Nasta -vai kitkarenkaat?

Oma kikka on niinkin yksinkertainen kuin valoihin tms pysähtyessä yritän mennä ajourasta sen verran jompaankumpaan sivuun että toisen puolen renkailla on pitoa. Tämä auttaa hidastasessa ja paikaltaan lähtiessä ei sitä tarvitse kuin ne ekat metrit käyttää että saa vauhdin päälle, takana tuleva kuitenkin sutii siinä kiiltäväksi hinkkautuneessa urassa eikä ole kiinni takaluukussa. Siinä uran vieressä on useimmiten hiekoitushiekkaa, sepeliä tai sitten vaan rouheampaa lunta tai jäätä mitä voi hyödyntää.

Ihan sama mitkä renkaat ja missä, niin idioottihan se on jos ajaa vain urissa, itse en koskaan aja urissa.
 
Oma kikka on niinkin yksinkertainen kuin valoihin tms pysähtyessä yritän mennä ajourasta sen verran jompaankumpaan sivuun että toisen puolen renkailla on pitoa.
Vetävien ja toki tarvittaessa jarruttavien pyörien sijoittaminen ajoradan pinnan pitävälle kohdalle on hyvä sisällyttää talviajotekniikkaan rengastyyppiin katsomatta. Esimerkiksi vajaavetoisella ja nastarenkailla tästä on jatkuvasti suurta hyötyä liikkeelle lähdöissä, sellaisina talvina joihin sisältyy talvea.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
292 133
Viestejä
4 996 504
Jäsenet
80 226
Uusin jäsen
surreal85

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom