SilentBob
Tukijäsen
Jos laitan hinnan koko paketille, joku kysyy voinko ostaa tuon ja tuerikseenEhdottomasti pitäisi myynti-ilmoituksessa olla hinta näkyvissä. Edes joku hinta, että on jotain mistä lähteä sitten keskustelua jatkamaan. Huutonetti parempi paikka silloin, jos ei tiedä yhtään mitä siihen hinnaksi pitäisi laittaa eikä yhtään viitsi tehdä taustatyötä.
Tuskastuttavaa yrittää ostaa jotakin, josta myyjäkään ei tiedä millä raaskisi luopua. Usein ei myöskään tiedä mitä on edes myymässä.
Mun tapauksessa kyseessä on 100+ nimikettä joille en ole ilmoitukseen laittanut hintaa erikseen tai kokonaisuutena. Ne jotka oikeasti haluavat ostaa kysyvät hinnan ja jos kelpaa niin kaupat tulee.Ehdottomasti samaa mieltä, itse olen lähtenyt siitä, että jos myyjä ei osaa tai halua sanoa hintapyyntiä myymälleen tavaralle, niin silloin myyjä ei ole tosissaan, enkä minäkään jaksa vaivautua.
Pahimmillaan olen törmännyt ammattimaiseen autojobbariin, joka ei halunnut sanoa eräälle vähän erikoisemmalle kohteelle mitään hintaa, tuli vain "tarjoa jotain". Sitten kun ekan tarjouksen tein, niin veti herneen nenään, kun tarjosin liian vähän. Todella raivostuttavaa.
Noita renkaanpotkijoita, jotka eivät vaivaudu lukemaan vastausta tai edes sanomaan ok, riittä tarpeeksi. Sitten on nämä huumoriveikot jotka tarjoaa sen 10% pyydetystä.