Netin kauppapaikat(Tori, huuto, ebay, ...)

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
329
Tämäpä oli uutta. Myin läppäriä Torissa ja sain yhteydenoton jenkkinumerosta whatsappiin. Huonoa englantia ja puutteita sanoissa, mutta rohkenin silti vastata jos vaikka olisi joku Suomeen muuttanut. Hitsi kun poistin jo keskustelun, mutta meni tähän tyyliin:
- "Surface Pro 4, 2 still working?"
- Yes, all good
- "I buy for my cousin. The price of laptop is 400 euros. Cost of shipping is 40 euros. Total 440 euros. I can only pay bank transfer."
- ... Pari muuta viestiä tähän perään, tuli kolme viestiä samalla sekunnilla kun olin vastannut ekaan.
- Muutaman sekunnin tauko ja sama viesti kuin aiemmin mutta "Price of laptop is 390 euros..." -- tämän viestin ehdin nähdä, toinen poisti sekunnin päästä.

Bottihan tämä ja estin sekä poistin keskustelun. Ensi kerralla voisi koittaa trollata vähän, että onko siellä ihminen vahdissa kun kuitenkin poisti tuon paljastavan viestin jossa hinta oli muuttunut.

Mutta oli uusi kokemus tämmöinen botti niin ajattelin kysyä oletteko te muut törmänneet?

Viime vuonna joku yritti sähköpostilla saada lähettämään läppäriä UK:hon ja olisi tarvinnut multa koko nimen ja osoitteen ja ja... ilmeisesti yritetään jotenkin läppärikaupoilla huijata ostajiksi teleytymällä. En kyllä vielä tiedä miten huijaus jatkuisi jos sattuisin jatkamaan kommunikaatiota.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 249
Useinhan toi menee siihen että lähettävät jonkun tekaistun maksulapun ja sanovat että rahat on pankilla holdissa ja pankki vapauttaa rahat myyjän tilille kun toimittaa lähetystunnuksen. Yllättäen mitään rahaa ei koskaan tule saamaan ja tavara on mennyttä jos sen erehtyy postittamaan.
 
Liittynyt
30.10.2020
Viestejä
184
Onko täällä porukalla tietämystä, että mikä olisi edullisin postitusvaihtoehto ebayssä Euroopan sisällä myydessä? Jos puhutaan jostain alle 10kg ja vaikka 20 x 20 x 20cm koosta eli ei mikään iso paketti, lähinnä kirjoja.

Postilla olisi m koon paketti esim. Ranskaan tai Saksaan hieman yli 20€. Ei varmaan tuota halvemmalla saa postitettua?
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 211
Onko täällä porukalla tietämystä, että mikä olisi edullisin postitusvaihtoehto ebayssä Euroopan sisällä myydessä? Jos puhutaan jostain alle 10kg ja vaikka 20 x 20 x 20cm koosta eli ei mikään iso paketti, lähinnä kirjoja.

Postilla olisi m koon paketti esim. Ranskaan tai Saksaan hieman yli 20€. Ei varmaan tuota halvemmalla saa postitettua?
Tarkista dhl ja Schenker.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 262
Onko täällä porukalla tietämystä, että mikä olisi edullisin postitusvaihtoehto ebayssä Euroopan sisällä myydessä? Jos puhutaan jostain alle 10kg ja vaikka 20 x 20 x 20cm koosta eli ei mikään iso paketti, lähinnä kirjoja.

Postilla olisi m koon paketti esim. Ranskaan tai Saksaan hieman yli 20€. Ei varmaan tuota halvemmalla saa postitettua?
Shipit.fi sieltä näet hinnat eri toimitustavoille.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 065
Onko täällä porukalla tietämystä, että mikä olisi edullisin postitusvaihtoehto ebayssä Euroopan sisällä myydessä? Jos puhutaan jostain alle 10kg ja vaikka 20 x 20 x 20cm koosta eli ei mikään iso paketti, lähinnä kirjoja.

Postilla olisi m koon paketti esim. Ranskaan tai Saksaan hieman yli 20€. Ei varmaan tuota halvemmalla saa postitettua?
Hermes oli n. vuosi sitten aina halvin kun sitä Ebayssa myyjien kanssa pohdittiin. Jostain syystä sitä ei mainosteta ollenkaan, Googlestakaan ei millään meinannut löytyä ennenkuin muistin nimen.
n. 29e oli aina 30-40kg paketti suomeen.
 

cl0

Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
377
Onkohan tässä nyt joku huijausyritys menossa? Ostin HDMI-VGA sovittimen, maksoin viime sunnuntaina sovitun 8 € toimituskuluineen ja nyt myyjä ilmoitti että ettei paketti sovikaan kirjekuoreen vaan pitäisi maksaa lisää jos haluan käyttöohjeen ja sovittimen lisäksi myös paketin . Myyjä ei lähetä ennen kuin saa vastauksen.

Laitoin sitten vastaukseksi että lähetä ilman pakettia, sitä en tarvitse.
En tiedä onko se vain myyjän kärsimättömyyttä kun myyjä alussa kysyi jo 12Capture.JPG tunnin jälkeen etten varmaan osta tavaraa kun en vastannut aiemmin myyjän lähettämiin kysymyksiin.
Toivon kyllä että tässä on vain kokematon myyjä kyseessä.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
739
Jotenkin outoa kieliasua turhine teitittelyineen ja emojeineen. Ei välttämättä kusetus, vaan joku Kiinan bulkkitavaraa myyvä Eestin kauppias? Jättäisin itse väliin.

Jos hinta postikuluineen on sovittu, niin mun mielestä jälkeen päin myyjän turha ruinata lisää. Jonkun adapterin pahvilaatikko nyt aivan sama, mutta muussa tapauksessa en hyväksyisi.
 

cl0

Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
377
Jos hinta postikuluineen on sovittu, niin mun mielestä jälkeen päin myyjän turha ruinata lisää. Jonkun adapterin pahvilaatikko nyt aivan sama, mutta muussa tapauksessa en hyväksyisi.
Myyjä ilmoitti että lähettää tavaran huomenna. No saa nähdä tuleeko tavaraa. Nimi ainakin oli suomalainen joten Viron kauppias tuskin oli kyseessä.
 
Liittynyt
18.01.2018
Viestejä
105
Parviälyä. En ole juuri joutunut jättämään huutonetissä positiivisesta poikkeavaia palautteita.

Myyjä myi täysin toimintakunnossa olevan kannettavan josta puuttuu "kiintolevyn kansi".
Puuttuikin koko hdd-kelkka joten hdd ei pysy luotettavasti kiinni, ja joudun sen hankkimaan. OK tuon kanssa elämme, olisin hankkinut muutenkin kun on ruma.

i7 prossu lukittunut 800mhz tilaan joten hidas kuin aasi.
Bios lukittu salasanalla.
Kun sain Biosin viimein auki niin sieltä löytyi täppä jolla piilotettu "virransaanti-ilmoitukset"
Koneessa oli mukana 130w laturi, ostin järeämmän Dellin laturin ja nyt kone toimii täysin.

Lauantaina vastasi että ei tiennyt viasta (Todennäköistä koska myy paljon tavaraa) ja korvauspyyntöni laturista on liikaa.
Alensin korvauspyyntöäni kun laturin hankintahinta realisoitui, nyt vastausinto kadonnut neljäksi päivää.
Annoin myös vaihtoehdon lähettää itse oikean laturin.

Konetta ei olisi saanut kuntoon ilman kattavaa ser-osaamista ja myyjä on nyt "kadonnut".
Korjaussummat ei ole lompakossa viimeisen päälle merkittäviä, mutta kyllä jää kakan maku suuhun paljon kauppaa tekevästä kauppiaasta jonka asenne on tuollainen. Mun mielestä jos myydään käyttökuntoista niin on reilua myös saattaa se siihen kuntoon. Kai tämä on jonkun mielestä turhaa saivartelua...
Harkitsen negan jättämistä. Tähän voi jättää kommenttia asiaan, tai painella Tykkäätä jos antaisit itse negan.
 

Liitteet

Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
1 276
Ensikerralla kannattaa lähtökohtaisesti muistaa, että jos tavara ei ole juuri sellainen kun on kaupattu, ts. siihen tarvitsee omalla rahalla tehdä yllättäviä lisähankintoja, on kaupat syytä purkaa välittömästi eikä ruveta tekemään ko. hankintoja ja vasta sitten kyselemään myyjältä että maksaisitko nämä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 463
Ensikerralla kannattaa lähtökohtaisesti muistaa, että jos tavara ei ole juuri sellainen kun on kaupattu, ts. siihen tarvitsee omalla rahalla tehdä yllättäviä lisähankintoja, on kaupat syytä purkaa välittömästi eikä ruveta tekemään ko. hankintoja ja vasta sitten kyselemään myyjältä että maksaisitko nämä.
Yrityksen kanssa toki tuolla periaatteella kannattaa toimia.

Yksityisten välillä taas... tuskin lähtee purkamaan kauppaakaan jos ei korvaa laturiakaan.
 
Liittynyt
18.01.2018
Viestejä
105
Ensikerralla kannattaa lähtökohtaisesti muistaa, että jos tavara ei ole juuri sellainen kun on kaupattu, ts. siihen tarvitsee omalla rahalla tehdä yllättäviä lisähankintoja, on kaupat syytä purkaa välittömästi eikä ruveta tekemään ko. hankintoja ja vasta sitten kyselemään myyjältä että maksaisitko nämä.
Totta. Tavara on kuitenkin sellainen jota olen etsinyt enkä tahdo kauppaa purkaa, joten toisaalta turhaa nillitystä itseltä jos en ole siihen valmis. Oma-aloitteisesta hankinnasta johtuen kysymykseni asettelu onkin että maksatko hankkimani laturin vai toimitatko oikean itse. Oikeushan hänellä siihen on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 160
Tori hiukan ongelmissa, ollut iltapäivästä asti. Ilmoituksia pääsee lukemaan mutta viestien lukeminen, lähetys ja vastaanotto takkuilee tai ei toimi lainkaan. Omaa ilmoitusta ei pääse muokkaamaan tai poistamaan.

Itsellä siellä kaupat auki ja viestittely jäi kesken. Menee kuulemma huomiseen ennen kuin saavat kuntoon. :mad:
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 088
Tori hiukan ongelmissa, ollut iltapäivästä asti. Ilmoituksia pääsee lukemaan mutta viestien lukeminen, lähetys ja vastaanotto takkuilee tai ei toimi lainkaan. Omaa ilmoitusta ei pääse muokkaamaan tai poistamaan.

Itsellä siellä kaupat auki ja viestittely jäi kesken. Menee kuulemma huomiseen ennen kuin saavat kuntoon. :mad:

Iteki ihmettelin samaa, mutta nytpähä tietää ettei omassa piässä ol ongelma..
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
115
Tori hiukan ongelmissa, ollut iltapäivästä asti. Ilmoituksia pääsee lukemaan mutta viestien lukeminen, lähetys ja vastaanotto takkuilee tai ei toimi lainkaan. Omaa ilmoitusta ei pääse muokkaamaan tai poistamaan.

Itsellä siellä kaupat auki ja viestittely jäi kesken. Menee kuulemma huomiseen ennen kuin saavat kuntoon. :mad:
Samaa ihmettelin. Itse asensin sovelluksen ja sen kautta onnistuu viestien lukeminen/lähettäminen. Mikään muu ei toimi silläkään.
 
Liittynyt
12.01.2019
Viestejä
150
Tori.fi ei näköjään anna kirjautua tai vastailla viesteihin.
Hyvä torittaja! Uusien ilmoitusten näkyminen sivuilla, samoin kuin poistettujen ilmoitusten poistuminen sivuilta on tällä hetkellä viivästynyt. Ongelmia on myös sisäänkirjautumisessa ja viestit-palvelussa. Pahoittelumme! Kokeilethan Torin toimintoja uudelleen vasta, kun ilmoitamme vian korjatuksi täällä. Kiitos kärsivällisyydestäsi!

Tommonen ilmoitus etusivulla
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
766
Tätä samaa ongelmaa ollut tasaisin väliajoin siitä lähtien kun Schibsted tuli tuohon mukaan.
 

TurbinoZ100000

Myyntihuuma
Tukijäsen
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
884
Aamulla näytti toimivan, nyt ei ole taas tullut uusia ilmoituksia pariin tuntiin ja Android appi ei toimi ollenkaan.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
1 450
Harvakseltaan tullut tänä vuonna toria käytettyä, mutta kun jotain ois myymässä niin aina se on pistämässä kapuloita rattaisiin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 065
Muistaako joku vielä, että miksi huuto.net oli ennen parempi? Vuosien aikana on päässyt jo unohtumaan, muistan vain mainintoja huutokaupasta, mutta onhan se huutokauppa vieläkin huuto.netissä?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 224
Minulla ei nyt myytävänä olevien tavaroiden katsomiskerrat päivity ollenkaan, kaikissa on näyttökerrat 0 tänään. Onko muilla vastaavaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 717
Muistaako joku vielä, että miksi huuto.net oli ennen parempi? Vuosien aikana on päässyt jo unohtumaan, muistan vain mainintoja huutokaupasta, mutta onhan se huutokauppa vieläkin huuto.netissä?
Se oli ennen käyttökelpoinen kun eivät olleet vielä antaneet sinne pesiytyä niitä kiinaromumyyjiä, jotka spämmää joka ikisen osion tukkoon turhalla rihkamalla, mikä ei usein edes kuulu ko. osioon.

Muutenhan tuo on ollut esim. Toriin verrattuna ominaisuuksiltaan parempi lähes aina. Mutta itse ovat kuoppansa kaivaneet tuolla että eivät halua mitenkään valvoa sitä miten maksavat asiakkaat spämmää tuon käyttökelvottoman kuntoon.
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 412
Minulla ei nyt myytävänä olevien tavaroiden katsomiskerrat päivity ollenkaan, kaikissa on näyttökerrat 0 tänään. Onko muilla vastaavaa?
Sama homma. Pitäis ainaki minimissään kaks näyttökertaa tälläkin tapauksella olla.. :)
Näyttökuva 2021-8-8 kello 22.38.26.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 463
Se oli ennen käyttökelpoinen kun eivät olleet vielä antaneet sinne pesiytyä niitä kiinaromumyyjiä, jotka spämmää joka ikisen osion tukkoon turhalla rihkamalla, mikä ei usein edes kuulu ko. osioon.

Muutenhan tuo on ollut esim. Toriin verrattuna ominaisuuksiltaan parempi lähes aina. Mutta itse ovat kuoppansa kaivaneet tuolla että eivät halua mitenkään valvoa sitä miten maksavat asiakkaat spämmää tuon käyttökelvottoman kuntoon.
Jep jotain saamarin AA akkuja ja pattereita oli tungettu ties minne. Ja samaa ilmoitusta spämmätty perä perään. Siellä välissä sitten oli jokunen normaali kohde, mutta ne hukkui sinne kohinaan. Oon silti käyttänyt huutista kohtalasiesti viimeaikoina ja sielläkin jotain menee kaupaksi. On niin erillainen kauppapaikkana. Todella harvoin kysytään mitään eikä tule sellasta renkaanpotkimis tapahtumaa mikä melkein joka toisessa torikohteessa.


Tori yllätti tänään. Kyseli kaiken mitä oli jo ilmoituksessa. Meinasinkin vastata jotain epäkohteliaasti kun nämä henkilöt puuduttaa kun itse pyrkii laittamaan oleelliset seikat valmiiksi ettei tartte kaikille renkaanpotkijoille vastailla. Vastasin kuitenkin ihan asiallisesti ja miedolla 5% tinkauksella kaupat aikaiseksi. En usko, että huudossa olisi mennyt näin nopeasti kaupaksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 926
Se oli ennen käyttökelpoinen kun eivät olleet vielä antaneet sinne pesiytyä niitä kiinaromumyyjiä, jotka spämmää joka ikisen osion tukkoon turhalla rihkamalla, mikä ei usein edes kuulu ko. osioon.

Muutenhan tuo on ollut esim. Toriin verrattuna ominaisuuksiltaan parempi lähes aina. Mutta itse ovat kuoppansa kaivaneet tuolla että eivät halua mitenkään valvoa sitä miten maksavat asiakkaat spämmää tuon käyttökelvottoman kuntoon.
Lisäksi sinne haun sekaan on myös nykyään paskottu jonkun hintavertailupalvelun linkkeja hakusanan aihealueen tuotteisiin.

Nuo kiinanpaska-kauppiaat vissiin maksaa niin hyvät suojelurahat että niistä kannattaa kiinni pitää(suurilmoittajat maksavat provikan lisäksi erillisen kiinteän korvauksen ilmoituksien määrän mukaan, oli myyntiä tai ei)


Itse olen tykännyt myös siitä kuinka helppo huuto.netissä myyty tuote on lähettää kun kuljetuksen saa ostettua suoraan sieltä. En tiedä onko torilla mitään vastaavaa.
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 412
Itse olen tykännyt myös siitä kuinka helppo huuto.netissä myyty tuote on lähettää kun kuljetuksen saa ostettua suoraan sieltä. En tiedä onko torilla mitään vastaavaa.
Onhan torissakin suora linkki postipaketin ostamiseen.
Näyttökuva 2021-8-8 kello 23.12.50.png
Tossa toi eka kuvake. Toki kivempi ois, jos suoraan tiedot esitäytettynä sais, mut eipä tossa paria minuutta enempää kulu, vaikka osoiterivin kautta postin sivuille menis. Torilla olisi kuitenki ne tiedot saatavilla..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 463
Onhan torissakin suora linkki postipaketin ostamiseen.

Tossa toi eka kuvake
Eikös toi ole vaan linkki sinne ja hinnat sama kuin postin nettisivuilla? Esim kotelon lähetys on 13,9€ kun taas huutopakettina 8€. Taisi siellä olla vielä jotkut fillarit ja muut isommat paketit reilusti halvempia.
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 412
Eikös toi ole vaan linkki sinne ja hinnat sama kuin postin nettisivuilla? Esim kotelon lähetys on 13,9€ kun taas huutopakettina 8€. Taisi siellä olla vielä jotkut fillarit ja muut isommat paketit reilusti halvempia.
kuinka helppo huuto.netissä myyty tuote on lähettää kun kuljetuksen saa ostettua suoraan sieltä
No tuota vain kommentoin. Nykyäänhän postilta on muutenki helppo ostaa lähetys. Hinta-alet sit oma juttunsa. Jännä, että tori kehtaa tota tori-pakettina mainostaa, vaikka sama hinta :D
Näyttökuva 2021-8-8 kello 23.21.47.pngNäyttökuva 2021-8-8 kello 23.22.54.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 926
Itse pidän vasta sitä helppona ettei lähettäjän ja vastaanottajan tietoja täydy kirjoittaa mihinkään itse vaan ne tulevat automaattisesti huuto.netin järjestelmästä, eli muuta ei tarvi tehdä kuin maksaa ja viedä paketti. Lisäksi huuto.netissä lähettäminen onnistuu postin JA matkahuollon kautta.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 736
Huutonetissä taitaa olla joku paha häre koska lähes mitkään sivut eivät lataudu?

Hmm toisella selaimella toimii. Siis tolla toisella latautuu sivu jossa vain lukee
Hakemaasi sivua ei löytynyt. Tarkista, että olet kirjoittanut osoitteen oikein.
Ongelmatilanteissa ota yhteys asiakaspalveluun.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 893
Torissa joku tyyli , tulee jokatuotteesee erihenkilöltä viestiä ostan tuotteen laita maksutiedot ,laitat maksutiedot ostajasta kuulu enää mitään. Hieman turhauttavaa
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
766
Torissa joku tyyli , tulee jokatuotteesee erihenkilöltä viestiä ostan tuotteen laita maksutiedot ,laitat maksutiedot ostajasta kuulu enää mitään. Hieman turhauttavaa
Huomannut tuon saman, varsinkin jos on elektroniikkaa myynnissä.
Itse aina noilta kysynyt ensin jotain tarkentavaa tai osoitetta ennen kuin annan omia tietoja.
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 088
Päätinpä tuuriani kokeilla, ja käytettynä ostaa tollaisen pienen upsin valvontakameralle. Eipä ois kannattanu..

35€ postikuluineen oli, toimivaksi sanoi, akku toki ei ihan uutta vertaa kestävyyeltää.

Tänää sain paketin, ja ulkosesti vaikutti oikee hyvälle. Mutta kun heilutteli sitä upsia, niin ihme ritinä ja kuin jotai ois rikki.. aukasin sen, niin "sähkön käry" tuoksu tuli sieltä, ja muovipalasia aikalailla irtonaisena siellä. Enpä sitte taida testata edes pitemmälle..
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 846
kävipä ekan kerran nyt näin että aliexpressin paketista ei tullut minkäänlaista saapumisilmoitusta. rupesin asiaa tutkimaan niin olisin voinut sen hakea jos olis älynnyt mennä kirjautumaan matkahuollon sivuille. siellä oli paketin tiedot...

1629226808788.png
 

Err

Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
704
kävipä ekan kerran nyt näin että aliexpressin paketista ei tullut minkäänlaista saapumisilmoitusta. rupesin asiaa tutkimaan niin olisin voinut sen hakea jos olis älynnyt mennä kirjautumaan matkahuollon sivuille. siellä oli paketin tiedot...

Kannattaa tarkistaa että puhelinnumerosi on oikein aliexpressin puolella, itselle on ainakin tullut matkahuollon ilmoitukset ongelmitta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 846
Kannattaa tarkistaa että puhelinnumerosi on oikein aliexpressin puolella, itselle on ainakin tullut matkahuollon ilmoitukset ongelmitta.
kyllä on ihan oikein ja kaikista muista lähetyksistä on ilmotukset tullu. joskus jopa paperisena.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
739
Leffa- ja tv-sarjabokseja olen viimeaikoina yrittänyt ostella. Tori.fi:ssa lähtökohtaisesti myyjillä pitkä lista mistä valita, mutta ei hintaa. Ja kun kysyn, millä myy, niin vittuilua tulee takaisin ja minun pitäisi jotain tarjota. Eikö huuto.net olisi parempi paikka tarjouskaupalle? Ei mua kiinnosta alkaa huutokauppakeisaria leikkimään torissa kun olen ostajana. Selkeästi hintapyyntö esiin.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
357
Siis ite oon jo vuosia sitten päättänyt muutenkin että bluray on 1 euron arvonen. En maksas senttiäkään enempää. Teräs ja muut erikoisjulkaisut on asia erikseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 059
Leffa- ja tv-sarjabokseja olen viimeaikoina yrittänyt ostella. Tori.fi:ssa lähtökohtaisesti myyjillä pitkä lista mistä valita, mutta ei hintaa. Ja kun kysyn, millä myy, niin vittuilua tulee takaisin ja minun pitäisi jotain tarjota. Eikö huuto.net olisi parempi paikka tarjouskaupalle? Ei mua kiinnosta alkaa huutokauppakeisaria leikkimään torissa kun olen ostajana. Selkeästi hintapyyntö esiin.
On tullut huomattua sama. Sitten kun tarjoan jotain, niin joko jätetään vastaamatta tai heitetään 10 euroa kappale "vastatarjous" takaisin. Tällaisista myyjistä iso osta taitaa olla trokereita, jotka yrittävät saada myytyä niitä pari euron leffojaan kalliimmalla tai sitten myyjällä ei ole harmaintakaan käsitystä leffojen todellisesta arvosta, kun itse ostanut ne Anttilasta parillakympillä.

Vastaan on tullut myös myyjiä, jotka ovat alkaneet pitää huutokauppaa torissa, vaikka tuotteella olisi selkeä hinta ja olisin sen siihen hintaan ostanut. Tällaisissa tapauksissa ovat ostohalut hävinneet heti.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 224
Vastaan on tullut myös myyjiä, jotka ovat alkaneet pitää huutokauppaa torissa, vaikka tuotteella olisi selkeä hinta ja olisin sen siihen hintaan ostanut. Tällaisissa tapauksissa ovat ostohalut hävinneet heti.
Minulla kävi noin vasta. Siellä oli tavara myynnissä 70€ ja myyjän mukaan joku toinen oli myös kiinnostunut ja se meni huutokaupaksi. Sitten myyjä nostikin hinnan 100€ ja sanoin, että jätän väliin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 059
Minulla kävi noin vasta. Siellä oli tavara myynnissä 70€ ja myyjän mukaan joku toinen oli myös kiinnostunut ja se meni huutokaupaksi. Sitten myyjä nostikin hinnan 100€ ja sanoin, että jätän väliin.
Näistä ei koskaan tiedä, että onko siellä oikeasti toinen kiinnostunut ostaja, vai yrittääkö myyjä vain vivuttaa hintaa ylöspäin. Oliko tuote mennyt kaupaksi?
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
739
Siis ite oon jo vuosia sitten päättänyt muutenkin että bluray on 1 euron arvonen. En maksas senttiäkään enempää. Teräs ja muut erikoisjulkaisut on asia erikseen.
Enimmäkseen näin, mutta esim. Stargate SG-1:n kaikki tuotantokaudet on kyllä todella vaikea löytää. Siis järkevään hintaan Suomi-julkaisuna. Varsinkin 4. kausi on jostain syystä todella kiven alla. Juuri ostin setin joka sisältää kaudet 1-10, vaikka minulla entuudestaan on jo 1-3.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 224
Näistä ei koskaan tiedä, että onko siellä oikeasti toinen kiinnostunut ostaja, vai yrittääkö myyjä vain vivuttaa hintaa ylöspäin. Oliko tuote mennyt kaupaksi?
Seuraavana päivänä oli ilmestynyt "myyty" -merkintä, joten kai se meni.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 265
Viestejä
4 212 915
Jäsenet
71 031
Uusin jäsen
Juho I

Hinta.fi

Ylös Bottom