Nätti naisoletettu -säie XIII

Liittynyt
25.03.2021
Viestejä
505
Oikeasti tässä ketjussa jos luette läpi, niin on selvästi ollut halveksuntaa mun laittamia hieman kypsempiä tai suuririntaisia naisia kohtaan. On toki tullut jokusia tykkäyksiäkin.

Rotunainen on rotunainen vaikka olisi 65v.
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
No onhan tuo nyt järkky iso ja ruma perperi. Ja siis iteki tykkään muhkummasta
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 462
Ei ollut kyseinen persekuva allekirjoittaneenkaan mieleen mutta ei tulisi mielenkään nostaa siitä meteliä, antaa kaikkien kukkien kukkia, myöskin silloin kun ei omaan makuun kolahtaisikaan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
16 437
Ei ollut kyseinen persekuva allekirjoittaneenkaan mieleen mutta ei tulisi mielenkään nostaa siitä meteliä, antaa kaikkien kukkien kukkia, myöskin silloin kun ei omaan makuun kolahtaisikaan.
Ei kai tässä se ongelma ole että mitä mieltä on siitä perseestä vaan se että tän ketjun idea ei ole ollut mikään ”Hyvä perse”-ketju vaan ”Nätti tyttö” joka kyllä viittaa enemmän kasvoihin kuin perseeseen. Joka tässä ketjussa on kyllä muistaakseni toteutunut aikalailla kautta linjan siten että postattavissa kuvissa näkyy ne kasvot. Paitsi nyt tässä tapauksessa mikä sitten aiheuttaa tätä metakeskustelua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 895
Oon aiemmin laittanut Lisasta etupuolelta kuvan, mutta hänen takapuoli on niin mahtava. Instassa jengi kuolaa, täällä ei tykätä
Jos Instassa joku 500 kuolaa niin ei merkitse yhtään mitään, suomessa on kuitenkin 3 miljoonaa käyttäjää ja maailmassa jotain 200 miljoonaa.Joten jos on mieltymys muhkumpiin viisikymppisiin nii kannattaa perustaa niille oma ketju eikä tyrkyttää niitä nätti tyttö ketjuun.
 
Liittynyt
25.03.2021
Viestejä
505
Jos Instassa joku 500 kuolaa niin ei merkitse yhtään mitään, suomessa on kuitenkin 3 miljoonaa käyttäjää ja maailmassa jotain 200 miljoonaa.Joten jos on mieltymys muhkumpiin viisikymppisiin nii kannattaa perustaa niille oma ketju eikä tyrkyttää niitä nätti tyttö ketjuun.
Muistin väärin. Itseasiassa luku 11247 minä mukaanlukien joka tykkää tosta Lisan peppu kuvasta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Vai oliko hän kuitenkin Fatmire? En ole Sohvaperunoita kovin aktiivisesti seurannut.

Ylen Sohvaperunat-jutun kuvatekstissä sanotaan että "Kuvassa Melike vasemmalla ja Fatmire oikealla".
Olet varmaan oikeassa, ihme että siinä otsikossa on nimet toisin päin. Korjasin nyt tuon nimen aiempaan viestiin.
 
Viimeksi muokattu:

Hans_K

Team Amy
Platinum-jäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
114

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Makunsa kullakin. Mulla on vaan nähtävästi laaja maku. Oon muutenkin avarakatseinen bi. Eli myös feminiiniset söpöt miehet jotka laittautuu huolella naiseksi, niin saa mut syttymään.
Tykkäät siis transvestiiteistä. Ei mitään tekemistä biin kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 608
Viestejä
4 206 141
Jäsenet
70 924
Uusin jäsen
hessunpessu

Hinta.fi

Ylös Bottom