- Liittynyt
- 22.10.2016
- Viestejä
- 7 861
Myöskin ihmetyttää miksi on parkkeja molemmin puolin kun eihän tuosta mahdu edes kesällä vastakkain tulemaan.
Ei tuo ole kummoinenkaan ongelma kun liikennettä on niin vähän noilla pikku kaduilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Myöskin ihmetyttää miksi on parkkeja molemmin puolin kun eihän tuosta mahdu edes kesällä vastakkain tulemaan.
Mitkä on ne todelliset hyödyt 4x4 verrattuna 4x2?
Jätetääs nämä nollapostaukset pois. Kiitos.Jos on pinkka kunnossa, niin neliveto, jos taas ei niin sitten joku hyundai i20.
Itellä on molempia ja voin sanoa että se etuveto rupeaa vituttamaan heti ekassa risteyksessä talvikelillä.
no ei kyllä iteeäni nuo etuvedot (kaikki autoni olleet) ole talvella sen kummemmin vituttanut.
toki on tilanteita että on miettinyt et oispa nelikko ja oishan se parempi mut ei rahat riitä semmoiseen mikä muuten miellyttäisi
Vaikka jos yrittää vähentää pästöjään. Siihen kuulu se että risteyksistä ei ole aina pakko päästä ensimmäisenä. Kehitys kehittyy ja osan on pakko tulla vähän jäljessäTottakai sillä vajaavedollakin pääsee ja pärjää, en minä sillä. Se taas pointtina, että miksi tyytyä vähempään.
Vaikka jos yrittää vähentää pästöjään. Siihen kuulu se että risteyksistä ei ole aina pakko päästä ensimmäisenä. Kehitys kehittyy ja osan on pakko tulla vähän jäljessä
Enpä muullaista kommentia odotanutkaan 4x4 ketjussa...Ota äkkiä viisumi Venäjälle ja mee sammuttaan metsäpaloja. Ihmiset stressaa olemattomista asioista arjessaan vaikka Intiallakin on piikki auki pitkälle tulevaisuuteen polttaa sunkin säästämät bensalitrat paljon alkeellisimmissa romuissa.
Mut hei; Doing your part, eikö?
Enpä muullaista kommentia odotanutkaan 4x4 ketjussa...
En mä mitään "quattrokaistailuja" tarkoita vaan ihan sitä että pääsee vaivattomasti liikkeelle risteyksissä kääntyessään, ei tartte miettiä onko joku tie/parkkis jo aurattu jne. Siinä ei paljon kehitys auta
Quattro jää pohjasta kiinni. Lada Nivaa alle niin pääsee. Eikä ole edes TSI/DSG huolia.Niin ja kun se kehitys näyttää olevan sitä, että entistä huonommin ja myöhemmin aurataan kaikki sivukadut (jollaisella nyt sattuu asumaan) niin kulkemisen helppouden puolesta, quattro!
Quattro jää pohjasta kiinni. Lada Nivaa alle niin pääsee. Eikä ole edes TSI/DSG huolia.
Käytetyn Outlanderinhan saa plug-in-hybridinä ja nelivedolla juuri tuohon hintahaarukkaan. Kiinnostaisi jos oma budjetti ei olisi 10% tuosta.Hei, mulle ainakin kelpais heti vaikka sähköllä toimiva karvalakki 4x4 kun olisivat järkihinnassa (joku 20-30ke?) vaikka ihan autoharrastaja olenkin eikä harrastepeleissä päästöt kiinnosta.
Jätetääs nämä nollapostaukset pois. Kiitos.
erityisesti tulee töissä käytetty paljon eri merkkisiä pakettiautoja ja siinä kyllä huomaa erot kuinka hyvä ja huono voimansiirron toteutus on tehty.