Lisäksi vielä että: "Tuo PO BOX on vaan kosmeettinen seikka, ja kuljetuskumppanillamme on aina oikea osoitteesi tiedossa.". Tivasin vielä, että kuka tässä on kuljetuskumppanina. No Posti se on, mutta taustalla toimii toinen firma: "Posti toimii virallisena toimittajana, ja logistiikan järjestäjänä tässä tapauksena toimi yrtitys nimeltään Homerunner.".
Homerunner aivan outo firma, mutta google auttaa ja aika lyhyenkin gooletuksen jälkeen löytyi jotain lisätietoa. On kyllä aika mielenkiintoinen viritys nämä toridiilin paketit.
Ja viimeisimmissä toridiilin paketeissa on muuten ollutkin lähettäjän osoitteena oikeasti minun osoite.