Olihan niitä muutama. Ilmoitin ylläpitoon ja ilmoitukset oli poistettu.Onko sillä muita tuotteita myynnissä mistä vois vetää johtopäätöksiä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olihan niitä muutama. Ilmoitin ylläpitoon ja ilmoitukset oli poistettu.Onko sillä muita tuotteita myynnissä mistä vois vetää johtopäätöksiä?
Tarkista dhl ja Schenker.Onko täällä porukalla tietämystä, että mikä olisi edullisin postitusvaihtoehto ebayssä Euroopan sisällä myydessä? Jos puhutaan jostain alle 10kg ja vaikka 20 x 20 x 20cm koosta eli ei mikään iso paketti, lähinnä kirjoja.
Postilla olisi m koon paketti esim. Ranskaan tai Saksaan hieman yli 20€. Ei varmaan tuota halvemmalla saa postitettua?
Shipit.fi sieltä näet hinnat eri toimitustavoille.Onko täällä porukalla tietämystä, että mikä olisi edullisin postitusvaihtoehto ebayssä Euroopan sisällä myydessä? Jos puhutaan jostain alle 10kg ja vaikka 20 x 20 x 20cm koosta eli ei mikään iso paketti, lähinnä kirjoja.
Postilla olisi m koon paketti esim. Ranskaan tai Saksaan hieman yli 20€. Ei varmaan tuota halvemmalla saa postitettua?
Onko täällä porukalla tietämystä, että mikä olisi edullisin postitusvaihtoehto ebayssä Euroopan sisällä myydessä? Jos puhutaan jostain alle 10kg ja vaikka 20 x 20 x 20cm koosta eli ei mikään iso paketti, lähinnä kirjoja.
Jos hinta postikuluineen on sovittu, niin mun mielestä jälkeen päin myyjän turha ruinata lisää. Jonkun adapterin pahvilaatikko nyt aivan sama, mutta muussa tapauksessa en hyväksyisi.
Ensikerralla kannattaa lähtökohtaisesti muistaa, että jos tavara ei ole juuri sellainen kun on kaupattu, ts. siihen tarvitsee omalla rahalla tehdä yllättäviä lisähankintoja, on kaupat syytä purkaa välittömästi eikä ruveta tekemään ko. hankintoja ja vasta sitten kyselemään myyjältä että maksaisitko nämä.
Ensikerralla kannattaa lähtökohtaisesti muistaa, että jos tavara ei ole juuri sellainen kun on kaupattu, ts. siihen tarvitsee omalla rahalla tehdä yllättäviä lisähankintoja, on kaupat syytä purkaa välittömästi eikä ruveta tekemään ko. hankintoja ja vasta sitten kyselemään myyjältä että maksaisitko nämä.
Tori hiukan ongelmissa, ollut iltapäivästä asti. Ilmoituksia pääsee lukemaan mutta viestien lukeminen, lähetys ja vastaanotto takkuilee tai ei toimi lainkaan. Omaa ilmoitusta ei pääse muokkaamaan tai poistamaan.
Itsellä siellä kaupat auki ja viestittely jäi kesken. Menee kuulemma huomiseen ennen kuin saavat kuntoon.
Samaa ihmettelin. Itse asensin sovelluksen ja sen kautta onnistuu viestien lukeminen/lähettäminen. Mikään muu ei toimi silläkään.Tori hiukan ongelmissa, ollut iltapäivästä asti. Ilmoituksia pääsee lukemaan mutta viestien lukeminen, lähetys ja vastaanotto takkuilee tai ei toimi lainkaan. Omaa ilmoitusta ei pääse muokkaamaan tai poistamaan.
Itsellä siellä kaupat auki ja viestittely jäi kesken. Menee kuulemma huomiseen ennen kuin saavat kuntoon.
Hyvä torittaja! Uusien ilmoitusten näkyminen sivuilla, samoin kuin poistettujen ilmoitusten poistuminen sivuilta on tällä hetkellä viivästynyt. Ongelmia on myös sisäänkirjautumisessa ja viestit-palvelussa. Pahoittelumme! Kokeilethan Torin toimintoja uudelleen vasta, kun ilmoitamme vian korjatuksi täällä. Kiitos kärsivällisyydestäsi!Tori.fi ei näköjään anna kirjautua tai vastailla viesteihin.
Muistaako joku vielä, että miksi huuto.net oli ennen parempi? Vuosien aikana on päässyt jo unohtumaan, muistan vain mainintoja huutokaupasta, mutta onhan se huutokauppa vieläkin huuto.netissä?
Se oli ennen käyttökelpoinen kun eivät olleet vielä antaneet sinne pesiytyä niitä kiinaromumyyjiä, jotka spämmää joka ikisen osion tukkoon turhalla rihkamalla, mikä ei usein edes kuulu ko. osioon.
Muutenhan tuo on ollut esim. Toriin verrattuna ominaisuuksiltaan parempi lähes aina. Mutta itse ovat kuoppansa kaivaneet tuolla että eivät halua mitenkään valvoa sitä miten maksavat asiakkaat spämmää tuon käyttökelvottoman kuntoon.
Lisäksi sinne haun sekaan on myös nykyään paskottu jonkun hintavertailupalvelun linkkeja hakusanan aihealueen tuotteisiin.Se oli ennen käyttökelpoinen kun eivät olleet vielä antaneet sinne pesiytyä niitä kiinaromumyyjiä, jotka spämmää joka ikisen osion tukkoon turhalla rihkamalla, mikä ei usein edes kuulu ko. osioon.
Muutenhan tuo on ollut esim. Toriin verrattuna ominaisuuksiltaan parempi lähes aina. Mutta itse ovat kuoppansa kaivaneet tuolla että eivät halua mitenkään valvoa sitä miten maksavat asiakkaat spämmää tuon käyttökelvottoman kuntoon.
Onhan torissakin suora linkki postipaketin ostamiseen.Itse olen tykännyt myös siitä kuinka helppo huuto.netissä myyty tuote on lähettää kun kuljetuksen saa ostettua suoraan sieltä. En tiedä onko torilla mitään vastaavaa.
Eikös toi ole vaan linkki sinne ja hinnat sama kuin postin nettisivuilla? Esim kotelon lähetys on 13,9€ kun taas huutopakettina 8€. Taisi siellä olla vielä jotkut fillarit ja muut isommat paketit reilusti halvempia.
No tuota vain kommentoin. Nykyäänhän postilta on muutenki helppo ostaa lähetys. Hinta-alet sit oma juttunsa. Jännä, että tori kehtaa tota tori-pakettina mainostaa, vaikka sama hintakuinka helppo huuto.netissä myyty tuote on lähettää kun kuljetuksen saa ostettua suoraan sieltä
Torissa joku tyyli , tulee jokatuotteesee erihenkilöltä viestiä ostan tuotteen laita maksutiedot ,laitat maksutiedot ostajasta kuulu enää mitään. Hieman turhauttavaa
Kannattaa tarkistaa että puhelinnumerosi on oikein aliexpressin puolella, itselle on ainakin tullut matkahuollon ilmoitukset ongelmitta.kävipä ekan kerran nyt näin että aliexpressin paketista ei tullut minkäänlaista saapumisilmoitusta. rupesin asiaa tutkimaan niin olisin voinut sen hakea jos olis älynnyt mennä kirjautumaan matkahuollon sivuille. siellä oli paketin tiedot...
Kannattaa tarkistaa että puhelinnumerosi on oikein aliexpressin puolella, itselle on ainakin tullut matkahuollon ilmoitukset ongelmitta.
Vastaa takaisin että tarjoat 1 €Ja kun kysyn, millä myy, niin vittuilua tulee takaisin ja minun pitäisi jotain tarjota.
Leffa- ja tv-sarjabokseja olen viimeaikoina yrittänyt ostella. Tori.fi:ssa lähtökohtaisesti myyjillä pitkä lista mistä valita, mutta ei hintaa. Ja kun kysyn, millä myy, niin vittuilua tulee takaisin ja minun pitäisi jotain tarjota. Eikö huuto.net olisi parempi paikka tarjouskaupalle? Ei mua kiinnosta alkaa huutokauppakeisaria leikkimään torissa kun olen ostajana. Selkeästi hintapyyntö esiin.
Minulla kävi noin vasta. Siellä oli tavara myynnissä 70€ ja myyjän mukaan joku toinen oli myös kiinnostunut ja se meni huutokaupaksi. Sitten myyjä nostikin hinnan 100€ ja sanoin, että jätän väliin.Vastaan on tullut myös myyjiä, jotka ovat alkaneet pitää huutokauppaa torissa, vaikka tuotteella olisi selkeä hinta ja olisin sen siihen hintaan ostanut. Tällaisissa tapauksissa ovat ostohalut hävinneet heti.
Näistä ei koskaan tiedä, että onko siellä oikeasti toinen kiinnostunut ostaja, vai yrittääkö myyjä vain vivuttaa hintaa ylöspäin. Oliko tuote mennyt kaupaksi?Minulla kävi noin vasta. Siellä oli tavara myynnissä 70€ ja myyjän mukaan joku toinen oli myös kiinnostunut ja se meni huutokaupaksi. Sitten myyjä nostikin hinnan 100€ ja sanoin, että jätän väliin.
Enimmäkseen näin, mutta esim. Stargate SG-1:n kaikki tuotantokaudet on kyllä todella vaikea löytää. Siis järkevään hintaan Suomi-julkaisuna. Varsinkin 4. kausi on jostain syystä todella kiven alla. Juuri ostin setin joka sisältää kaudet 1-10, vaikka minulla entuudestaan on jo 1-3.Siis ite oon jo vuosia sitten päättänyt muutenkin että bluray on 1 euron arvonen. En maksas senttiäkään enempää. Teräs ja muut erikoisjulkaisut on asia erikseen.
Seuraavana päivänä oli ilmestynyt "myyty" -merkintä, joten kai se meni.Näistä ei koskaan tiedä, että onko siellä oikeasti toinen kiinnostunut ostaja, vai yrittääkö myyjä vain vivuttaa hintaa ylöspäin. Oliko tuote mennyt kaupaksi?