Niin kyllä osaan googlettaa ei ole siitä kiinni. Lähinnä tän forkan kokemuksia, no bad feelings. Ihmisistä tullut turhan töykeitä kun vain kysyy jotain. Ihmeellinen maailma. Ainiin thanks for the link you give. Luin tuon tori jutun, mutta kun se ei tunnu olevan mikään merkitys sillä onko vahvistanut vai ei tai onko ollut 1v vai 10v. Ennen sai niitä profiileja useita. Itselläkin siellä useampi tili kun joskus muistanut kirjautua/tunnuksia niin jäi niitä vanhoja. Meinaan muusikot forkka,volvomiehet,ylilauta kaikki tsekattu ja tuntuu että torista tullut ns kusiluola. Mutta joo itellä tuuria ollut noissa kaupoissa vaikka yli 400e etukäteismaksuja laittanut itse. Mutta itse asiaan. MIKSI tori ei voi ottaa käyttöön sinne sitä palautusjuttua, kuten esim::vanha kunnon huutonet , silloin jo 20v huutonet oli sellainen miksi ei siis tori näiin herrranvuonna 2023. Kuhan pähkäilen. Suojaavatko he omalla tavallansa voroja/pitkä kynsisiä. No aika paljon sai pelkästään vesa keskinen omilla kaupoillaan muutoksia siellä aikaan, mut ei jos matti meikäläinen ivalonjoen toiselta puolen tekee ni sanotaan tyyliin että oletko tyhmä, miksi annoit etukäteen rahaa, moni on samaa sanonut että itse kusetetulle ollaan törkeämpiä kuin kusettajalle.
No onneksi luottokortti on siitä hyvä että maksun saa peruttua niin sanotusti. Saisi tulla sama näihin pikasiirto yms palveluihin kanssa. Miksikö? Minulla kesti 2.5 vuotta saada 58€ takaisin , sain toki ja hyvänmielen siitä että tuomittiin, kun en suostunut sovitteluun, vaan käräjöimään lähdin. Vetosin käräjillä ihan yh äitien puolestakin että tälläinen pitää saada loppumaan ja siihen auttaisi esim. tori.fi palvelussa oleva palaute puekku alapeukku systeemi, jonka voisi vain vahvistetun oston/myynnin jälkeen laittaa, Lisä edittinä laitan vielä sen että miettinyt juuri tämän maan tilannetta ihan kaikinpuolin, niin väkisin en tiedä miksi tulee mieleen että nuo tuollaiset kusettajat lisääntyy. Ai miksikö? sen takia että ihmisten tukia jos liikaa leikataan niin ihmisen on silti syötävä ja tultava toimeen, ja jos on vuodesta toiseen töitä hakenut eikä ole päässyt niin tuskin se tulee tukia leikkaamallakaan pääsemään, Minä ymmärrän toki jos on joku elämäntapa työtön yms, mutta minulla itsellä ei ole heitä vastaan ei niin mitään ei ole koskaan heistä ollut minulle harmia, Ja kyllä ihan joka veroeurosta mieluummin maksan ihan kotimaisille ,sepoille tepoille tiinoille ja tainoille kuin elintasopakolaiselle. Enkä ole rasistikaan. Ihminen mikä paljon pohtii , ja miettii sellainen olen. Meinaan on ruettava ajattelemaan. 2024 tulee olemaan tiukempaa tiukempi jo valmiiksi tiukassa asemissa oleville se on selvä. Jos leikkaukset menee läpi. Itse en suosi tuollaista menettelyä ja ihmettelen miten suomi voi vuosi toisen jälkeen olla "huomauttelun" kohteena perustulosta yms. Ei mene aina onnenkarkit tasan, samaan aikaan kun kiristetään kaikkea toitotetaan siitä että rikollisuus ja lisääntyvä nettipetos/rikos asiat saatava kuntoon niin tehdään siitä entistä helpommin toteutettavaa. Koska kohta siellä ei ole pelkät nistit ,tulottomat yms huijaamassa vaan ihan vauvasta vaariin vain sen takia että pysyisi ruuassa. Onhan se aika selvä syy yhteys ainakin minusta.