Netin kauppapaikat(Tori, huuto, ebay, ...)

Kai se nyt itse tietää mitä haluaa omaan palautteeseen laittaa jos mitään. Sitä tarvi täältä kysellä.
 
Kai se nyt itse tietää mitä haluaa omaan palautteeseen laittaa jos mitään. Sitä tarvi täältä kysellä.
Kokeiles edes muutama viesti taaksepäin seurata keskustelua.

Myin huutonetissä n.150kpl erillisinä kohteina keräilyesineitä. Jokaiseen merkkasin toimituskuluksi 6€.
Yksi melko tuore käyttäjä huusi muutaman kohteen ja pyysi saada ne toimitettuna kirjeenä, jonka kohteiden koko kyllä salli.
Suostuin tähän, mutta ilmoitin etten ole vastuussa Postin toiminnasta silloin.
Ostaja maksoi sunnuntaina ja raha näkyi maanantaina tililläni.
Postitin kirjeen torstaina. Seuraavana keskiviikona ostaja laittoi sähköpostia ja tekstiviestin, jossa kyseli, että onko postitettu, kun ei kirjettä näy. Vastasin, että Posti tuo jos on tuodakseen, postitettu on.
Seuraavana päivänä tulikin viestiä, että kirje saapui.
Ostaja antoi minulle neutraalin palautteen ilman mitään perustelua/viestiä.
Nyt kysynkin, että onko tuo palaute nyt ihan aiheellinen teidän mielestä?
Olenko myyjänä velvollinen viemään samalla hetkellä kirjeen postiin, kun ostaja on tuotteet maksanut? Olenko oikeutettu muuttamaan antamani positiivisen palautteen, kun tästä kaupasta jäikin nyt aavistuksen paska maku suuhun?
Ja nyt puhutaan kuuden euron kaupasta.
 
No onhan tuo ihan naurettavaa laittaa neutraali palaute jonkin postitusnopeuden perusteella. Laittoko se ees siihen neutraaliin palauteeseen syyn: postitusnopeus? Vaikka jotku myyjät postittaa tavarat salamannopeasti niin ei sitä voi odottaa kaikilta :D
Se kun mitään syytä ei palautteelle ollut. Ainoa asia minkä keksin tuolle neutraalille oli tuo, kun pisti viestiä ettei ole tullut vielä.
Vilkaisin ostajan palautteita ja oli näemmä antanut tyhjiä neutraaleja muillekkin myyjille. Nämä myyjät olivat antaneet omalta osaltaan myös neutraalin ja tekstinä oli silti tyyliin "homma toimii, kaikki ok"

Tämä oli niin kummallinen tapaus, että siksi kysyin mielipidettä täältä.
2007 vuodesta tehnyt huudossa kauppaa ja tänä aikana on tämä henkilö toinen, joka antaa muuta kuin positiivista palautetta ja ensimmäinen joka ei pistä mitään perustelua/tekstiä.
 
Se kun mitään syytä ei palautteelle ollut. Ainoa asia minkä keksin tuolle neutraalille oli tuo, kun pisti viestiä ettei ole tullut vielä.

Ehkä tuossa on taustalla erilainen ajattelutapa kolmiportaisen arvosteluasteikon soveltamisesta.

Sitähän voisi soveltaa myös seuraavasti: Jos kaupat sujuvat normaalisti, kuten voisi olettaa, niin palaute on neutraali. Jos menee jotain pieleen, palaute on negatiivinen. Ja jos menee jostain syystä paremmin kuin voisi olettaa (esim. paketissa on ostetun tavaran lisäksi nallekarkkeja), palaute on positiivinen.

Sinä taas ilmeisesti ajattelet, että "neutraali" tarkoittaa samaa kuin "lievä negatiivinen".
 
Onko huuto.net taas rikki? Sivu lataa mutta ainakin itsellä kaikki muotoilut puuttuu ja näin ollen näky aika räjähtänyt.
 
Ehkä tuossa on taustalla erilainen ajattelutapa kolmiportaisen arvosteluasteikon soveltamisesta.

Sitähän voisi soveltaa myös seuraavasti: Jos kaupat sujuvat normaalisti, kuten voisi olettaa, niin palaute on neutraali. Jos menee jotain pieleen, palaute on negatiivinen. Ja jos menee jostain syystä paremmin kuin voisi olettaa (esim. paketissa on ostetun tavaran lisäksi nallekarkkeja), palaute on positiivinen.

Sinä taas ilmeisesti ajattelet, että "neutraali" tarkoittaa samaa kuin "lievä negatiivinen".

Tuota ajatusmallia pyörittelin mielessä joskus alkuaikoina. Mikäli kaikki tekisivät noin, niin eihän huudossa juuri muuta palautetta olisi, kuin neutraalia ja negatiivista. Eikä porukan palaute pisteetkään kertoisi yhtään mitään, kun neutraali ei pisteitä nosta.
 
Pistin ostajalle viestiä ja kysyin syytä palautteelle. Vastausta ei tullut ennen kuin kävin vaihtamassa antamani palautteen neutraaliksi.
Syy oli juuri epäilemäni, eli ostaja sai tavaransa vasta 10 päivää maksun jälkeen :facepalm:
 
Onpa kyllä aikamoista ripulia tuo ebay:ssä huutaminen, joku ehti huutaa just ennen ajan loppumista eikä tuo mitään siitä viittiny mainita.
 
Eikös se viimeminuutilla huutaminen ole ihan oma taiteenlajinsa jota osa porukkaa harrastaa. Huuto.netissähän tarjouksen ylityksestä tulee ilmoitus ja kohteen aukiolo pitenee vähintään 5 minuutilla.
 
Myin huutonetissä n.150kpl erillisinä kohteina keräilyesineitä. Jokaiseen merkkasin toimituskuluksi 6€.
Yksi melko tuore käyttäjä huusi muutaman kohteen ja pyysi saada ne toimitettuna kirjeenä, jonka kohteiden koko kyllä salli.
Suostuin tähän, mutta ilmoitin etten ole vastuussa Postin toiminnasta silloin.
Ostaja maksoi sunnuntaina ja raha näkyi maanantaina tililläni.
Postitin kirjeen torstaina. Seuraavana keskiviikona ostaja laittoi sähköpostia ja tekstiviestin, jossa kyseli, että onko postitettu, kun ei kirjettä näy. Vastasin, että Posti tuo jos on tuodakseen, postitettu on.
Seuraavana päivänä tulikin viestiä, että kirje saapui.
Ostaja antoi minulle neutraalin palautteen ilman mitään perustelua/viestiä.
Nyt kysynkin, että onko tuo palaute nyt ihan aiheellinen teidän mielestä?
Olenko myyjänä velvollinen viemään samalla hetkellä kirjeen postiin, kun ostaja on tuotteet maksanut? Olenko oikeutettu muuttamaan antamani positiivisen palautteen, kun tästä kaupasta jäikin nyt aavistuksen paska maku suuhun?
Ja nyt puhutaan kuuden euron kaupasta.
Onhan tuo maanantai-torstai väli aika pitkä kuitenkin ja aika kärsivällisesti ostaja myös odotteli 1,5 viikkoa ennen kuin laittoi viestiä eli pitempään mitä olisi voinut postilta odottaa jos olisit postittanut seuraavana päivänä. Minusta neutraali palaute tuosta on ihan oikeutettu kun postituksessa kesti sinusta johtuen pidempään kuin odotettiin.

Voihan sulla tietty olla joku syy miksei sitä kirjettä saanut heti postiin, mutta tollaset kannattaa rehellisesti kommunikoida. Heti maanantaina olisit ilmoittanut että maksu saapunut mutta kerkeet postittaa vasta torstaina niin asia olis ollut eri. Tai viimeistään torstaina olisit ilmoittanut että nyt kirje postitettu.

Kostoksi ei kannata sun antamaa palautetta käydä muuttamassa...
 
Onpa kyllä aikamoista ripulia tuo ebay:ssä huutaminen, joku ehti huutaa just ennen ajan loppumista eikä tuo mitään siitä viittiny mainita.

Lol "ehti". Toi on siis vallitseva käytäntö. Täytyy vaan tietää että mitkään huudot eivät pidennä huutokauppaa vaan se sulkeutuu presiis ilmoitetusti. Tuohon on eri systeemejä olemassa. "Ebay sniping" kertoo lisää.
 
Onhan tuo maanantai-torstai väli aika pitkä kuitenkin ja aika kärsivällisesti ostaja myös odotteli 1,5 viikkoa ennen kuin laittoi viestiä eli pitempään mitä olisi voinut postilta odottaa jos olisit postittanut seuraavana päivänä. Minusta neutraali palaute tuosta on ihan oikeutettu kun postituksessa kesti sinusta johtuen pidempään kuin odotettiin.

Voihan sulla tietty olla joku syy miksei sitä kirjettä saanut heti postiin, mutta tollaset kannattaa rehellisesti kommunikoida. Heti maanantaina olisit ilmoittanut että maksu saapunut mutta kerkeet postittaa vasta torstaina niin asia olis ollut eri. Tai viimeistään torstaina olisit ilmoittanut että nyt kirje postitettu.

Kostoksi ei kannata sun antamaa palautetta käydä muuttamassa...

Unohtui mainita ensimmäisestä viestistä, että ilmoitin ostajalle, että postitan loppuviikosta, kun hän ilmoitti maksavansa.

Saatiin ostajan kanssa asia selvitettyä nyt.
 
Onpa kyllä aikamoista ripulia tuo ebay:ssä huutaminen, joku ehti huutaa just ennen ajan loppumista eikä tuo mitään siitä viittiny mainita.
Tai joku ei vaan osannu laittaa hintaa jonka on valmis siitä maksamaan ja näin ollen hävisi huutokaupan?! ;)
 
Pistin ostajalle viestiä ja kysyin syytä palautteelle. Vastausta ei tullut ennen kuin kävin vaihtamassa antamani palautteen neutraaliksi.
Syy oli juuri epäilemäni, eli ostaja sai tavaransa vasta 10 päivää maksun jälkeen :facepalm:

Aika pitkä aika odottaa kyllä. Kannattaisi mainita hitaasta postituksesta jo ilmossa.
 
Aika pitkä aika odottaa kyllä. Kannattaisi mainita hitaasta postituksesta jo ilmossa.
Postilla meni 7 päivää viedä kirje perille. Normaalisti se olisi ollut maanantaina perillä, jos torstaina postitin. Silloin olisi ostaja odottanut 7 päivää, onko tämäkin pitkä aika?
 
"Mikä on tiukka hinta?"

Hitto, että toi ärsyttää joka ikinen kerta yhtä paljon. Lähtökohtaisesti se hintapyynti on se tiukka hinta. Välillä ei jaksa vastata yhtään mitään, joskus taas vastaan että "tarjoamalla voi selvitä".
Kun sitä ollaan kauppapaikalla esim torissa, niin tori hinta hieman ylikanttiin ja saa varautua näihin tiukka hinta kysymyksiin aivan varmasti. Unohtamatta niitä renkaan potkijoita :D
 
Aika pitkä aika odottaa kyllä. Kannattaisi mainita hitaasta postituksesta jo ilmossa.
Postilla meni 7 päivää viedä kirje perille. Normaalisti se olisi ollut maanantaina perillä, jos torstaina postitin. Silloin olisi ostaja odottanut 7 päivää, onko tämäkin pitkä aika?
Vaikkakin on se kultainen sääntö, että 14 arkipäivän kuluessa tulee toimittaa paketti.. Posti on yksi hyvä esimerkki miksi tämä kultainen sääntö on, itse käytän matkahuoltoa, koska lähtee rivakkaasti, mutta on se toinen juttu haluaako koronapesäkkeisiin itse mennä viemään pakettia :) Joten sitä pelivaraa on varattava itse kun sitä tarvitsee. Muutenkin jos lähdetään nussimaan pilkkua, niin verkkokaupan toimituspolitiikka on 3-5 arkipäivää ennenkuin tavara ihantaa liikkeelle käsittelystä. Ja siihen vielä postin toimitusaika päälle, siksi tilaankin Turku osavaltion kunkuilta (caseking) populaatiolta osat, koska saa "pikatoimituksen" 0-3€ riippuen tilaushinnasta :)
 
Helle on saanut osan myyjien nupit sekaisin. Pyydetään 100€ tuulettimista/viilentimistä, minkä saa kaupasta 60€:lla. Noh, ei se ole tyhmä joka pyytää....
 
Taas näitä ihmeellisiä huijausyrityksiä. Sain tuollaisen viestin tori-ilmoitukseeni:

  • Hello, I am Donald Rufus from United State Of America. I urgently seek your service to represent and guild me in investing. All I want is an honest and reliable person who can be my partner in your country. Please email me on donaldrufus55@gmail.com for more details. Best Regards. Donald Rufus
 
Onhan tuo maanantai-torstai väli aika pitkä kuitenkin ja aika kärsivällisesti ostaja myös odotteli 1,5 viikkoa ennen kuin laittoi viestiä eli pitempään mitä olisi voinut postilta odottaa jos olisit postittanut seuraavana päivänä. Minusta neutraali palaute tuosta on ihan oikeutettu kun postituksessa kesti sinusta johtuen pidempään kuin odotettiin.

Voihan sulla tietty olla joku syy miksei sitä kirjettä saanut heti postiin, mutta tollaset kannattaa rehellisesti kommunikoida. Heti maanantaina olisit ilmoittanut että maksu saapunut mutta kerkeet postittaa vasta torstaina niin asia olis ollut eri. Tai viimeistään torstaina olisit ilmoittanut että nyt kirje postitettu.

Kostoksi ei kannata sun antamaa palautetta käydä muuttamassa...

Jos torstaina postittaa kirjeen, niin se on aikaisintaan maanantaina perillä. Joskus vasta seuraavana keskiviikkona. Postihan ei enää jakele kirjepostia kuin ma, ke ja to.
 
Torissa porukka pyytää lähettämään tavaraa postiennakolla. eivätkä suostu etukäteenmaksuna laittaa postiennakko ja postimaksusta maksua. Jotta ei jäis sit omilleharteille jos toinen ei jostain syystä käykkään pakettia. Itellä jää kyllä lähettämättä
 
Jaaha, tori näköjään koodaa tuotannossa, näppärää.

Okei, siellä onkin vaan 3 tuntia kestävä tietokantapäivitys. "Hyvä torittaja! Torilla on tänä aamuna tietokantapäivitys välillä klo 5:00-8:00. Päivityksen aikana mm. sisäänkirjautuminen, ilmoitusten jättäminen ja viestien lukeminen ei onnistu."
 
Mikähän tuossa torissa mättää, kun tulee sähköposti notifikaatio, että joku laittanut viestiä, mutta apissa ei mitään viestiä näy. Näin on käynyt ennenkin. Turhauttavaa, jos siellä yritetään olla yhteydessä ja en voi vastata koska viestiä ei näy.
Voiko se toinen poistaa viestin vai onko tää vain bugitusta?
 
En voi muuta kuin syyttää itseäni mutta allekirjoittanutta koijattiin kk sitten torissa, tappiota tuli vajaa 40€, rikosilmoituksen teen vkl:n aikana.

Raha vaihtoi omistajaa, sen jälkeen laskeutui syvä hiljaisuus.

Kohde ei sinänsä ollut liian hyvää ollakseen totta mutta se olisi pitänyt arvata että jos tuotteet olivat myymättä vielä vrk ilmoituksen jättämisen jälkeen, hälytyskellojen olisi pitänyt soida.

Oma moka, otetaan tästä opiksi.
 
Kohde ei sinänsä ollut liian hyvää ollakseen totta mutta se olisi pitänyt arvata että jos tuotteet olivat myymättä vielä vrk ilmoituksen jättämisen jälkeen, hälytyskellojen olisi pitänyt soida.

Tätä en ihan ymmärtänyt, siis onko se hälyttävää jos jollain on myynnissä tavaraa jotka ovat yli vuorokauden olleet myynnissä?
 
Tätä en ihan ymmärtänyt, siis onko se hälyttävää jos jollain on myynnissä tavaraa jotka ovat yli vuorokauden olleet myynnissä?

Ei toki :) myytävät tuotteet olivat vain sen verran harvinaisia ja yleensä kun näitä tulee myyntiin asti, menevät samantien.
 
Mikähän tuossa torissa mättää, kun tulee sähköposti notifikaatio, että joku laittanut viestiä, mutta apissa ei mitään viestiä näy. Näin on käynyt ennenkin. Turhauttavaa, jos siellä yritetään olla yhteydessä ja en voi vastata koska viestiä ei näy.
Voiko se toinen poistaa viestin vai onko tää vain bugitusta?

Voihan olla huijari tai vielä todennäköisemmin joku spämmeri, jonka profiili sitten poistetaan nopeasti ja täten kai viestitkin poistuu.
 
Tässä malliesimerkki torikaupoista.
 

Liitteet

  • tori.jpg
    tori.jpg
    16,4 KB · Luettu: 930
Ensimmäistä kertaa tuli sitten ongelma vastaan että saksalainen eBayn myyjä ei osaa lisätä postikuluja tänne Suomeen, vaikka varmistin viestillä ennen ostamista että postittaminen onnistuu ja nyt olen jo useampaan otteeseen pistänyt kyselyä että lisäisi ne postikulut "Request total from seller"-lomakkeen kautta.
 
Huutonettiin on vaivihkaa ilmestynyt huutoturva niminen palvelu, jossa ohjeet olivat niin pitkät ettei niitä jaksanut kokonaan lukeakaan.
Mutta ilmeisesti ostaja voi nyt päättää pitääkö tuotteen, ja sitten jos pitää, niin sitten vasta myyjä saa rahat palvelusta.
Ja myyjän pitää tunnistautua ja ostajankin rekisteröityä.
Varmaan hyvä monille, mutta todella huono kaikille jotka eivät voi käyttää, lisäksi se oli ilmestynyt siihen ehdota hintaa kohdalle.
 
Huutonettiin on vaivihkaa ilmestynyt huutoturva niminen palvelu, jossa ohjeet olivat niin pitkät ettei niitä jaksanut kokonaan lukeakaan.
Mutta ilmeisesti ostaja voi nyt päättää pitääkö tuotteen, ja sitten jos pitää, niin sitten vasta myyjä saa rahat palvelusta.
Ja myyjän pitää tunnistautua ja ostajankin rekisteröityä.
Varmaan hyvä monille, mutta todella huono kaikille jotka eivät voi käyttää, lisäksi se oli ilmestynyt siihen ehdota hintaa kohdalle.


..ja ostaja voi jättää tuotteen noutamatta ja saada rahansa takaisin. Ostaja voi myös tehdä kaikenlaista ja myyjä siitä vaan kärsii. Lisäksi myyjän pitää maksaa tästä palvelusta (tai jotenkin se lisätään hintaan).

Tällä kyllä karsiutuvat huijarimyyjät tehokkaasti, mutta ostajalla on vielä liikaa oikeuksia. Aina voi palauttaa tuotteen ja tuossa voi tulla mielenkiintoinen tilanne, jos myyjä lähettää ehjän tuotteen, ostaja paskoo sen ja vetoaa virhevastuuseen. Sitten noiden ehtojen mukaan myyjä saa risan tuotteen takaisin ja ostaja saa takaisin koko summan. Lisäksi Posti voi taas tuhota paketteja ja siitäkin on vastuu myyjällä. Yksityisten välisessä kaupassa riittää, että minä todistan, että lähti täältä ehjänä.
 
..ja ostaja voi jättää tuotteen noutamatta ja saada rahansa takaisin. Ostaja voi myös tehdä kaikenlaista ja myyjä siitä vaan kärsii. Lisäksi myyjän pitää maksaa tästä palvelusta (tai jotenkin se lisätään hintaan).

Tällä kyllä karsiutuvat huijarimyyjät tehokkaasti, mutta ostajalla on vielä liikaa oikeuksia. Aina voi palauttaa tuotteen ja tuossa voi tulla mielenkiintoinen tilanne, jos myyjä lähettää ehjän tuotteen, ostaja paskoo sen ja vetoaa virhevastuuseen. Sitten noiden ehtojen mukaan myyjä saa risan tuotteen takaisin ja ostaja saa takaisin koko summan. Lisäksi Posti voi taas tuhota paketteja ja siitäkin on vastuu myyjällä. Yksityisten välisessä kaupassa riittää, että minä todistan, että lähti täältä ehjänä.
Tuo palautesysteemi oli ihan riittävä. Ei tuossa lisäturvaa ostajalle tarvittu. Ihme touhua. Torikin tekee kaikkea muuta, paitsi ottaa käyttöön sen kevyimmän ja todella turvallisen vaihtoehdon: palautejärjestelmä. Ilmeisesti on muotia keskittyä epäolennaisiin asioihin.
 
..ja ostaja voi jättää tuotteen noutamatta ja saada rahansa takaisin. Ostaja voi myös tehdä kaikenlaista ja myyjä siitä vaan kärsii. Lisäksi myyjän pitää maksaa tästä palvelusta (tai jotenkin se lisätään hintaan).

Tällä kyllä karsiutuvat huijarimyyjät tehokkaasti, mutta ostajalla on vielä liikaa oikeuksia. Aina voi palauttaa tuotteen ja tuossa voi tulla mielenkiintoinen tilanne, jos myyjä lähettää ehjän tuotteen, ostaja paskoo sen ja vetoaa virhevastuuseen. Sitten noiden ehtojen mukaan myyjä saa risan tuotteen takaisin ja ostaja saa takaisin koko summan. Lisäksi Posti voi taas tuhota paketteja ja siitäkin on vastuu myyjällä. Yksityisten välisessä kaupassa riittää, että minä todistan, että lähti täältä ehjänä.
Onko tämä nyt kuitenkin joku vaihtoehtoinen lisähomma jonka halutessaan voi myyjä ottaa käyttöön? Koitin tuota lukea huuto.netin sivuilta mutta yllättäen oli aika sekavaa paskaa kuten huuto.net yleensäkin.
 
Onko tämä nyt kuitenkin joku vaihtoehtoinen lisähomma jonka halutessaan voi myyjä ottaa käyttöön? Koitin tuota lukea huuto.netin sivuilta mutta yllättäen oli aika sekavaa paskaa kuten huuto.net yleensäkin.

On vaihtoehtoinen ja muutamalla myyjällä vasta näin tuon. Vaikuttaa kyllä huonolle systeemille ja tuntuu ettei tuosta ole mitään hyötyä.
 
On vaihtoehtoinen ja muutamalla myyjällä vasta näin tuon. Vaikuttaa kyllä huonolle systeemille ja tuntuu ettei tuosta ole mitään hyötyä.

Juu, vaikeeta nähdä miten se parantaa kauppakokemusta jos ostaja voi myöhemmin perua ostonsa millä verukkeella hyvänsä. Ei hirveesti järkeä myyjän kannalta.
 
Voihan olla huijari tai vielä todennäköisemmin joku spämmeri, jonka profiili sitten poistetaan nopeasti ja täten kai viestitkin poistuu.
Erikoista vain, kun kyseessä on ”annetaan” tuote. Eli kusetuksen todennäköisyys on aika pieni.
 
Huutonettiin on vaivihkaa ilmestynyt huutoturva niminen palvelu, jossa ohjeet olivat niin pitkät ettei niitä jaksanut kokonaan lukeakaan.
Mutta ilmeisesti ostaja voi nyt päättää pitääkö tuotteen, ja sitten jos pitää, niin sitten vasta myyjä saa rahat palvelusta.
Ja myyjän pitää tunnistautua ja ostajankin rekisteröityä.
Varmaan hyvä monille, mutta todella huono kaikille jotka eivät voi käyttää, lisäksi se oli ilmestynyt siihen ehdota hintaa kohdalle.

Missä tuo varsinaisesti näkyy? Löysin vaan käyttöehdot. En ohjetta mikä tuo on, tai en myöskään nähnyt mistä se kytketään päälle. Kokeilin luoda uutta ilmoitusta eikä siinäkään tullut mitään kohtaa tuollaiseen.
 
Missä tuo varsinaisesti näkyy? Löysin vaan käyttöehdot. En ohjetta mikä tuo on, tai en myöskään nähnyt mistä se kytketään päälle. Kokeilin luoda uutta ilmoitusta eikä siinäkään tullut mitään kohtaa tuollaiseen.

No sitäkään ei tiedä, huutonet ja tori tekevät kaikenlaisia epäolennaisia asioita. Myyjällä vain näin että oli käytössä.
 
Eilen laitoin toriin suht arvokkaan tuotteen myyntiin, toki vain 1/3 alkuperäisestä hinnasta mutta kuitenkin 500eur. Koko illan vastailin kyselyihin kun kiinnostuneita oli reilut 20 joista 8 sanoi ostavansa tuotteen. Kukaan ei edes tinkinyt.

Tälle päivälle noutamaan ilmoittautui 4 kpl ja kun kysyin mihin aikaan nouto sopisi niin kaksi lopetti vastaamisen, yksi sanoi että antaa mennä jos joku ehtii ensin ja yksi tulee ehkä illalla tai viimeistään huomenna. Toki ei vastannut vielä lisäkysymykseen että mikä olisi se aika. Yksi tosin olisi tulossa turusta asti noutamaan tuotteen.
 
Ilmoitukseni vanhentui ja yritän julkaista uudelleen niin pitäisi maksaa 2 euroa. Onko aina ollut noin vai onko uusi juttu? Eikö tuon voi kiertää tekemällä samasta tavarasta uuden ilmoituksen? Voi olla että olen tuon jo ainakin kerran ilmoittanut uudelleen, tuleeko toi maksu jos useamman kerran ilmoittaa saman uudelleen tms.
 
Ilmoitukseni vanhentui ja yritän julkaista uudelleen niin pitäisi maksaa 2 euroa. Onko aina ollut noin vai onko uusi juttu? Eikö tuon voi kiertää tekemällä samasta tavarasta uuden ilmoituksen? Voi olla että olen tuon jo ainakin kerran ilmoittanut uudelleen, tuleeko toi maksu jos useamman kerran ilmoittaa saman uudelleen tms.
Periaatteesaa pitäisi olla mahdollista palauttaa ilmoitus ilmaiseksi vanhalle paikalle. 2 € maksaa ilmoituksen nostaminen kärkeen.
 
Ilmoitukseni vanhentui ja yritän julkaista uudelleen niin pitäisi maksaa 2 euroa. Onko aina ollut noin vai onko uusi juttu? Eikö tuon voi kiertää tekemällä samasta tavarasta uuden ilmoituksen? Voi olla että olen tuon jo ainakin kerran ilmoittanut uudelleen, tuleeko toi maksu jos useamman kerran ilmoittaa saman uudelleen tms.
Voi kiertää juurikin noin. Välillä on viivettä että vanha ilmoitus poistuu.
 
Ilmoitukseni vanhentui ja yritän julkaista uudelleen niin pitäisi maksaa 2 euroa. Onko aina ollut noin vai onko uusi juttu? Eikö tuon voi kiertää tekemällä samasta tavarasta uuden ilmoituksen? Voi olla että olen tuon jo ainakin kerran ilmoittanut uudelleen, tuleeko toi maksu jos useamman kerran ilmoittaa saman uudelleen tms.
Itse olen tehnyt näin. Muutan myyntikuvan resoluutiota hieman ja muokkaan vähän tekstiä niin saa tehtyä uuden ilmoituksen.
 
Torissa uusi käyttäjä, ei puhelinnumeroa ilmoituksissa. Edullinen tuote, kuitti puuttuu ja sen takia halpa hinta. Vastasi kysymyksiin nopeasti, mutta kun kysyin milloin voin noutaa, meni hiljaiseksi. Pitäisikö tuosta tehdä ilmoitus ylläpitoon?
 
Torissa uusi käyttäjä, ei puhelinnumeroa ilmoituksissa. Edullinen tuote, kuitti puuttuu ja sen takia halpa hinta. Vastasi kysymyksiin nopeasti, mutta kun kysyin milloin voin noutaa, meni hiljaiseksi. Pitäisikö tuosta tehdä ilmoitus ylläpitoon?
Onko sillä muita tuotteita myynnissä mistä vois vetää johtopäätöksiä?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 348
Viestejä
4 492 360
Jäsenet
74 193
Uusin jäsen
Polkupoika

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom