No tietysti tuo koskee Toria. Ilmoitusta poistaessa tori kysyy syytä. Yksi syistä on myin tuotteen.Vitsi Tori on aika varmaan aktiivisin näistä kaikista myyntialustoista.
Itse en oikein edes pidä Torista jostain syystä. Silti sain myytyä pari tavaraa mistä toinen oli hankala myytävä ja toinen sen verran uniikki ettei niille montaa ostajaa omilta nurkilta löydy. Omilta nurkilta siksi että sellaisia ei vaan lähetellä mitenkään järkevästi mutta nouto onnistuu, niin jää se säätäminen ja muu vaiva pois.
Jatkossa tosiaan voi vaihtaa hintaa alemmas, paitsi verottaja ei pysy perässä ja muutama rompe vuodessa tuskin kiinnostaa. Ja ilmoituksen poistuttua en ainakaan itse onnistu löytämään niitä muista kun omista ilmoituksista - enkä näköjään sieltäkään.
Nettiautossa kävi pieni moka kun myin auton mitä en edes itse omistanut vaan provikalla myin. Jos olisi taas muisti pelannut niin olisin poistanut kuvat missä näkyy rekkari ja muut tiedot autosta, sekä hinta toki. Kun ei ole tullut jobbaroitua vähään aikaan niin eipä tullut mieleen.
Mutta tää nyt on vähän sama kun kirppis kaupat tai tölkkien keräily. Kenelläkään ei ole aikaa tai resursseja kytätä noita.