Nätti naisoletettu -säie XIII

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Jännä homma kun toi Sanna Marin alkaa kelvata nytten vs. kun hänet oli valittu :rofl2:. Pientä takin kääntöä havaittavissa :rofl:..
 

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Nättihän se on aina ollut, mutta kun vielä alkoi noita NATO juttuja puhumaan niin voi veljet, meni setämiehellä ihan polvet veteläksi.
On ollu ja on edelleen :). Silloin kun tuli valituksi niin tässä ketjussa oli hänen kuva postattuna ja siittä valitettiin jotain: "Eiks tän ketjun nimi ollu NÄTTI TYTTÖ" ja se sai tykkäyksiä ihan kivasti. Nyt samat setämiehet/takinkääntäjät pyörsi sanansa ja päätti tykätä @Iceman016 postauksesta.

Tosin täytyy myöntää kyllä itsekin, että NATO hommat nosti pisteitä täälläkin päässä helv***!

Nainen aikalailla saman ikäinen kun ite ja näyttää näillä näkymin keskaria Putlerille ja vie meidät NATOon :rofl2: ! Siinä on tänkin palstan wannabe politikoille nielemistä :sdevil:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Voitko muokata pois tuon sun viestin tai ainakin poistaa tuon kuvan. Täällä pitäis jakaa kuvia näteistä tytöistä eikä mistään "näyttää hyvälle runsas 45-60v nainen" kuvia

Edit. Tekisi mieli jopa raportoida tuosta, mutta jään nyt odottamaan että poistat tuon kuvan kuitenkin, koska tuon voisi jo ottaa trollauksena.
Etkö voisi perustaa jotain omaa ketjua noille sun ihannoimille runsaiden mittojen tytöille/naisille?

Tässä vaikka yksi esimerkki nätistä tytöstä
Marina Laswinck

Marina Laswick.jpg


Marina Laswick 2.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 931
Kaikki me tullaan vanhemmaks. Jotenkin tuntuu pervolta ajatella että joskus Dannyn ikäsenä kuolais pelkästään just koulusta päässeen perään.
 

kibe

Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 848
Tämä. En oikein ainakaan itse näe, että haikailun taso muuttuisi siitä mitä se on ollut teininä. Tokihan käytännön ja haaveiden välille kasvaa joka vuosi korkeampi seinä, mutta ei se mitään muuta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Jobbus. Veljet on puhuneet :cigar:
En tiennytkään että tämä olisi joku kisa :). Jos siihen mennään niin voit katsoa kuinka monta tykkäystä sinun laittama kuva annukista on saanut (mahtaako olla jopa sihteeriopistosta otettu kuva?) vs minun viestini (jossa on myös kuvia):cigar:
Itsellä oli tarkoitus tuoda vain oma mielipide esiin, että 45+ vuotiaat suurien mittojen naiset eivät mielestäni sovi nätti tyttö ketjuun. Noille voisi edelleen olla oma ketjukin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 931
En tiennytkään että tämä olisi joku kisa :). Jos siihen mennään niin voit katsoa kuinka monta tykkäystä sinun laittama kuva annukista on saanut vs minun viestini (jossa on myös kuvia):cigar:
Itsellä oli tarkoitus tuoda vain oma mielipide esiin, että 45+ vuotiaat suurien mittojen naiset eivät mielestäni sovi nätti tyttö ketjuun. Noille voisi edelleen olla oma ketjukin.
No jos ruvetaan pilkkua nussimaan, niin yksikään näistä ketjuun postatuista ei ole tyttö. Vaan nainen. Eli yksikään ei sovi tähän ketjuun.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Legenda. Sarah Louise Young. Jonnet ei muista..

No tuli oli jo vähän parempaa kuvaa sulta.
Kyllähän tuo Sarah on tuttu nuoruus vuosilta. Oli ihan nätti kun ei keskittynyt kasvoja katsomaan, tai ketä niitä kerkesi katsomaan edes kun huomio oli ihan jossain muualla :p
 
Liittynyt
25.03.2021
Viestejä
505
En tiennytkään että tämä olisi joku kisa :). Jos siihen mennään niin voit katsoa kuinka monta tykkäystä sinun laittama kuva annukista on saanut (mahtaako olla jopa sihteeriopistosta otettu kuva?) vs minun viestini (jossa on myös kuvia):cigar:
Itsellä oli tarkoitus tuoda vain oma mielipide esiin, että 45+ vuotiaat suurien mittojen naiset eivät mielestäni sovi nätti tyttö ketjuun. Noille voisi edelleen olla oma ketjukin.
Jep, kehityskelpoinen idea et luotaisiin muodokkaiden/kypsien naisten kuvaketju :happy: Mullakin alkaa tuota ikää olee, niin en halua kuolata +20v tyttösten perään
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 010
Koska ne on ihan liian nuoria. Tällä hetkellä raja menee jossain 30 ikävuoden paikkeilla ja nousee pikkuhiljaa sitä myöten kun itselle tulee lisää ikää.

edit: parikymppiset siis näyttävät mun silmiini lapsilta. Eivät tietty kirjaimellisesti mutta kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Jep, kehityskelpoinen idea et luotaisiin muodokkaiden/kypsien naisten kuvaketju :happy: Mullakin alkaa tuota ikää olee, niin en halua kuolata +20v tyttösten perään
Voithan sä ihan itsekin luoda sellaisen ketjun tänne foorumille. Ja pistät muutaman esimerkki kuvan ensimmäiseen viestiin, sulla niitä varmaan riittää :). Vaikein on sitten että minkä otsikon tekisit. Ehkä vain yksinkertaisesti tuo "muodokkaiden/kypsien naisten kuvaketju"

Edit. Ai kerkesitkin jo tekemään uuden ketjun, mutta vähän erilaisista naisista/pojista :lol:, no makunsa kullakin
Nätti transnainen - säie
 
Viimeksi muokattu:

GGoljatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 639
Jep, kehityskelpoinen idea et luotaisiin muodokkaiden/kypsien naisten kuvaketju :happy: Mullakin alkaa tuota ikää olee, niin en halua kuolata +20v tyttösten perään
Siinähän sinulla on otsikkokin langalle, "muodokkaiden/kypsien naisten kuvaketju". Kävisin varmaan itsekkin selailemassa kun jo 40 mittarissa :D
 
Liittynyt
04.09.2018
Viestejä
2 210
Kaikki me tullaan vanhemmaks. Jotenkin tuntuu pervolta ajatella että joskus Dannyn ikäsenä kuolais pelkästään just koulusta päässeen perään.
Muistan jonkun sanonnan, että nainen on parhaimmillaan 16-17 -vuotiaana. Itse tosin lisäisin tuohon väittämään noin 5 vuotta. Sen jälkeen on pelkkää alamäkeä tiedossa, ellei sitten perimä pelasta tai ole tavoitteellisesti harjoitteleva urheilja. Jälkimmäisten ongelmana on tosin usein tissien puute. Tuohon vähän reilu 20 ikävuoteen asti pysyvät kyllä sopivan kimmoisina ilman sen kummempaa treenaamista tai kirurgin veistä.
Ite oon Herrzille lähinnä kateellinen että tuommoiset keski-ikäiset ylipainoiset naiset herättää niin suuria tunteita. Äijähän saattaa päästä jopa laittamaan unelmanaisiaan kun me muut vaan hakataan tumppuun.
Tämä on kyllä hyvä näkökulma. Herrzillä on asiat paremmin kuin minulla. Aika vähän on 20-vuotiaat isotissiset huippu-urheilijat tulleet ehdottelemaan kusivehkeitten hinkkaamista. Ei edes silloin kun olin itse 20-vuotias :itku:
 
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
583
Metakeskustelusta vielä sen verran, että kyllä mäkin tykkään tytöistä enemmän kuin MILFeistä. Ei sitä enää 45-vuotiaana jaksa omanikäisistä kiinnostua. Se on sitten kokonaan eri keskustelu riittääkö omat ominaisuudet oikeasti mielihalujensa mukaiseen elämään :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
187
Pamelaa voi seurata iltapäivisin sub kanavalta kun siellä pyörii baywatch sarjan uusinnat





Ainakin omasta palvelustani hävisivät, olin vasta Hawaii kausiin päässyt. Näkeekö rahalla vielä? Olisi hienoa saada katsottua tuo sarja kokonaan läpi. Kyllä ennen Pamelaa oli parhaita kausia. Tuli peruskouluajat mieleen, kun Baywatch taisi tulla aina Neloselta(?) iltapäivisin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Ainakin omasta palvelustani hävisivät, olin vasta Hawaii kausiin päässyt. Näkeekö rahalla vielä? Olisi hienoa saada katsottua tuo sarja kokonaan läpi. Kyllä ennen Pamelaa oli parhaita kausia. Tuli peruskouluajat mieleen, kun Baywatch taisi tulla aina Neloselta(?) iltapäivisin.
Kyllä se tulee sub kanavalta vieläkin, siis uusinnan uusintaa, kun ne jo viime vuonna näyttivät baywatch + baywatch hawaii sarjat kokonaan (harmi ettei tullut baywatch nights sarjan uusintaa), ja nyt siis näyttävät uutta kierrosta noista.
Eli katso huomenna sub kanavaa klo 14 :)

Nicole Eggert "Summer" oli myös aika helmi silloin niissä ensimmäisissä kausissa

nicole eggert.jpg


nicole eggert 2.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 751
Jaha... Helpointa laittaa vaan käyttäjä ignoreen kun sen verran suuri näkemysero siitä mitä kaunis nainen on.
No on pienisieluista hommaa.
Omaan silmään taas ei nuo muoviset jenkkityyöiset Pamelat ja Electract ei (enää) niinkään hyvältä näytä, mutta en mä eses harlotse sen perusteella alkaa käyttäjiä ignooraamaan että maku ei täsmää.
Antaa kaikkien kukkien kukkia jne?
 
Liittynyt
25.03.2021
Viestejä
505
Ylläpidon vika kun poisti mun oman muodokkaat ketjun, myös kaunis transnainen ketju koettiin kuulemma turhaksi, vaikka eletään sentään 2020 lukua..
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 576
Viestejä
4 166 854
Jäsenet
70 426
Uusin jäsen
t-uomo

Hinta.fi

Ylös Bottom