Sori mutta susta tulee sellainen läskin mätisäkin vaikutelma Olen siis täysin samaa mieltä että auto on helvetin hyvä olla, mutta jostain vajavaisuudesta se viestii että sillä kuljetaan "kAikki,,Autoa,,PidemPi, matka". Mulla on ainakin useasti paskimmillakin keleillä valinta kallistunut työmatkapyöräilyyn vaikka optio autoon on aina. Laadukkaat kuorivaatteet ym. tekee pyöräilystä kivaa ja vaikka se joskus vaakatason sadetta päin polkiessa vituttaisi niin teen sitä terveyshyödyn ym. takia.
Sikäli sinulle tuli väärä vaikutelma, koska olen fyysisesti loistavassa kunnossa.. Mikä hitto siinä on, että joku hiton työmatka polkupyörällä olisi ainoa oikea tapa harrastaa liikuntaa? Harrastan sellaista liikuntaa, joka on minulle mieluista.
Aamulla nyt muutenkaan ei ole niin kiva aina herätä ja lähteä töihin, niin pitäisikö minun vielä ehdoin tahdoin tehdä tuosta prosessista epämukavaa kärsimystä. En halua harrastaa aamukahdeksalta mitään liikuntaa tai tulla töihin selkä hiessä jonkun hiton polkupyöräilyn jälkeen.. Ja kyllä, käyn autolla myös alle kilometrin kauppareissun, koska haluan tuonkin asian käyvän helposti ja mukavasti. Ihan käsittämätöntä että asioiden hoitaminen helpoimmalla tavalla jotenkin "viestii vajavaisuudesta". Mikä ihmisiä vaivaa?