- Liittynyt
- 22.10.2016
- Viestejä
- 7 134
Ei tuo ole kummoinenkaan ongelma kun liikennettä on niin vähän noilla pikku kaduilla.Myöskin ihmetyttää miksi on parkkeja molemmin puolin kun eihän tuosta mahdu edes kesällä vastakkain tulemaan.
Ei tuo ole kummoinenkaan ongelma kun liikennettä on niin vähän noilla pikku kaduilla.Myöskin ihmetyttää miksi on parkkeja molemmin puolin kun eihän tuosta mahdu edes kesällä vastakkain tulemaan.
Talvi ja sen aiheuttamat haastavuudet lakkaavat olemasta. Sua ei enää vituta, ajoitpa missä tahansa, koska tahansa. Huomaat pohtivasi ääneen, "Voiko se olla ollut näin yksinkertaista?" Et vain ole sitä ennemmin valinnoillasi suonut itsellesi.Mitkä on ne todelliset hyödyt 4x4 verrattuna 4x2?
Jätetääs nämä nollapostaukset pois. Kiitos.Jos on pinkka kunnossa, niin neliveto, jos taas ei niin sitten joku hyundai i20.
no ei kyllä iteeäni nuo etuvedot (kaikki autoni olleet) ole talvella sen kummemmin vituttanut.Itellä on molempia ja voin sanoa että se etuveto rupeaa vituttamaan heti ekassa risteyksessä talvikelillä.
Ei muakaan vituttanut ennenkuin ostin sen ekan nelikon.no ei kyllä iteeäni nuo etuvedot (kaikki autoni olleet) ole talvella sen kummemmin vituttanut.
toki on tilanteita että on miettinyt et oispa nelikko ja oishan se parempi mut ei rahat riitä semmoiseen mikä muuten miellyttäisi
Vaikka jos yrittää vähentää pästöjään. Siihen kuulu se että risteyksistä ei ole aina pakko päästä ensimmäisenä. Kehitys kehittyy ja osan on pakko tulla vähän jäljessäTottakai sillä vajaavedollakin pääsee ja pärjää, en minä sillä. Se taas pointtina, että miksi tyytyä vähempään.
En mä mitään "quattrokaistailuja" tarkoita vaan ihan sitä että pääsee vaivattomasti liikkeelle risteyksissä kääntyessään, ei tartte miettiä onko joku tie/parkkis jo aurattu jne. Siinä ei paljon kehitys autaVaikka jos yrittää vähentää pästöjään. Siihen kuulu se että risteyksistä ei ole aina pakko päästä ensimmäisenä. Kehitys kehittyy ja osan on pakko tulla vähän jäljessä
Enpä muullaista kommentia odotanutkaan 4x4 ketjussa...Ota äkkiä viisumi Venäjälle ja mee sammuttaan metsäpaloja. Ihmiset stressaa olemattomista asioista arjessaan vaikka Intiallakin on piikki auki pitkälle tulevaisuuteen polttaa sunkin säästämät bensalitrat paljon alkeellisimmissa romuissa.
Mut hei; Doing your part, eikö?
Hei, mulle ainakin kelpais heti vaikka sähköllä toimiva karvalakki 4x4 kun olisivat järkihinnassa (joku 20-30ke?) vaikka ihan autoharrastaja olenkin eikä harrastepeleissä päästöt kiinnosta. Toki infrakin sais olla kunnossa sitä ennen ja vaikka muutama olkiluoto lisää. Toki jos joku tulis ja rakentas metron tohon kodin ja työpaikan välille niin sekin kelpais heti, mukavahan sillä oli ennen ajella kun se vielä mahdollista oli.Enpä muullaista kommentia odotanutkaan 4x4 ketjussa...
Niin ja kun se kehitys näyttää olevan sitä, että entistä huonommin ja myöhemmin aurataan kaikki sivukadut (jollaisella nyt sattuu asumaan) niin kulkemisen helppouden puolesta, quattro!En mä mitään "quattrokaistailuja" tarkoita vaan ihan sitä että pääsee vaivattomasti liikkeelle risteyksissä kääntyessään, ei tartte miettiä onko joku tie/parkkis jo aurattu jne. Siinä ei paljon kehitys auta
Quattro jää pohjasta kiinni. Lada Nivaa alle niin pääsee. Eikä ole edes TSI/DSG huolia.Niin ja kun se kehitys näyttää olevan sitä, että entistä huonommin ja myöhemmin aurataan kaikki sivukadut (jollaisella nyt sattuu asumaan) niin kulkemisen helppouden puolesta, quattro!
2,0 TDI quattro == 7 vaihteinen DSG MÄRILLÄ KYTKIMILLÄ.Quattro jää pohjasta kiinni. Lada Nivaa alle niin pääsee. Eikä ole edes TSI/DSG huolia.
Käytetyn Outlanderinhan saa plug-in-hybridinä ja nelivedolla juuri tuohon hintahaarukkaan. Kiinnostaisi jos oma budjetti ei olisi 10% tuosta.Hei, mulle ainakin kelpais heti vaikka sähköllä toimiva karvalakki 4x4 kun olisivat järkihinnassa (joku 20-30ke?) vaikka ihan autoharrastaja olenkin eikä harrastepeleissä päästöt kiinnosta.
No omalla kohdalla raha on ainoa kriteeri on ollut omista etuvetoautojaa opiskeluaikoina yms. Opiskeluiden jäätyä taakse on menty nelivedolla. Mitään muuta syytä etuvetoon en keksi palata, kuin se että massit loppuvat. Takavetoa tuli harkittua nykyistä autoa ostaessa pitkään, kun bmw dumppasi ulos kovan alen kera viimeiset 330e:t uuden mallin tieltä ja väliraha olisi ollut enemmän, kuin kohdallaan, mutta ei sitä kuitenkaan uskaltanut nelikosta silti luopua. Hyvä sinänsä, sillä tuo vanhaksi jäänyt 300-sarja on kyllä todella vanhan näköinen uusien rinnalla.Jätetääs nämä nollapostaukset pois. Kiitos.
Sellaisella perskohtaisella mututuntumalla sanoisin että pakettiautomallit joita myydään sekä etu- että takavetoisena ovat heikompia tuossa vetopidossa. Kenties siinä alusta- tai korirakenteessa joudutaan tekemään jotain kompromisseja, jotka tulevat sitten esiin jossain maailmanlaajuisesti melko marginaalisessa olosuhteessa.erityisesti tulee töissä käytetty paljon eri merkkisiä pakettiautoja ja siinä kyllä huomaa erot kuinka hyvä ja huono voimansiirron toteutus on tehty.