Enenevissä määrin tuntuu ihmisillä olevan kiinnostusta toridiiliin. Suojaahan tuo tosiaan tarjoaa, ostajalle. Itse käytännössä olen aina myyjänä, koska ostajana Torikaupoissa haluan noutaa tuotteen, niin ei ole epäselvää kunnossa tms.Toridiiliä olen nyt jo pariinkin otteeseen käyttänyt ostamiseen ja myymiseen, melkeimpä pakko koska Huuto.netissä ei oikein ole ostajia ja tuo Toridiili tietenkin on ostajan kannalta melko positiivinen ominaisuus jota osataan vaatia, itsekin viitsin nyt ostella sen avulla Torista.
Mutta niin. Mikä tässä nyt suojaa myyjää? En keksi mitään turvaa tästä myyjälle -lisäkulun vaan. Esimerkiksi hyväksikäyttötilanteita tulee mieleen, jossa ostaja tulee katumapäälle (keksii vian tai itse rikkonut tuotteen) tai vaihtaa tuotteen toiseen (Amazonista tuttu tuotteen vaihto rikkinäiseen tai väärennökseen)? Jotenkin tuntuu siltä, että tällä palvelulla häviää vain rehelliset kaupantekijät. Hämäräveikkkojen toiminta vaikeutuu, mutta ei kuitenkaan esty kokonaan. Toki toridiilistä ei saa samantien rahoja käyttöön, joten suurimmat pirinistit varmaan pitäytyvät sen käytöstä
Viimeksi muokattu: