Wau! Eli jos toteaa bittivirran näyttävien kuvakaappausten kanssa, että omalla kohdalla ongelmaa kuvanlaadun kanssa ei syystä tai toisesta ilmene samalla tavalla kuin jollakin toisella, on "fanaattinen Netflixin toiminnan puolesta puhuja". Kukahan tässä nyt on se fanaattinen tapaus?
No, eipä siinä, itsellesihän sinä vaan teet hallaa estämällä ketjun näkymisen, jos kerran kuitenkin haluat keskustelua täällä seurata. Ai niin, ethän sinä näe tätäkään viestiä, kuin piti suurieleisesti mainostaa, kuinka olet innoissasi hakannut ignore-painiketta.
Edit.
Ja siis parempi kuvanlaatu on aina hyvä asia, en ole missään ollut siitä eri mieltä. Ristiriita tulee lähinnä siitä, että en ymmärrä tätä kaikkea valitusta "ripulipaskaisesta puurokuvasta", kun ainakaan millekään minun laitteelle ongelma ei tällaisena ilmene yrittämälläkään. Olen myös sanonut, että Netflix olisi toki voinut hyväntahdon eleenä laskea kuukausimaksua rajoitusten aikana, mutta että samaan aikaan myös ymmärrän miksi eivät niin ole tehneet.
Se 30 päivän kesto ilmoitettiin siinä vaiheessa, kun ei ollut tiedossa parempaakaan arviota. Nyt näyttää siltä, että tämä globaali pandemiakriisi jatkuu pidempään ja oletettavasti myös tilanne näiden kuvanlaaturajoitusten kanssa jatkuu. Hieman selkeämpää tiedottamista toki voisi odottaa Netflixiltä, mutta tämä hiljaisuus on varmaankin pr-puolen sanelema ratkaisu.
Sekin on hyvä muistaa, että Netflix ei ole yksin tässä leikkimässä isoa pahaa sutta:
More internet television services are placing limits on video streaming quality, easing pressure on local telco networks in the midst of quarantine measures to stop the spread of the new coronavirus
business.inquirer.net