Mitä mieltä olette tästä?
Tarjosin eilen Tori.fi:ssä emolevystä hintapyynnin (30 €) noudolla. Lupasin hakea seuraavana päivänä eli tänään klo 15.15. Myyjä hyväksyi tämän ja antoi osoitteensa. Pyysin vielä hänen puhelinnumeronsa ja annoin omani. Koko iltana (klo 16.30 jälkeen) ei kuulunut enää mitään vastausta. Tänään aamupäivällä klo 11.02 myyjä laittoi viestiä ja antoi puhelinnumeronsa samalla pahoitellen, että ei ollut ehtinyt vastaamaan eilen. Samalla myyjä ilmoitti vielä, että klo 15.15 sopii. Vastasin tähän kiittäen puhelinnumerosta. Klo 14.49 laitoin viestiä, että myyjän myymä kotelo kiinnostaisi myös ja voisin sen samalla ostaa emolevyn kanssa. Linkki kotelon myynti-ilmoitukseen:
Corsair lian li. Tähän myyjä vastasi hetken päästä, että oli myynyt emolevyn äsken toiselle, mutta kotelo on vielä saatavilla. Olin tällöin jo melkein perillä annetussa osoitteessa. Kirjoitin hänelle, että hän ei voi myydä emolevyä toiselle, koska minä olin tarjonnut siitä jo pyynnin ja tulossa hakemaan sitä. Tähän myyjä vastasi, että hänelle on tullut varmaan 10 tarjousta siitä ja on hankala pysyä perässä, kuka on tulossa ja kuka ei. Ilmoitin hänelle kuitenkin tulevani sovittuun aikaan, koska olin jo melkein perillä. Kun olin löytänyt oikean kerrostalon, soitin hänelle useita kertoja. Kukaan ei vastannut. Laitoin myös viestiä. Jonkin ajan kuluttua joku toinen tuli kerrostaloon ja päästi minut sisään. Menin koputtamaan kerrostalossa myyjän ovelle. Kukaan ei tullut avaamaan. Lähdin tämän jälkeen pois. Kotelostakin jäi siis kaupat tekemättä.
Harmittaa todella paljon tällainen toiminta. Tuli tehtyä täysin turha reissu. Taidan lopettaa Torin käyttämisen tämän jälkeen.