Itse jätin kanssa kesken Ozarkin eka kaudelle. Ei jaksanut innostaa. Rahapajan jätin ekaan jaksoon, kun se oli niin typerä, sama pätee Another Life sarjaan myös. Better call Saulinkin jätin kesken innostuksen puutteen takia, tais olla toisella kaudella menossa. Samoin Glow sarjan, jota katsoin sentään kolmoskaudelle asti. Hämmästyttävän moni sarja alkaa hyvin ja sitten lento vaan loppuu ja laatu menee huonoksi. Onneksi on valikoimaa Netflix palvelussa, niin on paljon katsottavaa silti
Komedioita olen nyt katsonut, Nordmen aka Vikingane, joka on aika brutaalia huumoria Norjasta sekä brittihuumoria Cuckoo sekä Borderline, joista molemmat ovat ihan kelvollisia komedioita, Borderline vaikuttaa vähän paremmalta. Maniac scifisarja on mukavaa katsottavaa myös, mutta sitä ei kannata katsoa kuin jakso kerrallaan, niin se toimii paremmin. Jopa tosi-tv:tä olen katsonut, lähinnä netflixin auto-ohjelmia Formula 1 dokkari, Rust Valleyn autovelhot, Towies, Heavy Rescue ja Superautot vastaan yllättäjät. Gothamin vitoskausi on kanssa kesken, se melkein jäi katsomatta neloskauden suhteen, kun taso laski, mutta onneksi piristyi neloskauden loppua kohden ja vitoskauden eka jaksokin vaikutti ihan kelvolliselta.
Itse asiassa listalla on tällä hetkellä jotain 90 leffaa ja sarjaa, mutta varmaan niistä monikin jää kesken ja alapeukkua vaan ja seuraavaa kehiin. Tämä metodi on paljon parempi ollut itselle, koska nyt on oikeasti löytynyt Netflixistä sellaisia sarjoja ja leffoja, joita ei olisi tullut katsottua jos aikaansa olisi käyttänyt noihin sarjoihin, jotka eivät jaksa innostaa. Muutenkin olen ollut ihan tyytyväinen valikoimaan, aikaisemmin tuntui että palvelussa ei ole oikein katsottavaa, pitää vaan löytää ne omat suosikit tuon valikoiman joukosta. Z Nation sarjan jälkeen päätin, että en ikinä katso enää väkisin sarjaa loppuun vaan sarja vaihtoon vaan, jos loppu ei miellytä. Sekin alkoi hyvin ja sitten tuli vitoskausi, joka oli todella surkea. Toinen hyvä esimerkki on Netflixin oma sarja House of Cards, jonka vika kausi olisi todellakin pitänyt jättää katsomatta.