emagdnim
Tukijäsen
- Liittynyt
- 21.10.2016
- Viestejä
- 12 323
Kokeiles edes muutama viesti taaksepäin seurata keskustelua.Kai se nyt itse tietää mitä haluaa omaan palautteeseen laittaa jos mitään. Sitä tarvi täältä kysellä.
Myin huutonetissä n.150kpl erillisinä kohteina keräilyesineitä. Jokaiseen merkkasin toimituskuluksi 6€.
Yksi melko tuore käyttäjä huusi muutaman kohteen ja pyysi saada ne toimitettuna kirjeenä, jonka kohteiden koko kyllä salli.
Suostuin tähän, mutta ilmoitin etten ole vastuussa Postin toiminnasta silloin.
Ostaja maksoi sunnuntaina ja raha näkyi maanantaina tililläni.
Postitin kirjeen torstaina. Seuraavana keskiviikona ostaja laittoi sähköpostia ja tekstiviestin, jossa kyseli, että onko postitettu, kun ei kirjettä näy. Vastasin, että Posti tuo jos on tuodakseen, postitettu on.
Seuraavana päivänä tulikin viestiä, että kirje saapui.
Ostaja antoi minulle neutraalin palautteen ilman mitään perustelua/viestiä.
Nyt kysynkin, että onko tuo palaute nyt ihan aiheellinen teidän mielestä?
Olenko myyjänä velvollinen viemään samalla hetkellä kirjeen postiin, kun ostaja on tuotteet maksanut? Olenko oikeutettu muuttamaan antamani positiivisen palautteen, kun tästä kaupasta jäikin nyt aavistuksen paska maku suuhun?
Ja nyt puhutaan kuuden euron kaupasta.