Yllättävän vähän kommentteja tästä
Alice in Borderland sarjasta (etsin kommentteja sarjan Netflix ja IMDB ID:llä). Ajattelin vinkata sarjasta varmuudeksi, sillä useinhan näitä menee ohi vaikka kiinnostaisi ja yrittää seurata. Itse olen löytänyt katsottavaa täältä muiden kommenteista paljonkin.
Asia tuli mieleen, kun loputtomalle katsomislistalle pörähti jonon jatkoksi tässä joku
japanilainen leffa ja
korealainen sarja (en vielä tiedä yhtään millaisia ovat), ja niistä tuli tämä Alice in Borderland mieleen, että milloin mahtaa 2. kausi tulla vai tuleeko ollenkaan.
Kyllä se on tulossa!
Odottamaan joudutaan tosin kaiketi vähintään tämän vuoden loppuun, tai ensi vuoden alkuun.
Itse en ole mangan ystävä (perustuu kai samannimiseen mangaan), mutta jos olet, niin katso ihmeessä, jos katsominen on vähissä ja japanilainen meininki menettelee. Sarja upposi kyllä tällaisellekin joka ei mangasta välitä, eli se ei ole välttämättä tarpeen!
Odotellessa lyhyt "Making of" -video ensimmäiseltä kaudelta, muutaman kohtauksen visuaalisten efektien teosta (sisältää tekstityksen englanniksi, jos asettaa päälle)