Minulla on henkilökohtaisesti kaikki multimediakin (kuvat sallittu) ollut jo vuosia automaattisesti estetty (ja kaikki skriptit sun muut) kaikilla sivuilla ja sitten olen tarvittaessa laittanut juurikin whitelistiin luotetut sivustot taikka antanut vain väliaikaisesti oikeudet, jotka poistuu kun selaimen sulkee. Kaikki tuo tapahtuu domain kohtaisesti, eli voin rajallisesti sallia myöskin tarvittaessa, mitä sivulla tapahtuu. Tähän olen käyttänyt uMatrix lisäosaa, joka onneksi edelleen toimii, mutta jonka kehitys lopetettiin tovi sitten. Ikävä kyllä ei ole tullut vastaavaa, joka korvaisi tuon, mutta uBlockissa on mahdollista aktivoida samantyyppisiä rajoituksia, mutta omaan makuun ei tarpeeksi. Tulisipa tuollainen mahdolliseksi suoraan selaimesta, niin olisin tyytyväinen, tietenkin käyttäjän niin halutessa.
Meitä käyttäjiä on monenlaisia, eikä tuo ole haitannut omaa käyttöä, vaan tullut ihan tavaksi olla tarkkana nykypäivänä. Samalla nähnyt kaikenlaisia tapauksia ja huomannut miten paljon itseasiassa sivuilla on turhakkeita ladattuna käyttäjän tietämättä, mutta kuitenkin kerää dataa jne...